Izklāstīta visa nepieciešamā informācija par jauno Volvo FMX.
Iegūstiet šādas specifikācijas: dzinēji, transmisijas, aizmugures tilti (tostarp koeficienti), spēka pārvadu kombinācijas un jaudas noņemšanas kārbas.
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
Elektrosistēma | Volvo FMX Electric |
---|---|
Sniegums | Līdz 330–490 kW (450–666 Zs) nepārtrauktas jaudas |
Nobraucamais attālums | Līdz 300 km |
Uzlādes laiks (pilna uzlāde) | 9,5 h ar maiņstrāvu (43 kW) 2,5 h ar līdzstrāvu (250 kW) |
Akumulatoru ietilpība | 180–540 kWh, 2–6 akumulatori |
Dīzeļdegviela | D11 | D13 | |
---|---|---|---|
Izmešu standarts | Euro 6 | Euro 6 | |
Cilindru skaits | 6 | 6 | |
Tilpums | 10,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Virzuļa gājiens | 152 mm | 158 mm | |
Cilindra diametrs | 123 mm | 131 mm | |
Kompresijas pakāpe | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Ekonomiskie apgriezieni | 1000–1500 apgr./min | 900–1400 apgr./min | |
Izplūdes gāzu bremzes jauda | 155 kW (2300 apgr./min) | 175 kW (2300 apgr./min) | |
Dzinēja bremžu jauda* | 270 kW (2300 apgr./min) | 340 kW (2300 apgr./min) | |
Eļļas filtri | 2 pilnplūsma | 2 pilnplūsma | |
Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru | 35 l | 35 l | |
Dzeses sistēma, kopējais tilpums | 22 l | 24 l | |
|
* opcija
Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela)
D11 330 Zs (246 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. jauda pie 1700 apgr./min | 330 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 877–1400 apgr./min | 1600 Nm | |||
D11 380 Zs (279 kW) |
| |||
Maks. jauda pie 1700 apgr./min | 380 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 938–1400 apgr./min | 1800 Nm | |||
D11 430 Zs (317 kW) | ||||
Maks. jauda ar 1700 apgr./min | 430 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 1008–1400 apgr./min | 2050 Nm |
D11 460 Zs (338 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. jauda pie 1700 apgr./min | 460 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 1050–1400 apgr./min | 2200 Nm | |||
D13 420 Zs (309 kW) |
| |||
Maks. jauda pie 1404–1700 apgr./min | 420 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min | 2100 Nm | |||
D13 460 Zs (338 kW) | ||||
Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min | 460 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 945–1400 apgr./min | 2300 Nm |
D13 500 Zs (368 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. jauda pie 1404–1700 apgr./min | 500 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 980–1400 apgr./min | 2500 Nm | |||
D13 540 Zs (397 kW) |
| |||
Maks. jauda pie 1458–1700 apgr./min | 540 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min | 2600 Nm | |||
12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto retarderu, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju. Ir iespējams arī pasūtīt I-Shift pārnesumkārbu ar lēngaitas pārnesumiem, īpaši zemiem kāpurķēžu pārnesumiem un atpakaļgaitas daudzpakāpju pārnesumiem.
Tips | Augstākais pārnesums | Griezes moments (Nm) | GCW apstiprinājums (t) |
---|---|---|---|
AT2412 | Tiešais | 2400 | 44 |
AT2612 | Tiešais | 2600 | 100 |
ATO2612 | Paaugstinātais | 2600 | 100 |
Tips | Augstākais pārnesums | Griezes moments (Nm) | GCW apstiprinājums (t) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Paaugstinātais | 2800 | 80 |
Automātiskā Power Shift pārnesumkārba ar hidrotransformatoru un eļļas dzesētāju. Pārslēdz pārnesumus bez jaudas zudumiem. Powertronic kārbu jau rūpnīcā iespējams aprīkot ar jaudas noņemšanas kārbu, integrēto retarderu un stūres pastiprinātāja avārijas sūkni.
Tips | Augstākais pārnesums | Griezes moments (Nm) | GCW apstiprinājums (t) |
---|---|---|---|
PT2106 | Tiešais | 2100 | 44 |
PT2606 | Tiešais | 2600 | 60 |
Paredzēta optimālam degvielas patēriņam. Pārnesumu pārslēgšana notiek pie visekonomiskākajiem apgriezieniem.
Paredzēta gadījumiem, kad nepieciešama dzinēja papildu jauda. Ieslēdz nākošo pārnesumu pie augstākiem dzinēja apgriezieniem.
