Izklāstīta visa nepieciešamā informācija par Volvo FH.
Iegūstiet šādas specifikācijas: dzinēji, transmisijas, aizmugures tilti (tostarp koeficienti), spēka pārvadu kombinācijas un jaudas noņemšanas kārbas.
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
Elektrosistēma | Volvo FH |
---|---|
Sniegums | Līdz 330–490 kW (450–666 Zs) nepārtrauktas jaudas |
Nobraucamais attālums | Līdz 300 km (4x2 vilcēja piekabe) |
Uzlādes laiks (pilna uzlāde) | 9,5 h ar maiņstrāvu (43 kW) 2,5 h ar līdzstrāvu (250 kW) |
Akumulatoru ietilpība | 360–540 kWh, 4–6 akumulatori |
Ar gāzi darbināma | G13 | ||
---|---|---|---|
Izmešu standarts | Euro 6 | ||
Cilindru skaits | 6 | ||
Tilpums | 12,8 dm³ | ||
Virzuļa gājiens | 158 mm | ||
Cilindra diametrs | 131 mm | ||
Kompresijas pakāpe | 17.0:1 | ||
Ekonomiskie apgriezieni | 900–1400 apgr./min | ||
Izplūdes gāzu bremzes jauda | 200 kW | ||
Dzinēja bremžu jauda* | 380 kW (2300 apgr./min) | ||
Eļļas filtri | 2 pilnplūsma | ||
Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru | 35 l | ||
Dzeses sistēma, kopējais tilpums | 38 l | ||
* opcija
G13 420 Zs (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. jauda ar 1600–1700 apgr./min | 420 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min | 2100 Nm | |||
G13 460 Zs (338 kW) |
| |||
Maks. jauda ar 1600–1700 apgr./min | 460 Zs | |||
Maks. griezes moments pie 950–1400 apgr./min | 2300 Nm | |||
G13 500 Zs (368 kW) | ||||
Maks. jauda ar 1600–1700 apgr./min | 500 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 980–1404 apgr./min | 2550 Nm | |||
Dīzeļdegviela | D13 | D13 I-Save | |
---|---|---|---|
Izmešu standarts | Euro 6 | Euro 6 | |
Cilindru skaits | 6 | 6 | |
Tilpums | 12,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Virzuļa gājiens | 158 mm | 158 mm | |
Cilindra diametrs | 131 mm | 131 mm | |
Kompresijas pakāpe | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Ekonomiskie apgriezieni | 900–1400 apgr./min | 900–1300 apgr./min | |
Izplūdes gāzu bremzes jauda | 175 kW (2300 apgr./min) | 150 kW | |
Dzinēja bremžu jauda* | 340 kW (2300 apgr./min) | 435 kW (2300 apgr./min) | |
Eļļas filtri | 2 pilnplūsma | 2 pilnplūsma | |
Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru | 35 l | 35 l | |
Dzeses sistēma, kopējais tilpums | 24 l | 26 l | |
* opcija
Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela)
Līdz 150 000 km vai vienreiz gadā – saskaņā ar VDS4.
D13 420 Zs (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. jauda pie 1404–1700 apgr./min | 420 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min | 2100 Nm | |||
D13 I-Save 420 Zs (309 kW)* |
| |||
Maks. jauda pie 1230–1600 apgr./min | 420 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 900–1230 apgr./min | 2400 Nm | |||
D13 460 Zs (338 kW) | ||||
Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min | 460 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 945–1400 apgr./min | 2300 Nm |
D13 I-Save 460 Zs (338 kW)* |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. jauda ar 1240–1600 apgr./min | 460 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 900–1240 apgr./min | 2600 Nm | |||
D13 I-Save 480 Zs (353 kW)* |
| |||
Maks. jauda ar 1250–1600 apgr./min | 480 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 900–1250 apgr./min | 2700 Nm | |||
D13 500 Zs (368 kW) | ||||
Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min | 500 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 980–1400 apgr./min | 2500 Nm |
D13 I-Save 500 Zs (368 kW)* |
| |||
---|---|---|---|---|
Maks. jauda pie 1250–1600 apgr./min | 500 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 900–1250 apgr./min | 2800 Nm | |||
D13 540 Zs (397 kW) |
| |||
Maks. jauda pie 1458–1700 apgr./min | 540 Zs | |||
Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min | 2600 Nm | |||
* pieejams ar B100, biodīzeli
| Izejas vārpstas griezes moments | Pārnesumskaitlis | |
---|---|---|---|
EPTT350 | 350 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā
12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto retarderu, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju. Ir iespējams arī pasūtīt I-Shift pārnesumkārbu ar lēngaitas pārnesumiem, īpaši zemiem kāpurķēžu pārnesumiem un atpakaļgaitas daudzpakāpju pārnesumiem.
