Kravas automašīnas

25 Volvo FH varoņi

Volvo FH ir kravas automašīna autovadītājiem. Bet, pirms tā nokļūst pie vadītāja, par to ir domājuši daudzi darbinieki un tai ir pieskārušās daudzu aizrautīgu darbinieku rokas. Tie ir 25 varoņi, kas cītīgi strādā, lai katru Volvo FH padarītu par Jūsu uzņēmējdarbības panākumu.
Vīrietis stāv Volvo FH priekšā

25: Stīgs Falks (Stig Falk). Gēteborga, Zviedrija
Rūpnieciskais dizainers (1993)

– 1993. gadā, kad tika sākta Volvo FH ražošana, es biju rūpnieciskais dizainers. Visvairāk es lepojos ar to, ka mēs konstruēšanas procesu sākām ļoti agri un ka mēs jau zinājām, ko gribam darīt. Kad šodien es redzu Volvo FH, es esmu apmierināts.

24: Vijnands van den Brinks (Wijnand van den Brink). Bēsda, Nīderlande
Īpašo ražojumu un jauninājumu nodaļas vadītājs
  

– Es joprojām domāju, ka Volvo FH ieviešana 1993. gadā bija izcils notikums. Tā bija patiesa kabīnes un dzinēja tehnoloģijas revolūcija. Izplatītāju un klientu entuziasms pārsniedza visas cerības, un to skaidri pierādīja pasūtījumu skaits. Man personīgi ir bijusi lieliska iespēja aktīvi iesaistīties zināšanu nodošanā no Holandes tirgus uz Volvo galveno biroju un otrādi, kā arī pielāgot kravas automašīnas īpašajām Nīderlandes tirgus prasībām.

23: Stafans Rēdjedāls (Staffan Rödjedal). Gēteborga, Zviedrija
Vecākais produktu nodaļas vadītājs, Volvo FH

– Volvo FH ir izstrādāta, lai piesaistītu labākos autovadītājus un vienlaikus nodrošinātu savam īpašniekam visaugstāko iespējamo produktivitāti. 

22: Raili Rīberga (Raili Riiberg). Igaunija, Tallina
Volvo Trucks pārdošanas un tirgvedības nodaļas vadītāja

– 2012. gadā es piedalījos grupā, kas sāka Volvo FH4 ražošanu Gēteborgā, un es priecājos, kad redzu, ka kravas automašīnas tiek piegādātas mūsu klientiem Igaunijā. Mans uzdevums ir nodrošināt, ka mūsu klienti iesaistās Volvo kopienā un var baudīt braucienu ar kravas automašīnām. Ar mazu un lielisku pārdošanas grupu mēs saviem klientiem nodrošinām, ka Volvo FH kravas automašīnu piegāde notiek nevainojami.

21: Tomass Tūresons (Thomas Thuresson). Lundbi – Gēteborga, Zviedrija
Tālo pārvadājumu segmenta vadītājs

– Volvo FH kopš 1993. gada ir noteikusi jaunus standartus kravu pārvadājumu nozarē. Mana galvenā atbildība ir nodrošināt, ka tas turpinās, ka mēs virzām progresu un ka Volvo FH vienmēr ir jābūt klienta pirmajai dabiskajai izvēlei.

20: Matss Kārlsons Linds (Mats Karlsson Lindh). Gēteborga, Zviedrija
Produktu plānošanas nodaļas vadītājs

– 35 savas dzīves gadus esmu piedalījies Volvo kravas automašīnu izstrādes un attīstības procesā. Šajos gados esmu piedalījies visos lielajos modernizācijas procesos. Ir bijis ļoti liels gandarījums, uzklausot klientu vērtējumu par ieviestajiem jauninājumiem. Tas dod daudz enerģijas, lai atkal un atkal mēģinātu pārspēt mūsu klientu cerības.

19: Sonja Rodrigesa (Sonia Rodrigues). Kuritiba, Brazīlija
Ražošanas F līnijas koordinatore

– Mans uzdevums Volvo FH lielisko kravas automašīnu izgatavošanas procesā ir vadīt tajā iesaistītos cilvēkus, kas ražo izcilas veiktspējas transportlīdzekli, kurš pārsteidz un kuru apbrīno ikviens satiksmes dalībnieks.

18: Eskils Sturesons (Eskil Sturesson). Gēteborga, Zviedrija
Galvenais inženieris

– Biju galvenais projektu vadītājs, kad 2002. gadā sākās Volvo FH ražošana, un man bija gods strādāt kopā ar fantastisku komandu, kas izveidoja veiksmīgo Volvo FH!

