Vieglākas kravas automašīnas – lielāka kravnesība

Arclid Transport darbojas tirgū, kur valda ļoti sīva konkurence, tāpēc uzņēmumam vajadzēja maksimāli palielināt kravnesību un produktivitāti. Investējot specifiskos pārvadājumu risinājumos un veicot automašīnas vadītāju apmācību, autoparka vadītājs Pīters Konvejs (Peter Conway) veiksmīgi sasniedza šos mērķus.

Pīters Konvejs, autoparka vadītājs, pārraudzīja Arclid Transport autoparka pārveidi.

Smilts izkraušana

Smilts izkraušana uzņēmuma Bathgate Group smilšu karjerā

Tas bija viegls aprēķins: katrs no kravas automašīnas svara samazinātais kilograms ir papildu kilograms kravnesībai, savukārt katrs papildu kilograms kravnesībai palielina peļņu. „Kravas automašīna, kas brauc bez kravas vai brauc neefektīvā veidā, rada zaudējumus,” stāsta Pīters Konvejs.

Pagājuši daži gadi, kopš uzņēmums, kurā viņš strādā, nolēma pārstrukturēt savu uzņēmējdarbību. Vairākumu gadu Arclid darbības vēsturē tā vienīgais klients bija tā mātesuzņēmums – ģimenei piederošā uzņēmumu grupa Bathgate Group; Arclid ar savām kravas automašīnām pārvadāja smiltis no Bathgate Group smilšu karjera (Bathgate Silica Sand) Češīrā, Anglijas ziemeļrietumos, uz dažādām vietām visā Apvienotajā Karalistē. Taču, tā kā klients bija tikai viens, uzņēmuma kravas automašīnas atpakaļceļā devās bez kravas.

„Ienesīguma palielināšanai bija būtiski piesaistīt vairāk klientu, taču, lai to paveiktu, vajadzēja vairāk pielāgoties tirgus prasībām un mūsu zīmola standartiem,” skaidro Pīters Konvejs.

Viņš un viņa kolēģi labi apzinājās, ka arvien lielākam skaitam uzņēmumu bija nepieciešamas savlaicīgas piegādes un liela kravnesība. Tāpēc Arclid pirmā nepieciešamība bija ieguldīt līdzekļus izcilu transportlīdzekļu iegādei, kas stiprinātu uzņēmuma kvalitātes zīmolu un sekmētu savlaicīgu piegāžu un optimālas efektivitātes pārvadātāja reputāciju.

Mums ir svarīgi pasūtītajam transportlīdzeklim norādīt precīzas Arclid Transport vajadzīgās specifikācijas, nevis tikai iegādāties jebkuru krājumā esošu šasiju no konveijera līnijas.

Pīters Konvejs

pārvadājumu menedžeris, Arclid Transport

Pēc tam, kad Pīters Konvejs 2012. gadā bija apmeklējis Volvo FH prezentāciju Gēteborgā (Zviedrijā), viņš saprata, ka ir atradis vispiemērotāko transportlīdzekli Arclid uzņēmējdarbībai. Galvenā Volvo kravas automašīnas priekšrocība bija vieglāka šasija, taču liela nozīme bija arī autovadītāja komfortam un drošībai Volvo kabīnēs, kā arī izcilajai dzinēja veiktspējai un degvielas ekonomijai.

Arclid kravas automašīnas piekraušana

Uzņēmuma Arclid jaunākajiem autoparka papildinājumiem – trīs Volvo FH kravas automašīnām – ir veikti vairāki uzlabojumi: tās ir aprīkotas ar Volvo Trucks izstrādāto vidējo paceļamo vieglsvara tiltu, kas kopā ar pārējiem uzlabojumiem optimizē svaru par 280 kg.

