Kravas automašīnas

Volvo FMX specifikācijas

Izklāstīta visa nepieciešamā informācija par jauno Volvo FMX.

Spēka pārvads

Iegūstiet šādas specifikācijas: dzinēji, transmisijas, aizmugures tilti (tostarp koeficienti), spēka pārvadu kombinācijas un jaudas noņemšanas kārbas.

Heavy Duty Electric — jauda/griezes moments

 

D11 – jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi ES 582/2011

D13 – jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi ES 582/2011

Elektrosistēma

Volvo FMX Electric

Sniegums

Līdz 330–490 kW (450–666 Zs) nepārtrauktas jaudas

Nobraucamais attālums

Līdz 300 km

Uzlādes laiks (pilna uzlāde)

9,5 h ar maiņstrāvu (43 kW) ​2,5 h ar līdzstrāvu (250 kW)

Akumulatoru ietilpība

180–540 kWh, 2–6 akumulatori

  

Dīzeļdegviela

D11

D13  

Izmešu standarts

Euro 6

Euro 6

 

Cilindru skaits

6

6

 

Tilpums

10,8 dm³

12,8 dm³

 

Virzuļa gājiens

152 mm

158 mm

 

Cilindra diametrs

123 mm

131 mm

 

Kompresijas pakāpe

18.0:1

18.0:1

 

Ekonomiskie apgriezieni

1000–1500 apgr./min

900–1400 apgr./min

 

Izplūdes gāzu bremzes jauda

155 kW (2300 apgr./min)

175 kW (2300 apgr./min)

 

Dzinēja bremžu jauda*

270 kW (2300 apgr./min)

340 kW (2300 apgr./min)

 

Eļļas filtri

2 pilnplūsma

2 pilnplūsma

 

Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru

35 l

35 l

 

Dzeses sistēma, kopējais tilpums

22 l

24 l

 

 

   

* opcija

Prasības degvielai

Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela)

 

D11 330 Zs (246 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1700 apgr./min

330 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 877–1400 apgr./min

1600 Nm

  
 

D11 380 Zs (279 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1700 apgr./min

380 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 938–1400 apgr./min

1800 Nm

  
 

D11 430 Zs (317 kW)

   
 

Maks. jauda ar 1700 apgr./min

430 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 1008–1400 apgr./min

2050 Nm

  
 

D11 460 Zs (338 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1700 apgr./min

460 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 1050–1400 apgr./min

2200 Nm

  
 

D13 420 Zs (309 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1404–1700 apgr./min

420 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min

2100 Nm

  
 

D13 460 Zs (338 kW)

   
 

Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min

460 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 945–1400 apgr./min

2300 Nm

  
 

D13 500 Zs (368 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1404–1700 apgr./min

500 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 980–1400 apgr./min

2500 Nm

  
 

D13 540 Zs (397 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1458–1700 apgr./min

540 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min

2600 Nm

  
     

I-Shift

12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto retarderu, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju. Ir iespējams arī pasūtīt I-Shift pārnesumkārbu ar lēngaitas pārnesumiem, īpaši zemiem kāpurķēžu pārnesumiem un atpakaļgaitas daudzpakāpju pārnesumiem.

Specifikācijas

Tips

Augstākais pārnesums

Griezes moments (Nm)

GCW apstiprinājums (t)

AT2412

Tiešais

2400

44

AT2612

Tiešais

2600

100

ATO2612

Paaugstinātais

2600

100

    

I-Shift divsajūgu pārnesumkārbas specifikācijas

Tips

Augstākais pārnesums

Griezes moments (Nm)

GCW apstiprinājums (t)

SPO2812

Paaugstinātais

2800

80

    

Powertronic

Automātiskā Power Shift pārnesumkārba ar hidrotransformatoru un eļļas dzesētāju. Pārslēdz pārnesumus bez jaudas zudumiem. Powertronic kārbu jau rūpnīcā iespējams aprīkot ar jaudas noņemšanas kārbu, integrēto retarderu un stūres pastiprinātāja avārijas sūkni.

