Progresīva degvielas uzpilde

Lidmašīnu degvielas uzpildīšanai vajadzīgi specializēti transportlīdzekļi. Krievijas lidostām, kurās vajadzīgs aprīkojums, kas spēj funkcionēt arī tad, kad ir bieza sniega sega un temperatūra pazeminās līdz –50 grādiem, nepieciešami moderni inženiertehniskie risinājumi.
Airbus A380 uz skrejceļa

Uzņēmumam Aviatechnology biežākie pasūtījumi ietver pārvadājamas degvielas uzpildes cisternas, kādas, piemēram, tiek izmantotas Krievijas lielākajā – Domodedovas – lidostā Maskavas pievārtē.

Sergejs Aronovs

Sergejs Aronovs, virsbūvju uzstādīšanas uzņēmuma ZAO NPO Aviatechnology tehniskais direktors

Mūsu ražošanas metodes īpašas dara tas, ka mūsu ražotie izstrādājumi atbilst ne tikai starptautiskajiem standartiem, bet arī daudz stingrākām nozares prasībām Krievijā,” stāsta Sergejs Aronovs (Sergey Aronov), virsbūvju uzstādīšanas uzņēmuma ZAO NPO Aviatechnology tehniskais direktors. Uzņēmuma lidaparātu degvielas uzpildes cisternu puspiekabes tiek izmantotas lidostās visā Krievijas teritorijā un arī citās valstīs.

Specializēto transportlīdzekļu ražotājs Aviatechnology tirgū ienāca piemērotā brīdī, kad sabruka Padomju Savienība un uz Krieviju un citām vietām lidojumus nodrošināt sāka arvien lielāks skaits citvalstu lidsabiedrību, kurām bija nepieciešami izcilas kvalitātes tehniskie pakalpojumi lidlaukā. Sākotnēji uzņēmums izmantoja Krievijas kravas automašīnu ražotāju šasijas, bet drīz secināja, ka šīm šasijām trūkst tehnisko iespēju darboties visu gadu. Pēc tam uzņēmums veica pārrunas ar vairākiem Eiropas ražotājiem, pirms par savu jauno šasiju ražotāju izvēlējās Volvo Trucks.

Ik mēnesi es apkalpoju 50–60 lidmašīnas. Ne visi transportlīdzekļi var šādā slodzē darboties bez aizķeršanās, taču Volvo kravas automašīna var.

Andrejs Popovs (Andrey Popov), AO Shell & Aerofuels autovadītājs un operators

Sadarbība ilgst jau desmit gadus, un to raksturo augsts kopdarba līmenis tehnisko risinājumu izstrādē.

„Pirmajā sadarbības gadā mēs izgatavojām lidaparātu degvielas uzpildes cisternvedējus Maskavas Šeremetjevas un Domodedovas lidostām. Pirms desmit gadiem izdarītās izvēles un mūsu kopdarbs noteikti ir radījis pozitīvu iznākumu. Visi degvielas cisternvedēji, ko mēs ražojām, izmantojot Volvo Trucks šasijas, joprojām šajās lidostās tiek izmantoti,” stāsta Sergejs Aronovs.

Sergejs Aronovs

Andrejs Popovs, AO Shell & Aerofuels autovadītājs un operators

„Pirmajā sadarbības gadā mēs izgatavojām lidaparātu degvielas uzpildes cisternvedējus Maskavas Šeremetjevas un Domodedovas lidostām. Pirms desmit gadiem izdarītās izvēles un mūsu kopdarbs noteikti ir radījis pozitīvu iznākumu. Visi degvielas cisternvedēji, ko mēs ražojām, izmantojot Volvo Trucks šasijas, joprojām šajās lidostās tiek izmantoti,” stāsta Sergejs Aronovs.

Viņš ir pamanījis, ka pēdējo divu gadu laikā tirgū notikusi konsolidācija – Eiropas Savienībā palikuši vien astoņi lidaparātu degvielas cisternvedēju ražotāji, bet Krievijā – tikai divi.

„Klienti vairs neveic pirkumus, kā to darīja kādreiz – meklējot zemākās ražošanas izmaksas. Tagad viņi meklē augstu kvalitāti par pieņemamu cenu. Tā rezultātā klienti vairs neizmanto starpnieku pakalpojumus, bet sazinās tieši ar specializēto transportlīdzekļu un aprīkojumu ražotājiem,” viņš skaidro.

