Kravas automašīnas

Volvo FM specifikācijas

Izklāstīta visa nepieciešamā informācija par jauno Volvo FM.

Spēka pārvads

Iegūstiet šādas specifikācijas: dzinēji, transmisijas, aizmugures tilti (tostarp koeficienti), spēka pārvadu kombinācijas un jaudas noņemšanas kārbas.

Heavy Duty Electric — jauda/griezes moments

 

G13 – jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi ES 582/2011

D13 – jauda/griezes moments
 

Jauda atbilstoši: ES 582/2011

D13 – jauda/griezes moments
 

Jauda atbilstīgi ES 582/2011

Elektrosistēma

Volvo FM

Sniegums

Līdz 330–490 kW (450–666 Zs) nepārtrauktas jaudas

Nobraucamais attālums

Nobraukums līdz 300 km

Uzlādes laiks (pilna uzlāde)

9,5 h ar maiņstrāvu (43 kW) ​2,5 h ar līdzstrāvu (250 kW)

Akumulatoru ietilpība

180–540 kWh, 2–6 akumulatori

Spēka pārvads

2–3 elektromotori, I-Shift pārnesumkārba

  

Ar gāzi darbināma

G13

  

Izmešu standarts

Euro 6

  

Cilindru skaits

6

  

Tilpums

12,8 dm³

  

Virzuļa gājiens

158 mm

  

Cilindra diametrs

131 mm

  

Kompresijas pakāpe

17.0:1  

Ekonomiskie apgriezieni

900–1400 apgr./min

  

Izplūdes gāzu bremzes jauda

200 kW 

  

Dzinēja bremžu jauda*

380 kW (2300 apgr./min.)

  

Eļļas filtri

2 pilnplūsma

  

Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru

35 l

  

Dzeses sistēma, kopējais tilpums

38 l

  
    

* opcija

 

G13 420 Zs (309 kW)

 

  
 

Maks. jauda ar 1600–1700 apgr./min

420 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min

2100 Nm

  
 

G13 460 Zs (338 kW)

 

  
 

Maks. jauda ar 1600–1700 apgr./min

460 Zs

  
 

Maks. griezes moments pie 950–1400 apgr./min

2300 Nm

  
 

G13 500 Zs (368 kW)

   
 

Maks. jauda ar 1600–1700 apgr./min

500 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 980–1404 apgr./min

2550 Nm

  
     

Dīzeļdegviela

D11

D13   

Izmešu standarts

Euro 6

Euro 6

 

Cilindru skaits

6

6

 

Tilpums

10,8 dm³

12,8 dm³

 

Virzuļa gājiens

152 mm

158 mm

 

Cilindra diametrs

123 mm

131 mm

 

Kompresijas pakāpe

18.0:1

18.0:1

 

Ekonomiskie apgriezieni

1000–1500 apgr./min

900–1400 apgr./min

 

Izplūdes gāzu bremzes jauda

155 kW 

175 kW 

 

Dzinēja bremžu jauda*

270 kW (2300 apgr./min)

340 kW (2300 apgr./min)

 

Eļļas filtri

2 pilnplūsma

2 pilnplūsma

 

Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru

35 l

35 l

 

Dzeses sistēma, kopējais tilpums

22 l

24 l

 
    

* opcija

Prasības degvielai


Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela) Ar gāzi darbināmās Volvo FM kvalitāte.

 

D11 330 Zs (246 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1700 apgr./min

330 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 877–1400 apgr./min

1600 Nm

  
 

D11 380 Zs (279 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1700 apgr./min

380 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 938–1400 apgr./min

1800 Nm

  
 

D11 430 Zs (317 kW)

   
 

Maks. jauda ar 1700 apgr./min

430 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 1008–1400 apgr./min

2050 Nm

  
 

D11 460 Zs (338 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1700 apgr./min

460 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 1050–1400 apgr./min

2200 Nm

  
 

D13 420 Zs (309 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1404–1700 apgr./min

420 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min

2100 Nm

  
 

D13 460 Zs (338 kW)

   
 

Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min

460 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 945–1400 apgr./min

2300 Nm

  
 

D13 500 Zs (368 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1404–1700 apgr./min

500 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 980–1400 apgr./min

2500 Nm

  
     

I-Shift

12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto retarderu, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju. Ir iespējams arī pasūtīt I-Shift pārnesumkārbu ar lēngaitas pārnesumiem, īpaši zemiem kāpurķēžu pārnesumiem un atpakaļgaitas daudzpakāpju pārnesumiem.

