Izklāstīta visa nepieciešamā informācija par jauno Volvo FM.
Iegūstiet šādas specifikācijas: dzinēji, transmisijas, aizmugures tilti (tostarp koeficienti), spēka pārvadu kombinācijas un jaudas noņemšanas kārbas.
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
D13 – jauda/griezes moments
Jauda atbilstoši: ES 582/2011
D13 – jauda/griezes moments
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
Elektrosistēma | Volvo FM |
---|---|
Sniegums | Līdz 330–490 kW (450–666 Zs) nepārtrauktas jaudas |
Nobraucamais attālums | Nobraukums līdz 300 km |
Uzlādes laiks (pilna uzlāde) | 9,5 h ar maiņstrāvu (43 kW) 2,5 h ar līdzstrāvu (250 kW) |
Akumulatoru ietilpība | 180–540 kWh, 2–6 akumulatori |
Spēka pārvads | 2–3 elektromotori, I-Shift pārnesumkārba |
Ar gāzi darbināma | G13 | ||
---|---|---|---|
Izmešu standarts | Euro 6 | ||
Cilindru skaits | 6 | ||
Tilpums | 12,8 dm³ | ||
Virzuļa gājiens | 158 mm | ||
Cilindra diametrs | 131 mm | ||
Kompresijas pakāpe | 17.0:1 | ||
Ekonomiskie apgriezieni | 900–1400 apgr./min | ||
Izplūdes gāzu bremzes jauda | 200 kW | ||
Dzinēja bremžu jauda* | 380 kW (2300 apgr./min.) | ||
Eļļas filtri | 2 pilnplūsma | ||
Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru | 35 l | ||
Dzeses sistēma, kopējais tilpums | 38 l | ||
* opcija
G13 420 Zs (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. jauda ar 1600–1700 apgr./min | 420 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min | 2100 Nm | |||
G13 460 Zs (338 kW) |
| |||
Maks. jauda ar 1600–1700 apgr./min | 460 Zs | |||
Maks. griezes moments pie 950–1400 apgr./min | 2300 Nm | |||
G13 500 Zs (368 kW) | ||||
Maks. jauda ar 1600–1700 apgr./min | 500 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 980–1404 apgr./min | 2550 Nm | |||
Dīzeļdegviela | D11 | D13 | |
---|---|---|---|
Izmešu standarts | Euro 6 | Euro 6 | |
Cilindru skaits | 6 | 6 | |
Tilpums | 10,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Virzuļa gājiens | 152 mm | 158 mm | |
Cilindra diametrs | 123 mm | 131 mm | |
Kompresijas pakāpe | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Ekonomiskie apgriezieni | 1000–1500 apgr./min | 900–1400 apgr./min | |
Izplūdes gāzu bremzes jauda | 155 kW | 175 kW | |
Dzinēja bremžu jauda* | 270 kW (2300 apgr./min) | 340 kW (2300 apgr./min) | |
Eļļas filtri | 2 pilnplūsma | 2 pilnplūsma | |
Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru | 35 l | 35 l | |
Dzeses sistēma, kopējais tilpums | 22 l | 24 l | |
* opcija
Prasības degvielai
Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela) Ar gāzi darbināmās Volvo FM kvalitāte.
D11 330 Zs (246 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. jauda pie 1700 apgr./min | 330 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 877–1400 apgr./min | 1600 Nm | |||
D11 380 Zs (279 kW) |
| |||
Maks. jauda pie 1700 apgr./min | 380 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 938–1400 apgr./min | 1800 Nm | |||
D11 430 Zs (317 kW) | ||||
Maks. jauda ar 1700 apgr./min | 430 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 1008–1400 apgr./min | 2050 Nm |
D11 460 Zs (338 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. jauda pie 1700 apgr./min | 460 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 1050–1400 apgr./min | 2200 Nm | |||
D13 420 Zs (309 kW) |
| |||
Maks. jauda pie 1404–1700 apgr./min | 420 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min | 2100 Nm | |||
D13 460 Zs (338 kW) | ||||
Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min | 460 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 945–1400 apgr./min | 2300 Nm |
D13 500 Zs (368 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. jauda pie 1404–1700 apgr./min | 500 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 980–1400 apgr./min | 2500 Nm | |||
12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto retarderu, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju. Ir iespējams arī pasūtīt I-Shift pārnesumkārbu ar lēngaitas pārnesumiem, īpaši zemiem kāpurķēžu pārnesumiem un atpakaļgaitas daudzpakāpju pārnesumiem.
