Lieliski izklāstīta visa nepieciešamā informācija par jauno Volvo FH16 Aero.
Iegūstiet šādas specifikācijas: dzinēji, transmisijas, aizmugures tilti (tostarp koeficienti), spēka pārvadu kombinācijas un jaudas noņemšanas kārbas.
Dīzeļdegviela | D17 |
---|---|
Izmešu standarts | Euro 6 |
Cilindru skaits | 6 |
Tilpums | 17,3 dm³ |
Virzuļa gājiens | 165 mm |
Cilindra diametrs | 149 mm |
Kompresijas pakāpe | 17.3:1 |
Ekonomiskie apgriezieni | 900–1300 apgr./min |
Izplūdes gāzu bremzes jauda | 246 kW (2200 apgr./min) |
Dzinēja bremžu jauda* | 525 kW (2200 apgr./min) |
Eļļas filtri | 2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma |
Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru | 42 l |
* Pēc izvēles
Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela)
Līdz 100 000 km vai vienreiz gadā – saskaņā ar VDS4.5
D17 600 Zs (441 kW) |
| |
---|---|---|
Maks. jauda pie 1500–1700 apgr./min | 600 Zs | |
Maks. griezes moments pie 900–1400 apgr./min | 3000 Nm | |
D17 700 Zs (515 kW) |
| |
Maks. jauda pie 1600–1700 apgr./min | 700 Zs | |
Maks. griezes moments pie 950–1400 apgr./min | 3400 Nm | |
D17 780 Zs (574 kW) | ||
Maks. jauda ar 1700 apgr./min | 780 Zs | |
Maks. griezes moments ar 1000–1200 apgr./min | 3800 Nm | |
12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto retarderu, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju. Ir iespējams arī pasūtīt I-Shift pārnesumkārbu ar lēngaitas pārnesumiem, īpaši zemiem kāpurķēžu pārnesumiem un atpakaļgaitas daudzpakāpju pārnesumiem.
Tips | Augstākais pārnesums | Griezes moments (Nm) | GCW apstiprinājums (t) |
---|---|---|---|
ATO3112 | Paaugstinātais | 3150 | 100 |
ATO3512 | Paaugstinātais | 3550 | 100 |
ATO3812 | Paaugstinātais | 3800 | 100 |
| Tilts | Reduktors | Maks. griezes moments (Nm) | Tilta/dubulttilta maks. noslodze (t) | GCW apstiprinājums (t) |
Tilti ar vienu reduktoru | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1370A/B | Viena ass | Hipoidālais | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Dubulttilts | Hipoidālais | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310 | Dubulttilts | Hipoidālais | 3800 | 23 | 100 |
Rumbu reduktori | |||||
RSH1370F | Viena ass | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610B/F | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 38 | 100 |
| D17 600 Zs | D17 700 Zs | D17 780 Zs |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
ATO3112 | • |
|
|
ATO3512 | • |
| |
ATO3812 | • | ||
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru | |||
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • |
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • |
| Izejas vārpstas griezes moments | Pārnesumskaitlis |
---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 |
* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā
Piedāvājam ļoti plašu no sajūga darbības atkarīgas un augsta griezes momenta jaudas noņemšanas kārbas, kas piemērotas dažādu virsbūves aprīkojumu piedziņai.
PTER-DIN: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.
PTER1400: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTER100: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTR-F: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-FL/FH: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.
PTRD-F: Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.
PTRD-D: Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.
PTRD-D1: Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.
PTRD-D2: Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.
Iegūstiet šādas specifikācijas: kabīnes gabarīti, kabīnes augstums virs zemes un aprīkojums.
Ir pieejamas trīs dažādas ārējās apdares versijas, kas atbilst dažādām vajadzībām
Pamata
Pērkona pelēks režģis un durvju rokturi. Hromēti priekšējie lukturi. Zibens pelēks saulessargs, spoguļu pārsegi un buferis.
