Lieliski izklāstīta visa nepieciešamā informācija par jauno Volvo FE.
Iegūstiet šādas specifikācijas: šasijas augstums, priekšējā tilta maksimālā noslodze, aizmugurējā
balstiekārta, savienošanas augstums, šasijas aprīkojums, bremzes.
Zema | aptuv. 880 mm |
Vidēja | aptuv. 950 mm |
Augsta | aptuv. 1050 mm |
Pneimatiska | Parabolisks | |
---|---|---|
Zema | 7.1/7.5/8 | 9 |
Vidēja | 7.1/7.5/8 | 9 |
Augsta | 7.1/7.5/8 | 9 |
Tips | Tilts | Balstiekārta | Tilta/dubulttilta noslodze | Reduktors | Papildtilti pirms/aiz dzenošā tilta |
---|---|---|---|---|---|
Viena ass |
|
|
|
|
|
RAD-L90 | 4 x 2; | Paraboliskās/S veida paraboliskās atsperes | 13 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
RAD-KR | 4 x 2; | Pneimatiska | 13 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
Divas vai trīs asis |
|
|
|
|
|
RADT-KR | 6 x 2; | Pneimatiska | 19/20 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksēts/piestūrējams) |
RADD-BR | 6 x 4. | Parabolisks | 23 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
Ir pieejami sakabes āķi piekabju pieslēgšanai.
Degvielas tvertnes | AdBlue tvertnes |
Pieejamas plastmasas, tērauda vai alumīnija degvielas tvertnes. Tvertņu tilpums: 160–630 litri. D veida tvertnes var piestiprināt divos dažādos augstumos – 560 mm un 710 mm augstumā. | Plastmasa, tilpums ir 32 litri. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes blokā. |
Priekšējie tilti | Papildtilti aiz dzenošā tilta |
Priekšējā tilta maks. noslodze: 7,1–9 tonnas. | Pieejamas vairākas konfigurācijas — fiksētie ar monoriteņiem vai dubultriteņiem vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 6,7, 7,1, 7,5 vai 10,5 tonnas. |
Piedziņa | Šasija | Balstiekārta | Rāmja augstums | 5W augstums* | Riepas | Min. pievienošanas augstums** | Nominālais augstums brauciena laikā** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Vidēja | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22,5" | 992 | 1097 | |
Vidēja | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22,5" | 1103 | 1208 | |
Vidēja | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22,5" | 1086 | 1191 | |
Vidēja | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22,5" | 1114 | 1219 | |
Vidēja | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22,5" | 1063 | 1168 | |
Vidēja | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22,5" | 1049 | 1154 |
** Aptuvenie augstumi.
Urbumu rinda virsbūves nostiprināšanai Augšējā urbumu rinda ir rezervēta virsbūves nostiprināšanai. Visiem pie augšējiem urbumiem nostiprinātajiem atbalstiem ir izvirzījums un 8 milimetru starplika. Nostiprināšanai pie augšējās rindas urbumiem neizmanto kniedes. | Segli Piedāvājumā ir iekļautas dažāda augstuma ISO seglierīces ar L veida profilu, nodrošinot ievērojamu izvēles brīvību. Seglierīce ar piemetinātiem stiprināšanas atlokiem ir visvieglākais variants, jo tās piestiprināšanai nav vajadzīga montāžas plāksne. Seglu augstums no šasijas virsmas ir aptuveni 150 milimetri. Dažiem variantiem kā opcija pieejama centralizētā eļļošana un puspiekabes pievienojuma indikators. |
Celtņa piestiprināšana Celtņa balsta plāksnes pie šasijas iespējams piestiprināt jau rūpnīcā. | |
Celtņa piestiprināšanas komplekts Celtņa balsta plāksnes pie šasijas iespējams piestiprināt jau rūpnīcā. Akumulatoru kārba ir pārvietota uz aizmuguri, un stiprinājuma plāksnes ir piestiprinātas aiz kabīnes katrā šasijas pusē. Komplektācijā iekļauts elektriskā celtņa sagatavošanas komplekts ELCRANE. |
EBS (elektroniskās vadības bremžu sistēma) nodrošina izcilu reakciju,
veiktspēju un bremžu izjūtu, kā arī ļauj piekļūt vairākām noderīgām funkcijām.
Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no
papildu opcijām. EBS ir standarts visām specifikācijām.