Tips | Tilts | Reduktors | Maks. griezes moments (Nm) | Tilta/dubulttilta maks. noslodze (t) | GCW apstiprinājums (t) |
Tilti ar vienu reduktoru | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1344C/E | Viena ass | Hipoidālais | 2600 | 13 | 44 |
RSS1370A/B | Viena ass | Hipoidālais | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Dubulttilts | Hipoidālais | 3800 | 23 | 80 |
RSS1244B | Viena ass | Hipoidālais | 2800 | 12 | 44 |
RTS2310A | Dubulttilts | Hipoidālais | 3800 | 23 | 100 |
RSS1352A | Viena ass | Hipoidālais | 2800 | 13 | 52 |
Rumbu reduktori | |||||
RSH1365 | Viena ass | Spirālveida koniskais zobrats | 2400 | 13 | 65 |
RSH1370F | Viena ass | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610F | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 33 | 120 |
RTH3815 | Viena ass | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 38 | 150 |
Vienas asis
RSS1244B | RSS1344C/E | RSS1352 | RSS1370A/B | RSH1365 | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.47:1 | 3.61:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.17:1 | 2.17:1 | 2.64:1 | 3.76:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.31:1* | 2.31:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.47:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 2.47:1* | 2.64:1 | 3.40:1 |
| 4.55:1 |
2.85:1 | 2.85:1* | 2.85:1 | 3.67:1 |
| 5.41:1 |
3.08:1 | 3.08:1* | 3.08:1 | 4.11:1 |
|
|
3.36:1 | 3.36:1* | 3.36:1 |
|
|
|
| 3.70:1 |
|
|
|
|
| 4.11:1 |
|
|
|
|
| 4.63:1 |
|
|
|
|
| 5.29:1 |
|
|
| |
RTS2370A | RTS2310A | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 |
|
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 |
|
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 |
|
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 |
|
|
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 |
|
|
5.67:1 | 4.11:1 |
| 7.21:1 |
|
|
6.17:1 | 4.63:1 |
|
|
|
|
| D11 330 Zs | D11 370 Zs | D11 410 Zs | D11 450 Zs | D13 420 Zs | D13 460 Zs | D13 500 Zs | D13 540 Zs |
Powertronic | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
PT2106 | • | • | • | • |
| |||
PT2606 |
|
|
|
| • | • | • | • |
I-Shift | ||||||||
AT2412 | • | • | • | • | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
I-Shift divsajūgu pārnesumkārba | ||||||||
SP02812 |
|
|
|
|
| • | • | • |
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru | ||||||||
RSS1244B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1352 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1356 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • | • | • | • | • |
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru | ||||||||
RSH1365 | • | • | • | • | • | • | • |
|
RSH1370F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • | • | • | • | • |
Velkošais priekšējais tilts/sadales kārba | ||||||||
FAA11/FAA21/V2501TB | • | • | • | • | • | • | • | • |
| Izejas vārpstas griezes moments | Pārnesumskaitlis | |
---|---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā
PTER-DIN: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.
PTER1400: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTER100: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTR-F: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-FL/FH: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.
PTRD-F: Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.
PTRD-D: Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.
PTRD-D1: Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.
PTRD-D2: Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.
Iegūstiet šādas specifikācijas: kabīnes gabarīti, kabīnes augstums virs zemes un aprīkojums.
Volvo FMX ir aprīkota ar unikālu ārējo apdari, kas pielāgota intensīvai lietošanai.
Pamata
Pērkona pelēks režģis un durvju rokturi. Zibens pelēks saulessargs. Hromēts priekšējais lukturis. Tērauda buferis krāsots pelēkā krāsā.
Volvo FMX ir pieejama ar pieciem dažādiem salona apdares līmeņiem, kas atbilst dažādām vajadzībām.
Auduma apdare Dynamic
Auduma interjers ar modernu krāsu gammu un izturīgiem materiāliem dažādos pelēkos un purpursarkanos toņos.
Vinila un tekstila apdare Robust
Izturīgi materiāli vinila un tekstila apdarē ar modernu krāsu shēmu, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.
Plīša apdare Progressive
Šis mīkstais plīša apdares salons ar mīkstiem tekstiliem piedāvā modernu krāsu shēmu un saskan ar dažādām salona apdares daļām.
Ādas apdare Robust
Interjers ar izturīgiem materiāliem un divkrāsu ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.