Pamata ar izturīgu priekšpusi
Pērkona pelēks režģis. Krāsoti sudraba spoguļu pārvalki un saulessargs. Spīdīgi hromētie durvju rokturi. Melni priekšējie lukturi. Tērauda buferis krāsots pelēkā krāsā.
FH16 Aero apdare
Krāsots sudraba režģis, spoguļu pārsegi un saulessargs. Spīdīgi hromētie durvju rokturi. Melni priekšējie lukturi. Kabīnes krāsas buferis un spoilers.
Volvo FH16 Aero ir aprīkots ar unikālu ādas salona apdari.
Ādas apdare Volvo FH16
Āda salons ar izturīgiem materiāliem dažādos Coral (oranža) un Raven (tumši pelēkā) toņos, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.
Globetrotter XXL: komforts un vieta
Globetrotter XXL kabīne arī sniedz drošus un ērtus apstākļus nakšņošanai vienam vai diviem cilvēkiem, bet, pateicoties pagarinātajai kabīnei, gulēšana ir vēl ērtāka, jo pazeminātā guļvieta ir platāka un garāka.
Globetrotter XL: radīta lielai ietilpībai
Globetrotter XL (CAB-XHSL) kabīnē var droši un ērti uzturēties līdz diviem cilvēkiem, kā arī tajā ir pieejami ietilpīgāki glabāšanas nodalījumi, jo kabīne ir augstāka. Kabīnes salona augstums 220 centimetri (211 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega).
Globetrotter kabīne: divu uzņēmums
Globetrotter kabīne (CAB-HSLP) nodrošina komfortablus apstākļus pārnakšņošanai divām personām. Turklāt, pateicoties vertikālajai struktūrai, kabīnē ir pieejami ietilpīgāki glabāšanas nodalījumi. Salona augstums 205 centimetri (196 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega).
Guļamkabīne
Guļamkabīne (CAB-SLP) nodrošina komfortablus apstākļus pārnakšņošanai divām personām. Salona augstums 171 centimetrs, virs dzinēja nodalījuma – 162 centimetri.
Zemā guļamkabīne
Zemā guļamkabīne (CAB-LSLP) ar pazeminātu jumtu un kabīnes balstiekārtu nodrošina papildu platību kravai virs kabīnes. Salona augstums 147 centimetri (138 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega).
vilcējs; |
|
|
| A augstums (mm) | B augstums (mm) | C augstums (mm) | D augstums (mm) |
Piedziņa | Šasijas augstums | Balstiekārta | Riepas | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4 x 2; | Augsta | Atsperu/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4 x 2; | Augsta | Atsperu/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3440 | 3810 | 3960 | 3235 |
4 x 2; | Vidēja | Atsperu/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4 x 2; | Zema | Pneimo/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4 x 2; | Zema | Pneimo/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
6 x 2; | Vidēja | Atsperu/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
kravas automašīna. |
|
|
| A augstums (mm) | B augstums (mm) | C augstums (mm) | D augstums (mm) |
Piedziņa | Šasijas augstums | Balstiekārta | Riepas | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6 x 2; | Augsta | Pneimo/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6 x 2; | Vidēja | Pneimo/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 |
6 x 2; | Zema | Pneimo/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6 x 2; | Augsta | Atsperu/Atsperu | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6 x 2; | Augsta | Atsperu/Atsperu | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
6 x 2; | Augsta | Atsperu/Atsperu | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10 x 4 | Augsta | Atsperu/Atsperu | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
* Aptuveni augstumi
Kabīnes balstiekārta ar četriem atbalstiem
Izvēlieties spirālatsperes ar amortizatoriem, spirālatsperes priekšējiem atbalstiem un aizmugures pneimobalstiekārtu vai pneimobalstiekārtu.
Gaisa ieplūdes
Gaisa ieplūdes ir novietotas kreisajā pusē, augstā vai zemā versijā (atkarībā no uzdevuma). Ir pieejama arī priekšējā gaisa ieplūdes sistēma.
