Tā kā kravas automašīnai jau ir informācija par gaidāmo ceļa slīpumu, dzinējs un I-Shift pārnesumkārba tiek pārvaldīta tā, lai visefektīvāk izmantotu transportlīdzekļa kinētisko enerģiju, taupītu degvielu un samazinātu CO2 izmešu daudzumu.

Anderss Eriksons (Anders Eriksson)

I-See izstrādātājs, Volvo Trucks

Video par to, kā darbojas I-See

I-See ietaupījums

Uzziniet, kādus ietaupījumus jums nodrošinātu I-See.

Darbības princips

Tuvojoties pakalnam, kravas automašīna lejupielādē informāciju no augstas izšķirtspējas komerciālās topogrāfiskās kartes, kas ir pieejama tiešsaistē. Pēc tam informācija tiek izmantota sešpakāpju procesā, lai maksimāli izmantotu kravas automašīnas kinētisko enerģiju un pat par 5% samazinātu degvielas patēriņu. Ja ceļš kartē nav pieejams vai neizdotas izveidot savienojumu ar serveri, kravas automašīna izmantos kopējo datubāzi.

Prasmīgi autobraucēji šādu metodi izmanto jau tagad. Tomēr, ja sēžat pie stūres astoņas stundas, iespējams, ka ne vienmēr rīkosieties atbilstoši. Braucot lejup pa nogāzēm, funkcija I-See palīdz pievērsties citiem autovadīšanas aspektiem.

 I-See savienojums ar mākoni

Vienmēr atbalstīts un kustībā

Jaunais I-See ir uzlabots. Tāpat kā pirms tam, tas izmanto topogrāfiskos datus, lai optimizētu ātrumu un pārnesumu pārslēgšanu. Jaunais I-See pārsvarā izmanto datus no augstas izšķirtspējas komerciālas topogrāfiskās kartes, sekundāri lietojot mākonī izvietotus datus no citiem I-See lietotājiem. Ja savienojums darbojas ar kļūmēm, sistēma izmanto lokāli saglabātos datus.

Tas nozīmē, ka jums vienmēr ir pieeja topogrāfijas datiem, autovadīšanas pieredze ir vienmērīgāka un sistēma tiek atjaunināta automātiski, – nav jāapmeklē serviss.

Meklēt servisa centru

Vai arī Jūs vēlaties ietaupīt?

Lai izpētītu visas mūsu degvielas taupīšanas funkcijas un pakalpojumus, apmeklējiet Volvo Trucks vietējo servisa centru.

Atrodiet vietējo izplatītāju