Ādas apdare Progressive
Interjers ar izturīgiem materiāliem un divkrāsu ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.
Dienas kabīne
Dienas kabīne (FMX-DAY) ar komfortablu un ergonomisku autovadītāja darba vietu. Salona augstums ir 164 centimetri: 120 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.
Zema dienas kabīne
Zema dienas kabīne (FM-LDAY) ir nepieciešama tādiem darba veidiem kā kalnrūpniecībai, furgoniem ar refrižeratoru, sūkņiem un celtņiem. Salona augstums ir 148 centimetri: 104 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.
Guļamkabīne
Guļamkabīne (FMX-SLP) nodrošina komfortablus apstākļus pārnakšņošanai vienai personai. Salona augstums ir 164 centimetri: 120 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.
Zemā guļamkabīne
Zema guļamkabīne (FMX-LSLP) ar pazeminātu jumtu un kabīnes balstiekārtu nodrošina papildu platību kravai virs kabīnes. Salona augstums ir 148 centimetri: 104 centimetri virs dzinēja nodalījuma.
Globetrotter kabīne
Globetrotter kabīne (FMX-HSLP) nodrošina komfortablus apstākļus nakšņošanai divām personām. Šīs kabīnes augšdaļā iekārtoti papildu glabāšanas nodalījumi. Salona augstums ir 201 centimetrs: 157 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.
Apkalpes kabīne
Apkalpes kabīnē ir pietiekami daudz vietas vairākiem pasažieriem — pat 9 personām. Salona augstums ir 1590 milimetri.
Kabīnes balstiekārta ar četriem atbalstiem
Izvēlieties spirālatsperes ar amortizatoriem, spirālatsperes priekšējiem atbalstiem un aizmugures pneimobalstiekārtu vai pneimobalstiekārtu.
Gaisa ieplūdes
Gaisa ieplūdes kanāls novietots kreisajā pusē, pieejama augstā vai zemā versija.
Kabīnes krāsas
Izvēlieties kādu no aptuveni 650 variantiem.
Autovadītāja sēdeklis
Pieejami trīs dažādi komforta veidi: Progressive (plīšs vai āda), Dynamic (audums) un Robust (vinils). Sēdekļa kopējais regulēšanas diapazons: 200 milimetri uz priekšu/atpakaļ un 100 milimetri vertikālā virzienā. Autovadītāja sēdekļa standartaprīkojumā ietilpst galvas atbalsts, regulējama un nolaižama atzveltne, augstuma regulēšana un regulēšana uz priekšu/atpakaļ, regulējams jostasvietas atbalsts un slīpuma regulēšana.
Pasažiera sēdeklis
Pieejami trīs dažādi komforta veidi: Progressive (plīšs vai āda), Dynamic (audums) un Robust (vinils). Visus sēdekļus iespējams pasūtīt ar papildu apdari. Blakussēdētāja sēdekļi standarta aprīkojumā ir aprīkoti ar galvas atbalstu.
Guļamvietas
Apakšējās guļvietas izmērs: 70 × 200 centimetri. 16 centimetrus augsts matracis ar atsperbloka pamatni un ļoti ērts. Trīs stingruma varianti: mīkstais, pusmīkstais, stingrais. Pieejami arī divi matrača pārklāju varianti: uzlabo gulēšanas komfortu un atvieglo guļvietas uzklāšanu. Komfortablās augšējās guļvietas izmēri: 70 × 190 centimetri vai 60 × 190 centimetri (pieejama Globetrotter kabīnei).
Iekšējie glabāšanas nodalījumi
Vieta virs vējstikla sastāv no diviem glabāšanas nodalījumiem ar nolaižamām durtiņām un četriem ISO plauktiem, no kuriem viens paredzēts tahogrāfam (divas ISO atveres pazeminātajām kabīnēm). Guļamkabīnē un Globetrotter kabīnē zem gultas ir divi lieli glabāšanas nodalījumi, kuriem var piekļūt no ārpuses, un viens liels (44 l), kas pieejams paceļot matraci un pārsegu; atpūtas nodalījumā ir divas žurnālu un sīklietu glabāšanas vietas. Priekšējā panelī ir iestrādātas četras atvērtās glabātuves, neliela glabāšanas kaste, DIN pieslēgvietas nodalījums, gumijas paliktnis un pudeļu turētājs. Dienas kabīni var aprīkot ar 60 litru glabāšanas nodalījumu ar žalūziju atverēm ķiverēm, pusdienu kastītei utt.