Krāsas
Izvēlieties krāsu un detaļu. Pieejami 650 krāsu toņu varianti.
Tapsējums
Melns audums, vinils, āda vai divu toņu āda. Atsevišķas sēdekļu apdares (izņemot auduma apdares) var pasūtīt ar ventilācijas funkciju.
Autovadītāja sēdeklis
Izvēlieties starp Dynamic un Progressive. Katru specifikāciju var pasūtīt ar papildu apdari. Autovadītāja sēdekļa regulēšanas diapazons garenvirzienā 240 milimetri un vertikālā virzienā 100 milimetri nodrošina papildu iespējas. Autovadītāja sēdekļa standartaprīkojumā ietilpst galvas atbalsts, regulējama un nolaižama atzveltne, augstuma regulēšana un regulēšana uz priekšu/atpakaļ, regulējams jostas vietas atbalsts un slīpuma regulēšana.
Pasažiera sēdeklis
Pieejami divi dažādi komforta līmeņi: standarta un komfortablais sēdeklis. Abus sēdekļus iespējams pasūtīt ar papildu apdari. Blakussēdētāja sēdekļi standarta aprīkojumā ir aprīkoti ar galvas atbalstu. Ir pieejams ari pārvietojams pasažiera sēdeklis.
Guļamvietas
Iebūvētas gultas nodrošina ērtu gulēšanu. Guļvietas izmēri: 74 × 200 cm ar 81,5 cm platu vidusdaļu vai 74 × 200 cm, pagarināma līdz 88 × 200 cm ar 95,5 cm platu vidusdaļu. Guļvieta Globetrotter XXL kabīnē ir 213 cm gara. Platums galvgalī, vidusdaļā un kājgalī ir attiecīgi 99/106,5/91 cm. Aprīkojiet kabīni ar īpaši ērtu 16 centimetru augstu putu matraci ar atsperbloka pamatni. Ir pieejami trīs stingruma varianti: mīkstais, pusmīkstais, stingrais. Piedāvājam arī divus matrača pārklāju variantus. paaugstina gulēšanas komfortu un atvieglo guļvietas uzklāšanu. Pieejamās opcijas: atgāžamā gulta ar regulējamu atzveltni un augšējā komforta līmeņa gulta (gabarīti: 60 × 190 centimetri vai 70 × 190 centimetri).
Iekšējie glabāšanas nodalījumi
Kabīnē ir pieejams priekšējais plaukts ar četrām DIN izmēru standarta nišām un diviem lieliem glabāšanas nodalījumiem ar norullējamām žalūzijveida durtiņām autovadītāja un pasažiera pusē. Aizmugures siena ir aprīkota ar vieglu augšējo aizmugures plauktu ar lielisku apgaismojumu. Zem gultas ir novietotas divas izvelkamas atvilktnes ar 130 litru kopējo ietilpību. Ir pieejami arī divi mazāki glabāšanas nodalījumi zem matrača kājgalī (10 litri) un galvgalī (15 litri), kā arī glabāšanas nodalījums gultas kājgalī PET pudelei.
Ārējie glabāšanas nodalījumi
Kabīnes abās pusēs iekārtoti divi lieli glabāšanas nodalījumi, kuriem iespējams piekļūt gan no ārpuses, gan no iekšpuses. Zem kabīnes abās pusēs ir pieejams neapsildāms glabāšanas nodalījums ar 30 litru ietilpību.
Jumta logs / jumta lūka
Visas kabīnes ir aprīkotas ar neatveramu jumta lūku, un papildaprīkojumā ir pieejama jumta lūka, ko var atvērt par 50 milimetriem. Tā kalpo arī kā avārijas izeja. Jumta lūku var regulēt manuāli vai elektroniski.