Šāda situācija uzņēmumam Aviatechnology dāvā priekšrocības, jo uzņēmums nodrošina pilnu ražošanas ciklu – no rasējumu veidošanas līdz pilnīga transportlīdzekļa uzbūvēšanai un no transportlīdzekļa testēšanas līdz piegādei klientam. Uzņēmums arī izveidojis ciešu sadarbību gan ar savu šasiju ražotāju, gan klientiem, kas viņu ražotos transportlīdzekļus izmantos. Piemēram, šasiju ražotāja spēja pielāgoties ir būtiska – attiecībā uz virsbūves un šasijas montāžu, it īpaši drošības funkciju ziņā, tehniskajām iespējām un funkcionalitātei ir augstas prasības.

Tāpat ir svarīgi Aviatechnology gala klientam piegādātajiem transportlīdzekļiem nodrošināt funkcionālu un augstas kvalitātes servisa atbalstu. „Nav lielākas atbildības par lidaparāta degvielas uzpildi, atrodoties līdzās tās spārnam. Šeit vislielāko uzticību izpelnās labi pārbaudīti zīmoli, kā, piemēram, AO Shell & Aerofuels, kas savā darbā Domodedovas lidostā izmanto mūsu lidaparātu degvielas cisternvedējus. Viņi uzticas arī mums,” saka Sergejs Aronovs.

Visi lidaparātu degvielas cisternvedēji, ko esam izgatavojuši, izmantojot Volvo Trucks šasijas, joprojām tiek izmantoti katrā no šīm lidostām.

Sergejs Aronovs, ZAO NPO Aviatechnology tehniskais direktors

Cisternvedēja izstrāde

Aviatechnology izmanto tikai augstas kvalitātes sertificētus materiālus un komponentus, jo uzņēmumam ir svarīga tā reputācija un drošība.

Uzņēmums AO Shell & Aerofuels citas valsts zīmolu pirmoreiz iepazina 2008. gadā, kad izmantošanai Krievijas lielākajā lidostā Domodedovā iegādājās divus lidaparātu degvielas uzpildes cisternvedējus ar Volvo Trucks šasiju. Šodien Volvo šasija tiek izmantota visiem uzņēmuma cisternvedējiem, kas ar aviācijas degvielu uzpilda dučiem Eiropas, Āzijas un Amerikas lidsabiedrību lidaparātus. Degviela jāuzpilda gan privātām reaktīvām lidmašīnām, gan plata korpusa, tostarp Boeing 787 Dreamliner, lidaparātiem.

Uzņēmuma autovadītājam un operatoram Andrejam Popovam piešķīra vienu no pirmajām divām 2008. gadā iegādātajām Volvo FM šasijas kravas automašīnām Domodedovas lidostā, un viņš to nemainītu ne pret vienu citu – ja nu vienīgi pret jaunāku tā paša modeļa versiju.

Tāpat kā viņa kolēģi, arī Andrejs regulāri apmeklē Volvo Trucks rīkotās specializēto transportlīdzekļu autovadītāju apmācības un kārto eksāmenus, lai saņemtu licenci darbam ar savu unikālo aprīkojumu. Darbam lidostā galvenās prioritātes ir drošība un kvalitāte.

„Divpadsmit stundu garās maiņas laikā degviela jāuzpilda 3–4 lidaparātiem. Mēnesī es nostrādāju 16 maiņas. Tas nozīmē, ka ik mēnesi es apkalpoju 50–60 lidmašīnas. Ne visi transportlīdzekļi var šādā slodzē darboties bez aizķeršanās, taču Volvo kravas automašīna var. Fakti runā paši par sevi,” viņš stāsta.

Lidmašīnas degvielas uzpildīšana

Katra kravas automašīna mēnesī ar degvielu uzpilda 50–60 lidaparātus, sākot no privātām lidmašīnām līdz tādiem plata korpusa gaisa kuģiem kā Boeing 787.

Saistītais saturs

Pirmais Volvo FH16 Grieķijā

Grieķijas parāda krīze ir lielā mērā ietekmējusi loģistikas nozari. Spītējot grūtajiem apstākļiem, uzņēmums Marinos Vasilopoulos International Transport turpina plaukt....

IT METODE

Ir būtiski pārzināt, kur atrodas kravas automašīnas un ko tieši tās attiecīgajā brīdī pārvadā. Tas ir tas, ko uzņēmuma Frigolanda projektu vadītājs Bens van Leuvens ir sasniedzis....

Garantēts darbspējas laiks ASV

AMX viceprezidentam Teiloram Vaitam ir daudz iemeslu izvēlēties Volvo. Jaunais darbspējas laika centrs Grīnsboro, Ziemeļkarolīnā, viņa uzņēmumam ietaupa laiku un naudu....

Rakstu filtrēšana

5 true 5