Kravas automašīnas

VOLVO FM SPĒKA PĀRVADA SPECIFIKĀCIJAS

Dzinēji

 

D11K

D13K

G13C

Izmešu standarts

Euro 6

Euro 6

Euro 6

Cilindru skaits

6

6

6

Tilpums

10,8 dm3

12,8 dm3

12,8 dm3

Virzuļa gājiens

152 mm

158 mm

158 mm

Cilindra diametrs

123 mm

131 mm

131 mm

Kompresijas pakāpe

17:01

18:01

17:01

Ekonomiskie apgriezieni

1000–1500 apgr./min

950–1400 apgr./min

1000–1400 apgr./min

Izplūdes gāzu bremzes jauda

160 kW (2400 apgr./min)

200 kW (2300 apgr./min)

 

VEB jauda

290 kW (2400 apgr./min)

   

VEB

opcija

   

VEB+ jauda

 

375 kW (2300 apgr./min)

375 kW (2300 apgr./min)

VEB+

 

opcija

opcija

Eļļas filtri

2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma

2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma

2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma

Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru

36 l

33 l

33 l

Dzeses sistēma, kopējais tilpums

36 l

38 l

39,5 l


 

Eļļas maiņas intervāls

līdz 100 000 km vai reizi gadā saskaņā ar VDS4.

Prasības degvielai

Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)
Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela)
LNG autobūves kvalitāte.

Pie dzinēja nostiprināmā jaudas noņemšanas kārba

 

Izejas vārpstas griezes moments

Pārnesumskaitlis

EPTT350

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1


*Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā.

D11K — jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi ES 582/2011

D11K330 (245 kW)

 

Maks. jauda ar 1700 apgr./min

330 Zs

Maks. griezes moments ar 877–1400 apgr./min

1600 Nm

D11K380 (280 kW)

 

Maks. jauda ar 1700 apgr./min

380 Zs

Maks. griezes moments ar 938–1400 apgr./min

1800 Nm

D11K430 (317 kW)

 

Maks. jauda ar 1700 apgr./min

430 Zs

Maks. griezes moments ar 1008–1400 apgr./min

2050 Nm

D11K460 (339 kW)

 

Maks. griezes moments ar 1700 apgr./min

460 Zs

Maks. griezes moments ar 1050–1400 apgr./min

2200 Nm



D13K — jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi ES 582/2011

D13K380 (279 kW)

 

Maks. jaudas nomināls pie 1700 apgr./min

380 Zs

Maks. griezes moments ar 830–1400 apgr./min

1814 Nm

D13K420 (309 kW)

 

Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min

420 Zs

Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min

2100 Nm

D13K460 (345 kW)

 

Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min

460 Zs

Maks. griezes moments ar 945–1400 apgr./min

2300 Nm

D13K500 (368 kW)

 

Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min

500 Zs 

Maks. griezes moments ar 980–1400 apgr./min

2500 Nm 

G13C — jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi EC 582/2011

G13C420 (309 kW)

 

Maks. jauda ar 1400–1800 apgr./min

420 Zs

Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min

2100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Maks. jauda ar 1700–1800 apgr./min

460 Zs

Maks. griezes moments ar 1050–1400 apgr./min

2300 Nm

I-Shift

12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto retarderu, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju.

I-Shift

Tips Augstākais pārnesums Griezes moments (Nm) Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas)
AT2412F Tiešais 2400 44
AT2612F Tiešais 2600 100
ATO2612F Paaugstinātais 2600 100

 

I-Shift divsajūgu pārnesumkārbas specifikācijas

Tips Augstākais pārnesums Griezes moments (Nm) Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas)
SPO2812 Paaugstinātais 2800 80

Aizmugurējie tilti

Tips

Tilts

Reduktors

Maks. griezes moments (Nm)

Maks. tilta/dubulttilta noslodze (tonnas)

Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas)

Tilti ar vienu reduktoru

         

RSS1244

Viens tilts

Hipoidālais

2800

12

44

RSS1344C/E

Viens tilts

Hipoidālais

2600

13

44

RSS1352A

Viens tilts

Hipoidālais

2800

13

52

RSS1356

Viens tilts

Hipoidālais

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Viens tilts

Hipoidālais

3550

13

70

RTS2370A

Dubulttilts

Hipoidālais

3550

23

80

RTS2310A

Dubulttilts

Hipoidālais

3550

23

100

Tilti ar galveno pārvadu un riteņu reduktoriem

         

RSH1370F

Viens tilts

Koniskais, spirālzobu

3550

13

70

RTH2610F

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3550

26

100

RTH3210

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3550

32

100

RTH3312

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3550

33

120

RTH3815

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3550

38

150

aizmugurējo tiltu pārnesumskaitļus

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.64:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1

2.79:1

2.31:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1

3.10:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1

3.44:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

3.36:1

3.67:1

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

 

3.40:1**

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

   
 

4.63:1

 

3.67:1**

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

   
 

5.29:1

 

4.11:1**

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

   
       

6.17:1

4.63:1

         


* Paredzēts RSS1344E
** Paredzēts RSS1370B

Spēka pārvada kombinācijas

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450

D13K380

D13K420

D13K460

D13K500

G13C420

G13C460

                     

I-Shift

                   

AT2412F

 

 

 

 

 

 

 

 

AT2612F

 

 

 

 

 

 

 

 

ATO2612F

 

 

 

 

 

 

 

 

AT2412G

   

AT2612G

   

ATO2612G

   

I-Shift divsajūgu pārnesumkārba

             

SP02812

           

   

Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru

             

RSS1244

 

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru

             

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

Jaudas noņemšanas kārbas

Piedāvājam ļoti plašu no sajūga darbības režīma atkarīgo un neatkarīgo jaudas noņemšanas kārbu rindu dažādu mehānismu piedziņai.

Pie dzinēja piestiprināmās

PTER-DIN
Dzinēja aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.

PTER1400
Dzinēja aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.

PTER100
Dzinēja aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.

Pie pārnesumkārbas piestiprināmās

PTR-F
Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.

PTR-FL/FH
Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.

PTRD-F
Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.

PTRD-D
Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.

PTRD-D1
Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.

PTRD-D2
Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.

 

PIEKĻŪSTIET TUVĀK VOLVO FM

Izveidojiet savu ideālo kravas automašīnu. To var izdarīt pie vietējā Volvo Trucks dīlera.