Tips

Augstākais pārnesums

Griezes moments (Nm)

GCW apstiprinājums (t)

AT2412

Tiešais

2400

44

AT2612

Tiešais

2600

100

ATO2612

Paaugstinātais

2600

100

    

I-Shift divsajūgu pārnesumkārbas specifikācijas

Tips

Augstākais pārnesums

Griezes moments (Nm)

GCW apstiprinājums (t)

SPO2812

Paaugstinātais

2800

80

    

Tips

Tilts

Reduktors

Maks. griezes moments (Nm)

Tilta/dubulttilta maks. noslodze (t)

GCW apstiprinājums (t)

Tilti ar vienu reduktoru

RSS1244

Viena ass

Hipoidālais

2800

13

44

RSS1344C/E

Viena ass

Hipoidālais

2600

13

44

RSS1352A

Viena ass

Hipoidālais

2800

13

52

RSS1370A/B

Viena ass

Hipoidālais

3800

13

70

RTS2370A

Dubulttilts

Hipoidālais

3800

23

80

RTS2310

Dubulttilts

Hipoidālais

3800

23

100

Rumbu reduktori

RSH1365

Viena ass

Koniskais, spirālzobu

3800

13

65

RSH1370F

Viena ass

Koniskais, spirālzobu

3800

13

70

RTH2610B/F

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

26

100

RTH3210

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

32

100

RTH3312

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

33

120

RTH3815*

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

38

150

      

 * Volvo FM 4x4.

Aizmugures tiltu pārnesumskaitļi

Vienas asis

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1370A/B

RSH1370F

RSH1365*

2.06:1

2.06:1

2.47:1

3.46:1

3.61:1

2.17:1

2.17:1

2.64:1

3.61:1

3.76:1

2.31:1

2.31:1**

2.85:1

3.76:1

4.12:1

2.47:1

2.47:1**

3.08:1

4.12:1

4.55:1

2.64:1

2.47:1

3.40:1***

4.55:1

5.41:1

2.85:1

2.85:1

3.67:1***

5.41:1

 

3.08:1

3.08:1

4.11:1***

 

 

 

3.36:1

 

 

 

 

3.70:1

  

 

 

4.11:1

  

 

 

4.63:1

   
 

5.29:1

   
     

* Pieejama tikai Volvo FM 4x4

** Modelim RSS1344E

*** Modelim RSS1370B

Tandēma asis

RST2370A

RTS2310

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.61:14.14:1
2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

 

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

    
      

 

D11 330 Zs

D11 370 Zs

D11 410 Zs

D11 450 Zs

D13 420 Zs

D13 460 Zs

D13 500 Zs

I-Shift

AT2412

AT2612

ATO2612

I-Shift divsajūgu pārnesumkārba

SP02812

 

 

 

 

 

Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RSS2310A

RSH1365

Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

        

 

G13 420 Zs

G13 460 Zs

G13 500 Zs

I-Shift

AT2412

 

AT2612

ATO2612

Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1352A

 

RSS1370A/B

RTS2370A

 

RTS2310A

Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru

RSH1370F

RTH2610F

    

 

Izejas vārpstas griezes moments

Pārnesumskaitlis 

EPTT350

350 Nm*

1.26:1

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā

Pie dzinēja piestiprināmās

PTER-DIN: motora aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba
hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.

PTER1400: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku
hidrauliskā sūkņa piedziņai.

PTER100: Motora aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku
hidrauliskā sūkņa piedziņai.

No sajūga atkarīgās jaudas noņemšanas kārbas

PTR-F: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.

PTR-FL/FH: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.

PTRD-F: Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.

PTRD-D: Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.

PTRD-D1: Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.

PTRD-D2: Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.    

Ārpuse un iekšpuse

Iegūstiet šādas specifikācijas: kabīnes gabarīti, kabīnes augstums virs zemes un aprīkojums.

Ir pieejamas divas dažādas ārējās apdares versijas, kas atbilst dažādām vajadzībām.

Volvo FM with basic exterior trim level 

Pamata

Pērkona pelēks režģis un durvju rokturi. Hromēti priekšējie lukturi. Zibens pelēks saulessargs, spoguļu pārsegi un buferis.

Volvo FM with enhanced exterior trim level 

Uzlabots

Pērkona pelēks režģis. Kabīnes krāsas spoguļu pārsegi, durvju rokturi, saulessargs un buferis. Hromēti priekšējie lukturi.

Volvo FM ir pieejama ar pieciem dažādiem salona apdares līmeņiem, kas atbilst dažādām vajadzībām.

