Kravas automašīnas

Latvija

×

Volvo FM šasiju specifikācijas

 

  • Šasiju augstums
  • Priekšējās ass maks. noslodze
  • aizmugurējo balstiekārtu
  • Seglierīces pievienošanas augstumi
  • Aizmugurējās šķērssijas
  • Degvielas tvertnes
  • AdBlue tvertnes
  •  

     

  • Segli
  • Volvo dinamiskā stūrēšana
  • Tandēma tilta pacelšana
  • Papildtilti aiz dzenošā tilta
  • papildtiltus pirms dzenošā tilta (pusher axles)
  • Bremzes 
  •  

    Šasiju augstums

    X-Low zema (vilcējam)

    aptuv. 810 mm

    Zema

    aptuv. 850 mm

    Vidēja

    aptuv. 900 mm

    Augsta

    aptuv. 1000 mm

    Xhigh

    aptuv. 1200 mm

    Priekšējā tilta maks. noslodze (tonnas)

     

    Pneimatiska

    Lokšņu

    X-Low zema

    8

    Zema

    8

    Vidēja

    10/20*

    9

    Augsta

    10/20*

    10/20**

    Xhigh

    -

    10/20**



    * Ar diviem priekšējiem tiltiem (FAL20 uz GRAS-GR)
    ** Ar diviem priekšējiem tiltiem (FAA20/FAA21)

    aizmugurējo balstiekārtu

     Tips

    Tilts

    Balstiekārta

    Tilta/dubulttilta noslodze

    Reduktors

    Papildtilti pirms/aiz dzenošā tilta

    Viena ass

             

    RAD-L90

    4×2

    Paraboliska/daudzslokšņu

    13 t

    Galvenais pārvads/riteņu reduktori

     

    RAD-GR

    4×2

    Pneimatiska

    11,5/13 t

    Galvenais pārvads/riteņu reduktori

     

    RAD-G2

    4×2

    Pneimatiska

    13 t

    Riteņu

     

    RAD-G4

    4×2

    Pneimatiska

    11,5/12 t

    Viena

     

    Divas vai trīs asis

             

    RADT-GR

    6×2/8×2

    Pneimatiska

    19/20,5/22,5/23 t

    Galvenais pārvads/riteņu reduktori

    Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais)

    RAPD-GR

    6×2

    Pneimatiska

    19/19/22 t

    Galvenais pārvads/riteņu reduktori

    Papildtilts pirms dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais)

    RAPD-G4

    6×2

    Pneimatiska

    16 t

    Viena

    Pirms dzenošā tilta novietots fiksēts papildtilts

    RADD-BR

    6×4/8×4

    Parabolisks

    20/21 t

    Galvenais pārvads/riteņu reduktori

     

    RADD-TR1

    6×4/8×4

    Paraboliska/daudzslokšņu

    23/26 t

    Galvenais pārvads/riteņu reduktori

     

    RADD-TR2

    6×4/8×4

    Daudzlokšņu

    26/32 t

    Riteņu

     

    RADD-TR3

    6×4/8×4

    Parabolisks

    38 t

    Riteņu

     

    RADD-GR

    6×4/8×4

    Pneimatiska

    17/21/23/26 t

    Galvenais pārvads/riteņu reduktori

     

    RADDT-GR

    8×4/10×4

    Pneimatiska

    27/33/36 t

    Galvenais pārvads/riteņu reduktori

    piestūrējams papildtilts aiz dzenošā tilta

    RAPDD-GR

    8×4

    Pneimatiska

    27/30,5/32/35 t

    Galvenais pārvads/riteņu reduktori

    stūrējams papildtilts pirms dzenošā tilta

    RAPDT-GR

    8×2

    Pneimatiska

    27/30/30,5/31,5/32 t

    Galvenais pārvads/riteņu reduktori

    3 tilti/stūrējams papildtilts pirms dzenošā tilta un fiksēts vai stūrējams papildtilts aiz dzenošā tilta

