Kravas automašīnas

Volvo FH16 specifikācijas

Izklāstīta visa nepieciešamā informācija par jauno Volvo FH16.

Spēka pārvads

Iegūstiet šādas specifikācijas: dzinēji, transmisijas, aizmugures tilti (tostarp koeficienti), spēka pārvadu kombinācijas un jaudas noņemšanas kārbas.

D17 – jauda/griezes moments

Dīzeļdegviela

D17

Izmešu standarts

Euro 6

Cilindru skaits

6

Tilpums

17,3 dm³

Virzuļa gājiens

165 mm

Cilindra diametrs

149 mm

Kompresijas pakāpe

17.3:1

Ekonomiskie apgriezieni

900–1300 apgr./min

Izplūdes gāzu bremzes jauda

246 kW (2200 apgr./min)

Dzinēja bremžu jauda*

525 kW (2200 apgr./min)

Eļļas filtri

2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma

Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru

42 l

  

* Pēc izvēles

Prasības degvielai

Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela)

Eļļas maiņas intervāls

Līdz 100 000 km vai vienreiz gadā – saskaņā ar VDS4.5

 

D17 600 Zs (441 kW)

 

 

Maks. jauda pie 1500–1700 apgr./min

600 Zs

 

Maks. griezes moments pie 900–1400 apgr./min

3000 Nm

 

D17 700 Zs (515 kW)

 

 

Maks. jauda pie 1600–1700 apgr./min

700 Zs

 

Maks. griezes moments pie 950–1400 apgr./min

3400 Nm

 

D17 780 Zs (574 kW)

 
 

Maks. jauda ar 1700 apgr./min

780 Zs

 

Maks. griezes moments ar 1000–1200 apgr./min

3800 Nm

   

I-Shift

12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto retarderu, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju. Ir iespējams arī pasūtīt I-Shift pārnesumkārbu ar lēngaitas pārnesumiem, īpaši zemiem kāpurķēžu pārnesumiem un atpakaļgaitas daudzpakāpju pārnesumiem.

Specifikācijas

Tips

Augstākais pārnesums

Griezes moments (Nm)

GCW apstiprinājums (t)

ATO3112

Paaugstinātais

3150

100

ATO3512 

Paaugstinātais

3550

100

ATO3812

Paaugstinātais

3800

100

    

 

Tilts

Reduktors

Maks. griezes moments (Nm)

Tilta/dubulttilta maks. noslodze (t)

GCW apstiprinājums (t)

Tilti ar vienu reduktoru

RSS1370A/B

Viena ass

Hipoidālais

3800

13

70

RTS2370A

Dubulttilts

Hipoidālais

3800

23

70

RTS2310

Dubulttilts

Hipoidālais

3800

23

100

Rumbu reduktori

RSH1370F

Viena ass

Koniskais, spirālzobu

3800

13

70

RTH2610F

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

26

100

RTH3210

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

32

100

RTH3312

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

33

100

RTH3815

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

38

100

      

 

D17 600 Zs

D17 700 Zs

D17 780 Zs

I-Shift

ATO3112

 

 

ATO3512

 

 

ATO3812

  

    

Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

    

 

Izejas vārpstas griezes moments

Pārnesumskaitlis

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā

Piedāvājam ļoti plašu no sajūga darbības atkarīgas un augsta griezes momenta jaudas noņemšanas kārbas, kas piemērotas dažādu virsbūves aprīkojumu piedziņai.

Pie dzinēja piestiprināmās

PTER-DIN: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.

PTER1400: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.

PTER100: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.

No sajūga atkarīgās jaudas noņemšanas kārbas

PTR-F: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.

PTR-FL/FH: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.

PTRD-F: Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.

PTRD-D: Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.

PTRD-D1: Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.

PTRD-D2: Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.

Ārpuse un iekšpuse

Iegūstiet šādas specifikācijas: kabīnes gabarīti, kabīnes augstums virs zemes un aprīkojums.

Ir pieejamas trīs dažādas ārējās apdares versijas, kas atbilst dažādām vajadzībām

Volvo FH16 with basic exterior trim level 

Pamata

Pērkona pelēks režģis un durvju rokturi. Hromēti priekšējie lukturi. Zibens pelēks saulessargs, spoguļu pārsegi un buferis.