Tips

Augstākais pārnesums

Griezes moments (Nm)

GCW apstiprinājums (t)

PT2106

Tiešais

2100

44

PT2606

Tiešais

2600

60

    

Powertronic, integrētie vadības režīmi

Ekonomiskais

Paredzēta optimālam degvielas patēriņam. Pārnesumu pārslēgšana notiek pie visekonomiskākajiem apgriezieniem.

Sniegums

Paredzēta gadījumiem, kad nepieciešama dzinēja papildu jauda. Ieslēdz nākošo pārnesumu pie augstākiem dzinēja apgriezieniem.

Tips

Tilts

Reduktors

Maks. griezes moments (Nm)

Tilta/dubulttilta maks. noslodze (t)

GCW apstiprinājums (t)

Tilti ar vienu reduktoru

RSS1344C/E

Viena ass

Hipoidālais

2600

13

44

RSS1370A/B

Viena ass

Hipoidālais

3800

13

70

RTS2370A

Dubulttilts

Hipoidālais

3800

23

80

RSS1244B

Viena ass

Hipoidālais

2800

12

44

RTS2310A

Dubulttilts

Hipoidālais

3800

23

100

RSS1352A

Viena ass

Hipoidālais

2800

13

52

      

Rumbu reduktori

RSH1365

Viena ass

Spirālveida koniskais zobrats

2400

13

65

RSH1370F

Viena ass

Koniskais, spirālzobu

3800

13

70

RTH2610F

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

26

100

RTH3210

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

32

100

RTH3312

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

33

120

RTH3815

Viena ass

Koniskais, spirālzobu

3800

38

150

      

Aizmugures tiltu pārnesumskaitļi

Vienas asis

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1370A/B

RSH1365

RSH1370F

2.06:1

2.06:1

2.06:1

2.47:1

3.61:1

3.46:1

2.17:1

2.17:1

2.17:1

2.64:1

3.76:1

3.61:1

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.85:1

4.12:1

3.76:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

3.08:1

4.55:1

4.12:1

2.64:1

2.47:1*

2.64:1

3.40:1

 

4.55:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.67:1

 

5.41:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

4.11:1

 

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

 

 

 

 

3.70:1

 

 

 

 

 

4.11:1

 

 

 

 

 

4.63:1

 

 

 

 

 

5.29:1

 

 

 

 
      

Tandēma asis

RTS2370A

RTS2310A

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

 

 

5.14:1

3.70:1

6.18:1

6.18:1

 

 

5.67:1

4.11:1

 

7.21:1

 

 

6.17:1

4.63:1

 

 

 

 

      

 

D11 330 Zs

D11 370 Zs

D11 410 Zs

D11 450 Zs

D13 420 Zs

D13 460 Zs

D13 500 Zs

D13 540 Zs

Powertronic

PT2106

 

   

PT2606

 

 

 

 

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

I-Shift divsajūgu pārnesumkārba

SP02812

 

 

 

 

 

Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RTS2370A

RSS1370A/B

RTS2310A

Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru

RSH1365

 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Velkošais priekšējais tilts/sadales kārba

FAA11/FAA21/V2501TB

         

 

Izejas vārpstas griezes moments

Pārnesumskaitlis 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā

Pie dzinēja piestiprināmās

PTER-DIN: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.

PTER1400: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.

PTER100: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.

No sajūga atkarīgās jaudas noņemšanas kārbas

PTR-F: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.

PTR-FL/FH: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.

PTRD-F: Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.

PTRD-D: Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.

PTRD-D1: Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.

PTRD-D2: Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.

Ārpuse un iekšpuse

Iegūstiet šādas specifikācijas: kabīnes gabarīti, kabīnes augstums virs zemes un aprīkojums.

