Lieliski izklāstīta visa nepieciešamā informācija par jauno Volvo FL.
Iegūstiet šādas specifikācijas: šasijas augstums, priekšējā tilta maksimālā noslodze, aizmugurējā balstiekārta, savienošanas augstums, šasijas aprīkojums, bremzes.
Augstums | |
---|---|
Zema | aptuv. 810–830 mm |
Vidēja | aptuv. 860 mm |
Augsta | aptuv. 950 mm |
Īpaši augsta | aptuv. 960 mm |
Īpaši augsta* (XX-High) | aptuv. 1175 mm |
* Pieejams tikai Volvo FL 4 x 4 modelim
Pneimatiska | Lokšņu | |
---|---|---|
Zema | 4,0/4,5 t | 4.2 |
Vidēja | 4,5/5,0/5,8 t | |
Augsta | 5,0/5,6/5,8/6,3 t | |
Īpaši augsta | 7,1 t | 7,1/7,5 t |
Īpaši augsta (XX-High) | 5,6 t |
Tips | Balstiekārta | tilta noslodze | Reduktors |
RAD - L80 | Lokšņu | 11,5 t | Viena |
RAD - KR | Pneimatiska | 13 t | Viena |
RAD - A2V | Pneimatiska | 10,5 t | Viena |
Ir pieejami sakabes āķi piekabju pieslēgšanai.
Degvielas tvertnesPieejamas plastmasas, tērauda vai alumīnija degvielas tvertnes. Tvertņu tilpums: 80–300 litri. Papildus iespējams izvēlēties divas 215 litru tvertnes ar kopējo tilpumu 430 litri. | AdBlue tvertnesAdBlue tvertne ir izgatavota no plastmasas, un tās tilpums ir 32 litri. AdBlue sūknis ir iestrādāts tvertnes modulī. Pieejami divi tvertnes veidi atbilstīgi tam, kurā pusē kravas automašīnai atrodas degvielas tvertnes – labajā (ADTP-R) vai kreisajā (ADTP-L). |
Volvo FL aprīkots ar pneimatisko bremžu sistēmu. Gan priekšējiem, gan aizmugurējiem riteņiem uzstādīti ventilējamie diski. EBS (elektroniskā bremžu sistēma) pretbloķēšanas disku bremžu sistēma nodrošina ātrāku un drošāku bremžu nostrādi, kā arī mazina bremžu nodilumu. Sistēmai ir tādas funkcijas kā riteņu nobloķēšanās novēršana (ABS), bremžu atbloķēšana, diferenciāļa bloķēšana un dažādu bremžu sistēmu saskaņota izmantošana. Saskaņoti izmantojot vairākas bremzes, sistēma vienlaicīgi ekspluatē vairākas bremzes, lai palielinātu bremzēšanas efektivitāti un samazinātu riteņu bremžu un riepu nodilumu. Uzlabotājā EBS paketē ir ietverta funkcija, kas atvieglo kustības sākšanu, atrodoties uz nogāzes. Atbilstīgi automašīnas lietojumam pieejami dažādu izmēru bremžu diski.
EBS Medium Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas. | Hidrauliskais palēninātājs AL306 pārnesumkārbām Maks. pārnesumskaitlis hidrotransformatorā (TC421) ir 1,77:1. |
EBS statusa vadība. EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool. | |
Braukšanas uzsākšana kāpumā Bremzes tiek atslēgtas tikai pēc tam, kad dzenošajiem riteņiem tiek pievadīts kustības uzsākšanai pietiekams griezes moments. | |
Bremžu kluču nodiluma analīze Bremžu kluču uzraudzība — nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu. (Tikai disku bremzēm.) | |
Stāvbremzes automātiska izslēgšana Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums. |
Programmu paketes iespējams papildināt ar tālāk minētajām iespējām.
ESC (Elektroniskā stabilitātes sistēma) Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā „salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2 un 3 tiltiem. | Ārkārtas bremzēšanas lukturi Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk periodiski mirgot — četri gaismas impulsi sekundē. |
Hidrauliskais palēninātājs Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais palēninātājs, maksimālā jauda 440 kW. |
Iegūstiet šādas specifikācijas: dzinēji, transmisijas, aizmugures tilti (tostarp koeficienti), spēka pārvadu kombinācijas un jaudas noņemšanas kārbas.