Volvo FH16 with basic with sturdy front, exterior trim level 

Pamata ar izturīgu priekšpusi

Pērkona pelēks režģis. Krāsoti sudraba spoguļu pārvalki un saulessargs. Spīdīgi hromētie durvju rokturi. Melni priekšējie lukturi. Tērauda buferis krāsots pelēkā krāsā.

Volvo FH16 ir aprīkots ar unikālu ādas salona apdari.

Volvo FH16 with leather trim Volvo FH16, interior trim level 

Ādas apdare Volvo FH16

Āda salons ar izturīgiem materiāliem dažādos Coral (oranža) un Raven (tumši pelēkā) toņos, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.

Volvo FH16 globetrotter XXL with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XXL: komforts un vieta

Globetrotter XXL kabīne arī sniedz drošus un ērtus apstākļus nakšņošanai vienam vai diviem cilvēkiem, bet, pateicoties pagarinātajai kabīnei, gulēšana ir vēl ērtāka, jo pazeminātā guļvieta ir platāka un garāka.

Volvo FH16 globetrotter XL with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XL: radīta lielai ietilpībai

Globetrotter XL (CAB-XHSL) kabīnē var droši un ērti uzturēties līdz diviem cilvēkiem, kā arī tajā ir pieejami ietilpīgāki glabāšanas nodalījumi, jo kabīne ir augstāka. Kabīnes salona augstums 220 centimetri (211 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega).

Volvo FH16 globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter kabīne: divu uzņēmums

Globetrotter kabīne (CAB-HSLP) nodrošina komfortablus apstākļus pārnakšņošanai divām personām. Turklāt, pateicoties vertikālajai struktūrai, kabīnē ir pieejami ietilpīgāki glabāšanas nodalījumi. Salona augstums 205 centimetri (196 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega).

Volvo FH16 sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Guļamkabīne

Guļamkabīne (CAB-SLP) nodrošina komfortablus apstākļus pārnakšņošanai divām personām. Salona augstums 171 centimetrs, virs dzinēja nodalījuma – 162 centimetri.

Volvo FH16 low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Zemā guļamkabīne

Zemā guļamkabīne (CAB-LSLP) ar pazeminātu jumtu un kabīnes balstiekārtu nodrošina papildu platību kravai virs kabīnes. Salona augstums 147 centimetri (138 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega).

vilcējs;

 

 

 

A augstums (mm)

B augstums (mm)

C augstums (mm)

D augstums (mm)

Piedziņa

Šasijas augstums

Balstiekārta

Riepas

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4 x 2;

Augsta

Atsperu/Pneimo

315/80-R22.5

3430

3800

3950

3225

4 x 2;

Augsta

Atsperu/Pneimo

315/80-R22.5

3440

3810

3960

 

4 x 2;

Vidēja

Atsperu/Pneimo

315/80-R22.5

3350

3720

3870

3145

4 x 2;

Zema

Pneimo/Pneimo

315/80-R22.5

3230

3600

3750

3025

4 x 2;

Zema

Pneimo/Pneimo

315/80-R22.5

3250

3620

3770

3045

6 x 2;

Vidēja

Atsperu/Pneimo

315/80-R22.5

3350

3720

3870

3145

        

kravas automašīna.

 

 

 

A augstums (mm)

B augstums (mm)

C augstums (mm)

D augstums (mm)

Piedziņa

Šasijas augstums

Balstiekārta

Riepas

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6 x 2;

Augsta

Pneimo/Pneimo

315/80-R22.5

3410

3780

3930

3205

6 x 2;

Vidēja

Pneimo/Pneimo

315/80-R22.5

3330

3700

3850

 

6 x 2;

Zema

Pneimo/Pneimo

315/80-R22.5

3230

3600

3750

3025

6 x 4.

Augsta

Atsperu/Atsperu

315/80-R22.5

3460

3830

3980

3255

6 x 4.

Augsta

Atsperu/Atsperu

315/80-R22.5

3450

3820

3970

3245

6 x 4.

Augsta

Atsperu/Atsperu

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

10 x 4

Augsta

Atsperu/Atsperu

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

        

 * Aptuveni augstumi

Kabīnes balstiekārta ar četriem atbalstiem

Izvēlieties spirālatsperes ar amortizatoriem, spirālatsperes priekšējiem atbalstiem un aizmugures pneimobalstiekārtu vai pneimobalstiekārtu.

