Volvo FH spēka pārvada specifikācijas

  • Dzinēji
  • I-Shift
  • I-Shift programmu komplekti
  • I-Shift divsajūgu pārnesumkārba
  • Aizmugurējie tilti
  • Aizmugures tiltu pārnesumskaitļi
  • Spēka pārvada kombinācijas
  • Jaudas noņemšanas kārbas

Dzinēji

  D13K   D13K460TC un D13K500TC G13C* 
Izmešu standarts  Euro 6  Euro 6  Euro 6
Cilindru skaits  6 6
Tilpums  12,8 dm³  12,8 dm³  12,8 dm³
Virzuļa gājiens  158 mm  158 mm  158 mm
Cilindra diametrs  131 mm  131 mm  131 mm
Kompresijas pakāpe  18:1 (420, 460, 500 ZS), 17:1 (540 ZS) 17:1 17:1
Ekonomiskie apgriezieni  950–1400 apgr./min  900–1300 apgr./min  1000–1400 apgr/min
Izplūdes gāzu bremzēšanas jauda 200 kW (2300 apgr/min) - -
VEB+ jauda  375 kW (2300 apgr/min) 375 kW (2300 apgr/min) 375 kW (2300 apgr/min)
VEB+  opcija opcija opcija 
Eļļas filtri  2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma   2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma   2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma 
Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru  33 l  35 l  33 l 
Dzeses sistēma, kopējais tilpums  38 l  38 l  39,5 l 

* LNG

Prasības degvielai

Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)
Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela)

 

Eļļas maiņas intervāls

Līdz 100 000 km vai vienreiz gadā – saskaņā ar VDS4. 

Pie dzinēja nostiprināmā jaudas noņemšanas kārba

  Izejas vārpstas griezes moments  Pārnesumskaitlis 
EPTT350  350 Nm*  1.26:1
EPTT650  650 Nm*  1.26:1
EPTT1000  1000 Nm*  1.26:1

* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā

D13K – jauda/griezes moments

D13K – jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi EC 582/2011

D13TC griezes moments

D13TC – jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi EC 582/2011

 

D13TC ir pieejams ar 460 vai 500 Zs jaudu. Bet griezes momenta līmeņi ir augstāki nekā citos D13 dzinējos. 460 Zs D13TC sasniedz tādu pašu griezes momentu kā D13 dzinējs ar 540 Zs, bet ar mazāku apgriezienu skaitu. Un 500 Zs I-Save iekļaujas D16 līmenī ar 2800 Nm pie tāda paša mazā apgriezienu skaita.

 

Tas ir iespējams ar paaugstinātas efektivitātes turbokompresora tehnoloģiju, kas pēc turbokompresora izmanto papildu turbīnu, lai pārstrādātu neizmantotu izplūdes gāzu enerģiju. Šī enerģija tiek pārvērsta griezes momentā, paaugstinot kloķvārpstas apgriezienus – iegūstot jaudīgu dzinēju ar ļoti efektīvu degvielas patēriņu.

D13K420 (309 kW)   
Maks. jauda ar 1400–1800 apgr./min  420 Zs 
Maks. griezes moments ar 860–1400 apgr./min  2100 Nm 
D13K460 (338 kW)   
Maks. jauda ar 1400–1800 apgr./min  460 Zs 
Maks. griezes moments ar 900–1400 apgr./min  2300 Nm  
D13K460TC (338 kW)  
Maks. jauda ar 1250–1600 apgr./min 460 Zs
Maks. griezes moments pie 900–1250 apgr./min 2600 Nm 
D13K500 (368 kW)   
Maks. jauda ar 1400–1800 apgr./min 500 Zs 
Maks. griezes moments pie 980-1270 apgr/min 2500 Nm 
D13K500TC (368 kW)  
Maks. jauda ar 1250–1600 apgr./min 500 Zs
Maks. griezes moments pie 900–1250 apgr./min 2800 Nm
D13K540 (397 kW)   
Maks. jauda ar 1450–1800 apgr./min  540 Zs 
Maks. griezes moments pie 1000-1460 apgr/min 2600 Nm 
G13C – JAUDA/GRIEZES MOMENTS

G13C – JAUDA/GRIEZES MOMENTS

Jauda atbilstīgi EC 582/2011

G13C420 (309 kW)  
Maks. jauda ar 1400–1800 apgr./min 420 Zs
Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min 2100 Nm
G13C460 (338 kW)  
Maks. jauda ar 1700–1800 apgr./min 460 Zs
Maks. griezes mom. pie 1050–1400 apgr/min 2300 Nm
I-shift

12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto retarderu, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju.