Ārējie glabāšanas nodalījumi
Aiz pasažiera un vadītāja sēdekļiem atrodas glabāšanas nodalījumi, kuriem iespējams piekļūt no ārpuses.
Jumta lūka
Kabīnē ir iespējams ierīkot jumta lūku, ko var atvērt par 50 milimetriem. Lūkas iekšpusē ir perforēts saulessargs. Kad lūka ir atvērta, tas darbojas arī kā kukaiņu tīkls. Jumta lūkai paredzēta manuālā vai automātiskā atvēršana/aizvēršana (pēc izvēles). Pieejama arī tērauda jumta lūka, kas paredzēta būvdarbiem vai sarežģītiem darba apstākļiem.
Stūres rats
Pieejami divi stūres izmēri — 450 mm vai 500 mm diametrs atkarībā no kravas automašīnas specifikācijas. Stūres augstumu iespējams izmainīt 90 mm diapazonā, bet slīpumu iespējams izmainīt 28° robežās. Ja stūres iekārta ir aprīkota ar regulējamo statni (papildaprīkojums), tad tās stāvokli attiecībā pret vertikāli var mainīt diapazonā no –5° līdz +15°, tādā veidā uzlabojot autovadītāja komfortu. Stūre ir pieejama ar drošības spilvenu vai bez tā. Stūrē iestrādātie vadības taustiņi ļauj droši un ērti izmantot kruīza kontroles sistēmu, skaņas signālierīci, tālruni, kā arī mērierīču displeja un sānu displeja funkcijas.
Klimata kontroles sistēma
Atbilstoši vēlmēm iespējams izvēlēties kādu no divām alternatīvām klimata kontroles sistēmām.
Klimata kontroles sistēmu iespējams papildināt ar kabīnes un dzinēja sildītāju.
Iegūstiet šādas specifikācijas: šasijas augstums, priekšējā tilta maksimālā noslodze, aizmugurējā balstiekārta, vilcēji, šasijas aprīkojums un bremzes.
Vidēja | aptuv. 900 mm |
Augsta | aptuv. 1000 mm |
Īpaši augsta | aptuv. 1200 mm |
Īpaši augstā (XX-High) | aptuv. 1240 mm |
| Pneimatiska | Lokšņu |
---|---|---|
Vidēja | 10/20* | 9 |
Augsta | 10/20* | 10/20* |
Īpaši augsta | - | 10/20* |
Īpaši augsta (XX-High) | - | 10/20* |
|
* Ar priekšējiem dubulttiltiem
FA-LOW | Zems priekšējais tilts vidējā augstuma šasijai ar tilta slodzi līdz 9 tonnām. |
FA-MED | Vidēja augstuma priekšējais tilts vidējā augstuma šasijai ar tilta slodzi līdz 10/20 tonnām. |
FA-HIGH | Augstais priekšējais tilts augstajai šasijai, tilta noslodze līdz 10/20 tonnām. |
FA-XHIGH | Īpaši augsts priekšējais tilts īpaši augstajai šasijai ar tilta slodzi līdz 10/20 tonnām. |
FA-XXHIGH | Priekšējais dzenošais tilts ar tilta slodzi līdz 10/20 tonnām. |
Priekšējais dubulttilts – FA-HIGH/FA-XHIGH | Pieejams 8 × 2, 8 × 4 un 10 × 4 piedziņas automašīnām, tilta noslodze līdz 20 tonnām. |
Tips | Asis | Balstiekārta | Ass/dubulttilta noslodze | Reduktors | Citi tilti |
Viena ass | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4×2 | Paraboliska/daudzslokšņu | 13 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
RAD-GR | 4×2 | Pneimatiska | 13 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
RAD-G2 | 4×2/4×4 | Pneimatiska | 13 t | Riteņu | |
RAD-G4 | 4×2 | Pneimatiska | 12 t | Viena | |
RAD-L90 | 4×4 | Paraboliska/daudzslokšņu | 13 t | Riteņu | |
Divas vai trīs asis | |||||
RADT-GR | 6×2/8×2 | Pneimatiska | 19/20,5/22,5/23 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais) |
RAPD-GR | 6×2 | Pneimatiska | 16/19/22 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Fiksēts/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta |
RAPD-G4 | 6×2 | Pneimatiska | 16 t | Viena | Pirms dzenošā tilta novietots (fiksēts) papildtilts |
RADD-G2 | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Pneimatiska | 21/23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-BR | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Parabolisks | 20/21 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Paraboliska/daudzslokšņu | 26/32 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Parastā slokšņu | 26/32 t | Riteņu | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneimatiska | 17/21/23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RAPDT-BR | 6×6 | Parabolisks | 21 t | Riteņu |
|
RADDT-GR | 8×2 | Pneimatiska | 27/30/30,5/31,5/32 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais), papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais) |
RADD-TR3 | 6×4/6x6/8x4/8x6 | Parabolisks | 38 t | Riteņu |
|
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Pneimatiska | 27/30,5/32/35 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4/10x6 | Pneimatiska | 27/33/36 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais) |
RADD-TR1 | 6x6/8x6 | Paraboliska/daudzslokšņu | 26 t | Riteņu |
|
Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrālā tilta piekabēm. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.
