|
D8K |
G9K320 |
---|---|---|
Izmešu standarts | Euro 6 | Euro 6 |
Cilindru skaits |
6 |
6 |
Tilpums |
7,7 dm3 |
8,9 dm3 |
Virzuļa gājiens |
135 mm |
144,5 mm |
Cilindra diametrs |
110 mm |
114 mm |
Kompresijas pakāpe |
17.5:1 |
12:01 |
Ekonomiskie apgriezieni |
1000–1700 apgr./min |
1200–1700 apgr/min |
Izplūdes gāzu bremzes jauda (2800 apgr./min) |
120 kW (2800 apgr./min) | - |
Kompresijas bremzes jauda (2800 apgr./min) |
170 kW (2800 apgr./min) | - |
Eļļas filtri |
1 |
2 |
Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru |
25,5 l |
27,6 l |
Dzeses sistēma, kopējais tilpums |
17 l |
12,4 l |
Eļļas maiņas intervāls
Līdz 120 000 km vai reizi divos gados ar VDS5.
Prasības degvielai
EN 590 (ES standarts), maks. sēra saturs 10 ppm.
Pie dzinēja nostiprināmā jaudas noņemšanas kārba
Pārnesumskaitlis 1:1, 600 Nm griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā.
Biodīzeļdegvielas modelis.
D8K320 pieejams arī biodīzeļdegvielas (B100) modeļiem un ir ieguvis Euro 6 sertifikātu. Lai saņemtu informāciju par intervāliem starp apkopēm, lūdzu, sazinieties ar vietējo Volvo izplatītāju.
Izejas vārpstas griezes moments | Pārnesumskaitlis | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā. Ar AT2412 maksimālais griezes moments braucot ir 150 Nm.
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Maks. jauda pie 2100 apgr./min |
250 Zs |
Maks. griezes moments pie 900–1700 apgr./min |
950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Maks. jauda pie 2100 apgr./min |
280 Zs |
Maks. griezes moments pie 950–1700 apgr./min |
1050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Maks. jauda pie 2100 apgr./min |
320 Zs |
Maks. griezes moments pie 1050–1600 apgr./min |
1200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Maks. jauda pie 2200 apgr./min |
350 Zs |
Maks. griezes moments pie 1200–1600 apgr./min |
1400 Nm |
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
G9K320 |
|
---|---|
Maks. jauda pie 2000–2100 apgr./min |
320 Zs (239 kW) |
Maks. griezes moments pie 1300–1400 apgr./min |
1356 Nm |
Tips | Augstākais pārnesums | Griezes moments (Nm) | Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|
AT2412G | Tiešais | 2400 | 44 |
Manuālajām pārnesumkārbām pārnesumu pārslēgšanu nodrošina servomehānisms. Īsā mērinstrumentu panelī iestrādātā pārnesumkārbas svira nevibrē, svirai ir īsi gājieni, un pārnesumi pārslēdzas precīzi. Pārnesumkārbas iespējams aprīkot ar jaudas noņemšanas kārbu.
Tips |
Augstākais pārnesums |
Griezes moments (Nm) |
Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|
ZTO1006 |
6 |
1050 |
32 |
ZTO1109 |
9 |
1200 |
44 |
Automātiskā pārnesumkārba nodrošina labas braukšanas sākšanas īpašības un laidenu pārnesumu pārslēgšanu visā pārnesumu diapazonā. Pārnesumkārbas darbības režīmu pārslēgšanai paredzēti taustiņi mērierīču panelī. Pārnesumkārbu iespējams aprīkot ar jaudas noņemšanas kārbu.
Tips |
Augstākais pārnesums |
Griezes moments (Nm) |
Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|
AL306 |
6 |
1300 |
32 |
Tips |
Tilts |
Reduktors |
Maks. griezes moments (Nm) |
Maks. tilta/dubulttilta noslodze (tonnas) |
Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|---|---|
Tilti ar vienu reduktoru |
|
|
|
|
|
RSS1344C |
Viena ass |
Hipoidālais |
2800 |
13 |
44 |
RSS1344C | Viena ass | Hipoidālais | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A |
Dubulttilts |
Hipoidālais |
3550 |
23 |
70 |
Rumbu reduktori |
|
|
|
|
|
RSH1370F |
Viena ass |
Spirālveida koniskais zobrats |
3550 |
13 |
70 |
RTH2180C |
Dubulttilts |
Hipoidālais |
1200 |
21 |
80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Pārnesumkārbas | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
PTER-DIN
Motora aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.
PTER1400
Motora aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTER100
Motora aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTR-HF/FH/ZF
Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-HP/PH/ZF
Savienošana ar sūkni un zemi vai augsti apgriezieni.
PTRD-D1D
Divkāršā piedziņa ar sūkņa savienojuma palīgierīci un atloka savienojuma palīgierīci.