Specifikācijas

Tips Augstākais pārnesums Griezes moments (Nm) Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas)
AT2412F*
Tiešais  2400 44
AT2612F
Tiešais  2600 100
ATO2612F
Paaugstinātais  2600 100

* nav pieejams D13K460TC un D13K500TC

I-Shift divsajūgu pārnesumkārbas specifikācijas

Tips  Augstākais pārnesums  Griezes moments (Nm) Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas)
SPO2812 Paaugstinātais 2800 80

I-Shift programmu komplekti

Pamatversija (TP-BAS)
TP-BAS ir standarta programmatūras komplekts, kas tiek piegādāts kopā ar I-Shift, un tajā ir ietvertas braukšanai nepieciešamās galvenās pārnesumkārbas funkcijas.

I-Shift pārnesuma pārslēgšanas programmatūra piegādei (TP-DIST)
TP-DIST pielāgo pārnesumkārbas funkciju atbilstoši specifiskajiem apstākļiem piegādes segmentā. Programmatūras komplektā ir iekļautas funkcijas, kas atvieglo manevrētspēju kustības uzsākšanas laikā, uzlabo manevrētspēju, kā arī atvieglo braukšanu nelielā ātrumā.

I-Shift pārnesuma pārslēgšanas programmatūra būvniecībai (TP-CON)
TP-CON pielāgo pārnesumkārbas funkciju atbilstoši specifiskajiem apstākļiem būvniecības segmentā. Programmatūras komplektā ir iekļautas funkcijas, kas atvieglo manevrētspēju kustības uzsākšanas laikā, uzlabo manevrētspēju, kā arī atvieglo braukšanu nelielā ātrumā. Šī programmatūra spēj palīdzēt arī sarežģītos braukšanas apstākļos.

I-Shift pārnesuma pārslēgšanas programmatūra tālajiem reisiem (TP-LONG)
TP-LONG ir ietvertas viedas funkcijas, kas samazina degvielas patēriņu. Šis programmatūras komplekts ir ideāli piemērots tālajiem pārvadājumiem, kad degvielas ekonomija ir ārkārtīgi nozīmīga. Šajā komplektā ir iekļauta I-Roll funkcija.

Lielas kravnesības pārvadājumi (TP-HD)
TP-HD optimizē I-Shift darbību lielas kravnesības pārvadājumiem ar lielu sastāva pilnu masu (>85 tonnas). Neatkarīgi no sastāva pilnas masas autovadītājs vienmēr var optimizēt vadāmību, aktivizējot vai deaktivizējot lielas kravnesības režīmu, kā arī aktivizējot tālo pārvadājumu režīmu. Programmatūras komplektā ietvertās funkcijas nodrošina priekšrocības arī kravas automašīnām, kas velk vairākas piekabes.

I-Shift programmu komplekti

Tirdzniecības varianti TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
Jaudas noņemšanas kārbas galvenās funkcijas (APF-BAS)
Jaudas noņemšanas kārbas paplašinātās funkcijas (APF-ENH) o o o o o
Pamata pārnesumu pārslēgšanas pielāgošana (AMSO-BAS)
Paplašinātā pārnesumu pārslēgšanas pielāgošana, arī „Kickdown” (AMSO-AUT) o o o
Galvenās profesionālās funkcijas (AVO-BAS)
Uzlabota veiktspēja – slikti ceļi (AVO-ENH) o o o
Pamata pārslēgšanas stratēģija
Pilnveidotā pārslēgšana
Pārnesumkārbas eļļas temperatūras uzraudzība
Kustības uzsākšana grūtos apstākļos.
I-Roll (•)
Viedā kruīza kontroles sistēma (•)
Launch Control
Uzlabota pārslēgšanas stratēģija (GCW ≤ 85 t)
Lielas kravnesības GCW vadība (85 t < GCW ≤ 180 t)
Īpaši zems lēngaitas pārnesums* (ASO-ULC) o o o
Lēngaitas pārnesums* (ASO-C) o o o
Vairāku pārnesumu atpakaļgaita* (ARSO-MSR) o o o
I-See, GPS datu izmantojums o o

• Standarts (•) Funkciju var izmantot gadījumā, ja ir aktivizēta iespēja TP-LONG. o Iespēja – nav pieejama
* Tikai AT2612F, ATO2612F, ATO3112F un ATO3512F. ARSO-MSR ir nepieciešams ASO-ULC vai ASO-C.
** Tikai AT2612D, AT2612F, ATO2612F, ATO3112F un ATO3512F.