Volvo FM with textile trim dynamic, interior trim level 

Auduma apdare Dynamic

Auduma interjers ar modernu krāsu gammu un izturīgiem materiāliem dažādos pelēkos un purpursarkanos toņos.

Volvo FM with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Vinila un tekstila apdare Robust

Izturīgi materiāli vinila un tekstila apdarē ar modernu krāsu shēmu, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.

Volvo FM with plush trim progressive, interior trim level 

Plīša apdare Progressive

Šis mīkstais plīša apdares salons ar mīkstiem tekstiliem piedāvā modernu krāsu shēmu un saskan ar dažādām salona apdares daļām.

Volvo FM with leather trim robust, interior trim level 

Ādas apdare Robust

Interjers ar izturīgiem materiāliem un divkrāsu ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.

Volvo FM with leather trim progressive, interior trim level 

Ādas apdare Progressive

Interjers ar izturīgiem materiāliem un divkrāsu ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.

Volvo FM day cab with measurements, viewed from the side 

Dienas kabīne

Dienas kabīne (FM-DAY) ar komfortablu un ergonomisku autovadītāja darba vietu. Salona augstums ir 164 centimetri: 120 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.

Volvo FM low day cab with measurements, viewed from the side 

Zema dienas kabīne

Zema dienas kabīne (FM-LDAY) ir nepieciešama tādiem darba veidiem kā kalnrūpniecībai, furgoniem ar refrižeratoru, sūkņiem un celtņiem. Salona augstums ir 148 centimetri: 104 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.

Volvo FM sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Guļamkabīne

Guļamkabīne (FM-SLP) nodrošina komfortablus apstākļus pārnakšņošanai vienai personai. Salona augstums ir 164 centimetri: 120 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.

Volvo FM low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Zemā guļamkabīne

Zema guļamkabīne (FM-LSLP) ar pazeminātu jumtu un kabīnes balstiekārtu nodrošina papildu platību kravai virs kabīnes. Salona augstums ir 148 centimetri: 104 centimetri virs dzinēja nodalījuma.

Volvo FM globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter kabīne

Globetrotter kabīne (FM-HSLP) nodrošina komfortablus apstākļus nakšņošanai divām personām. Šīs kabīnes augšdaļā iekārtoti papildu glabāšanas nodalījumi. Salona augstums ir 201 centimetrs: 157 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.

Volvo FM crew cab with measurements, viewed from the side 

Apkalpes kabīne

Apkalpes kabīnē ir pietiekami daudz vietas vairākiem pasažieriem — pat 7 personām. Salona augstums ir 1590 milimetri.

Kabīnes balstiekārta ar četriem atbalstiem

Izvēlieties spirālatsperes ar amortizatoriem, spirālatsperes priekšējiem atbalstiem un aizmugures pneimobalstiekārtu vai pneimobalstiekārtu.

 

Gaisa ieplūdes

Gaisa ieplūde novietota kreisajā pusē, pieejams augstais vai zemais novietojums. Ir pieejama arī priekšējā gaisa ieplūdes sistēma.

 

Kabīnes krāsas

Aptuveni 650 varianti, no kā izvēlēties.

 

Autovadītāja sēdeklis

Pieejami trīs dažādi komforta veidi: Progressive (plīšs vai āda), Dynamic (audums) un Robust (vinils). Sēdekļa kopējais regulēšanas diapazons: 200 milimetri uz priekšu/atpakaļ un 100 milimetri vertikālā virzienā. Autovadītāja sēdekļa standartaprīkojumā ietilpst galvas atbalsts, regulējama un nolaižama atzveltne, augstuma regulēšana un regulēšana uz priekšu/atpakaļ, regulējams jostasvietas atbalsts un slīpuma regulēšana.

 

Pasažiera sēdeklis

Pieejami trīs dažādi komforta veidi: Progressive (plīšs vai āda), Dynamic (audums) un Robust (vinils). Standartaprīkojumā ir galvas balsti.

 

Guļamvietas

Apakšējās guļvietas izmērs: 70 × 200 centimetri.Īpaši ērts 16 centimetru augsts matracis ar atsperbloka pamatni. Iespējami trīs izvēles varianti: Mīkstais, pusmīkstais, stingrais. Pieejami divi matrača pārklāju varianti, kas paaugstina gulēšanas komfortu un atvieglo guļvietas uzklāšanu. Komfortablās augšējās guļvietas izmēri: 70 × 190 centimetri vai 60 × 190 centimetri.