Tips | Augstākais pārnesums | Griezes moments (Nm) | GCW apstiprinājums (t) |
---|---|---|---|
AT2412 | Tiešais | 2400 | 44 |
AT2612 | Tiešais | 2600 | 100 |
ATO2612 | Paaugstinātais | 2600 | 100 |
Tips | Augstākais pārnesums | Griezes moments (Nm) | GCW apstiprinājums (t) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Paaugstinātais | 2800 | 80 |
Tips | Tilts | Reduktors | Maks. griezes moments (Nm) | Tilta/dubulttilta maks. noslodze (t) | GCW apstiprinājums (t) |
Tilti ar vienu reduktoru | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1244 | Viena ass | Hipoidālais | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C/E | Viena ass | Hipoidālais | 2600 | 13 | 44 |
RSS1352A | Viena ass | Hipoidālais | 2800 | 13 | 52 |
RSS1370A/B | Viena ass | Hipoidālais | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Dubulttilts | Hipoidālais | 3800 | 23 | 80 |
RTS2310 | Dubulttilts | Hipoidālais | 3800 | 23 | 100 |
Rumbu reduktori | |||||
RSH1365 | Viena ass | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 13 | 65 |
RSH1370F | Viena ass | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610B/F | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 33 | 120 |
RTH3815* | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 38 | 150 |
* Volvo FM 4x4.
RSS1244 | RSS1344C/E | RSS1370A/B | RSH1370F | RSH1365* |
---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.06:1 | 2.47:1 | 3.46:1 | 3.61:1 |
2.17:1 | 2.17:1 | 2.64:1 | 3.61:1 | 3.76:1 |
2.31:1 | 2.31:1** | 2.85:1 | 3.76:1 | 4.12:1 |
2.47:1 | 2.47:1** | 3.08:1 | 4.12:1 | 4.55:1 |
2.64:1 | 2.47:1 | 3.40:1*** | 4.55:1 | 5.41:1 |
2.85:1 | 2.85:1 | 3.67:1*** | 5.41:1 |
|
3.08:1 | 3.08:1 | 4.11:1*** |
|
|
| 3.36:1 |
|
|
|
3.70:1 |
| |||
4.11:1 |
| |||
4.63:1 | ||||
5.29:1 | ||||
* Pieejama tikai Volvo FM 4x4
** Modelim RSS1344E
*** Modelim RSS1370B
RST2370A | RTS2310 | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | |
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||
5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | |||
6.17:1 | 4.63:1 | ||||
| D11 330 Zs | D11 370 Zs | D11 410 Zs | D11 450 Zs | D13 420 Zs | D13 460 Zs | D13 500 Zs |
I-Shift | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
AT2412 | • | • | • | • | • | • | • |
AT2612 | • | • | • | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • | • | • | • |
I-Shift divsajūgu pārnesumkārba | |||||||
SP02812 |
|
|
|
|
| • | • |
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru | |||||||
RSS1244 | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1352A | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • | • | • | • |
RSS2310A | • | • | • | • | • | • | • |
RSH1365 | • | • | • | • | • | • | • |
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru | |||||||
RSH1370F | • | • | • | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • | • | • | • |
| G13 420 Zs | G13 460 Zs | G13 500 Zs |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
AT2612 | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • |
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru | |||
RSS1244 | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • |
RSS1352A | • | • | |
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • |
|
RTS2310A | • | • | • |
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
| Izejas vārpstas griezes moments | Pārnesumskaitlis | |
---|---|---|---|
EPTT350 | 350 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā
PTER-DIN: motora aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba
hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.
PTER1400: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku
hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTER100: Motora aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku
hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTR-F: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-FL/FH: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.
PTRD-F: Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.
PTRD-D: Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.
PTRD-D1: Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.
PTRD-D2: Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.
Iegūstiet šādas specifikācijas: kabīnes gabarīti, kabīnes augstums virs zemes un aprīkojums.
Ir pieejamas divas dažādas ārējās apdares versijas, kas atbilst dažādām vajadzībām.
Pamata
Pērkona pelēks režģis un durvju rokturi. Hromēti priekšējie lukturi. Zibens pelēks saulessargs, spoguļu pārsegi un buferis.
