Dīzeļdzinēja griezes momenta līkne

Aplūkojiet mūsu līknes

Izcils griezes moments ar zemiem apgriezieniem. Ārkārtīgi plašs maksimālā griezes momenta diapazons. Un maksimālais griezes moments, kas atbilst maksimālajai jaudai vidējā apgriezienu diapazonā. Salīdziniet mūsu griezes momenta līkni, un Jūs redzēsiet atšķirību. Iekāpiet kabīnē, Jūs to sajutīsiet – neticami straujš paātrinājums, nesalīdzināma vilkšanas jauda un degvielas ekonomija, patīkams brauciens lielā ātrumā. 

 

Skatiet pilnu spēka pārvada specifikāciju

Degvielas efektīvs patēriņš nodrošina ietaupījumus, kā arī veicina ilgtspējību

Jauda jūsu uzņēmējdarbībai

D16 dzinēja milzīgā jauda un plašais griezes momenta diapazons nozīmē to, ka FH16 var izpildīt patiešām smagus uzdevumus ar augstu produktivitāti. Šie pasākumi sniedz vēl vienu ieguvumu – palielinās Jūsu peļņa. 

VEB+ dzinēja bremzes ar unikālu sadales vārpstas konstrukciju

Volvo dzinēja bremze – VEB+

Mūsu patentētās dzinēja bremzes VEB+ izmanto unikāli konstruēto sadales vārpstu, lai absorbētu pat 470 kW (639 ZS) jaudas D16 dzinējam. Savienojot dzinēja bremzi, I-Shift pārnesumu sistēmu un viedo kruīza kontroles sistēmu, iespējams liels vidējais ātrums, nepasliktinot drošības rādītājus un nepalielinot degvielas patēriņu.

Tīrāki, videi nekaitīgāki dzinēji

Ar saviem Euro 6 C posma dzinējiem mēs esam spēruši vēl vienu soli tuvāk tīrākiem pārvadājumiem un samazinājuši ietekmi uz apkārtējo vidi. Veikstpēja nemainās, samazinās tikai degvielas patēriņš. 

Mūsu Euro 6 risinājums: pārskats

Kā darbojas risinājums Euro 6

1. Dzinējs
Jaunie dzinēja elementi uzlabo gāzu plūsmu un nodrošina, lai izplūdes gāzēm, kas nonāk attīrīšanas sistēmā, būtu optimāla temperatūra.

2. Septītais iesmidzinātājs
Īpašo dīzeļdegvielas iesmidzinātāju izmanto DOC karstuma pārvaldībai, un tas arī nodrošina filtra DPF efektivitāti un labu pārveidotāja SCR funkcionalitāti.

3. Dīzeļdzinēja atgāzu oksidējošais katalizators (DOC)
DOC katalizatorā veidojas NO2, kas nepieciešams cieto daļiņu efektīvai sadedzināšanai dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtrā. Zemā temperatūrā tas nodrošina arī reģenerācijai nepieciešamo siltumu.

4. Dīzeļdzinēja cieto daļiņu filtrs (DPF)
Filtrā tiek uztvertas cietās daļiņas (PM), bet pēc tam reģenerācijas procesā tās tiek sadedzinātas. Reģenerācija notiek automātiski, un nav jāveic nekādas darbības.

5. Selektīvais katalītiskais pārveidotājs (SCR)
Sajaukšanas kamerā izplūdes gāzes sajaucas ar AdBlue piedevu. Katalizatorā slāpekļa oksīdi (NO2) tiek efektīvi pārveidoti par nekaitīgu slāpekļa gāzi un ūdeni.

6. Amonjaka katalizators (ASC)
Tas ir atgāzu pārveidošanas pēdējais posms, kurā tiek neitralizēts atlikušais amonjaks (NH3), ja tāds atlicis.

Volvo FH16 zirgspēki

Izvēlieties zirgspēkus

Izvēlieties kādu no četrām jaudas kategorijām savā Volvo FH16. 

Meklēt servisa centru

Lielāka jauda. Mazāk degvielas.

Apmeklējiet Volvo Trucks vietējo servisa centru un uz vietas izmēģiniet mūsu dzinēju darbības diapazonu.

Meklēt servisa centru