Degvielas tvertnes
Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. Maksimālais degvielas tilpums ir 1510 litri 4 × 2 vilcējam. Dubultām priekšējām asīm EU6 plastmasas degvielas tvertne starp priekšējām asīm.
AdBlue tvertnes
Tvertņu tilpums: 32–112 litri. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes modulī. Plastikāta.
Bremzes
EBS (elektroniskās vadības bremžu sistēma) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu izjūtu, kā arī ļauj piekļūt vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām. EBS ir standarts visām specifikācijām.
EBS medium
Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas.
EBS statusa kontrole
EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.
Auto Hold
Bremzējiet kravas automašīnu līdz galam, un Auto Hold saglabā pēdējo lietoto bremzēšanas spiedienu, lai noturētu kravas automašīnu, līdz vadītājs nospiež akseleratora pedāli.
Bremžu kluču nodiluma analīze
Bremžu kluču uzraudzība — nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu (tikai disku bremzēm).
Stāvbremzes automātiska izslēgšana
Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).
Papildu iespējas.
Programmu paketes iespējams papildināt ar tālāk minētajām iespējām.
Iztaisnošanas bremze (Stretch brake)
Dod iespēju nepieciešamības gadījumā impulsveidīgi piebremzēt piekabi. Bremzēšana tiek nodrošināta automātiski, samazinot transportlīdzekļa sastāva “salocīšanās” iespējamību.
ESC (Elektroniskā stabilitātes kontrole)
Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā “salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2, 3, 4 un 5 tiltiem.
Ārkārtas bremžu gaismas
Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk mirgot ar periodiskumu četri gaismas impulsi sekundē.
Hidrauliskais retarders
Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais retarders, maksimālā jauda 440 kW.
Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā. Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām asu konfigurācijām, izņemot tās ar dzenošo priekšējo asi (4×4, 6×6, 8×6 un 10×6). Papildu aktīvās stūrēšanas funkcijas, piemēram, personiskie iestatījumi un pārstūrēšanas vadība, lai nodrošinātu vēl patīkamāku un drošāku braukšanu.
Automātiskā saķeres kontrole (ATC)
Automātiski pieslēdz priekšējo dzenošo tiltu, kad tas ir nepieciešams, un atslēdz tiltu, kad to atļauj braukšanas apstākļi; tādējādi samazinās degvielas patēriņš un uzlabojas manevrētspēja. ATC standartā tiek izmantots visās Volvo FMX konfigurācijās ar priekšējo dzenošo tiltu (4 × 4, 6 × 6, 8 × 6 un 10 × 6).
Papildtilti pirms dzenošā tilta
Pieejami kā fiksētie vai aktīvi piestūrējamie tilti gan vilcējiem, gan kravas automašīnām. Ass slodze: 4,5, 7,5 vai 9 tonnas.
Papildtilti aiz dzenošā tilta
Pieejamas vairākas konfigurācijas – fiksētie ar solo vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5 vai 10 tonnas.
Tandēma tilta pacelšana
Ļauj atslēgt un pacelt pašu aizmugurējo tandēma dubulttilta piedzīto tiltu, lai samazinātu degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīna ir piekrauta, tilts automātiski nolaižas un aktivizējas. Tandēma tilta pacelšana ir pieejama 6 × 4 un 8 × 4 pneimatiskās piekares konfigurācijās (ar tandēma paceļamo tiltu), kas ir aprīkotas ar disku bremzēm.
Dati – visi Jums vajadzīgie dati. Lejupielādējiet Volvo FMX klāsta automašīnu datus PDF formātā, izmantojot tālāk norādītās saites.
Attēlotās funkcijas var nebūt standarta vai pieejamas visiem aprīkojuma līmeņiem un spēka pārvada variantiem.