EBS Medium Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas. | Hidrauliskais palēninātājs Hidrauliskais palēninātājs AL306 pārnesumkārbai. Kompaktais, integrētais hidrauliskais palēninātājs ir uzstādīts uz pārnesumkārbas un piedāvā 1490 Nm bremzēšanas momenta palēninājumu. |
Braukšanas uzsākšana kāpumā Bremzes tiek atslēgtas tikai pēc tam, kad dzenošajiem riteņiem tiek pievadīts kustības uzsākšanai pietiekams griezes moments. | |
ESC (Elektroniskā stabilitātes sistēma) Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā „salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2 un 3 tiltiem. |
Iegūstiet šādas specifikācijas: dzinēji, transmisijas, aizmugures tilti (tostarp koeficienti), spēka pārvadu kombinācijas un jaudas noņemšanas kārbas.
| D8K | G9K320 |
---|---|---|
Izmešu standarts | Euro 6 | Euro 6 |
Cilindru skaits | 6 | 6 |
Tilpums | 7,7 dm3 | 8,9 dm3 |
Virzuļa gājiens | 135 mm | 144,5 mm |
Cilindra diametrs | 110 mm | 114 mm |
Kompresijas pakāpe | 17.5:1 | 12:01 |
Ekonomiskie apgriezieni | 1000–1700 apgr./min | 1200–1700 apgr/min |
Izplūdes gāzu bremzes jauda (2800 apgr./min) | 120 kW (2800 apgr./min) | - |
Kompresijas bremzes jauda (2800 apgr./min) | 170 kW (2800 apgr./min) | - |
Eļļas filtri | 1 | 2 |
Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru | 25,5 l | 27,6 l |
Dzeses sistēma, kopējais tilpums | 17 l | 12,4 l |
Eļļas maiņas intervāls Prasības degvielai | Pie dzinēja nostiprināmā jaudas noņemšanas kārba Biodīzeļdegvielas modelis. |
Izejas vārpstas griezes moments | Pārnesumskaitlis | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā. Ar AT2412 maksimālais griezes moments braucot ir 150 Nm.
D8K – JAUDA/GRIEZES MOMENTSJauda atbilstīgi ES 582/2011 |
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Maks. jauda pie 2100 apgr./min | 250 Zs |
Maks. griezes moments pie 900–1700 apgr./min | 950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Maks. jauda pie 2100 apgr./min | 280 Zs |
Maks. griezes moments pie 950–1700 apgr./min | 1050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Maks. jauda pie 2100 apgr./min | 320 Zs |
Maks. griezes moments pie 1050–1600 apgr./min | 1200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Maks. jauda pie 2200 apgr./min | 350 Zs |
Maks. griezes moments pie 1200–1600 apgr./min | 1400 Nm |
G9K320 — JAUDA/GRIEZES MOMENTSJauda atbilstīgi ES 582/2011 |
G9K320 |
|
---|---|
Maks. jauda pie 2000–2100 apgr./min | 320 Zs (239 kW) |
Maks. griezes moments pie 1300–1400 apgr./min | 1356 Nm |
12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto palēninātāju, jaudas noņemšanas kārbu un eļļas dzesētāju.
Tips | Augstākais pārnesums | Griezes moments (Nm) | Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|
AT2412G | Tiešais | 2400 | 44 |
Manuālajām pārnesumkārbām pārnesumu pārslēgšanu nodrošina servomehānisms. Īsā
mērinstrumentu panelī iestrādātā pārnesumkārbas svira nevibrē,
svirai ir īsi gājieni, un pārnesumi pārslēdzas precīzi.
Pārnesumkārbas iespējams aprīkot ar jaudas noņemšanas kārbu.
Tips | Augstākais pārnesums | Griezes moments (Nm) | Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Automātiskā pārnesumkārba nodrošina labas braukšanas
sākšanas īpašības un laidenu pārnesumu pārslēgšanu visā
pārnesumu diapazonā. Pārnesumkārbas darbības režīmu pārslēgšanai paredzēti taustiņi
mērierīču panelī. Pārnesumkārbu iespējams aprīkot ar jaudas noņemšanas kārbu.
Tips | Augstākais pārnesums | Griezes moments (Nm) | Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Tips | Tilts | Reduktors | Maks. griezes moments (Nm) | Maks. tilta/dubulttilta noslodze (tonnas) | Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|---|---|
Tilti ar vienu reduktoru |
|
|
|
|
|
RSS1344E | Viena ass | Hipoidālais | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C | Viena ass | Hipoidālais | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Dubulttilts | Hipoidālais | 3550 | 23 | 70 |
Rumbu reduktori |
|
|
|
|
|
RSH1370F | Viena ass | Spirālveida koniskais zobrats | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180C | Dubulttilts | Hipoidālais | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Pārnesumkārbas | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
Piedāvājam ļoti plašu no sajūga
darbības režīma atkarīgo un neatkarīgo jaudas noņemšanas kārbu rindu dažādu
mehānismu piedziņai.
Pie dzinēja piestiprināmās | Pie pārnesumkārbas piestiprināmās |
PTER-DIN Motora aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai. | PTR-HF/FH/ZF Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni. |
PTER1400 Motora aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai. | PTR-HP/PH/ZF Savienošana ar sūkni un zemi vai augsti apgriezieni. |
PTER100 Motora aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai. | PTRD-D1D Divkāršā piedziņa ar sūkņa savienojuma palīgierīci un atloka savienojuma palīgierīci. |
Iegūstiet šādas specifikācijas: kabīnes gabarīti, kabīnes augstums virs
zemes, kabīnes aprīkojums.
