Kravas automašīnas

Logs uz digitālo pasauli

Digitalizācija strauji maina mūsu sabiedrību, un pārvadājumu nozare nav izņēmums. Volvo Trucks pakalpojumu nodaļas vadītāja Karīna Holmsa skaidro, kā Volvo Connect (viena saskarne informācijai un pakalpojumiem) palaišana atvieglos klientu dzīvi.
Karīna Holma
Karīna Holma (Carina Holm), Volvo Trucks pakalpojumu nodaļas vadītāja, uzskata, ka Volvo Connect palīdzēs klientiem viņu centienos uzlabot ienesīgumu un efektivitāti.

Kā digitalizācija ietekmē pārvadājumu nozari?
„Kad viss tiek digitalizēts, rodas jaunas iespējas un mainās klientu uzvedība. Daudzus notikumus virza programmatūras ar milzīgu datu apjomu, analīze un mākslīgais intelekts. Jaunās programmatūras platformas, piemēram, Uber un Airbnb, maina uzņēmējdarbības modeļus un izaicina daudzas esošās sistēmas.

Mūsdienu pārvadājumu nozarē ir novērojama nelietderīga resursu izmantošana. Piemēram, kravas automašīnas sava dzīves cikla laikā netiek izmantotas maksimāli efektīvi. Digitalizācija un datu apstrāde spēj radīt pakalpojumus, kas pārvadājumu nozarē uzlabos resursu izmantošanas lietderīgumu.”

Kādas konkrētas iespējas jūs redzat?
Svarīgākais ir atvieglot un vienkāršot klientu dzīvi, vajadzīgajā brīdī sniedzot pieeju būtiskajai informācijai. Piemēram, savienojamības iespējas ļauj reāllaikā sekot kravas automašīnām un uzlabot darbspējas laika rādītājus, nodrošinot kravas automašīnu uzraudzīšanu un veicot profilaktiskās apkopes. Citi digitālie pakalpojumi var palīdzēt mazināt administratīvās izmaksas un nodrošināt atbilstību dažādām prasībām.

Ir tik daudz iespējamu ieguvumu. Tāpēc arī sadarbība ar klientiem ir tik svarīga, jo viņi zina, kas sniegs vislielāko pienesumu viņu uzņēmējdarbībai, un kopējiem spēkiem mēs varam radīt optimālu risinājumu.”

Kas ir Volvo Connect?
„Volvo Connect ir viena saskarne, kas sniedz piekļuvi ticamai informācijai, jaunumiem, funkcijām un pakalpojumiem. Tostarp arī Volvo Trucks digitālajiem pakalpojumiem un trešo pušu pakalpojumiem. Īsumā – Volvo Connect ir viens logs uz veselu digitālo pasauli. Šādi mēs varēsim palīdzēt mūsu klientiem viņu centienos uzlabot ienesīgumu un efektivitāti, kā arī mazināt izdevumus, palielināt peļņu un nodrošināt atbilstību likumu prasībām.”

Konkrēti kādas vajadzības atrisinās Volvo Connect?
„Viens no šā brīža lielākajiem šķēršļiem ir tas, ka klientiem bieži vien vajadzīgas vairākas saskarnes, lai piekļūtu visai vajadzīgajai informācijai un pakalpojumiem. Un, apvienojot to visu vienā saskarnē, Volvo Connect šo procesu padara vienkāršāku un ērtāku. Pašreiz šajā saskarnē var piekļūt Dynafleet, tehnisko apkopju plānošanas un dažiem citiem Volvo Trucks digitālajiem pakalpojumiem, kā arī trim papildu funkcijām: transportlīdzekļa statuss, drošības atskaite un datu piekļuve. Laika gaitā mēs paplašināsim pieejamo saturu, un klientiem būs iespēja izvēlēties vajadzīgo no plašā mūsu un izvēlēto partneru pakalpojumu un rīku klāsta. Šādā veidā klienti varēs pielāgot Volvo Connect savām vajadzībām un izvēlēties tieši tos pakalpojumus, kuri sniedz lielāko pienesumu viņu uzņēmējdarbībai.”

Par Volvo Connect

  • Volvo Connect ir viena digitālā saskarne, kas sniedz vienkāršu piekļuvi ticamai informācijai, funkcijām un pakalpojumiem, kas ir būtiski veiksmīgai uzņēmuma darbībai.
  • Volvo Connect tiks laists klajā 2018. gada septembrī. Turpmākajos gados tas tiks regulāri atjaunināts un paplašināts.