 

Gaisa ieplūdes

Gaisa ieplūdes ir novietotas kreisajā pusē, augstā vai zemā versijā (atkarībā no uzdevuma). Ir pieejama arī priekšējā gaisa ieplūdes sistēma.

 

Krāsas

Izvēlieties krāsu un detaļu. Pieejami 650 krāsu toņu varianti.

 

Tapsējums

Melns audums, vinils, āda vai divu toņu āda. Atsevišķas sēdekļu apdares (izņemot auduma apdares) var pasūtīt ar ventilācijas funkciju.

 

Autovadītāja sēdeklis

Izvēlieties starp Dynamic un Progressive. Katru specifikāciju var pasūtīt ar papildu apdari. Autovadītāja sēdekļa regulēšanas diapazons garenvirzienā 240 milimetri un vertikālā virzienā 100 milimetri nodrošina papildu iespējas. Autovadītāja sēdekļa standartaprīkojumā ietilpst galvas atbalsts, regulējama un nolaižama atzveltne, augstuma regulēšana un regulēšana uz priekšu/atpakaļ, regulējams jostas vietas atbalsts un slīpuma regulēšana.

 

Pasažiera sēdeklis

Pieejami divi dažādi komforta līmeņi: standarta un komfortablais sēdeklis. Abus sēdekļus iespējams pasūtīt ar papildu apdari. Blakussēdētāja sēdekļi standarta aprīkojumā ir aprīkoti ar galvas atbalstu. Ir pieejams ari pārvietojams pasažiera sēdeklis.

 

Guļamvietas

Iebūvētas gultas nodrošina ērtu gulēšanu. Guļvietas izmēri: 74 × 200 cm ar 81,5 cm platu vidusdaļu vai 74 × 200 cm, pagarināma līdz 88 × 200 cm ar 95,5 cm platu vidusdaļu. Guļvieta Globetrotter XXL kabīnē ir 213 cm gara. Platums galvgalī, vidusdaļā un kājgalī ir attiecīgi 99/106,5/91 cm. Aprīkojiet kabīni ar īpaši ērtu 16 centimetru augstu putu matraci ar atsperbloka pamatni. Ir pieejami trīs stingruma varianti: mīkstais, pusmīkstais, stingrais. Piedāvājam arī divus matrača pārklāju variantus. paaugstina gulēšanas komfortu un atvieglo guļvietas uzklāšanu. Pieejamās opcijas: atgāžamā gulta ar regulējamu atzveltni un augšējā komforta līmeņa gulta (gabarīti: 60 × 190 centimetri vai 70 × 190 centimetri).

 

 

Iekšējie glabāšanas nodalījumi

Kabīnē ir pieejams priekšējais plaukts ar četrām DIN izmēru standarta nišām un diviem lieliem glabāšanas nodalījumiem ar norullējamām žalūzijveida durtiņām autovadītāja un pasažiera pusē. Aizmugures siena ir aprīkota ar vieglu augšējo aizmugures plauktu ar lielisku apgaismojumu. Zem gultas ir novietotas divas izvelkamas atvilktnes ar 130 litru kopējo ietilpību. Ir pieejami arī divi mazāki glabāšanas nodalījumi zem matrača kājgalī (10 litri) un galvgalī (15 litri), kā arī glabāšanas nodalījums gultas kājgalī PET pudelei.

 

Ārējie glabāšanas nodalījumi

Kabīnes abās pusēs iekārtoti divi lieli glabāšanas nodalījumi, kuriem iespējams piekļūt gan no ārpuses, gan no iekšpuses. Zem kabīnes abās pusēs ir pieejams neapsildāms glabāšanas nodalījums ar 30 litru ietilpību.

 

Jumta logs / jumta lūka

Visas kabīnes ir aprīkotas ar neatveramu jumta lūku, un papildaprīkojumā ir pieejama jumta lūka, ko var atvērt par 50 milimetriem. Tā kalpo arī kā avārijas izeja. Jumta lūku var regulēt manuāli vai elektroniski.