17: Simona Hanuna (Simona Hanoun). Tuve – Gēteborga, Zviedrija
Montētāja

– Es cenšos maksimāli labi izpildīt savus uzdevumus uz bāzes moduļa šasijas, lai mēs saviem klientiem nosūtītu nevainojamu kravas automašīnu.

16: Romāns Trosins (Roman Trosin). Tallina, Igaunija
Teritorijas vadītājs, VFS Igaunija

– Es piedāvāju elastīgus un saprātīgus finanšu risinājumus klientiem, kuri vēlas iegādāties Volvo FH. Es cieši sadarbojas ar Volvo Group realizācijas grupu, lai nodrošinātu, ka mūsu klienti saņem savām FH kravas automašīnām piemērotus atbalsta pakalpojumus.

15: Īda Leitnere (Ida Leitner). Tuve – Gēteborga, Zviedrija
Montētāja

– Mans pienākums ir nodrošināt kvalitatīvu iekraušanu konteinerā, lai klients būtu apmierināts.

14: Mārtins Tomlinsons (Martin Tomlinson). Vorika, Apvienotā Karaliste
Produktu demonstrācijas nodaļas vadītājs, Apvienotā Karaliste un Īrija

– Es klientiem un žurnālistiem izrādu Volvo FH, tirgū labāko kravas automašīnu.

13: Djogu Diass dus Santuss (Diogo Dias dos Santos). Kuritiba, Brazīlija
Ražošana GTO E & BM

– Mēs katru dienu intensīvi un aizrautīgi strādājam, vienmēr koncentrējoties uz klienta panākumiem. Mūsu komandas rokās nokļūst daudzi transportlīdzekļi, un mēs vienmēr cenšamies radīt drošu un veselīgu vidi, jo tā mēs varam piedāvāt izcilu kvalitāti.

12: Glenns Jūhansons (Glenn Johansson). Gēteborga, Zviedrija
Produktu drošības nodaļas vadītājs

– Es vadīju gaisa spilvena projektu, kad Volvo Trucks kā pirmais smagkravas automašīnu ražotājs 1995. gadā ieviesa autovadītāja drošības spilvenu. Līdztekus visiem uzdevumiem, piemēram, pašas gaisa spilvenu sistēmas izstrādei, vislabāko FH vispārējā izturīguma pierādījumu 1997. gadā sniedza Vācijas avīze, kad pirmajā lappusē paziņoja: „Es pateicos Dievam un Volvo par to, ka izdzīvoju sadursmē.” To teica autovadītājs, kad viņa vadītā Volvo FH, kurai bija vadītāja drošības spilvens, ar lielu ātrumu ietriecās uz automaģistrāles stāvošas kravas automašīnas aizmugurē. Vadītājs pēc sadursmes izkāpa no kabīnes bez ievainojumiem un pēc dažām dienām atgriezās darbā. 

11: Sanders Keivuste (Sander Kõivuste). Tartu, Igaunija
Tirdzniecības administrators

– Es esmu tirdzniecības administrators un Volvo vēstnieks, kas nodrošina, ka Volvo FH saņemošais klients tiek apmācīts, kā vislabāk izmantot kravas automašīnu. Strādājot es vienmēr domāju par klienta interesēm.

10: Šilpa Vidžajakumara (Shilpa Vijayakumar). Bengalūru, Indija
Mašīnbūves inženiera asistente, bremzes un riepas

– Es strādāju ar bremzēm un to CAD moduļiem, veicu arī to dokumentēšanu; tā es nodrošinu, ka katrā kravas automašīnā nokļūst pareizās detaļas. 

9: Bjērns Andešsons (Björn Andersson). Gēteborga, Zviedrija
Galvenais inženieris

– 44 gadus ilgais darbs ar radošām un novatoriskām tehnoloģijām, piemēram, pirmais smago kravas automašīnu drošības spilvens un Volvo FH stūres kolonnas izstrāde, kas joprojām ir pasaules klases līmenī, bija un joprojām ir ļoti aizraujošs.