| D5K | D8K |
---|---|---|
Izmešu standarts | Euro 6 | Euro 6 |
Cilindru skaits | 4 | 6 |
Tilpums | 5,1 dm³ | 7,7 dm³ |
Virzuļa gājiens | 135 mm | 135 mm |
Cilindra diametrs | 110 mm | 110 mm |
Kompresijas pakāpe | 17.5:1 | 17.5:1 |
Ekonomiskie apgriezieni | 1100–1800 apgr./min | 1000–1700 apgr./min |
Izplūdes gāzu bremzes jauda (2800 apgr./min) | 80 kW | 120 kW |
Dzinēja bremzes efektivitāte (2800 apgr./min) | – | 170 kW |
Eļļas filtri | 1 | 1 |
Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru | 15 l | 20 l |
Dzeses sistēma, kopējais tilpums | 13 l | 17 l |
Eļļas maiņas intervāls Prasības degvielai | Pie dzinēja nostiprināmā jaudas noņemšanas kārba Biodīzeļdegvielas modelis. |
Pie dzinēja nostiprināmā jaudas noņemšanas kārba
Izejas vārpstas griezes moments | Pārnesumskaitlis | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā. Ar AT2412 maksimālais griezes moments braucot ir 150 Nm.
D5K – Euro 6 jauda / griezes moments Jauda atbilstīgi ES 582/2011 | |
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
D5K210 (154 kW) |
|
Maks. jauda pie 2200 apgr./min | 210 Zs |
Maks. griezes moments pie 1100–1700 apgr./min | 800 Nm |
D5K240 (177 kW) |
|
Maks. jauda pie 2200 apgr./min | 240 Zs |
Maks. griezes moments pie 1200–1600 apgr./min | 900 Nm |
D8K — jauda/griezes moments Jauda atbilstīgi ES 582/2011 | |
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
D8K250 (184 kW) |
|
Maks. jauda pie 2100 apgr./min | 250 Zs |
Maks. griezes moments pie 900–1700 apgr./min | 950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Maks. jauda pie 2100 apgr./min | 280 Zs |
Maks. griezes moments pie 950–1700 apgr./min | 1050 Nm |
D8K320 (235 kW) | |
Maks. jauda pie 2100 apgr./min | 320 Zs |
Maks. griezes moments pie 1050–1600 apgr./min | 1200 Nm |
Manuālajām pārnesumkārbām pārnesumu pārslēgšanu nodrošina servomehānisms. Īsā mērinstrumentu panelī iestrādātā pārnesumkārbas svira nevibrē, svirai ir īsi gājieni, un pārnesumi pārslēdzas precīzi. Pārnesumkārbas iespējams aprīkot ar jaudas noņemšanas kārbu.
Tips | Augstākais pārnesums | Maks. griezes moments (Nm) | Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32.5 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
STO8006 | 6 | 850 | 24 |
6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba vai 8 pakāpju automātiskā pārnesumkārba ar trim piedziņas režīmiem.
Tips | Augstākais pārnesums | Maks. griezes moments (Nm) | Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1600 | 36 |
8AP1200 | 8 | 1200 | 36 |
Tips | Tilts | Reduktors | Maks. griezes moments (Nm) | Maks. tilta/dubulttilta noslodze | Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|---|---|
Tilti ar vienu reduktoru |
|
|
|
|
|
RSS0819A | Viena ass | Hipoidālais | 950 | 8.5 | 19 |
RSS1125A | Viena ass | Hipoidālais | 1050 | 11.5 | 25 |
RSS1132A | Viena ass | Hipoidālais | 1050 | 11.5 | 32.5 |
RSS1344C | Viena ass | Hipoidālais | 2600 | 13 | 44 |
Rumbu reduktori |
|
|
|
|
|
RSH1140C* | Viena ass | Hipoidālais | 1200 | 11 | 40 |
* Pieejams tikai Volvo FL 4 x 4 modelim
RSS0819A | RSS1125A | RSS1132A | RSH1140C | RSS1344C |
---|---|---|---|---|
3.31:1 | 3.58:1 | 3.78:1 | 5.86:1 | 3.70 |
3.58:1 | 3.73:1 | 4.13:1 | 6.31:1 | 4.11 |
3.73:1 | 3.90:1 | 4.50:1 |
| 4.63 |
3.91:1 | 4.11:1 | 5.14:1 |
| 5.29:1 |
4.10:1 | 4.33:1 | 5.67:1 |
| 6.17:1 |
4.30:1 | 4.63:1 | 6.17:1 |
| |
4.56:1 | 4.88:1 |
|
| |
4.88:1 | 5.13:1 |
|
| |
5.13:1 | 5.29:1 |
|
| |
5.29:1 | 5.57:1 |
|
| |
5.57:1 | 5.86:1 |
|
| |
5.86:1 |
|
|
|
D5K210 | D5K240 | D8K250 | D8K280 | D8K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Pārnesumkārbas | |||||
8AP1200 | ● | ● | ● | ● | ● |
AL306 | ● | ● | |||
STO8006 | ● | ||||
ZTO1006 | ● | ● | ● | ||
ZTO1109 | ● | ● | |||
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru | |||||
RSS0819A | ● | ● | |||
RSS1125A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1132A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C | ● | ● | |||
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru | |||||
RSH1140C | ● | ● |
Piedāvājam ļoti plašu no sajūga darbības režīma atkarīgo un neatkarīgo jaudas noņemšanas kārbu rindu dažādu mehānismu piedziņai.