Uzlabots
Pērkona pelēks režģis. Kabīnes krāsas spoguļu pārsegi, durvju rokturi, saulessargs un buferis. Hromēti priekšējie lukturi.
Volvo FM ir pieejama ar pieciem dažādiem salona apdares līmeņiem, kas atbilst dažādām vajadzībām.
Auduma apdare Dynamic
Auduma interjers ar modernu krāsu gammu un izturīgiem materiāliem dažādos pelēkos un purpursarkanos toņos.
Vinila un tekstila apdare Robust
Izturīgi materiāli vinila un tekstila apdarē ar modernu krāsu shēmu, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.
Plīša apdare Progressive
Šis mīkstais plīša apdares salons ar mīkstiem tekstiliem piedāvā modernu krāsu shēmu un saskan ar dažādām salona apdares daļām.
Ādas apdare Robust
Interjers ar izturīgiem materiāliem un divkrāsu ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.
Ādas apdare Progressive
Interjers ar izturīgiem materiāliem un divkrāsu ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.
Dienas kabīne
Dienas kabīne (FM-DAY) ar komfortablu un ergonomisku autovadītāja darba vietu. Salona augstums ir 164 centimetri: 120 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.
Zema dienas kabīne
Zema dienas kabīne (FM-LDAY) ir nepieciešama tādiem darba veidiem kā kalnrūpniecībai, furgoniem ar refrižeratoru, sūkņiem un celtņiem. Salona augstums ir 148 centimetri: 104 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.
Guļamkabīne
Guļamkabīne (FM-SLP) nodrošina komfortablus apstākļus pārnakšņošanai vienai personai. Salona augstums ir 164 centimetri: 120 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.
Zemā guļamkabīne
Zema guļamkabīne (FM-LSLP) ar pazeminātu jumtu un kabīnes balstiekārtu nodrošina papildu platību kravai virs kabīnes. Salona augstums ir 148 centimetri: 104 centimetri virs dzinēja nodalījuma.
Globetrotter kabīne
Globetrotter kabīne (FM-HSLP) nodrošina komfortablus apstākļus nakšņošanai divām personām. Šīs kabīnes augšdaļā iekārtoti papildu glabāšanas nodalījumi. Salona augstums ir 201 centimetrs: 157 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega.
Apkalpes kabīne
Apkalpes kabīnē ir pietiekami daudz vietas vairākiem pasažieriem — pat 7 personām. Salona augstums ir 1590 milimetri.
Kabīnes balstiekārta ar četriem atbalstiem
Izvēlieties spirālatsperes ar amortizatoriem, spirālatsperes priekšējiem atbalstiem un aizmugures pneimobalstiekārtu vai pneimobalstiekārtu.
Gaisa ieplūdes
Gaisa ieplūde novietota kreisajā pusē, pieejams augstais vai zemais novietojums. Ir pieejama arī priekšējā gaisa ieplūdes sistēma.
Kabīnes krāsas
Aptuveni 650 varianti, no kā izvēlēties.
Autovadītāja sēdeklis
Pieejami trīs dažādi komforta veidi: Progressive (plīšs vai āda), Dynamic (audums) un Robust (vinils). Sēdekļa kopējais regulēšanas diapazons: 200 milimetri uz priekšu/atpakaļ un 100 milimetri vertikālā virzienā. Autovadītāja sēdekļa standartaprīkojumā ietilpst galvas atbalsts, regulējama un nolaižama atzveltne, augstuma regulēšana un regulēšana uz priekšu/atpakaļ, regulējams jostasvietas atbalsts un slīpuma regulēšana.
Pasažiera sēdeklis
Pieejami trīs dažādi komforta veidi: Progressive (plīšs vai āda), Dynamic (audums) un Robust (vinils). Standartaprīkojumā ir galvas balsti.
Guļamvietas
Apakšējās guļvietas izmērs: 70 × 200 centimetri.Īpaši ērts 16 centimetru augsts matracis ar atsperbloka pamatni. Iespējami trīs izvēles varianti: Mīkstais, pusmīkstais, stingrais. Pieejami divi matrača pārklāju varianti, kas paaugstina gulēšanas komfortu un atvieglo guļvietas uzklāšanu. Komfortablās augšējās guļvietas izmēri: 70 × 190 centimetri vai 60 × 190 centimetri.