Dienas kabīneDienas kabīne ar ērtu un ergonomisku autovadītāja darba vietu. Salona augstums – 1605 milimetri, garums – 1600 milimetri, platums – 2300 milimetri. | Īsa guļamkabīneĪsajā guļamkabīnē ir vairāk brīvas vietas, ko var izmantot, lai ierīkotu gultu vienai personai vai nelielu biroju ar papildu glabāšanas nodalījumiem. Salona augstums – 1605 milimetri, garums – 2000 milimetri, platums – 2300 milimetri. | GuļamkabīneGuļamkabīne ar vienu gultu. Salona augstums – 1605 milimetri, garums – 2200 milimetri, platums – 2300 milimetri. |
Zemās grīdas kabīneZemās grīdas kabīnes automašīna ar zemu pakāpienu un telpu vienam vai vismaz trim sēdekļiem ar drošības jostu. Salona augstums – 1605 milimetri, garums – 2200 milimetri, platums – 2300 milimetri. Piedāvājumā saliekamās blakussēdētāja durvis. |
Kabīnes balstiekārta Mehāniskā balstiekārta gan priekšā, gan aizmugurē: spirālatspere un trieciena amortizators. Pneimatiskā balstiekārta gan priekšā, gan aizmugurē: gaisa spilveni. | Kabīnes sildītājs Pieejami divi kabīnes sildītāja sistēmas varianti: tikai manuāli vadāms sildītājs vai manuāli vadāms sildītājs un gaisa kondicionētājs. Kā papildaprīkojums pieejama arī 2 kW stāvvietas kabīnes sildīšanas sistēma. |
Autovadītāja sēdeklis Trīs dažādi ērtību līmeņi: komforta, standarta un ekonomiskais. Visās komplektācijās sēdeklim ir atzveltne, iespēja regulēt garumu, augstumu un slīpumu, kā arī ir iebūvēti galvas atbalsti. | Kabīnes glabāšanas nodalījumi Kabīnē ir daudz praktisku un viegli pieejamu nodalījumu dokumentu un personīgo piederumu glabāšanai. Virs priekšējā stikla iekārtoti divi glabāšanas nodalījumi, kā arī četri nodalījumi ar DIN spraudņiem. Kā papildaprīkojumu iespējams ierīkot dažādus glabāšanas un izvelkamos nodalījumus, paliktni rakstīšanai un apģērbu pakaramos. |
Pasažiera sēdeklis Ir pieejami trīs dažādi ērtību līmeņi: standarta, ekonomiskais un parastais. | Skaņas signālierīces Var izvēlēties divas papildu skaņas signālierīces — elektrisko vai pneimatisko. Pneimatiskās signālierīces ir divas, un tās novietotas uz kabīnes jumta; elektriskā signālierīce ir ierīkota zem priekšējā pārsega. |
Kabīnes krāsas Pieejami 300 fiksēti varianti. Pats galvenais – var pasūtīt arī citus krāsu toņus, izmantojot klienta pielāgojumu iespēju. | Gulta Ir pieejama viendaļīga vai divdaļīga gulta, un tā var būt attiecīgi 580 milimetrus vai 780 milimetrus plata. Kā papildaprīkojumu iespējams izvēlēties gultas aizsargstieni. |
Stūres rats Stūres rata diametrs ir 460 milimetri vai 500 milimetri (atbilstīgi kravas automašīnas konfigurācijai), un to var pneimatiski noregulēt jums ērtākajā pozīcijā. | Zemās grīdas kabīne FE zemās grīdas kabīne nodrošina ērtu piekļuvi ar 90 grādu durvju atvēršanu. Tai ir pieejamas divas versijas ar līdzenu grīdu vai dzinēja tuneli, redzamība autovadītājam ir lieliska, un, protams, tā kā tā ir Volvo — drošība ir visaugstākajā līmenī. |
Klimata sistēma Pieejamas divas kabīnes apsildes sistēmas: tikai manuāli vadāms sildītājs vai manuāli vadāms sildītājs un gaisa kondicionētājs. Kā papildaprīkojums pieejama arī 2 kW stāvvietas kabīnes sildīšanas sistēma. | |
Jumta lūka Kabīnē ir iespējams ierīkot jumta lūku, ko var atvērt par 50 milimetriem. Iespējams pasūtīt stikla vai metāla jumta lūku. To iespējams darbināt manuāli vai elektroniski. | |
Sēdekļu tapsējums Komforta audums. | |
Sienu tapsējums Komforta audums. |
Lejupielādējiet Volvo FE specifikāciju datu lapas PDF formātā, izmantojot tālāk norādītās saites.