Tips | Augstākais pārnesums | Griezes moments (Nm) | GCW apstiprinājums (tonnas) |
---|---|---|---|
AT2412 | Tiešais | 2400 | 44 |
AT2612 | Tiešais | 2600 | 100 |
ATO2612 | Paaugstinātais | 2600 | 100 |
AT2812 | Tiešais | 2800 | 70 |
ATO3112 | Paaugstinātais | 3150 | 100 |
Tips | Augstākais pārnesums | Griezes moments (Nm) | GCW apstiprinājums (tonnas) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Paaugstinātais | 2800 | 80 |
Tips | Tilts | Reduktors | Maks. griezes moments (Nm) | Tilta/dubulttilta maks. noslodze (t) | GCW apstiprinājums (t) |
Tilti ar vienu reduktoru | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1244B | Viena ass | Hipoidālais | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/E | Viena ass | Hipoidālais | 2600 | 13 | 44 |
RSS1344E | Viena ass | Hipoidālais | 2800 | 13 | 52 |
RSS1352A | Viena ass | Hipoidālais | 2800 | 13 | 70 |
RSS1370A/B | Viena ass | Hipoidālais | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Dubulttilts | Hipoidālais | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310A | Dubulttilts | Hipoidālais | 3800 | 23 | 100 |
Rumbu reduktori | |||||
RSH1370F | Viena ass | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 13 | 70 |
RT2610B/F | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210F | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 32 | 100 |
RTH3212F | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | Dubulttilts | Koniskais, spirālzobu | 3800 | 38 | 100 |
RSS1244B | RSS1344C | RSS1344E | RSS1352A | RSS1370A/B | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.31:1* | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.47:1* | 2.17:1 | 2:17.1 | 2.17:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.47:1* | 2.31:1 | 2.31:1 | 2.31:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.85:1* | 2.47:1 | 2.47:1 | 2.47:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 3.08:1* | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.64:1 | 4.55:1 |
2.85:1 | 3.36:1* | 2.85:1 | 2.85:1 | 2.85:1 | 5.41:1 |
3.08:1 | 3.70:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | |
3.36:1 | 4.11:1 | 3.36:1 | 3.36:1 | 3.40:1** | |
4.63:1 | 3.67:1** | ||||
5.29:1 | 4.11:1** | ||||
6.17:1 | |||||
* Modelim RSS1344D/E
** Modelim RSS1370B
RST2370A/B | RTS2310A | RTH2610B | RTH2610F | RTH2610B7F | RTH3210F | RTH3212F | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.93:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.93:1 | 5.41:1 | |
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | |
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||
5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | 7.21:1 | |||||
6.17:1 | 4.63:1 | |||||||
| D13 420 Zs | D13 460 Zs | D13 500 Zs | D13 540 Zs |
I-Shift | ||||
---|---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • |
I-Shift divsajūgu pārnesumkārba | ||||
SP2812 |
| • | • | • |
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru | ||||
RSS1244B | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • |
RSS1344E | • | • | • | • |
RSS1352A | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • |
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru | ||||
RSH1370F | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • |
| D13 I-Save 420 Zs | D13 I-Save 460 Zs | D13 I-Save 500 Zs |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • |
|
|
AT2612 | • | • |
|
ATO2612 | • | • | |
AT2812 | • | ||
ATO3112 | • | ||
I-Shift divsajūgu pārnesumkārba | |||
SP2812 |
| • | • |
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru | |||
RSS1244B | • | • | |
RSS1344C/E | • | • | |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | |
RSS1370A/B | • | • | |
RTS2370A | • | • | |
RTS2310A | • | • | |
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru | |||
RSH1370F | • | • | |
RTH2610F | • | • | |
RTH3210 | • | • | |
RTH3312 | • | • | |
RTH3815 | • | • | |
| G13 420 Zs | G13 460 Zs | G13 500 Zs |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
AT2612 | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • |
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru | |||
RSS1244B | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • |
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
Piedāvājam ļoti plašu no sajūga darbības atkarīgas un neatkarīgas jaudas noņemšanas kārbas, kas piemērotas dažādu virsbūves aprīkojumu piedziņai.