Iekšējie glabāšanas nodalījumi
Vieta virs vējstikla sastāv no diviem glabāšanas nodalījumiem ar nolaižamām durtiņām un četriem ISO plauktiem, no kuriem viens paredzēts tahogrāfam (divas ISO atveres pazeminātajām kabīnēm). Guļamkabīnē un Globetrotter kabīnē zem gultas ir divi lieli glabāšanas nodalījumi, kuriem var piekļūt no ārpuses, un viens liels (44 l), kas pieejams paceļot matraci un pārsegu; atpūtas nodalījumā ir divas žurnālu un sīklietu glabāšanas vietas. Priekšējā panelī ir iestrādātas četras atvērtās glabātuves, neliela glabāšanas kaste, DIN pieslēgvietas nodalījums, gumijas paliktnis un pudeļu turētājs. Dienas kabīni var aprīkot ar 60 litru glabāšanas nodalījumu ar žalūziju atverēm ķiverēm, pusdienu kastītei utt.
Ārējie glabāšanas nodalījumi
Aiz pasažiera un vadītāja sēdekļiem atrodas glabāšanas nodalījumi, kuriem iespējams piekļūt no ārpuses.
Jumta lūka
Kabīnē ir iespējams ierīkot jumta lūku, ko var atvērt par 50 milimetriem. Lūkas iekšpusē ir perforēts saulessargs. Kad lūka ir atvērta, tas darbojas arī kā kukaiņu tīkls. Jumta lūkai paredzēta manuālā vai automātiskā atvēršana/aizvēršana (pēc izvēles). Pieejama arī tērauda jumta lūka, kas paredzēta būvdarbiem vai sarežģītiem darba apstākļiem.
Stūres rats
Pieejami divi stūres izmēri — 450 mm vai 500 mm diametrs atkarībā no kravas automašīnas specifikācijas. Stūres augstumu iespējams izmainīt 90 mm diapazonā, bet slīpumu iespējams izmainīt 28° robežās. Ja stūres iekārta ir aprīkota ar regulējamo statni (papildaprīkojums), tad tās stāvokli attiecībā pret vertikāli var mainīt diapazonā no –5° līdz +15°, tādā veidā uzlabojot autovadītāja komfortu. Stūre ir pieejama ar drošības spilvenu vai bez tā. Stūrē iestrādātie vadības taustiņi ļauj droši un ērti izmantot kruīza kontroles sistēmu, skaņas signālierīci, tālruni, kā arī mērierīču displeja un sānu displeja funkcijas.
Klimata kontroles sistēma
Atbilstoši savām vēlmēm varat izvēlēties kādu no diviem klimata kontroles sistēmas variantiem.
Klimata kontroles sistēmu iespējams papildināt arī ar kabīnes un dzinēja sildītāju.
Iegūstiet šādas specifikācijas: šasijas augstums, priekšējā tilta maksimālā noslodze, aizmugurējā balstiekārta, savienošanas augstums, šasijas aprīkojums, bremzes.
X-Low zema (vilcējam) | aptuv. 810 mm |
Zema | aptuv. 850 mm |
Vidēja | aptuv. 900 mm |
Augsta | aptuv. 1000 mm |
Īpaši augsta | aptuv. 1200 mm |
| Pneimatiska | Lokšņu |
---|---|---|
X-Low zema | 8 | - |
Zema | 8 | - |
Vidēja | 10/20* | 9 |
Augsta | 10/20* | 10/20* |
Īpaši augsta | - | 10/20* |
* Ar priekšējiem dubulttiltiem FAA20
Tips | Asis | Balstiekārta | Ass/dubulttilta noslodze | Reduktors | Papildtilts/pirms dzenošās ass novietoti papildtilti |
Viena ass | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4 x 2; | Paraboliska/daudzslokšņu | 13 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
RAD-GR | 4 x 2; | Pneimatiska | 11,5/13 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
RAD-G2 | 4 x 2; | Pneimatiskie (būvniecībai) | 13 t | Riteņu | |
RAD-G4 | 4 x 2; | Pneimatiska | 12 t | Viena | |
Divas vai trīs asis | |||||
RADT-GR | 6x2/8x2 | Pneimatiska | 19/20,5/22,5/23 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais) |
RAPD-GR | 6 x 2; | Pneimatiska | 16/19/22 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Fiksēts/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta |
RAPD-G4 | 6x2 | Pneimatiska | 16 t | Viena | Pirms dzenošā tilta novietots (fiksēts) papildtilts |
RADD-G2 | 6×4/6x6/8x4/8x6 | Pneimatiska | 21/23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-BR | 6×4/8x4 | Parabolisks | 20/21 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Paraboliska/daudzslokšņu | 23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Daudzlokšņu | 26/32 t | Riteņu | |
RADD-TR3 | 6×4/8×4 | Parabolisks | 38 t | Riteņu | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneimatiska | 17/21/23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADDT-GR | 8 × 4/10 × 4 | Pneimatiska | 27/33/36 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais) |
RAPDD-GR | 8×4 | Pneimatiska | 27/30,5/32/35 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais) |
RAPDT-GR | 8×2 | Pneimatiska | 27/30/30,5/31,5/32 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais), papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4/10x6 | Pneimatiska | 27/33/36 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais) |
Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrālā tilta piekabēm. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.