8: Džons Komers (John Comer). Vorika, Apvienotā Karaliste
Produktu vadības nodaļas vadītājs

– Man ir liels gods un privilēģija strādāt ar Volvo FH un vērot, kā tā ir attīstījusies pēdējo 25 gadu laikā un, vēl svarīgāk, – kā tā ir veicinājusi klientu panākumus. 1992. gada decembrī es vadīju pirmo izmēģinājuma kravas automašīnu no Gēteborgas uz Lokerbiju, Apvienotajā Karalistē. Braucot augšup pa M6, man šķita, ka dienvidu virzienā tūlīt notiks negadījums, jo visi kravas automašīnu vadītāji bija ieslēguši savas rācijas un centās izstiept kaklus, lai varētu labāk saskatīt šo apbrīnojamo aerodinamisko profilu. Aizraujoša 1993. gadā un joprojām satriecoša šodien – laimīgu 25. dzimšanas dienu, Volvo FH.

7: Klaudio Galerāni (Claudio Gallerani). Boltiera – Cingonija, Itālija
Komercdirektors

– Visa mana darba dzīve un karjera Volvo ir cieši saistīta ar Volvo FH, sākot no pirmā modeļa 1993. gadā. Kopš tā laika visos šajos gados esmu vērojis šīs brīnumainās kravas automašīnas izaugsmi visos tās attīstības posmos: vienmēr novatoriska, vienmēr vienu soli priekšā, salīdzinot ar visiem pārējiem konkurentiem. Pārdodot to katru dienu, es vienmēr no jauna gūstu gandarījumu un motivāciju doties tālāk.

6: Andžans JVK (Anjan JVK). Bengalūru, Indija
Speciālo transportlīdzekļu un klientu vajadzību atbalsta dienesta vecākais inženieris

– Es izstrādāju tehniskus risinājumus un atbalstu transportlīdzekļu pārveidei, lai izpildītu unikālas klientu prasības. 

5: Rakele Amadori (Raquel Amadori). Kuritiba, Brazīlija.
Volvo Group projektu pircēja, Latīņamerika

– Es esmu Volvo Group projektu pircēja. Es atbildu par jaunu kravas automašīnu detaļu izstrādi un piegādes ķēdes darbības uzraudzību. Mans darbs ir sarunas par labākajiem Volvo ražojumu piegādes nosacījumiem. Es izstrādāju Volvo FH kravas automašīnu kabīnes salona izkārtojumu – jaunu sēdekli, guļvietu, salona apdari, aizkarus.

4: Hosē Migels Alberkilja (José Miguel Alberquilla). Madride, Spānija
Pakalpojumu tirgus komercpiedāvājumu vadītājs

– FH ražošanas sākums bija mans pirmais lielais notikums Volvo. Es vēlos runāt visu to pēcpārdošanas darbinieku vārdā, kuri ir strādājuši šajos 25 gados, šodien un rīt, lai ceļā saglabātu FH augsto kvalitāti.

3: Marus Benulis (Marius Beniulis). Viļņa, Lietuva
Pakalpojumu tirgus komercgrupas vadītājs

– Kopā ar saviem kolēģiem nodrošinu veiksmīgu Pakalpojumu tirgus nodaļas darbību. Mēs pārdodam pakalpojumus un produktus, analizējam produktu grupas un klientu segmentus, veidojam dažādus pakalpojumu piedāvājumus un īpašos piedāvājumus. Katru dienu, nākot uz darbu, es zinu, ka uzņēmuma panākumi sākas ar mani – ar to, ko es varu darīt, lai uzlabotu kvalitāti. Pat vismazākais uzlabojums beigās rada lielas pārmaiņas.

2: Katarīna Notemīra (Catarina Notemyr). Gēteborga, Zviedrija
Nodaļas vadītāja

– 1989. gadā es sāku strādāt Volvo Trucks modeļu darbnīcā par modeļu galdnieci un jau no pirmās dienas esmu veidojusi Volvo FH kabīnes modeļus. Kopš tā laika es strādāju par modeļu/prototipu darbnīcas vadītāju un izstrādāju kabīnes dizainu, nepārtraukti uzlabojot kvalitāti.

1: Aginaldu Oliveira (Aguinaldo Oliveira). Kuritiba, Brazīlija
Ražošana GTO E & BM

– Es esmu nodaļas vadītājs un strādāju ar FH kravas automašīnas galīgo variantu. Mēs veicam transportlīdzekļu funkcionālo izmēģinājumu un apstiprinām visu montāžas procesu, lai sagatavotu kravas automašīnu piegādei klientiem. Volvo FH ir drošs transportlīdzeklis, ārkārtīgi izturīgs, ļoti ērts un –vissvarīgākais – montēts, domājot par klienta panākumiem.