I-See ietaupa degvielu, optimizējot ātrumu, pārnesumu pārslēgšanu un braukšanu līdz reljefam, līkumiem, apļveida krustojumiem un ātruma ierobežojumiem. Tas nozīmē, ka varat izmantot kruīza kontroli vairākās autovadīšanas situācijās nekā jebkad agrāk, lai jau no pirmās dienas ietaupītu degvielu un samazinātu CO2 pēdas nospiedumu.
Prasmīgi vadītāji vienmēr ir pielāgojuši ātruma un pārnesumu maiņu priekšā esošajam maršrutam. Bet visu laiku to darīt perfekti un konsekventi ir praktiski neiespējami. I-See palīdz to izdarīt, tiklīdz aktivizējat kruīza kontroli.
I-See optimizē pārnesumu maiņu un ātrumu līdz maršrutam. Braucot ar aktivizētu kruīza kontroli, I-See pielāgojas topogrāfijai, lai efektīvi izmantotu kravas automašīnas kinētisko enerģiju. Tuvojoties līkumam vai apļveida krustojumam, I-See pielāgo ātrumu tā, lai jūs varētu braukt pēc iespējas energoefektīvākajā veidā. Tā arī automātiski pielāgojas gaidāmajiem ātruma ierobežojumiem.
Tā kā I-See pielāgojas topogrāfijai, līkumiem un ātruma ierobežojumiem, to var izmantot uz gandrīz jebkura veida koplietošanas ceļiem un ne tikai uz lielceļiem. Jo vairāk to lieto, jo mazāk lieku pārnesumu pārslēgšanas, bremzēšanas un paātrinājuma.
I-See izmanto augstas izšķirtspējas komerciālas kartes ar informāciju par topogrāfiju, izliekumu un ātruma ierobežojumiem, un tās tiek automātiski atjauninātas kravas automašīnai.
I-See zina, ka priekšā ir kalns. Kravas automašīna paātrinās un ilgāk uztur augstāku pārnesumu.
Novēršot lieku pārnesumu maiņu, I-See nodrošina vienmērīgāku kāpumu pakalnā un ietaupa degvielu.
Sākot kustību lejup, I-See novērš nevajadzīgu ātruma palielināšanos.
Lai taupītu enerģiju, I-See uz laiku vai nu izslēdz spēka pārvadu, vai dzinējs bremzē tieši pirms kalna nogāzes.
I-See sistēma precīzi nosaka katras nogāzes beigas un sākumu. Kad atkal gatavosieties braukt kalnā, I-See ļaus kravas automašīnai ieskrieties, lai iegūtu ātrumu un inerci.
Kad kravas automašīna tuvojas līkumam vai apļveida krustojumam, kura izbraukšanai nepieciešams mazāks ātrums, I-See jau iepriekš pielāgo pārnesuma izvēli un ātrumu, lai vadītājam nebūtu jāspiež bremžu pedālis. Pēc izbraukšanas no ceļa posma I-See visefektīvākajā veidā pielāgojas ātruma ierobežojumam.
Tuvojoties pozīcijai, kurā mainās ātruma ierobežojums, I-See pielāgo pārnesuma izvēli un ātrumu energoefektīvākajā veidā. Tas palīdz izvairīties no nevajadzīgas bremzēšanas vai strauja paātrinājuma.
Attēlotās funkcijas var nebūt standarta vai pieejamas visiem aprīkojuma līmeņiem un spēka pārvada variantiem.