Volvo FMX ir aprīkota ar unikālu ārējo apdari, kas pielāgota intensīvai lietošanai.

Volvo FMX with basic exterior trim level 

Pamata

Pērkona pelēks režģis un durvju rokturi. Zibens pelēks saulessargs. Hromēts priekšējais lukturis. Tērauda buferis krāsots pelēkā krāsā.

Volvo FMX ir pieejama ar pieciem dažādiem salona apdares līmeņiem, kas atbilst dažādām vajadzībām.

Volvo FMX with textile trim dynamic, interior trim level 

Auduma apdare Dynamic

Auduma interjers ar modernu krāsu gammu un izturīgiem materiāliem dažādos pelēkos un purpursarkanos toņos.

Volvo FMX with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Vinila un tekstila apdare Robust

Izturīgi materiāli vinila un tekstila apdarē ar modernu krāsu shēmu, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.

Volvo FMX with plush trim progressive, interior trim level 

Plīša apdare Progressive

Šis mīkstais plīša apdares salons ar mīkstiem tekstiliem piedāvā modernu krāsu shēmu un saskan ar dažādām salona apdares daļām.

Volvo FMX with leather trim robust, interior trim level 

Ādas apdare Robust

Interjers ar izturīgiem materiāliem un divkrāsu ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.

Volvo FMX with leather trim progressive, interior trim level 

Ādas apdare Progressive

Interjers ar izturīgiem materiāliem un divkrāsu ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.

FMX day cab with measurements, viewed from the side 

Dienas kabīne

Dienas kabīne (FMX-DAY) ar komfortablu un ergonomisku autovadītāja darba vietu. Salona augstums ir 164 centimetri: 120 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.

FMX low day cab with measurements, viewed from the side 

Zema dienas kabīne

Zema dienas kabīne (FM-LDAY) ir nepieciešama tādiem darba veidiem kā kalnrūpniecībai, furgoniem ar refrižeratoru, sūkņiem un celtņiem. Salona augstums ir 148 centimetri: 104 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.

FMX sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Guļamkabīne

Guļamkabīne (FMX-SLP) nodrošina komfortablus apstākļus pārnakšņošanai vienai personai. Salona augstums ir 164 centimetri: 120 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.

FMX low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Zemā guļamkabīne

Zema guļamkabīne (FMX-LSLP) ar pazeminātu jumtu un kabīnes balstiekārtu nodrošina papildu platību kravai virs kabīnes. Salona augstums ir 148 centimetri: 104 centimetri virs dzinēja nodalījuma.

FMX globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter kabīne

Globetrotter kabīne (FMX-HSLP) nodrošina komfortablus apstākļus nakšņošanai divām personām. Šīs kabīnes augšdaļā iekārtoti papildu glabāšanas nodalījumi. Salona augstums ir 201 centimetrs: 157 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.

FMX crew cab with measurements, viewed from the side 

Apkalpes kabīne

Apkalpes kabīnē ir pietiekami daudz vietas vairākiem pasažieriem — pat 9 personām. Salona augstums ir 1590 milimetri.

Kabīnes balstiekārta ar četriem atbalstiem

Izvēlieties spirālatsperes ar amortizatoriem, spirālatsperes priekšējiem atbalstiem un aizmugures pneimobalstiekārtu vai pneimobalstiekārtu.

 

Gaisa ieplūdes

Gaisa ieplūdes kanāls novietots kreisajā pusē, pieejama augstā vai zemā versija.

 

Kabīnes krāsas

Izvēlieties kādu no aptuveni 650 variantiem.

 

Autovadītāja sēdeklis

Pieejami trīs dažādi komforta veidi: Progressive (plīšs vai āda), Dynamic (audums) un Robust (vinils). Sēdekļa kopējais regulēšanas diapazons: 200 milimetri uz priekšu/atpakaļ un 100 milimetri vertikālā virzienā. Autovadītāja sēdekļa standartaprīkojumā ietilpst galvas atbalsts, regulējama un nolaižama atzveltne, augstuma regulēšana un regulēšana uz priekšu/atpakaļ, regulējams jostasvietas atbalsts un slīpuma regulēšana.