Pie dzinēja piestiprināmās | Pie pārnesumkārbas piestiprināmās |
PTER-DIN Motora aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai. PTER1400 Motora aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai. PTER100 Motora aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai. | PTR-HF/FH/ZF Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni. PTR-HP/PH/ZF Savienošana ar sūkni un zemi vai augsti apgriezieni. |
Iegūstiet šādas specifikācijas: kabīnes gabarīti, kabīnes augstums virs zemes, kabīnes aprīkojums
Dienas kabīneDienas kabīne ar ērtu un ergonomisku autovadītāja darba vietu. Salona augstums ir 1605 mm. |
|
|
Kabīnes balstiekārta Priekšējā kabīnes balstiekārtā ir gumijas amortizators, kas mazina kabīnes vertikālo kustību, savukārt aizmugurējā balstiekārta ir aprīkota ar spirālatsperi un trieciena amortizatoru. | Kabīnes sildītājs Pieejami divi kabīnes sildītāja sistēmas varianti: manuāli vadāma sistēma – tikai sildītājs, un manuāli vadāma sistēma, kurā ietilpst sildītājs un gaisa kondicionētājs. Kā papildaprīkojums pieejama arī 2 kW kabīnes stāvēšanas sildīšanas sistēma. |
Kabīnes krāsas Pieejami 300 fiksēti varianti. Var pasūtīt arī citus krāsu toņus. | Iekšējie glabāšanas nodalījumi Kabīnē ir daudz praktisku un viegli pieejamu nodalījumu dokumentu un personīgo piederumu glabāšanai. Virs vējstikla ir divi nodalījumi, ko sedz vāks vai tīkls, un četri DIN savienojumu vietu nodalījumi. Kā papildaprīkojumu iespējams ierīkot dažādus glabāšanas un izvelkamos nodalījumus, paliktni rakstīšanai un apģērbu pakaramos. |
Autovadītāja sēdeklis Trīs dažādi ērtību līmeņi: komforta, standarta un ekonomiskais. Visās komplektācijās sēdeklim ir atzveltne, iespēja regulēt garumu, augstumu un slīpumu, kā arī ir iebūvēti galvas atbalsti. | Skaņas signālierīces Var izvēlēties divas papildu skaņas signālierīces — elektrisko vai pneimatisko. Pneimatiskās signālierīces ir divas, un tās novietotas uz kabīnes jumta; elektriskā signālierīce ir novietota zem priekšējā pārsega. |
Pasažiera sēdeklis Trīs dažādi ērtību līmeņi: standarta, ekonomiskais un parastais. | Gulta (komforta kabīne). Ir pieejama viendaļīga vai divdaļīga gulta, un tā var būt attiecīgi 580 milimetrus vai 780 milimetrus plata. Papildus iespējams ierīkot guļvietas apmali un dūmu detektoru. |
Gultas Ir pieejama viendaļīga vai divdaļīga gulta, un tā var būt attiecīgi 580 mm vai 780 mm plata. Papildus iespējams ierīkot guļvietas apmali un dūmu detektoru. | |
Iekšējie glabāšanas nodalījumi Kabīnē ir daudz praktisku un viegli pieejamu nodalījumu dokumentu un personīgo piederumu glabāšanai. Virs vējstikla ir divi nodalījumi, ko sedz vāks vai tīkls, un četri DIN savienojumu vietu nodalījumi. Kā papildaprīkojumu iespējams ierīkot dažādus glabāšanas un izvelkamos nodalījumus, paliktni rakstīšanai un apģērbu pakaramos. | |
Jumta lūka Kabīnē ir iespējams ierīkot jumta lūku ar 50 milimetru platu atveri. Lūka ir gan manuāli, gan elektriski regulējama. | |
Stūres rats Stūres rata diametrs ir no 460 milimetriem līdz 500 milimetriem (atbilstīgi kravas automašīnas konfigurācijai), un to var pneimatiski noregulēt jums ērtākajā pozīcijā. | |
Klimata sistēma Pieejamas divas kabīnes apsildes sistēmas: manuāli vadāma sistēma – tikai sildītājs, un manuāli vadāma sistēma, kurā ietilpst sildītājs un gaisa kondicionētājs. Kā papildaprīkojums pieejama arī 2 kW kabīnes stāvēšanas sildīšanas sistēma. | |
Sēdekļu tapsējums Komforta audums. | |
Sienu tapsējums Komforta audums. | |
Dati – visi Jums vajadzīgie dati. Lejupielādējiet Volvo FL klāsta automašīnu datus PDF formātā, izmantojot tālāk norādītās saites.