Degvielas tvertnes
Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. 4x2 vilcējam maksimālais degvielas tvertņu tilpums ir 1510 litri. Gāzes tvertņu izmēri: 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) un 225 kg (545 l). Diviem priekšējiem tiltiem EU6 plastikāta degvielas tvertne starp priekšējiem tiltiem.
AdBlue tvertnes
Tilpums: no 32 līdz 112 litriem. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes modulī. Plastikāta.
Bremzes
EBS (elektroniskās vadības bremžu sistēma) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu izjūtu, kā arī ļauj piekļūt vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām. EBS ir standarts visām specifikācijām.
EBS medium
Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas.
EBS statusa kontrole
EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.
Auto Hold
Bremzējiet kravas automašīnu līdz galam, un Auto Hold saglabā pēdējo lietoto bremzēšanas spiedienu, lai noturētu kravas automašīnu, līdz vadītājs nospiež akseleratora pedāli.
Bremžu kluču nodiluma analīze
Bremžu kluču uzraudzība — nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu (tikai disku bremzēm).
Stāvbremzes automātiska izslēgšana
Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).
Papildu iespējas.
Programmu paketes iespējams papildināt ar tālāk minētajām iespējām.
Iztaisnošanas bremze (Stretch brake)
Dod iespēju nepieciešamības gadījumā impulsveidīgi piebremzēt piekabi. Bremzēšana tiek nodrošināta automātiski, samazinot transportlīdzekļa sastāva “salocīšanās” iespējamību.
ESC (Elektroniskā stabilitātes kontrole)
Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā “salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2, 3, 4 un 5 tiltiem.
Ārkārtas bremžu gaismas
Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk mirgot ar periodiskumu četri gaismas impulsi sekundē.
Hidrauliskais retarders
Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais retarders, maksimālā jauda 440 kW.
Volvo dinamiskā stūrēšana
Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā. Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām tiltu konfigurācijām, tostarp kravas automašīnām ar dubultajiem priekšējiem tiltiem. Tā ir pieejama arī apvienojumā ar neatkarīgo priekšējo balstiekārtu.
Papildtilti pirms dzenošā tilta
Pieejami kā fiksētie vai aktīvi piestūrējamie tilti gan vilcējiem, gan kravas automašīnām. Ass slodze: 4,5, 7,5 vai 9 tonnas.
Papildtilti aiz dzenošā tilta
Pieejamas vairākas konfigurācijas – fiksētie ar monoriteņiem vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5 vai 10 tonnas.
Tandēma tilta pacelšana
Ļauj atslēgt un pacelt pašu aizmugurējo tandēma dubulttilta piedzīto tiltu, lai samazinātu degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīnā ir krava, tilts automātiski nolaižas un pieslēdzas. Tandēma tilta pacelšana ir pieejama konfigurācijām 6 × 4 un 8 × 4 (ar tandēma dubulttiltu), kas aprīkotas ar disku bremzēm.
Ass konfigurācija Electric
Vilcējs: 4x2, 6x2, 6x4
Kravas automašīna: 4x2, 6x2, 6x4, 8x2, 8x4
Visas asis ir pneimatiskas
Dati – visi Jums vajadzīgie dati. Lejupielādējiet Volvo FM klāsta automašīnu datus PDF formātā, izmantojot tālāk norādītās saites.
Attēlotās funkcijas var nebūt standarta vai pieejamas visiem aprīkojuma līmeņiem un spēka pārvada variantiem.