Augstums | |
---|---|
Zema | aptuv. 810–830 mm |
Vidēja | aptuv. 860 mm |
Augsta | aptuv. 950 mm |
Īpaši augsta | aptuv. 960 mm |
Īpaši augsta* (XX-High) | aptuv. 1175 mm |
* Pieejams tikai Volvo FL 4 x 4 modelim
Pieejamas plastmasas, tērauda vai alumīnija degvielas tvertnes. Tvertņu tilpums: 80–300 litri. Papildus iespējams izvēlēties divas 215 litru tvertnes ar kopējo tilpumu 430 litri.
AdBlue tvertne ir izgatavota no plastmasas, un tās tilpums ir 32 litri. AdBlue sūknis ir iestrādāts tvertnes modulī. Pieejami divi AdBlue tvertnes veidi atbilstīgi tam, kurā pusē kravas automašīnai atrodas degvielas tvertnes – labajā (ADTP-R) vai kreisajā (ADTP-L).
Volvo FL aprīkots ar pneimatisko bremžu sistēmu. Gan priekšējiem, gan aizmugurējiem riteņiem uzstādīti ventilējamie diski. EBS (elektroniskā bremžu sistēma) pretbloķēšanas disku bremžu sistēma nodrošina ātrāku un drošāku bremžu nostrādi, kā arī mazina bremžu nodilumu. Sistēmai ir tādas funkcijas kā riteņu nobloķēšanās novēršana (ABS), bremžu atbloķēšana, diferenciāļa bloķēšana un dažādu bremžu sistēmu saskaņota izmantošana. Saskaņoti izmantojot vairākas bremzes, sistēma vienlaicīgi ekspluatē vairākas bremzes, lai palielinātu bremzēšanas efektivitāti un samazinātu riteņu bremžu un riepu nodilumu. Uzlabotājā EBS paketē ir ietverta funkcija, kas atvieglo kustības sākšanu, atrodoties uz nogāzes. Atbilstīgi automašīnas lietojumam pieejami dažādu izmēru bremžu diski.
EBS Medium
Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas.
EBS statusa vadība
EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.
Braukšanas uzsākšana kāpumā
Bremzes tiek atslēgtas tikai pēc tam, kad dzenošajiem riteņiem tiek pievadīts kustības uzsākšanai pietiekams griezes moments.
Bremžu kluču nodiluma analīze
Bremžu kluču uzraudzība – nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu. (Tikai disku bremzēm.)
Stāvbremzes automātiska izslēgšana
Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums.
Hidrauliskais palēninātājs AL306 pārnesumkārbām
Kompaktais iestrādātais hidrauliskais palēninātājs (modeļi RET-HYDR un RET-TPT) ir piestiprināts pie pārnesumkārbas. Maks. jauda ir 400 kW.
Maks. pārnesumskaitlis hidrotransformatorā (TC421) ir 1,77:1.
ESC (Elektroniskā stabilitātes sistēma)
Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā „salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2 un 3 tiltiem.
Ārkārtas bremzēšanas lukturi
Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk periodiski mirgot — četri gaismas impulsi sekundē.
Hidrauliskais palēninātājs
Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais palēninātājs, maksimālā jauda 440 kW.