 

Pasažiera sēdeklis

Pieejami trīs dažādi komforta veidi: Progressive (plīšs vai āda), Dynamic (audums) un Robust (vinils). Visus sēdekļus iespējams pasūtīt ar papildu apdari. Blakussēdētāja sēdekļi standarta aprīkojumā ir aprīkoti ar galvas atbalstu.

 

Guļamvietas

Apakšējās guļvietas izmērs: 70 × 200 centimetri. 16 centimetrus augsts matracis ar atsperbloka pamatni un ļoti ērts. Trīs stingruma varianti: mīkstais, pusmīkstais, stingrais. Pieejami arī divi matrača pārklāju varianti: uzlabo gulēšanas komfortu un atvieglo guļvietas uzklāšanu. Komfortablās augšējās guļvietas izmēri: 70 × 190 centimetri vai 60 × 190 centimetri (pieejama Globetrotter kabīnei).

Iekšējie glabāšanas nodalījumi

Vieta virs vējstikla sastāv no diviem glabāšanas nodalījumiem ar nolaižamām durtiņām un četriem ISO plauktiem, no kuriem viens paredzēts tahogrāfam (divas ISO atveres pazeminātajām kabīnēm). Guļamkabīnē un Globetrotter kabīnē zem gultas ir divi lieli glabāšanas nodalījumi, kuriem var piekļūt no ārpuses, un viens liels (44 l), kas pieejams paceļot matraci un pārsegu; atpūtas nodalījumā ir divas žurnālu un sīklietu glabāšanas vietas. Priekšējā panelī ir iestrādātas četras atvērtās glabātuves, neliela glabāšanas kaste, DIN pieslēgvietas nodalījums, gumijas paliktnis un pudeļu turētājs. Dienas kabīni var aprīkot ar 60 litru glabāšanas nodalījumu ar žalūziju atverēm ķiverēm, pusdienu kastītei utt.

 

Ārējie glabāšanas nodalījumi

Aiz pasažiera un vadītāja sēdekļiem atrodas glabāšanas nodalījumi, kuriem iespējams piekļūt no ārpuses.

 

Jumta lūka

Kabīnē ir iespējams ierīkot jumta lūku, ko var atvērt par 50 milimetriem. Lūkas iekšpusē ir perforēts saulessargs. Kad lūka ir atvērta, tas darbojas arī kā kukaiņu tīkls. Jumta lūkai paredzēta manuālā vai automātiskā atvēršana/aizvēršana (pēc izvēles). Pieejama arī tērauda jumta lūka, kas paredzēta būvdarbiem vai sarežģītiem darba apstākļiem.

 

Stūres rats

Pieejami divi stūres izmēri — 450 mm vai 500 mm diametrs atkarībā no kravas automašīnas specifikācijas. Stūres augstumu iespējams izmainīt 90 mm diapazonā, bet slīpumu iespējams izmainīt 28° robežās. Ja stūres iekārta ir aprīkota ar regulējamo statni (papildaprīkojums), tad tās stāvokli attiecībā pret vertikāli var mainīt diapazonā no –5° līdz +15°, tādā veidā uzlabojot autovadītāja komfortu. Stūre ir pieejama ar drošības spilvenu vai bez tā. Stūrē iestrādātie vadības taustiņi ļauj droši un ērti izmantot kruīza kontroles sistēmu, skaņas signālierīci, tālruni, kā arī mērierīču displeja un sānu displeja funkcijas.

 

Klimata kontroles sistēma

Atbilstoši vēlmēm iespējams izvēlēties kādu no divām alternatīvām klimata kontroles sistēmām.

  • Gaisa kondicionieris ar manuālo vadību (MCC).
  • Gaisa kondicionieris ar automātisko temperatūras regulēšanu (ECC/ECC2).