Iekšējie glabāšanas nodalījumi

Vieta virs vējstikla sastāv no diviem glabāšanas nodalījumiem ar nolaižamām durtiņām un četriem ISO plauktiem, no kuriem viens paredzēts tahogrāfam (divas ISO atveres pazeminātajām kabīnēm). Guļamkabīnē un Globetrotter kabīnē zem gultas ir divi lieli glabāšanas nodalījumi, kuriem var piekļūt no ārpuses, un viens liels (44 l), kas pieejams paceļot matraci un pārsegu; atpūtas nodalījumā ir divas žurnālu un sīklietu glabāšanas vietas. Priekšējā panelī ir iestrādātas četras atvērtās glabātuves, neliela glabāšanas kaste, DIN pieslēgvietas nodalījums, gumijas paliktnis un pudeļu turētājs. Dienas kabīni var aprīkot ar 60 litru glabāšanas nodalījumu ar žalūziju atverēm ķiverēm, pusdienu kastītei utt.

 

Ārējie glabāšanas nodalījumi

Aiz pasažiera un vadītāja sēdekļiem atrodas glabāšanas nodalījumi, kuriem iespējams piekļūt no ārpuses.

 

Jumta lūka

Kabīnē ir iespējams ierīkot jumta lūku, ko var atvērt par 50 milimetriem. Lūkas iekšpusē ir perforēts saulessargs. Kad lūka ir atvērta, tas darbojas arī kā kukaiņu tīkls. Jumta lūkai paredzēta manuālā vai automātiskā atvēršana/aizvēršana (pēc izvēles). Pieejama arī tērauda jumta lūka, kas paredzēta būvdarbiem vai sarežģītiem darba apstākļiem.

 

Stūres rats

Pieejami divi stūres izmēri — 450 mm vai 500 mm diametrs atkarībā no kravas automašīnas specifikācijas. Stūres augstumu iespējams izmainīt 90 mm diapazonā, bet slīpumu iespējams izmainīt 28° robežās. Ja stūres iekārta ir aprīkota ar regulējamo statni (papildaprīkojums), tad tās stāvokli attiecībā pret vertikāli var mainīt diapazonā no –5° līdz +15°, tādā veidā uzlabojot autovadītāja komfortu. Stūre ir pieejama ar drošības spilvenu vai bez tā. Stūrē iestrādātie vadības taustiņi ļauj droši un ērti izmantot kruīza kontroles sistēmu, skaņas signālierīci, tālruni, kā arī mērierīču displeja un sānu displeja funkcijas.

 

Klimata kontroles sistēma

Atbilstoši savām vēlmēm varat izvēlēties kādu no diviem klimata kontroles sistēmas variantiem.

  • Gaisa kondicionieris ar manuālo vadību (MCC).
  • Gaisa kondicionieris ar automātisko temperatūras regulēšanu (ECC/ECC2).

Klimata kontroles sistēmu iespējams papildināt arī ar kabīnes un dzinēja sildītāju.

Šasija

Iegūstiet šādas specifikācijas: šasijas augstums, priekšējā tilta maksimālā noslodze, aizmugurējā balstiekārta, savienošanas augstums, šasijas aprīkojums, bremzes.

X-Low zema (vilcējam)

aptuv. 810 mm

Zema

aptuv. 850 mm

Vidēja

aptuv. 900 mm

Augsta

aptuv. 1000 mm

Īpaši augsta

aptuv. 1200 mm

  

 

Pneimatiska

Lokšņu

X-Low zema

8

-

Zema

8

-

Vidēja

10/20*

9

Augsta

10/20*

10/20*

Īpaši augsta

-

10/20*

   

* Ar priekšējiem dubulttiltiem FAA20

Tips

Asis

Balstiekārta

Ass/dubulttilta noslodze

Reduktors

Papildtilts/pirms dzenošās ass novietoti papildtilti

Viena ass

RAD-L90

4 x 2;

Paraboliska/daudzslokšņu

13 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAD-GR

4 x 2;

Pneimatiska

11,5/13 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAD-G2

4 x 2;

Pneimatiskie (būvniecībai)

13 t

Riteņu

 

RAD-G4

4 x 2;

Pneimatiska

12 t

Viena

 

Divas vai trīs asis

RADT-GR

6x2/8x2

Pneimatiska

19/20,5/22,5/23 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais)

RAPD-GR

6 x 2;

Pneimatiska

16/19/22 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Fiksēts/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta

RAPD-G4

6x2

Pneimatiska

16 t

Viena

Pirms dzenošā tilta novietots (fiksēts) papildtilts

RADD-G2

6×4/6x6/8x4/8x6 

Pneimatiska

21/23/26 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADD-BR

6×4/8x4

Parabolisks

20/21 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Paraboliska/daudzslokšņu

