Kravas automašīnas

Volvo Trucks vienkāršo ikdienas darbu ar jaunu Volvo Connect digitālo pakalpojumu saskarni

Ieviešot Volvo Connect – jaunu klientu portālu ar vienotu saskarni digitālajiem pakalpojumiem un funkcijām, Volvo Trucks piedāvā klientiem vēl ērtāku piekļuvi visām digitālo tehnoloģiju un savienojamības priekšrocībām.
volvo_connect

Kravas automašīnu īpašnieki un pārvadātāji arvien plašāk izmanto telemātiku un digitālos pakalpojumus, lai uzlabotu savu uzņēmumu produktivitāti un efektivitāti, taču līdz ar to pieaug arī dažādu sistēmu un saskarņu skaits.

Ieviešot Volvo Connect, daudzi digitālie un savienotie pakalpojumi tiks apvienoti vienā lietošanai ērtā portālā. Volvo Connect portāls sāks darbību 2018. gada septembrī un turpmāko gadu laikā tiks regulāri papildināts un paplašināts.

Volvo Connect ļauj piekļūt visiem ikdienas uzņēmējdarbības organizēšanai un attīstībai vajadzīgajiem pakalpojumiem un informācijai vienuviet," saka Karīna Holma (Carina Holm)Volvo Connect projekta vadītāja.

„Papildus autoparka pārvaldībai un apkopju plānošanai tiks atbalstīti daudzi citi darbības aspekti, ieskaitot administrācijas un oficiālās atbilstības atbalstu. Volvo Connect būs arī tirgus platforma, kur varēs abonēt un aktivizēt papildu pakalpojumus. Lietotāji var pielāgot saskarni, lai ātri un ērti piekļūtu tieši viņiem vissvarīgākajai informācijai un pakalpojumiem."

Data Access - jauns mākoņpakalpojums kombinētiem autoparkiem

Vienlaikus ar Volvo Connect ieviešanu Volvo Trucks laidīs klajā arī datu piekļuves pakalpojumu, kas ļaus glabāt datus par transportlīdzekli un piekļūt tiem mākonī saskaņā ar attālināto FMS standartu (rFMS). Minētais pakalpojums ļauj integrēt datus ar esošajām klienta sistēmām un izmantot tos no transportlīdzekļiem, sniedzot priekšrocības kombinētiem autoparkiem neatkarīgi no transportlīdzekļa modeļa vai ražotāja.

Vēl daži no jaunajiem digitālajiem pakalpojumiem ir Dynafleet drošības pakalpojums, kas paredzēts, lai palīdzētu klientiem uzraudzīt drošas braukšanas ieradumus, kā arī transportlīdzekļu aktīvās drošības sistēmu sniegto palīdzību, un transportlīdzekļa statusa pakalpojums, kas uzmana svarīgākos transportlīdzekļa komponentus un palīdz noteikt iespējamos bojājumus, kam nepieciešams tūlītējs remonts vai kas jāiekļauj nākamajā apkopē.

„Pašā sākumā Volvo Connect būs iekļauti šie trīs pakalpojumi, kā arī papildu pakalpojumi, tostarp Dynafleet un apkopes plānošana," piebilst Karīna Holma. „Ar laiku mēs paplašināsim satura piedāvājumu un klienti varēs izvēlēties no plaša informācijas, funkciju un pakalpojumu klāsta, ko veidosim gan mēs paši, gan neatkarīgi izstrādātāji, tā palīdzot klientiem optimizēt dažādus viņu uzņēmējdarbības aspektus."

Gatavi digitālai nākotnei

Volvo Connect tiek laists klajā laikā, kad digitalizācija maina cilvēku dzīvi un darbu, un transporta nozare nav izņēmums.

„Jaunas programmatūras platformas, piemēram, auto koplietošanas un satiksmes pakalpojumu jomā, veido jaunus biznesa un patērētāju uzvedības modeļus," saka Karīna Falka (Karin Falk), pakalpojumu un klientu apkalpošanas kvalitātes viceprezidente. „Raugoties uz šodienas transporta nozari, joprojām ir saskatāms liels caurskatāmības, efektivitātes un produktivitātes uzlabošanas potenciāls. Savienojamības un datu analīzes apvienošana paver jaunas iespējas klientu atbalstam."

Volvo Connect ir izstrādāts kā ilgtermiņa risinājums, paturot prātā šīs straujās pārmaiņas. Pakāpeniski pievienojot jaunas funkcijas un informāciju, kā arī Volvo Trucks, nozares partneru un neatkarīgu programmatūras izstrādātāju veidotus digitālos pakalpojumus, Volvo Connectļaus klientiem izmantot visu pakalpojumu sniegto potenciālu. Tas arī palīdzēs uzņēmumiem netraucēti ieiet aizraujošajā digitālajā nākotnē.

Volvo Connect un pieejamā satura ieviešana dažādos reģionos notiks pēc atšķirīga grafika.

Fakti Volvo Connect klientu portāls

Volvo Connect apvieno digitālos un savienojamības pakalpojumus kopīgā saskarnē, ļaujot vieglāk piekļūt efektīvai uzņēmuma ikdienas vadībai vajadzīgajai informācijai, jaunumiem un funkcijām. Daži no tajā iekļauto funkciju piemēriem

  • DynafleetVolvo Trucks autoparka pārvaldības sistēmas nesen atjauninātā versija.
  • Apkopes plānošana: lietotne regulāro apkopju un transportlīdzekļa uzturēšanas plānošanai.
  • Datu piekļuve: jauns pakalpojums, kas ļauj glabāt datus par transportlīdzekli, piekļūt tiem mākonī un integrēt klienta sistēmās neatkarīgi no transportlīdzekļa ražotāja vai modeļa.
  • Dynafleet drošības pakalpojums: lietotne, kuras uzdevums ir uzraudzīt un identificēt drošībai kritiskus indikatorus, piemēram, strauju bremzēšanu un drošības jostu lietošanu, ko pēc tam var izmantot autovadītāju trenēšanā un apmācībā.
  • Transportlīdzekļa statusa pakalpojums:transportlīdzekļa svarīgāko komponentu uzraudzība un iespējamo bojājumu noteikšana, lai noskaidrotu, vai veikt remontu tūlīt vai iekļaut nākamajā apkopē.
  • Aktīvu pārvaldība: pārskats par autoparka aktīviem, tostarp ne tikai transportlīdzekļiem.
  • Servisa vēsture: pārskats par remontu vēsturi un informācija par darbiem, kas ir veikti katram transportlīdzeklim Volvoservisā.
     

Volvo Connect ir izstrādāts sadarbībā ar Volvo Group ietilpstošo organizāciju Connected Solutions, kas nodarbojas ar savienoto pakalpojumu un risinājumu izstrādi un ieviešanu.

Tiešā saite uz attēliem ar augstu izšķirtspēju

Tiešā saite uz īsfilmu par Volvo Connect