Kravas automašīnas

Mēs apzināti pieņēmām lēmumu kļūt par bezemisiju transporta uzņēmumu.

Volvo Trucks
2024-08-20
Electric trucks Klienta stāsts Elektromobilitāte
Author
Volvo Trucks

“Man ir mazi bērni, un es vēlos, lai viņi augtu pasaulē, kurā elpo tīru gaisu,” saka transporta uzņēmuma BREYTNER izpilddirektore Marija Žozē Bārtmane (Marie-José Baartmans).

 

Teikt, ka Marija Žozē ir apņēmības pilna nodrošināt tīrāku transportēšanu, ir pārāk pieticīgi. Pēdējos desmit gadus viņas uzņēmums darbojas kā 100 % nulles emisiju transporta uzņēmums pēc pārejas no dīzeļdzinēja kravas automašīnām uz elektriskajām. Šajā laikā uzņēmuma elektrisko kravas automašīnu parks ir mērojis vairāk nekā vienu miljonu kilometru. 

 

Tā ir apņemšanās un ieguldījums nākotnē, kas jau nes peļņu gan viņas uzņēmumam, gan klientiem. “Mēs esam 10 soļus priekšā pārējai nozarei,” viņa saka. “Un tas mums dod lielas priekšrocības.”

 

Desmitgades pieredze elektriskajās kravas automašīnās ir ļāvusi BREYTNER iegūt neatsveramas zināšanas, kas ir ļoti noderīgas klientiem. “Jūs varat dalīties šajās zināšanās ar saviem klientiem, un tas sniedz jums lielāku pievienoto vērtību,” viņa piebilst.

 

Uzņēmums ir arī daudz ko mācījies šajā procesā. Piemēram, uzlādes stratēģijas. “Mēs vēlamies atrast vislētākās enerģijas cenas kombinācijā ar minimālu papildus pieturu skaitu dienā, jo to rezultātā tiek zaudēts laiks,” piebilst Marija Žozē. “Tāpēc mēs cenšamies uzlādēt vai nu iekraušanas vai izkraušanas laikā, vai arī naktī.”

 

Mans padoms citiem uzņēmumiem būtu sākt pēc iespējas ātrāk.

 

Tā kā arvien vairāk uzņēmumu pievērš uzmanību ilgtspējai, BREYTNER pilnībā elektriskais risinājums ir pievilcīgs piedāvājums uzņēmumiem, kas vēlas samazināt savu ietekmi uz vidi. “Ir pieprasījums no šāda veida klientiem,” viņa pauž pārliecību.

 

Marijai Žozē bija divi svarīgi iemesli, kāpēc pārgāja uz elektrisko piedziņu. “Pirmkārt, mēs to uztvērām kā biznesa iespēju. Otrais iemesls bija zināšanas par to, kā darbojas dīzeļdegvielas kravas automašīnas, ko tās dara pilsētas centrālajā daļā un ko rada izplūdes gāzes. Ja ir iespēja strādāt ar tīrākām tehnoloģijām, gribas to darīt.”

 

Viņa raksturo pāreju uz pilnībā elektriskajiem transportlīdzekļiem kā “aizraujošu. Inovatīvu. Tāpat kā būt pionieriem”. Pēc viņas domām, galvenais, lai sāktu darbu, ir atrast “vieglas iespējas”. Tas varētu būt, piemēram, elektrisko kravas automobiļu izmantošana pilsētu iekšpilsētu sadales maršrutos. “Mans padoms citiem uzņēmumiem būtu sākt pēc iespējas ātrāk,” viņa saka. “Izvēlēties pakāpenisku pieeju. Sāciet ar vienu vai divām kravas automašīnām un tad domājiet par ilgtermiņa ieviešanas programmu.”

Related Insights