PTER-DIN: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba
hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.
PTER1400: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku
hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTER-100: motora aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku
hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTR-F: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-FL/FH: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.
PTRD-F: Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.
PTRD-D: Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.
PTRD-D1: Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana
aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.
PTRD-D2: Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas
savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.
Iegūstiet šādas specifikācijas: kabīnes gabarīti, kabīnes augstums virs zemes un aprīkojums.
Ir pieejamas četras dažādas ārējās apdares versijas, kas atbilst dažādām vajadzībām.
Pamata
Pērkona pelēks režģis un durvju rokturi. Hromēti priekšējie lukturi. Zibens pelēks saulessargs, spoguļu pārsegi un buferis.
Uzlabots
kabīnes krāsas režģis un hromēti priekšējie lukturi. Zibens pelēks saulessargs, spoguļu pārsegi, durvju rokturi un buferis.
Augstākais līmenis
Kabīnes krāsas režģis, spoguļu pārsegi, saulessargs, durvju rokturi, buferis un spoileris. Hromēti priekšējie lukturi.
Pamata ar izturīgu priekšpusi
Pērkona pelēks režģis un durvju rokturi. Melni priekšējie lukturi. Zibens pelēks saulessargs un spoguļu pārsegi. Tērauda buferis krāsots pelēkā krāsā.
Volvo FH ir pieejams ar sešiem dažādiem salona apdares līmeņiem, kas atbilst dažādām vajadzībām.
Vinila un tekstila apdare Robust
Izturīgi materiāli vinila un tekstila apdarē ar modernu krāsu shēmu, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.
Auduma apdare Dynamic
Audums salons ar modernu krāsu shēmu dažādos pieskaņotos pelēkos toņos, kas pieskaņojas dažādām salona apdares daļām.
Plīša apdare Progressive
Šis mīkstais plīša apdares salons piedāvā saprātīgu krāsu shēmu un saskan ar dažādām salona apdares daļām.
Ādas apdare Robust
Interjers ar pārdomātu krāsu shēmu un divkrāsu ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.
Ādas apdare Dynamic
Interjers ar dažādu pelēko toņu un divu krāsu
pilnīgas ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.
Ādas apdare Progressive
Interjers ar saskaņotu Skylark (smilškrāsas) un divu krāsu
pilnīgas ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.
Globetrotter XXL: komforts un telpa
Globetrotter XXL kabīne arī sniedz drošus un ērtus apstākļus nakšņošanai vienam vai diviem cilvēkiem, bet, pateicoties pagarinātajai kabīnei, gulēšana ir vēl ērtāka, jo pazeminātā guļvieta ir platāka un garāka.
Globetrotter XL: radīta lielai ietilpībai
Globetrotter XL (CAB-XHSL) kabīnē var droši un ērti uzturēties līdz diviem cilvēkiem, kā arī tajā ir pieejami ietilpīgāki glabāšanas nodalījumi, jo kabīne ir augstāka. Kabīnes salona augstums 220 centimetri (211 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega).
Globetrotter kabīne: divu uzņēmums
Globetrotter kabīne (CAB-HSLP) nodrošina komfortablus apstākļus pārnakšņošanai divām personām. Turklāt, pateicoties vertikālajai struktūrai, kabīnē ir pieejami ietilpīgāki glabāšanas nodalījumi. Salona augstums 205 centimetri (196 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega).
Guļamkabīne
Guļamkabīne (CAB-SLP) nodrošina komfortablus apstākļus pārnakšņošanai divām personām. Salona augstums 171 centimetrs, virs dzinēja nodalījuma – 162 centimetri.
