Kravas automašīnas

I-Shift ar lēngaitas pārnesumiem – iespaidīga jauda grūtiem uzdevumiem

Jāuzsāk kustība ar 325 tonnas smagu masīvu kravu? Tagad tas ir iespējams, izmantojot Volvo Trucks unikālo I-Shift pārnesumkārbu ar lēngaitas pārnesumu tehnoloģiju.
Īpaši smago kravu pārvadājumi
Volvo Trucks I-Shift pārnesumkārba ar lēngaitas pārnesumiem ir ideāli piemērota lielas kravnesības kravas automašīnām, jo tā ļauj uzsākt kustību ar līdz pat 325 tonnas smagu kravu un braukt līdz pat 0,5 km/h lēni.

I-Shift ar lēngaitas pārnesumiem ir pārnesumkārba, kas konstruēta jaudai un uzsāktspējai ekstrēmos apstākļos, un tas ir ārkārtīgi svarīgi, veicot smagus darbus.

Pārnesums ir tik spēcīgs, ka kravas automašīna spēj uzsākt kustību uz līdzena ceļa, kad kravas masa sasniedz līdz pat 325 tonnām. Pārnesumskaitlis ļauj kravas automašīnu vadītājiem braukt pavisam lēni – 0,5 km/h, un automašīna tiešām pārvietojas ārkārtīgi lēni. Tas ir ļoti noderīgi, veicot precīzus manevrus, īpaši atpakaļgaitā.

I-Shift lēngaitas pārnesumu pārnesumkārbas ievērojamo pārnesumskaitli nodrošina standarta I-Shift pārnesumkārbai pievienotais jaunais pazemināto pārnesumu komplekts. Lai papildu ātruma samazināšanas komplektam būtu vieta, pārnesumkārba ir par 12 cm garāka nekā standarta I-Shift. Daudzi jaunie komponenti, piemēram, zobrati, savienojumuzmavas un dalītāju sinhronizētāji, ir izgatavoti no ļoti izturīgiem materiāliem, tāpēc pārnesumkārba ir ārkārtīgi izturīga.

Volvo kravas automašīnas I-Shift pārnesumkārba ar lēngaitas pārnesumiem nodrošina lielu jaudu un iespēju braukt ļoti lēni, tāpēc tā ir ideāli piemērota izmantošanai kokmateriālu pārvadājumiem, pašizgāzējos un smagajos transportlīdzekļu sastāvos. Optimāls degvielas patēriņš tiek nodrošināts gan ar kravu, gan bez tās.

Pārnesumkārba arī nodrošina, ka kravas automašīnām ar smagām kravām ir izcila uzsāktspēja. Lēngaitas pārnesumu un optimizētā aizmugures tilta pārnesumskaitļa unikālā kombinācija palīdz ekonomēt degvielu un uzlabo produktivitāti tālajos pārvadājumos. Vēl viens ieguvums ir fakts, ka I-Shift pārnesumkārbai ar lēngaitas pārnesumiem sajūga enerģija ir tikai aptuveni 25%, salīdzinot ar parasto I-Shift pārnesumkārbu, tādējādi būtiski samazinās spēka pārvada nolietojums.

DARBĪBAS PRINCIPS: I-SHIFT AR LĒNGAITAS PĀRNESUMIEM
I-Shift lēngaitas pārnesumu pārnesumkārbas lielo pārnesumskaitli nodrošina jaunais pārvadmehānisms, kas ir pievienots standarta I-Shift pārnesumkārbai. I-Shift pārnesumkārba ar lēngaitas pārnesumiem nodrošina unikālu jaudas, uzsāktspējas un manevrētspējas kombināciju. Tā arī samazina spēka pārvada nolietojumu. Kā tā darbojas?

PAPILDU PĀRVADMEHĀNISMS
Papildu pārvadmehānisms atrodas tieši aiz pārnesumkārbas savienojuma vietas, un tajā ir divi papildu zobrati, viens novietots uz dzenošās vārpstas un otrs – uz starpvārpstas. Ar papildu pārvadmehānismu pārnesumskaitlis gandrīz divreiz pārsniedz standarta I-Shift pārnesumkārbas pārnesumskaitli.

ZEMS PĀRNESUMSKAITLIS
Pārnesumskaitlis ir pārnesumkārbas dzenošās vārpstas un dzenamās vārpstas ātrumu starpība. Kad ieslēgts augstākais pārnesums, pārnesumskaitlis ir 1:1 – tas nozīmē, ka vārpstas griežas vienādā ātrumā. Kad I-Shift pārnesumkārbai ar lēngaitas pārnesumiem ieslēgts zemākais pārnesums, dzenamās vārpstas griešanās ātrums ir 32 reizes lēnāks par dzinēja ātrumu.