 

Stūres rats

Pieejami divi stūres izmēri — 450 mm vai 500 mm diametrs atkarībā no kravas automašīnas specifikācijas. Stūres augstumu iespējams izmainīt 90 mm diapazonā, bet slīpumu iespējams izmainīt 28° robežās. Ja stūres iekārta ir aprīkota ar regulējamo statni (papildaprīkojums), tad tās stāvokli attiecībā pret vertikāli var mainīt diapazonā no –5° līdz +15°, tādā veidā uzlabojot autovadītāja komfortu. Stūrē iestrādātie vadības taustiņi ļauj droši un ērti izmantot kruīza kontroles sistēmu, skaņas signālierīci, tālruni, kā arī mērierīču displeja un sānu displeja funkcijas.

 

Klimata kontroles sistēma

Trīs alternatīvas klimata sistēmas ļauj kontrolēt temperatūru. Sistēmu ar ventilatoru un parasto ar dzeses šķidrumu apsildāmo sildītāju. Gaisa kondicionieris ar manuālo vadību (MCC). Gaisa kondicionieris ar automātisko temperatūras regulēšanu (ECC/ECC2). Pieejama arī ar īpašiem sensoriem, kuri reaģē uz saules staru radīto siltumu, miglainu vidi un gaisa kvalitāti Papildiniet sistēmu ar kabīnes un dzinēja sildītāju un kabīnes I-ParkCool dzesētāju.

 

I-ParkCool 

Lai kabīnē būtu pieejams kondicionēts gaiss, dzinējam nav obligāti jādarbojas. I-ParkCool kontrolē kabīnes temperatūru stāvošā automašīnā. Sistēma mijiedarbojas ar kabīnes sildītāju, uzturot patīkamu klimatu: tā ir noderīga, piemēram, naktī, kad gaisa temperatūra krasi un negaidīti samazinās. Turklāt sistēma darbojas klusi. Sistēma radīja aptuveni par 20 dB mazāk trokšņa nekā konkurējošās sistēmas tirgū, samazinot trokšņa piesārņojumu un palīdzot atpūsties. Sistēma ir pilnībā integrēta transportlīdzekļa parastajā gaisa ventilācijas sistēmā, un karstais vai aukstais gaiss pēc vajadzības tiek sadalīts pa parastajām ventilācijas atverēm, vienmērīgi sadalīts. Sistēma neietekmē arī kabīnes aerodinamiskās īpašības un interjera augstumu. Izņemot kabīnes sildītāju (PH-CAB).

Šasija

Iegūstiet šādas specifikācijas: šasijas augstums, priekšējā tilta maksimālā noslodze, aizmugurējā balstiekārta, vilcēji, šasijas aprīkojums un bremzes.

Zema

aptuv. 850 mm

Vidēja

aptuv. 900 mm

Augsta

aptuv. 1000 mm

Īpaši augsta

aptuv. 1200 mm

  

 

Pneimatiska

Lokšņu

Zema

8

-

Vidēja

10/20*

9

Augsta

10/20*

10/20*

Īpaši augsta

-

10/20*

   

* Ar priekšējiem dubulttiltiem

Tips

Asis

Balstiekārta

Ass/dubulttilta noslodze

Reduktors

Papildtilts/pirms dzenošās ass novietots papildtilts

Viena ass

RAD-L90

4 x 2;

Paraboliska/daudzslokšņu

13 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAD-GR

4 x 2;

Pneimatiska

11,5/13 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAD-G2

4 x 2;

Pneimatiskie (būvniecībai)

13 t

Riteņu

 

RAD-G4

4 x 2;

Pneimatiska

12 t

Viena

 

Divas vai trīs asis

RADT-GR

6 x 2;

Pneimatiska

19/20,5/22,5/23 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais)

RAPD-GR

6 x 2;

Pneimatiska

16/19/22 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Fiksēts/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta

RADD-G2

6×4/8x4

Pneimatiskie (būvniecībai)21/23/26 tGalvenais pārvads/riteņu reduktori 

RADD-BR

6×4/8x4

Parabolisks20/21 tGalvenais pārvads/riteņu reduktori 

RADD-TR1

6×4/8x4

Paraboliskā/parastā slokšņu23/26 tGalvenais pārvads/riteņu reduktori 

RADD-TR2

6×4/8x4

Parastā slokšņu26/32 tRiteņu 

RADD-TR3

8 x 4

Parastā slokšņu38 tRiteņu 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneimatiska21/23/26 tGalvenais pārvads/riteņu reduktori 