Klimata kontroles sistēmu iespējams papildināt ar kabīnes un dzinēja sildītāju.

Šasija

Iegūstiet šādas specifikācijas: šasijas augstums, priekšējā tilta maksimālā noslodze, aizmugurējā balstiekārta, vilcēji, šasijas aprīkojums un bremzes.

Vidēja

aptuv. 900 mm

Augsta

aptuv. 1000 mm

Īpaši augsta

aptuv. 1200 mm

Īpaši augstā (XX-High)

aptuv. 1240 mm

  

 

Pneimatiska

Lokšņu

Vidēja

10/20*

9

Augsta

10/20*

10/20*

Īpaši augsta

-

10/20*

Īpaši augsta (XX-High)

-

10/20*

 

* Ar priekšējiem dubulttiltiem

FA-LOW

Zems priekšējais tilts vidējā augstuma šasijai ar tilta slodzi līdz 9 tonnām.

FA-MED

Vidēja augstuma priekšējais tilts vidējā augstuma šasijai ar tilta slodzi līdz 10/20 tonnām.

FA-HIGH

Augstais priekšējais tilts augstajai šasijai, tilta noslodze līdz 10/20 tonnām.

FA-XHIGH

Īpaši augsts priekšējais tilts īpaši augstajai šasijai ar tilta slodzi līdz 10/20 tonnām.

FA-XXHIGH

Priekšējais dzenošais tilts ar tilta slodzi līdz 10/20 tonnām.

Priekšējais dubulttilts – FA-HIGH/FA-XHIGH

Pieejams 8 × 2, 8 × 4 un 10 × 4 piedziņas automašīnām, tilta noslodze līdz 20 tonnām.

  

Tips

Asis

Balstiekārta

Ass/dubulttilta noslodze

Reduktors

Citi tilti

Viena ass

RAD-L90

4×2

Paraboliska/daudzslokšņu

13 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAD-GR

4×2

Pneimatiska

13 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAD-G2

4×2/4×4

Pneimatiska 

13 t

Riteņu

 

RAD-G4

4×2

Pneimatiska

12 t

Viena

 

RAD-L90

4×4

Paraboliska/daudzslokšņu

13 t

Riteņu

 

Divas vai trīs asis

RADT-GR

6×2/8×2

Pneimatiska

19/20,5/22,5/23 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais)

RAPD-GR

6×2

Pneimatiska

16/19/22 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Fiksēts/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta

RAPD-G4

6×2

Pneimatiska

16 t

Viena

Pirms dzenošā tilta novietots (fiksēts) papildtilts

RADD-G2

6×4/6×6/8×4/8×6

Pneimatiska

21/23/26 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADD-BR

6×4/6×6/8×4/8×6

Parabolisks

20/21 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Paraboliska/daudzslokšņu

26/32 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Parastā slokšņu

26/32 t

Riteņu

 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneimatiska

17/21/23/26 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAPDT-BR

6×6

Parabolisks

21 t

Riteņu

 

RADDT-GR

8×2

Pneimatiska

27/30/30,5/31,5/32 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais), papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais)

RADD-TR3

6×4/6x6/8x4/8x6

Parabolisks

38 t

Riteņu

 

RADDT-GR

8×4/10×4

Pneimatiska

27/30,5/32/35 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais)

RADDT-G2

8×4/10x4/10x6

Pneimatiska

27/33/36 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais)

RADD-TR1

6x6/8x6

Paraboliska/daudzslokšņu

26 t

Riteņu

 

      

Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrālā tilta piekabēm. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.

Degvielas tvertnes

Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. Maksimālais degvielas tilpums ir 1510 litri 4 × 2 vilcējam. Dubultām priekšējām asīm EU6 plastmasas degvielas tvertne starp priekšējām asīm.

AdBlue tvertnes
Tvertņu tilpums: 32–112 litri. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes modulī. Plastikāta.

