1. Stūres vilce
Vilce ir pārveidota, pielāgojot to jaunajai montāžas shēmai.
2. Vadības bloks
Vadības bloks apkopo un apstrādā datus par kravas automašīnas kustību, piemēram, datus par braukšanas ātrumu. Pēc tam tas sūta signālus elektromotoram, kas koriģē stūrēšanas spēku, ko jūt autovadītājs.
3. Hidrauliskais stūres mehānisms
Elektromotors pagriež vērpstieni hidrauliskajā stūres mehānismā. Jo vairāk tiek pagriezts vērpstienis, jo vairāk atveras hidrauliskais vārsts, kas palielina hidraulisko pastiprinājumu.
4. Elektromotors
Stūres mehānisma augšdaļā ir piestiprināts īpašs elektriski vadāms motors, un šo abu elementu darbība ir saskaņota. Elektromotora pārbaude notiek 2000 reižu sekundē, lai pielāgotu stūres rata pastiprinājumu, un tā izejas vārpstas griezes moments ir 25 Nm.
5. Iekšējais sensors
Iekšējais sensors ir ievietots elektromotorā un ir paredzēts leņķa un autovadītāja izmantotā griezes momenta mērīšanai. Šie dati tiek izmantoti, lai aprēķinātu, kā stūrēšanas sistēma var nodrošināt perfektu vadāmību.
6. Ārējie sensori
Kravas automašīna reaģē uz informāciju no dažādiem pa visu kravas automašīnu izvietotiem sensoriem. Pēc tam tā apkopo šo informāciju, lai veidotu precīzu informāciju par apkārtējās vides apstākļiem.
Samazināta ceļa seguma ietekme
Volvo dinamiskās stūrēšanas sistēma automātiski samazina nelīdzenas ceļa virsmas radīto vibrāciju un novērš nejaušu stūres rata kustību.
Vieglāka stūrēšana
Braucot ar nelielu ātrumu, stūrēšana ir par 75 procentiem vieglāka. Tāpēc autovadītāji drošāk un ērtāk var veikt pagriezienus ar nelielu rādiusu, izbraukt apļveida krustojumus un veikt citus sarežģītus manevrus.
Labāka virziena stabilitāte
Braucot ar lielāku ātrumu, kravas automašīna saglabā virziena stabilitāti pat tad, ja ceļa virsma ir nelīdzena, un palīdz autovadītājam izlīdzināt virziena nobīdes. Tas ir ļoti svarīgs drošības aspekts, braucot pa automaģistrālēm.
Ērtāka braukšana atpakaļgaitā
Kad kravas automašīna ir kustībā un autovadītājs nedaudz samazina stūres satvērienu, stūres rats automātiski atgriežas taisnvirziena pozīcijā. Tas notiek, arī braucot atpakaļgaitā, tāpēc tagad šis manevrs kļuvis daudz vienkāršāks.
Mazāks muskuļu saspringums
Volvo dinamiskās stūrēšanas sistēma samazina muskuļu saspringumu par 20–30 procentiem, bet dažos manevros līdz pat 70 procentiem*. Tādējādi kravas automašīnas vadītāji var izvairīties no atkārtota sasprindzinājuma traumām un paildzināt savu profesionālo karjeru.
Drošāka autovadīšana
Tā kā šī sistēma samazina nelielu ceļa nelīdzenumu radīto vibrāciju, autovadīšana kļūst mazāk saspringta un autovadītājs mazāk nogurst. Tā uzlabo satiksmes drošību.
* Šie skaitļi ir iegūti pētījumā, ko veica VTI, Zviedrijas Autoceļu un pārvadājumu valsts pārvalde.