Stūres rats
Pieejami divi stūres izmēri — 450 mm vai 500 mm diametrs atkarībā no kravas automašīnas specifikācijas. Stūres augstumu iespējams izmainīt 90 mm diapazonā, bet slīpumu iespējams izmainīt 28° robežās. Ja stūres iekārta ir aprīkota ar regulējamo statni (papildaprīkojums), tad tās stāvokli attiecībā pret vertikāli var mainīt diapazonā no –5° līdz +15°, tādā veidā uzlabojot autovadītāja komfortu. Stūrē iestrādātie vadības taustiņi ļauj droši un ērti izmantot kruīza kontroles sistēmu, skaņas signālierīci, tālruni, kā arī mērierīču displeja un sānu displeja funkcijas.
Klimata kontroles sistēma
Trīs alternatīvas klimata sistēmas ļauj kontrolēt temperatūru. Sistēmu ar ventilatoru un parasto ar dzeses šķidrumu apsildāmo sildītāju. Gaisa kondicionieris ar manuālo vadību (MCC). Gaisa kondicionieris ar automātisko temperatūras regulēšanu (ECC/ECC2). Pieejama arī ar īpašiem sensoriem, kuri reaģē uz saules staru radīto siltumu, miglainu vidi un gaisa kvalitāti. Papildiniet sistēmu ar kabīnes un dzinēja sildītāju un kabīnes I-ParkCool dzesētāju.
I-ParkCool
Lai kabīnē būtu pieejams kondicionēts gaiss, dzinējam nav obligāti jādarbojas. I-ParkCool kontrolē kabīnes temperatūru stāvošā automašīnā. Sistēma mijiedarbojas ar kabīnes sildītāju, uzturot patīkamu klimatu: tā ir noderīga, piemēram, naktī, kad gaisa temperatūra krasi un negaidīti samazinās. Turklāt sistēma darbojas klusi. Tās radītais troksni ir par aptuveni 20 dB klusāks nekā konkurentu ražotajām sistēmām, tādējādi samazinot trokšņu līmeni un radot labvēlīgākus apstākļus atpūtai. Sistēma ir pilnībā iekļauta esošajā transportlīdzekļa ventilācijas sistēmā, tāpēc siltā vai aukstā gaisa vienmērīgai pievadīšanai un sadalīšanai tiek izmantotas tradicionālās atveres. Sistēma neietekmē arī kabīnes aerodinamiskās īpašības un interjera augstumu. Izņemot kabīnes sildītāju (PH-CAB).
Iegūstiet šādas specifikācijas: šasijas augstums, priekšējā tilta maksimālā noslodze, aizmugurējā balstiekārta, vilcēji, šasijas aprīkojums un bremzes.
Zema | aptuv. 850 mm |
Vidēja | aptuv. 900 mm |
Augsta | aptuv. 1000 mm |
Īpaši augsta | aptuv. 1200 mm |
| Pneimatiska | Lokšņu |
---|---|---|
Zema | 8 | - |
Vidēja | 10/20* | 9 |
Augsta | 10/20* | 10/20* |
Īpaši augsta | - | 10/20* |
* Ar priekšējiem dubulttiltiem
Tips | Asis | Balstiekārta | Ass/dubulttilta noslodze | Reduktors | Papildtilts/pirms dzenošās ass novietots papildtilts |
Viena ass | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4 x 2; | Paraboliska/daudzslokšņu | 13 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
RAD-GR | 4 x 2; | Pneimatiska | 11,5/13 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
RAD-G2 | 4 x 2; | Pneimatiskie (būvniecībai) | 13 t | Riteņu | |
RAD-G4 | 4 x 2; | Pneimatiska | 12 t | Viena | |
Divas vai trīs asis | |||||
RADT-GR | 6 x 2; | Pneimatiska | 19/20,5/22,5/23 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais) |
RAPD-GR | 6 x 2; | Pneimatiska | 16/19/22 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Fiksēts/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta |
RAPD-G4 | 6 x 2; | Pneimatiska | 16 t | Viena | Pirms dzenošā tilta novietots (fiksēts) papildtilts |
RADD-G2 | 6×4/8x4 | Pneimatiskie (būvniecībai) | 21/23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-BR | 6×4/8x4 | Parabolisks | 20/21 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-TR1 | 6×4/8x4 | Paraboliskā/parastā slokšņu | 23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-TR2 | 6×4/8x4 | Parastā slokšņu | 26/32 t | Riteņu | |
RADD-TR3 | 8 x 4 | Parastā slokšņu | 38 t | Riteņu | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneimatiska | 21/23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RAPDT-GR | 8×2 | Pneimatiska | 27/30/30,5/31,5/32 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais), papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais) |
RAPDT-GR | 8 × 4/10 × 4 | Pneimatiska | 27/33/36 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais) |
RAPDT-GR | 8×4 | Pneimatiska | 27/30,5/32/35 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais) |
RADDT-G2 | 8 × 4/10 × 4 | Pneimatiskie (būvniecībai) | 27/33/36 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais) |
Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrālā tilta piekabi. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.