Zemā guļamkabīne
Zemā guļamkabīne (CAB-LSLP) ar pazeminātu jumtu un kabīnes balstiekārtu nodrošina papildu platību kravai virs kabīnes. Salona augstums 147 centimetri (138 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega).
vilcējs; |
|
|
| A augstums (mm) | B augstums (mm) | C augstums (mm) | D augstums (mm) |
Piedziņa | Šasijas augstums | Balstiekārta | Riepas | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4 x 2; | Augsta | Atsperu/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4 x 2; | Augsta | Atsperu/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3440 | 3810 | 3960 | 3235 |
4 x 2; | Vidēja | Atsperu/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4 x 2; | Zema | Pneimo/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4 x 2; | Zema | Pneimo/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
6 x 2; | Vidēja | Atsperu/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
kravas automašīna. |
|
|
| A augstums (mm) | B augstums (mm) | C augstums (mm) | D augstums (mm) |
Piedziņa | Šasijas augstums | Balstiekārta | Riepas | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6×2 | Augsta | Pneimo/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6×2 | Vidēja | Pneimo/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 |
6×2 | Zema | Pneimo/Pneimo | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6×2 | Augsta | Atsperu/Atsperu | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6×4 | Augsta | Atsperu/Atsperu | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
8×4 | Augsta | Atsperu/Atsperu | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10×4 | Augsta | Atsperu/Atsperu | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
* Aptuveni augstumi
Kabīnes balstiekārta ar četriem atbalstiem
Izvēlieties spirālatsperes ar amortizatoriem, spirālatsperes priekšējiem atbalstiem un aizmugures pneimobalstiekārtu vai pneimobalstiekārtu.
Gaisa ieplūdes
Gaisa ieplūdes ir novietotas kreisajā pusē, augstā vai zemā versijā (atkarībā no uzdevuma). Ir pieejama arī priekšējā gaisa ieplūdes sistēma.
Krāsas
Izvēlieties krāsu un detaļu. Pieejami 650 krāsu toņu varianti.
Tapsējums
Ir pieejami vairāki stili. Vinils, audums un plīšs. Atsevišķas sēdekļu apdares (izņemot vinila un auduma apdares) var pasūtīt ar ventilācijas funkciju.
Autovadītāja sēdeklis
Pieejami trīs dažādi komforta veidi: Progressive (plīšs vai āda), Dynamic (audums) un Robust (vinils). Autovadītāja sēdekļa regulēšanas diapazons garenvirzienā 240 milimetri un vertikālā virzienā 100 milimetri nodrošina papildu iespējas. Autovadītāja sēdekļa standartaprīkojumā ietilpst galvas atbalsts, regulējama un nolaižama atzveltne, augstuma regulēšana un regulēšana uz priekšu/atpakaļ, regulējams jostas vietas atbalsts un slīpuma regulēšana.
Pasažiera sēdeklis
Pieejami trīs dažādi komforta veidi: Progressive (plīšs vai āda), Dynamic (audums) un Robust (vinils). Blakussēdētāja sēdekļi standarta aprīkojumā ir aprīkoti ar galvas atbalstu. Ir pieejams ari pārvietojams pasažiera sēdeklis.
Guļamvietas
Iebūvētas gultas nodrošina ērtu gulēšanu. Guļvietas izmēri: 74 × 200 cm ar 81,5 cm platu vidusdaļu vai 74 × 200 cm, pagarināma līdz 88 × 200 cm ar 95,5 cm platu vidusdaļu. Guļvieta Globetrotter XXL kabīnē ir 213 cm gara. Platums galvgalī, vidusdaļā un kājgalī ir attiecīgi 99/106,5/91 cm. Aprīkojiet kabīni ar īpaši ērtu 16 centimetru augstu putu matraci ar atsperbloka pamatni. Ir pieejami trīs stingruma varianti: mīkstais, pusmīkstais, stingrais. Piedāvājam arī divus matrača pārklāju variantus. paaugstina gulēšanas komfortu un atvieglo guļvietas uzklāšanu. Pieejams arī: atgāžamā gulta ar regulējamu atzveltni un augšējā komforta līmeņa gulta (gabarīti: 60 × 190 centimetri vai 70 × 190 centimetri).
Iekšējie glabāšanas nodalījumi
Kabīnē ir pieejams priekšējais plaukts ar četrām DIN izmēru standarta nišām un diviem lieliem glabāšanas nodalījumiem ar norullējamām žalūzijveida durtiņām autovadītāja un pasažiera pusē. Aizmugures siena ir aprīkota ar vieglu augšējo aizmugures plauktu ar lielisku apgaismojumu. Zem gultas ir novietotas divas izvelkamas atvilktnes ar 130 litru kopējo ietilpību. Ir pieejami arī divi mazāki glabāšanas nodalījumi zem matrača kājgalī (10 litri) un galvgalī (15 litri), kā arī glabāšanas nodalījums gultas kājgalī PET pudelei.