 

Kopš tā laika aptuveni 90 procenti uzņēmuma jauniegūto transportlīdzekļu ir bijušas Volvo kravas automašīnas. Pīters Konvejs pats nosaka transportlīdzekļu specifikācijas un cieši sadarbojas ar vietējo Volvo izplatītāju uzņēmumu Thomas Hardie. Netipiski ierastajai praksei šajā nozarē uzņēmuma Thomas Hardie darbnīcas Arclid kravas automašīnām nodrošina apkopi naktīs, tādējādi panākot minimālu dīkstāvi. Plānojot apkopi, viņi veido sekmīgu saziņu un ciešu sadarbību, un, kad kravas automašīnām tiek veikta apkope, autovadītājam tiek nodrošināts maiņas transportlīdzeklis.

Ceļazīme ar vēja ātruma norādi

Peter Conway.

„Mums ir svarīgi pasūtītajam transportlīdzeklim norādīt precīzas Arclid Transport vajadzīgās specifikācijas, nevis tikai iegādāties jebkuru krājumā esošu šasiju no konveijera līnijas,” skaidro Pīters. „Mēs uzskatām, ka jebkurš lieks smagums kavē mūsu uzņēmuma mērķa sasniegšanu. Ja katra transportlīdzekļa svaru izdodas samazināt par 100 kilogramiem, tad iegūtā kravnesība katram transportlīdzeklim ir 200 kilogrami dienā – tā kā vairākums mūsu transportlīdzekļu ved divas kravas dienā. Autoparkā ar 33 transportlīdzekļiem 12 mēnešu ilgā periodā tā ir būtiska atšķirība.”

Patlaban Arclid kravas automašīnas reti brauc bez kravas. Uzņēmums ir sekmīgi piesaistījis jaunus klientus, no kuriem pastarpām Bathgate Group piegādēm, tiek izpildīti sauskravu pārvadājumu uzdevumi.

Volvo veic rūpīgas pārbaudes, un viss vajadzīgais jau ir iebūvēts pašreizējā transportlīdzeklī.

Pīters Konvejs

pārvadājumu menedžeris, Arclid Transport

Arclid kravas automašīna uz ceļa

Ieguldījumi augstas kvalitātes transportlīdzekļos ir nozīmīgs solis uzņēmuma Arclid kā izcila pakalpojuma sniedzēja zīmola tēla veidošanā.

Pīters Konvejs ārkārtīgi lepojas ar savām ieviestajām izmaiņām uzņēmuma autoparkā un uzņēmējdarbībā. Tā kā savu karjeru viņš sāka kā kravas automašīnas vadītājs, viņš uzskata, ka ir svarīgi atrast laiku un pašam sēsties pie stūres, lai pārzinātu jaunākos modeļus un tehnoloģiju. Ieguldījums vislabākajā pieejamajā tehnoloģijā ir tikai viens panākumu gūšanas faktors, viņš apzinās, ka liela nozīme ir arī labiem autovadītājiem. Ikreiz, kad tiek piegādāta jauna Volvo kravas automašīna, Arclid uzņēmumā ierodas Thomas Hardie autovadītāju instruktors, un, kad autovadītāja tehnika ir izanalizēta, sniedz savu padomu par drošības un degvielas ekonomijas pilnveidošanu.

„Mēs vēlamies saglabāt teicamu kvalitāti, tādēļ ir svarīgi, ka gan transportlīdzekļi, gan darbinieki uztur uzņēmuma profesionālisma un kvalitatīva klientu servisa reputāciju. Mūsu stratēģija neparedz būt lētākajiem pakalpojuma sniedzējiem, taču mēs vēlamies sniegt vislabāko, ko klients par savu naudu var iegūt. Tāpēc mēs nodarbinām ļoti profesionālus autovadītājus un regulāri apmācām autovadītājus.”