Aizmugurējie tilti

Tips  Ass Reduktors Maks. griezes moments (Nm) Maks. tilta/dubulttilta noslodze (tonnas) Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas)
Asis ar vienu reduktoru          
RSS1144A Viena ass Hipoidālais 2800 11.5/11.7 44
RSS1244B Viena ass Hipoidālais 2800 12 44
RSS1344C/D Viena ass Hipoidālais 2600 13 44
RSS1344E Viena ass Hipoidālais 2800 13 44
RSS1352A Viena ass Hipoidālais 2800 13 52
RSS1356 Viena ass Hipoidālais 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Viena ass Hipoidālais 3550 13 60
RSS1370A/B Viena ass Hipoidālais 3550 13 70
RTS2370A Dubulttilts Hipoidālais 3550 23 70
Asis ar galveno pārvadu un riteņu reduktoriem          
RSH1370F Viena ass Koniskais, spirālzobu 3550 13 70
RTH2610F Dubulttilts Koniskais, spirālzobu 3550 26 100
RTH3210F Dubulttilts Koniskais, spirālzobu 3550 32 100
RTH3312 Dubulttilts Koniskais, spirālzobu 3550 33 120

Aizmugures tiltu pārnesumskaitļi

RSS1144 RSS1244B RSS1344C/D RSS1344E RSS1352A RSS1356 RSS1360 RSS1370A/B RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1 2.31:1 2.31:1* 2.31:1 2.31:1 2.50:1 2.47:1 2.06:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1 2.47:1 2.47:1* 2.47:1 2.47:1 2.64:1 2.64:1 2.17:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 2.64:1 2.64:1* 2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.31:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 2.85:1 2.85:1* 2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 2.47:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.08:1 3.08:1* 3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 2.64:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1 3.36:1 3.36:1* 3.36:1 3.36:1 3.67:1 3.67:1 2.85:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
    3.70:1       4.11:1 3.08:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1  
    4.11:1         3.40:1** 4.50:1   5.41:1 5.41:1  
    4.63:1         3.67:1** 5.14:1     7.21:1  
    5.29:1         4.11:1** 5.67:1        
    6.17:1           6.17:1        

* Paredzēts RSS1344D
** Paredzēts RSS1370B

Spēka pārvada kombinācijas

  D13K420   D13K460 D13K500 D13K540 D13K460TC D13K500TC G13C420 G13C460
I-Shift                
AT2412F        
AT2612F  
ATO2612F  
AT2812F              
ATO3112F              
I-Shift divsajūgu pārnesumkārba                 
SP02812     ●  ●  ●    
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru                
RSS1144A
RSS1244B
RSS1344C/D
RSS1344E
RSS1352A
RSS1356
RSS1360
RSS1370A/B
RTS2370A
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru                
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F    
RTH3312    

Jaudas noņemšanas kārbas

Piedāvājam ļoti plašu no sajūga darbības atkarīgas un neatkarīgas jaudas noņemšanas kārbas, kas piemērotas dažādu virsbūves aprīkojumu piedziņai.

No sajūga neatkarīgās jaudas noņemšanas kārbas

PTER-DIN: dzinēja aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.
PTER1400: dzinēja aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTER-100: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.

No sajūga atkarīgās jaudas noņemšanas kārbas

PTR-F: savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-FL/FH: savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.
PTRD-F: augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.
PTRD-D: Augsti apgriezieni, divas izejas. ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.
PTRD-D1: Augsti apgriezieni, divas izejas. savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē ar DIN pievienojumu.
PTRD-D2: Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.

Atrodiet vietējo izplatītāju

Iepazīstiet tuvāk Volvo FH

Izveidojiet savu ideālo kravas automašīnu. To var izdarīt pie vietējā Volvo Trucks dīlera.

Atrodiet vietējo izplatītāju