Dīzeļdzinēja griezes momenta līkne

Aplūkojiet mūsu līknes

Izcils griezes moments ar zemiem apgriezieniem. Ārkārtīgi plašs maksimālā griezes momenta diapazons. Un maksimālais griezes moments, kas atbilst maksimālajai jaudai vidējā apgriezienu diapazonā. Salīdziniet mūsu griezes momenta līkni, un Jūs redzēsiet atšķirību. Iekāpiet kabīnē, Jūs to sajutīsiet – neticami straujš paātrinājums, nesalīdzināma vilkšanas jauda un degvielas ekonomija, patīkams brauciens lielā ātrumā. 

 

Skatiet pilnu spēka pārvada specifikāciju

Degvielas efektīvs patēriņš nodrošina ietaupījumus, kā arī veicina ilgtspējību

Iebūvēts efektīvs degvielas patēriņš un vides aizsardzība

Uzlabots kompresijas pārnesumskaitlis 420 un 460 dzinējiem. Jauna optimizēta turbīna 500 un 540 dzinējiem. Common-rail iesmidzināšana visiem dzinējiem un optimizēta programmatūra, kas nodrošina labāko dzinēja vadību: turklāt iekšējā berze ir samazināta. Viss, lai optimizētu efektīvu degvielas patēriņu, nodrošinātu uzlabotu dzinēja griezes momentu un reakciju, kad dzinējs darbojas ar maziem apgriezieniem. Atšķirību pamanīsiet peļņas rādītājos. Un ietekmē uz vidi.

Volvo FH dzinēja bremze

Volvo dzinēja bremze – VEB+

Mūsu patentētās dzinēja bremzes VEB+ sadales vārpsta konstruēta tā, lai absorbētu pat 375 kW (510 ZS) jaudas D13 dzinējam. Savienojot dzinēja bremzi, I-Shift pārnesumu sistēmu un viedo kruīza kontroles sistēmu, iespējams liels vidējais ātrums, nepasliktinot drošības rādītājus un nepalielinot degvielas patēriņu.

Tīrāki, videi nekaitīgāki dzinēji

Ar saviem Euro 6 C posma dzinējiem mēs esam spēruši vēl vienu soli tuvāk tīrākiem pārvadājumiem un samazinātai ietekmei uz apkārtējo vidi. Veikstpēja nemainās, samazinās tikai degvielas patēriņš. 

Mūsu Euro 6 risinājums: pārskats

Kā darbojas risinājums Euro 6

1. Dzinējs
Jaunie dzinēja elementi uzlabo gāzu plūsmu un nodrošina, lai izplūdes gāzēm, kas nonāk attīrīšanas sistēmā, būtu optimāla temperatūra.

2. Septītais iesmidzinātājs
(ne vienmēr tiek uzstādīts D13K420 dzinējam)
Īpašo dīzeļdegvielas iesmidzinātāju izmanto DOC karstuma pārvaldībai, un tas arī nodrošina DPF efektivitāti un labu SCR darbību.

3. Dīzeļdzinēja atgāzu oksidējošais katalizators (DOC)
DOC katalizatorā veidojas NO2, kas nepieciešams cieto daļiņu efektīvai sadedzināšanai dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtrā. Zemā temperatūrā tas nodrošina arī reģenerācijai nepieciešamo siltumu.

4. Dīzeļdzinēja cieto daļiņu filtrs (DPF)
Filtrā tiek uztvertas cietās daļiņas (PM), bet pēc tam reģenerācijas procesā tās tiek sadedzinātas. Reģenerācija notiek automātiski, un nav jāveic nekādas darbības.

5. Selektīvais katalītiskais pārveidotājs (SCR)
Sajaukšanas kamerā izplūdes gāzes sajaucas ar AdBlue piedevu. Katalizatorā slāpekļa oksīdi (NO2) tiek efektīvi pārveidoti par nekaitīgu slāpekļa gāzi un ūdeni.

6. Amonjaka katalizators (ASC)
Tas ir atgāzu pārveidošanas pēdējais posms, kurā tiek neitralizēts atlikušais amonjaks (NH3), ja tāds atlicis.

Volvo FH zirgspēki

Izvēlieties zirgspēkus

Izvēlieties kādu no četrām dažādas jaudas kategorijām – 420, 460, 500 vai 540 ZS.

Atrodiet vietējo dīleri

Lielāka jauda. Mazāk degvielas.

Apmeklējiet Volvo Trucks servisa centru un uz vietas izmēģiniet mūsu dzinēju darbības diapazonu.

Meklēt servisa centru