Bremzes

EBS (elektroniskās vadības bremžu sistēma) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu izjūtu, kā arī ļauj piekļūt vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām. EBS ir standarts visām specifikācijām.

 

EBS medium

Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas.

 

EBS statusa kontrole 

EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.

 

Auto Hold

Bremzējiet kravas automašīnu līdz galam, un Auto Hold saglabā pēdējo lietoto bremzēšanas spiedienu, lai noturētu kravas automašīnu, līdz vadītājs nospiež akseleratora pedāli.

 

Bremžu kluču nodiluma analīze

Bremžu kluču uzraudzība — nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu (tikai disku bremzēm).

 

Stāvbremzes automātiska izslēgšana

Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).

Papildu iespējas.

Programmu paketes iespējams papildināt ar tālāk minētajām iespējām.

 

Iztaisnošanas bremze (Stretch brake)

Dod iespēju nepieciešamības gadījumā impulsveidīgi piebremzēt piekabi. Bremzēšana tiek nodrošināta automātiski, samazinot transportlīdzekļa sastāva “salocīšanās” iespējamību.

 

ESC (Elektroniskā stabilitātes kontrole)

Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā “salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2, 3, 4 un 5 tiltiem.

 

Ārkārtas bremžu gaismas

Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk mirgot ar periodiskumu četri gaismas impulsi sekundē. 

 

Hidrauliskais retarders

Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais retarders, maksimālā jauda 440 kW.

Volvo dinamiskā stūrēšana

Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā. Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām asu konfigurācijām, izņemot tās ar dzenošo priekšējo asi (4×4, 6×6, 8×6 un 10×6). Papildu aktīvās stūrēšanas funkcijas, piemēram, personiskie iestatījumi un pārstūrēšanas vadība, lai nodrošinātu vēl patīkamāku un drošāku braukšanu.

Automātiskā saķeres kontrole (ATC)

Automātiski pieslēdz priekšējo dzenošo tiltu, kad tas ir nepieciešams, un atslēdz tiltu, kad to atļauj braukšanas apstākļi; tādējādi samazinās degvielas patēriņš un uzlabojas manevrētspēja. ATC standartā tiek izmantots visās Volvo FMX konfigurācijās ar priekšējo dzenošo tiltu (4 × 4, 6 × 6, 8 × 6 un 10 × 6).

Papildtilti pirms dzenošā tilta
Pieejami kā fiksētie vai aktīvi piestūrējamie tilti gan vilcējiem, gan kravas automašīnām. Ass slodze: 4,5, 7,5 vai 9 tonnas.
 

Papildtilti aiz dzenošā tilta

Pieejamas vairākas konfigurācijas – fiksētie ar solo vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5 vai 10 tonnas.

Tandēma tilta pacelšana

Ļauj atslēgt un pacelt pašu aizmugurējo tandēma dubulttilta piedzīto tiltu, lai samazinātu degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīna ir piekrauta, tilts automātiski nolaižas un aktivizējas. Tandēma tilta pacelšana ir pieejama 6 × 4 un 8 × 4 pneimatiskās piekares konfigurācijās (ar tandēma paceļamo tiltu), kas ir aprīkotas ar disku bremzēm.

Tehniskie dati

Dati – visi Jums vajadzīgie dati. Lejupielādējiet Volvo FMX klāsta automašīnu datus PDF formātā, izmantojot tālāk norādītās saites.

  • FMX Rigid
  • FMX Tractor
FMX Tractor
FMX Rigid

Attēlotās funkcijas var nebūt standarta vai pieejamas visiem aprīkojuma līmeņiem un spēka pārvada variantiem.

Vai jums ir jautājums?

Vietējais Volvo kravas automašīnu izplatītājs atbildēs uz jūsu jautājumiem. Apmeklējiet viņu, piezvaniet viņam vai uzaiciniet viņu pie sevis.