Arclid Transport nemitīgi meklē iespējas palielināt kravnesību; vairāki uzlabojumi uzņēmuma jaunākajiem autoparka papildinājumiem – trīs Volvo FH kravas automašīnām – ir ļāvuši to svaru samazināt par vēl 280 kilogramiem. Vēl viena nozīmīga izmaiņa bija Volvo vidējā vieglsvara tilta pievienošana. (Apvienotajā Karalistē transportlīdzekļiem, kuru masa pārsniedz 40 tonnas, jābūt aprīkotiem ar trīs tiltiem.) Lai samazinātu ietekmi uz kravnesību, Arclid Transport iepriekš savas Volvo kravas automašīnas aprīkoja ar trešās puses piegādātāja vidējo vieglsvara tiltu, kas bija par aptuveni 400 kilogramiem vieglāks nekā standarta papildtilts pirms dzenošā tilta.

Taču Volvo Trucks jaunais vidējais vieglsvara tilts ir vēl vieglāks – par gandrīz 50 kilogramiem. Tas ne tikai palielina kravnesību vēl lielākā mērā, bet arī samazina darbu izpildes laiku, jo kravas automašīnu tagad var saņemt uzreiz no Volvo Trucks rūpnīcas tā vietā, lai vestu to pielāgot pie trešās puses piegādātāja.

„Tā kā mūsu transportlīdzekļi ved divas kravas dienā, salīdzinājumā ar standarta papildtilta pirms dzenošā tilta lietojumu mēs būtībā iegūstam papildu tonnu kravnesības,” saka Pīters Konvejs un piebilst: „Volvo Trucks vidējais vieglsvara tilts ir mums ideāls risinājums, jo tas sekmē īsāku darba izpildes laiku, turklāt visas problēmas tiek risinātas Volvo pakalpojumu ietvaros, arī garantijas, rezerves daļu pieejamība un citi jautājumi. Tagad Volvo veic rūpīgas pārbaudes, un viss vajadzīgais jau ir iebūvēts pašreizējā transportlīdzeklī.”

 

Bathgate Group smilšu karjers

Bathgate Group smilšu karjers atrodas Češīrā, Anglijas ziemeļrietumos. No šejienes Arclid Transport kravas automašīnas pārvadā smiltis pa visu Apvienotās Karalistes teritoriju.

Arclid Transport

VĒSTURE: dibināts 1972. gadā kā neatkarīgs Bathgate Group meitasuzņēmums. Iepriekš Arclid sadarbojās tikai ar šīs uzņēmumu grupas dalībniekiem, taču pēdējos gados ir uzsācis sadarbību arī ar citiem klientiem. Patlaban grupas uzņēmumu pasūtījumi veido 50 procentus kopējā darba apjoma.

PAKALPOJUMI: beramkravas, lielākoties smilts pārvadājumi no Bathgate Group smilšu karjera Češīrā, Apvienotajā Karalistē. Citi pārvadājumi ietver cementu, mālus, dolomītu, fosfātu un sāli.

Saistītais saturs

Ideāla salikuma nodrošināšana

Austrālijas autoparka īpašnieks Kregs Fokss (Craig Fox) savus panākumus skaidro ar diviem noteikumiem: pārvadāt kravas, kas atmaksājas, un pārvadāt iespējami dažādu preču daudzumu....

Ar 175 tonnu kravas autovilcienu pa Austrālijas tuksnesīgajiem klajumiem

Austrālijas tuksnesīgajos klajumos pie 175 tonnas smagās Volvo FH 16 trīsasu kravas automašīnas stūres sēžas 52 gadus veca vecmāmiņa. Aiz muguras viņai ir 4 piekabes, bet priekšā – gara, tveicīga diena uz ceļa. Kravas automašīnu vadītāja meita un ...

Dziļi Kopenhāgenas pazemē

Kopenhāgenā notiek jaunas metro līnijas būvniecība. Zemes pārvadāšana pilsētā, kurā dzīvo vairāk nekā miljons cilvēku, kravas automašīnu vadītājiem nav viegls uzdevums. Džonijs Olsens ir viens no viņiem, un šis ir viņa stāsts....

Rakstu filtrēšana

5 true 5