Degvielas tvertnes
Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. 4 × 2 vilcējam maksimālais degvielas tvertņu tilpums ir 1510 litru.
AdBlue tvertnes
Tilpums: no 32 līdz 112 litriem. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes modulī. Plastikāta.
Bremzes
EBS (elektroniskās vadības bremžu sistēma) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu izjūtu, kā arī ļauj piekļūt vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām. EBS ir standarts visām specifikācijām.
EBS medium
Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas.
EBS darbības kontrole
EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.
Auto Hold
Bremzējiet kravas automašīnu līdz galam, un Auto Hold saglabā pēdējo lietoto bremzēšanas spiedienu, lai noturētu kravas automašīnu, līdz vadītājs nospiež akseleratora pedāli.
Bremžu kluču nodiluma analīze
Bremžu kluču uzraudzība — nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu (tikai disku bremzēm).
Stāvbremzes automātiska izslēgšana
Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).
Papildu iespējas.
Programmu paketes iespējams papildināt ar tālāk minētajām iespējām.
Iztaisnošanas bremze
Dod iespēju nepieciešamības gadījumā impulsveidīgi piebremzēt piekabi. Bremzēšana tiek nodrošināta automātiski, samazinot transportlīdzekļa sastāva “salocīšanās” iespējamību.
ESC (Elektroniskā stabilitātes kontrole)
Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā “salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2, 3, 4 un 5 tiltiem.
Ārkārtas bremzēšanas gaisma
Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk mirgot ar periodiskumu četri gaismas impulsi sekundē.
Hidrauliskais retarders
Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais retarders, maksimālā jauda 440 kW.
Volvo dinamiskā stūrēšana
Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā. Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām tiltu konfigurācijām, tostarp kravas automašīnām ar dubultajiem priekšējiem tiltiem. Tā ir pieejama arī apvienojumā ar neatkarīgo priekšējo balstiekārtu.
papildtiltus pirms dzenošā tilta (pusher axles)
Pirms dzenošā tilta novietotais papildtilts pieejams kā fiksētais vai aktīvi piestūrējamais tilts gan vilcējiem, gan kravas automašīnām. Ass slodze: 4,5, 7,5 vai 9 tonnas.
Papildtilti aiz dzenošā tilta
Pieejamas vairākas konfigurācijas – fiksētie ar solo vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5 vai 10 tonnas.
Tandēma tilta pacelšana
Ļauj atslēgt un pacelt pašu aizmugurējo tandēma dubulttilta piedzīto tiltu, lai samazinātu degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīna ir piekrauta, tilts automātiski nolaižas un aktivizējas. Tandēma tilta pacelšana ir pieejama 6 × 4 un 8 × 4 pneimatiskās balstiekārtas konfigurācijās (ar tandēma paceļamo tiltu), kas ir aprīkotas ar disku bremzēm.
Dati – visi Jums vajadzīgie dati. Lejupielādējiet Volvo FH16 Aero klāsta automašīnu datus PDF formātā, izmantojot tālāk norādītās saites.
Attēlotās funkcijas var nebūt standarta vai pieejamas visiem aprīkojuma līmeņiem un spēka pārvada variantiem.