Ārējie glabāšanas nodalījumi
Kabīnes abās pusēs iekārtoti divi lieli glabāšanas nodalījumi, kuriem iespējams piekļūt gan no ārpuses, gan no iekšpuses. Zem kabīnes abās pusēs ir pieejams neapsildāms glabāšanas nodalījums ar 30 litru ietilpību.
Jumta logs / jumta lūka
Visas kabīnes ir aprīkotas ar neatveramu jumta lūku, un papildaprīkojumā ir pieejama jumta lūka, ko var atvērt par 50 milimetriem. Tā kalpo arī kā avārijas izeja. Jumta lūku var regulēt manuāli vai elektroniski.
Stūres rats
Pieejami divi stūres izmēri — 450 mm vai 500 mm diametrs atkarībā no kravas automašīnas specifikācijas. Stūres augstumu iespējams izmainīt 90 mm diapazonā, bet slīpumu iespējams izmainīt 28° robežās. Ja stūres iekārta ir aprīkota ar regulējamo statni (papildaprīkojums), tad tās stāvokli attiecībā pret vertikāli var mainīt diapazonā no –5° līdz +15°, tādā veidā uzlabojot autovadītāja komfortu. Stūrē iestrādātie vadības taustiņi ļauj droši un ērti izmantot kruīza kontroles sistēmu, skaņas signālierīci, tālruni, kā arī mērierīču displeja un sānu displeja funkcijas.
Klimata kontroles sistēma
Trīs alternatīvas klimata sistēmas ļauj kontrolēt temperatūru. Sistēmu ar ventilatoru un parasto ar dzeses šķidrumu apsildāmo sildītāju. Gaisa kondicionieris ar manuālo vadību (MCC). Gaisa kondicionieris ar automātisko temperatūras regulēšanu (ECC/ECC2). Pieejama arī ar īpašiem sensoriem, kuri reaģē uz saules staru radīto siltumu, miglainu vidi un gaisa kvalitāti. Papildiniet sistēmu ar kabīnes un dzinēja sildītāju un kabīnes I-ParkCool dzesētāju.
I-Park Cool dzesētājs
Lai kabīnē būtu pieejams kondicionēts gaiss, dzinējam nav obligāti jādarbojas. I-ParkCool kontrolē kabīnes temperatūru stāvošā automašīnā. Sistēma mijiedarbojas ar kabīnes sildītāju, uzturot patīkamu klimatu: tā ir noderīga, piemēram, naktī, kad gaisa temperatūra krasi un negaidīti samazinās. Sistēma pārbauda akumulatora stāvokli, lai neapdraudētu uzsāktspējas iespējas. Un tā aprēķina, cik daudz enerģijas nepieciešams, lai sildītu vai atdzesētu salonu. Ja akumulatori nav pilnībā uzlādēti, sistēma aprēķina pieļaujamo jaudu, ko tā var izmantot. Turklāt sistēma darbojas klusi. Tās radītais troksni ir par aptuveni 20 dB klusāks nekā konkurentu ražotajām sistēmām, tādējādi samazinot trokšņu līmeni un radot labvēlīgākus apstākļus atpūtai. Sistēma ir pilnībā iekļauta esošajā transportlīdzekļa ventilācijas sistēmā, tāpēc siltā vai aukstā gaisa vienmērīgai pievadīšanai un sadalīšanai tiek izmantotas tradicionālās atveres. Sistēma neietekmē arī kabīnes aerodinamiskās īpašības un interjera augstumu. Izņemot kabīnes sildītāju (PH-CAB).
Iegūstiet šādas specifikācijas: šasijas augstums, priekšējā tilta maksimālā noslodze, aizmugurējā balstiekārta, vilcēji, šasijas aprīkojums un bremzes.