RAPDT-GR

8×2

Pneimatiska27/30/30,5/31,5/32 tGalvenais pārvads/riteņu reduktoriPapildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais), papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais)

RAPDT-GR

8 × 4/10 × 4

Pneimatiska27/33/36 tGalvenais pārvads/riteņu reduktoripapildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais)

RAPDT-GR

8×4

Pneimatiska27/30,5/32/35 tGalvenais pārvads/riteņu reduktoripapildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais)

RADDT-G2

8 × 4/10 × 4

Pneimatiskie (būvniecībai)27/33/36 tGalvenais pārvads/riteņu reduktoripapildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais)
      

Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrālā tilta piekabi. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.

Degvielas tvertnes

Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. 4 × 2 vilcējam maksimālais degvielas tvertņu tilpums ir 1510 litru.

AdBlue tvertnes

Tilpums: no 32 līdz 112 litriem. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes modulī. Plastikāta.

Bremzes

EBS (elektroniskās vadības bremžu sistēma) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu izjūtu, kā arī ļauj piekļūt vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām.

 

EBS statusa kontrole 

EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.

 

Auto Hold

Bremzējiet kravas automašīnu līdz galam, un Auto Hold saglabā pēdējo lietoto bremzēšanas spiedienu, lai noturētu kravas automašīnu, līdz vadītājs nospiež akseleratora pedāli.

 

Bremžu kluču nodiluma analīze

Bremžu kluču uzraudzība — nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu (tikai disku bremzēm).

 

Stāvbremzes automātiska izslēgšana

Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).

 

 

Papildu iespējas.

Programmu paketes iespējams papildināt ar tālāk minētajām iespējām.
 

Iztaisnošanas bremze (Stretch brake)

Dod iespēju nepieciešamības gadījumā impulsveidīgi piebremzēt piekabi. Bremzēšana tiek nodrošināta automātiski, samazinot transportlīdzekļa sastāva “salocīšanās” iespējamību.

 

ESC (Elektroniskā stabilitātes kontrole)

Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā “salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2, 3, 4 un 5 tiltiem.

 

Ārkārtas bremžu gaismas

Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk mirgot ar periodiskumu četri gaismas impulsi sekundē. 

 

Hidrauliskais retarders

Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais retarders, maksimālā jauda 680 kW.

 

No ātruma atkarīga automātiskā nolaišanas sistēma

Šī sistēma automātiski pazemina transportlīdzekļa pneimobalstiekārtu virs noteikta ātruma, lai ierobežotu vēja pretestību.

Volvo dinamiskā stūrēšana

Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā. Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām tiltu konfigurācijām, tostarp kravas automašīnām ar dubultajiem priekšējiem tiltiem. Tā ir pieejama arī apvienojumā ar neatkarīgo priekšējo balstiekārtu.

papildtiltus pirms dzenošā tilta (pusher axles)

Pirms dzenošā tilta novietotais papildtilts pieejams kā fiksētais vai aktīvi piestūrējamais tilts gan vilcējiem, gan kravas automašīnām. Ass slodze: 4,5, 7,5 vai 9 tonnas.
 

Papildtilti aiz dzenošā tilta

Pieejamas vairākas konfigurācijas – fiksētie ar solo vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5 vai 10 tonnas.

Tandēma tilta pacelšana

Ļauj atslēgt un pacelt pašu aizmugurējo tandēma dubulttilta piedzīto tiltu, lai samazinātu degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīna ir piekrauta, tilts automātiski nolaižas un aktivizējas. Tandēma tilta pacelšana ir pieejama 6 × 4 un 8 × 4 pneimatiskās balstiekārtas konfigurācijās (ar tandēma paceļamo tiltu), kas ir aprīkotas ar disku bremzēm.

Tehniskie dati

Dati – visi Jums vajadzīgie dati. Lejupielādējiet Volvo FH16 klāsta automašīnu datus PDF formātā, izmantojot tālāk norādītās saites.

Attēlotās funkcijas var nebūt standarta vai pieejamas visiem aprīkojuma līmeņiem un spēka pārvada variantiem.

Vai jums ir jautājums?

Vietējais Volvo kravas automašīnu izplatītājs atbildēs uz jūsu jautājumiem. Apmeklējiet viņu, piezvaniet viņam vai uzaiciniet viņu pie sevis.