|
D11K |
D13K |
---|---|---|
Izmešu standarts |
Euro 6 |
Euro 6 |
Cilindru skaits |
6 |
6 |
Tilpums |
10,8 dm³ |
12,8 dm³ |
Virzuļa gājiens |
152 mm |
158 mm |
Cilindra diametrs |
123 mm |
131 mm |
Kompresijas pakāpe |
17:01 |
18:1 (420, 460, 500 ZS), 17:1 (540 ZS) |
Ekonomiskie apgriezieni |
1000–1500 apgr./min |
950–1400 apgr./min |
Izplūdes gāzu bremzes jauda |
160 kW (2400 apgr./min) |
200 kW (2300 apgr./min) |
VEB jauda |
290 kW (2400 apgr./min) |
|
VEB |
opcija |
|
VEB+ jauda |
375 kW (2300 apgr./min) |
|
VEB+ |
opcija |
|
Eļļas filtri |
2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma |
2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma |
Nomaināmās eļļas tilpums, iesk. Filtrs |
36 l |
33 l |
Dzeses sistēma, kopējais tilpums |
36 l |
38 l |
Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)
Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskās dīzeļdegvielas)
|
Izejas vārpstas griezes moments |
Pārnesumskaitlis |
---|---|---|
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1000 Nm* |
1.26:1 |
* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
D11K330 (243 kW) |
|
---|---|
Maks. jauda ar 1700 apgr./min |
330 Zs |
Maks. griezes moments ar 877–1400 apgr./min |
1600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
Maks. jauda ar 1700 apgr./min |
380 Zs |
Maks. griezes moments ar 938–1400 apgr./min |
1800 Nm |
D11K430 (316 kW) |
|
Maks. jauda ar 1700 apgr./min |
430 Zs |
Maks. griezes moments ar 1008–1400 apgr./min |
2050 Nm |
D11K460 (338 kW) |
|
Maks. jauda ar 1700 apgr./min |
460 Zs |
Maks. griezes moments ar 1050–1400 apgr./min |
2200 Nm |
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
D13K380 (279 kW) |
|
---|---|
Maks. jaudas nomināls pie 1700 apgr./min |
380 Zs |
Maks. griezes moments ar 830–1400 apgr./min |
1814 Nm |
D13K420 (309 kW) |
|
Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min |
420 Zs |
Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min |
2100 Nm |
D13K460 (338 kW) |
|
Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min |
460 Zs |
Maks. griezes moments ar 945–1400 apgr./min |
2300 Nm |
D13K500 (368 kW) |
|
Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min |
500 Zs |
Maks. griezes moments ar 980–1400 apgr./min |
2500 Nm |
D13K540 (397 kW) |
|
Maks. jauda ar 1458–1700 apgr./min |
540 Zs |
Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min |
2600 Nm |
Tips |
Augstākais pārnesums |
Griezes moments (Nm) |
Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|
AT2412G |
Tiešais |
2400 |
44 |
AT2612G |
Tiešais |
2600 |
100 |
ATO2612G |
Paaugstinātais |
2600 |
100 |
Tips |
Augstākais pārnesums |
Griezes moments (Nm) |
Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|
PT2106 |
Tiešais |
2100 |
44 |
PT2606 |
Tiešais |
2600 |
60 |
Paredzēta optimālam degvielas patēriņam. Pārnesumu pārslēgšana notiek pie visekonomiskākajiem apgriezieniem.
Paredzēta gadījumiem, kad nepieciešama dzinēja papildu jauda. Ieslēdz nākošo pārnesumu pie augstākiem dzinēja apgriezieniem.
Tips |
Tilts |
Reduktors |
Maks. griezes moments (Nm) |
Maks. tilta/dubulttilta noslodze (tonnas) |
Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|---|---|
Tilti ar vienu reduktoru |
|||||
RSS1344C/E |
Viens tilts |
Hipoidālais |
2600 |
13 |
44 |
RSS1356 |
Viens tilts |
Hipoidālais |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Viens tilts |
Hipoidālais |
3550 |
13 |
70 |
RTS2370A |
Dubulttilts |
Hipoidālais |
3550 |
23 |
80 |
RSS1244B |
Viens tilts |
Hipoidālais |
2800 |
12 |
44 |
RTS2310A |
Dubulttilts |
Hipoidālais |
3550 |
23 |
100 |
RSS1352A |
Viens tilts |
Hipoidālais |
2800 |
13 |
52 |
Tilti ar galveno pārvadu un riteņu reduktoriem |
|||||
RSH1365 |
Viens tilts |
Spirālveida koniskais zobrats |
2400 |
13 |
65 |
RSH1370F |
Viens tilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Dubulttilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Dubulttilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Dubulttilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Dubulttilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
38 |
150 |
RSS1244B |
RSS1344C/E |
RSS1352 |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1365 |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210 |
RTH3312 |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 |
2.31:1* |
2.31:1 |
2.50:1 |
2.47:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.47:1 |
2.47:1* |
2.47:1 |
2.64:1 |
2.64:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
2.64:1 |
2.64:1* |
2.64:1 |
2.79:1 |
2.85:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
2.85:1 |
2.85:1* |
2.85:1 |
3.10:1 |
3.08:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.55:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.08:1 |
3.08:1* |
3.08:1 |
3.44:1 |
3.40:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
||
3.36:1 |
3.36:1* |
3.36:1 |
3.67:1 |
3.67:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.70:1 |
4.11:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
||||||
4.11:1 |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
||||||||
4.63:1 |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
||||||||
5.29:1 |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
|||||||||
6.17:1 |
4.63:1 |
* Modelim RSS1344E
|
D11K330 |
D11K370 |
D11K410 |
D11K450 |
D13K420 |
D13K460 |
D13K500 |
D13K540 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Powertronic |
||||||||
PT2106 |
● |
● |
● |
● |
||||
PT2606 |
● |
● |
● |
● |
||||
I-Shift |
||||||||
AT2412F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
||
AT2612F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
ATO2612F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
I-Shift divsajūgu pārnesumkārba |
||||||||
SP02812 |
● |
● |
● |
|||||
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru |
||||||||
RSS1244B |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1344C/E |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1352 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1356 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTS2370A |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1370A/B |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTS2310A |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru |
||||||||
RSH1365 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
|
RSH1370F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH2610F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH3210 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH3312 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH3815 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
Velkošais priekšējais tilts/sadales kārba |
||||||||
FAA11/FAA21/V2501TB |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
PTER-DIN
Dzinēja aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.
PTER1400
Dzinēja aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTER100
Dzinēja aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTR-F
Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-FL/FH
Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.
PTRD-F
Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.
PTRD-D
Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.
PTRD-D1
Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.
PTRD-D2
Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena — priekšpusē ar DIN pievienojumu.