X-Low zema (vilcējam) | aptuv. 810 mm |
Zema | aptuv. 850 mm |
Vidēja | aptuv. 900 mm |
Augsta | aptuv. 1000 mm |
Īpaši augsta | aptuv. 1200 mm |
| Pneimatiska | Lokšņu |
---|---|---|
X-Low zema | 8 | - |
Zema | 8 | - |
Vidēja | 10/20* | 9 |
Augsta | 10/20* | 10/20* |
Īpaši augsta | - | 10/20* |
|
* Ar priekšējiem dubulttiltiem
Tips | Asis | Balstiekārta | Ass/dubulttilta noslodze | Reduktors | Papildtilts/pirms dzenošās ass novietots papildtilts |
Viena ass | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4 x 2; | Paraboliska/daudzslokšņu | 13 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
RAD-GR | 4 x 2; | Pneimatiska | 11,5/13 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
RAD-G2 | 4 x 2; | Pneimatiskie (būvniecībai) | 13 t | Riteņu | |
RAD-G4 | 4 x 2; | Pneimatiska | 12 t | Viena | |
Divas vai trīs asis | |||||
RADT-GR | 6 x 2; | Pneimatiska | 19/20,5/22,5/23 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais) |
RAPD-GR | 6 x 2; | Pneimatiska | 16/19/22 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Fiksēts/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta |
RAPD-G4 | 6 x 2; | Pneimatiska | 16 t | Viena | Pirms dzenošā tilta novietots (fiksēts) papildtilts |
RADD-G2 | 6×4/8×4 | Pneimatiskie (būvniecībai) | 21/23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-BR | 6×4/8×4 | Parabolisks | 20/21 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Paraboliskā/parastā slokšņu | 23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Parastā slokšņu | 26/32 t | Riteņu | |
RADD-TR3 | 6×4/8×4 | Parastā slokšņu | 38 t | Riteņu | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneimatiska | 21/23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RAPDT-GR | 8×2 | Pneimatiska | 27/30/30,5/31,5/32 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais) un papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais) |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Pneimatiska | 27/33/36 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais) |
RAPDD-GR | 8×4 | Pneimatiska | 27/30,5/32/35 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais) |
RADDT-G2 | 8×4/10×4 | Pneimatiskie (būvniecībai) | 27/33/36 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais) |
Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrālā tilta piekabēm. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.
Degvielas tvertnes
Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. 4x2 vilcējam maksimālais
degvielas tvertņu tilpums ir 1510 litri. Gāzes tvertņu izmēri: 155 kg (375 l),
205 kg (495 l) un 225 kg (545 l).
AdBlue tvertnes
Tilpums: no 32 līdz 112 litriem. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes modulī. Plastikāta.
Bremzes.
Elektroniskā bremžu sistēma (EBS) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu nostrādi, vienlaikus sniedzot piekļuvi vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām. EBS ir standarts visām specifikācijām.
EBS statusa kontrole
EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.
Auto Hold
Bremzējiet kravas automašīnu līdz galam, un Auto Hold saglabā pēdējo lietoto bremzēšanas spiedienu, lai noturētu kravas automašīnu, līdz vadītājs nospiež akseleratora pedāli.
Bremžu kluču nodiluma analīze
Bremžu kluču uzraudzība — nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu (tikai disku bremzēm).
Stāvbremzes automātiska izslēgšana
Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).
Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā. Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām tiltu konfigurācijām, tostarp kravas automašīnām ar dubultajiem priekšējiem tiltiem. Tā ir pieejama arī apvienojumā
ar neatkarīgo priekšējo balstiekārtu.
Papildtilti pirms dzenošā tilta
Pieejami kā fiksētie vai aktīvi piestūrējamie tilti gan vilcējiem, gan kravas automašīnām.
Ass slodze: 4,5, 7,5 vai 9 tonnas.
Papildtilti aiz dzenošā tilta
Pieejamas vairākas konfigurācijas – fiksētie ar solo vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5 vai 10 tonnas.
Tandēma tilta pacelšana
Ļauj atslēgt un pacelt pašu aizmugurējo tandēma dubulttilta piedzīto tiltu, lai samazinātu degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīna ir piekrauta, tilts automātiski nolaižas un aktivizējas. Tandēma tilta pacelšana ir pieejama 6 × 4 un 8 × 4 konfigurācijās (ar tandēma paceļamo tiltu), kas ir aprīkotas ar disku bremzēm.
Ass konfigurācija Electric
Vilcējs: 4x2, 6x2, 6x4
Kravas automašīna: 4x2, 6x2, 6x4, 8x2, 8x4
Visas asis ir pneimatiskas
Dati – visi Jums vajadzīgie dati. Lejupielādējiet Volvo FH klāsta automašīnu datus PDF formātā, izmantojot tālāk norādītās saites.
Attēlotās funkcijas var nebūt standarta vai pieejamas visiem aprīkojuma līmeņiem un spēka pārvada variantiem.