23/26 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Daudzlokšņu

26/32 t

Riteņu

 

RADD-TR3

6×4/8×4

Parabolisks

38 t

Riteņu

 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneimatiska

17/21/23/26 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADDT-GR

8 × 4/10 × 4

Pneimatiska

27/33/36 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais)

RAPDD-GR

8×4

Pneimatiska

27/30,5/32/35 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais)

RAPDT-GR

8×2

Pneimatiska

27/30/30,5/31,5/32 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais), papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais)

RADDT-G2

8×4/10x4/10x6

Pneimatiska

27/33/36 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais)

      

Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrālā tilta piekabēm. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.

Degvielas tvertnes

Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. 4x2 vilcējam maksimālais degvielas tvertņu tilpums ir 1510 litri. Gāzes tvertņu izmēri: 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) un 225 kg (545 l). Diviem priekšējiem tiltiem EU6 plastikāta degvielas tvertne starp priekšējiem tiltiem.

AdBlue tvertnes

Tilpums: no 32 līdz 112 litriem. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes modulī. Plastikāta.

Bremzes

EBS (elektroniskās vadības bremžu sistēma) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu izjūtu, kā arī ļauj piekļūt vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām. EBS ir standarts visām specifikācijām.

 

EBS medium

Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas.

 

EBS statusa kontrole 

EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.

 

Auto Hold

Bremzējiet kravas automašīnu līdz galam, un Auto Hold saglabā pēdējo lietoto bremzēšanas spiedienu, lai noturētu kravas automašīnu, līdz vadītājs nospiež akseleratora pedāli.

 

Bremžu kluču nodiluma analīze

Bremžu kluču uzraudzība — nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu (tikai disku bremzēm).

 

Stāvbremzes automātiska izslēgšana

Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).

 

 

Papildu iespējas.

Programmu paketes iespējams papildināt ar tālāk minētajām iespējām.

 

Iztaisnošanas bremze (Stretch brake)

Dod iespēju nepieciešamības gadījumā impulsveidīgi piebremzēt piekabi. Bremzēšana tiek nodrošināta automātiski, samazinot transportlīdzekļa sastāva “salocīšanās” iespējamību.

 

ESC (Elektroniskā stabilitātes kontrole)

Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā “salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2, 3, 4 un 5 tiltiem.

 

Ārkārtas bremžu gaismas

Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk mirgot ar periodiskumu četri gaismas impulsi sekundē. 

 

Hidrauliskais retarders

Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais retarders, maksimālā jauda 440 kW.

Volvo dinamiskā stūrēšana

Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā. Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām tiltu konfigurācijām, tostarp kravas automašīnām ar dubultajiem priekšējiem tiltiem. Tā ir pieejama arī apvienojumā ar neatkarīgo priekšējo balstiekārtu.

Papildtilti pirms dzenošā tilta
Pieejami kā fiksētie vai aktīvi piestūrējamie tilti gan vilcējiem, gan kravas automašīnām. Ass slodze: 4,5, 7,5 vai 9 tonnas.


Papildtilti aiz dzenošā tilta
Pieejamas vairākas konfigurācijas – fiksētie ar monoriteņiem vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5 vai 10 tonnas.

Tandēma tilta pacelšana

Ļauj atslēgt un pacelt pašu aizmugurējo tandēma dubulttilta piedzīto tiltu, lai samazinātu degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīnā ir krava, tilts automātiski nolaižas un pieslēdzas. Tandēma tilta pacelšana ir pieejama konfigurācijām 6 × 4 un 8 × 4 (ar tandēma dubulttiltu), kas aprīkotas ar disku bremzēm.
 

Ass konfigurācija Electric 

Vilcējs: 4x2, 6x2, 6x4

Kravas automašīna: 4x2, 6x2, 6x4, 8x2, 8x4

Visas asis ir pneimatiskas

Tehniskie dati

Dati – visi Jums vajadzīgie dati. Lejupielādējiet Volvo FM klāsta automašīnu datus PDF formātā, izmantojot tālāk norādītās saites.

  • FM Rigid
  • FM Tractor
FM Tractor
FM Rigid

Attēlotās funkcijas var nebūt standarta vai pieejamas visiem aprīkojuma līmeņiem un spēka pārvada variantiem.

Vai jums ir jautājums?

Vietējais Volvo kravas automašīnu izplatītājs atbildēs uz jūsu jautājumiem. Apmeklējiet viņu, piezvaniet viņam vai uzaiciniet viņu pie sevis.