    Seglierīces pievienošanas augstumi

    Piedziņa

    Šasija

    Balstiekārta

    Rāmja augstums

    Seglierīces augstums*

    Riepas

    Min. pievienošanas augstums**

    Nominālais augstums brauciena laikā**

    4×2

    X-Low zema

    RAD-GR

    266

    140

    295/55

    867

    912

     

    X-Low zema

    RAD-GR

    266

    140

    295/60

    887

    932

     

    Zema

    RAD-GR

    266

    140

    315/60

    955

    1015

     

    Vidēja

    RAD-GR

    266

    140

    315/70

    1014

    1075

     

    Vidēja

    RAD-GR

    300

    140

    315/70

    1031

    1092

     

    Augsta

    RAD-GR

    266

    140

    315/80

    1056

    1147

     

    Augsta

    RAD-GR

    300

    140

    315/80

    1090

    1164

    6×2

    Zema

    RADT-GR

    266

    160

    315/60

    975

    1035

     

    Vidēja

    RADT-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Vidēja

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    Augsta

    RADT-GR

    300

    150*

    315/80

    1160

    1234

     

    Vidēja

    RAPD-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Vidēja

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    Augsta

    RAPD-GR

    266

    160

    315/80

    1076

    1167

     

    Augsta

    RAPD-GR

    300

    160

    315/80

    1110

    1184

    6×4

    Augsta

    RADD-GR

    300

    150*

    315/80

    1173

    1234

    8×4

    Augsta

    RAPDD-GR

    300

    160

    315/80

    1137

    1207


    * +60 mm montāžas augstums.
    ** Aptuvenie augstumi.

    Aizmugurējās šķērssijas
    Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrālā tilta piekabēm. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.

    Degvielas tvertnes
    Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. 4×2 vilcējam maksimālais degvielas tvertņu tilpums ir 1480 litri. LNG tvertnes ar izmēru 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) un 205 kg (495 l). Diviem priekšējiem tiltiem EU6 plastikāta degvielas tvertne starp priekšējiem tiltiem.

    AdBlue tvertnes
    Plastmasas. Tilpums: no 32 līdz 100 litriem. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes blokā. 

    Segli.
    Sertificētā konstrukcija pieļauj noslodzi līdz 36 tonnām. Piedāvājumā ir iekļautas dažāda augstuma ISO seglierīces ar L veida profilu, nodrošinot ievērojamu izvēles brīvību. Seglierīce ar piemetinātiem stiprināšanas atlokiem ir visvieglākais variants, jo tās nostiprināšanai nav vajadzīga montāžas plāksne. Seglu augstums no šasijas virsmas ir aptuveni 140 milimetri. Dažiem variantiem kā opcija pieejama centralizētā eļļošana un puspiekabes pievienojuma indikators.

    Bremzes.
    Elektroniskā bremžu sistēma (EBS) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu nostrādi, vienlaikus sniedzot piekļuvi vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām. EBS ir standarts visām specifikācijām.

     

    Volvo dinamiskā stūrēšana
    Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā.
    Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām tiltu konfigurācijām, tostarp kravas automašīnām ar dubultajiem priekšējiem tiltiem.
    Papildu aktīvās stūrēšanas funkcijas, piemēram, personīgie iestatījumi un vadības norādes, lai braukšanu padarītu vēl baudāmāku un drošāku.

    Tandēma tilta pacelšana
    Sniedz iespēju deaktivizēt un pacelt tandēma paceļamā tilta dzenošo tiltu, samazinot degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīna ir piekrauta, tilts automātiski nolaižas un aktivizējas. 
    Tandēma tilta pacelšana ir pieejama 6 × 4 un 8 × 4 konfigurācijās (ar tandēma paceļamo tiltu), kas ir aprīkotas ar disku bremzēm.

    Papildtilti aiz dzenošā tilta
    Pieejamas vairākas konfigurācijas — fiksētie ar monoriteņiem vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5, 10 vai 16 tonnas.

    Papildtilti pirms dzenošā tilta
    Pieejami kā fiksētie vai aktīvi piestūrējamie tilti gan vilcējiem, gan kravas automašīnām. Tilta noslodze: 4,5, 7,5 vai 9 tonnas.

    EBS Medium

    Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas.
    EBS statusa vadība
    EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.
    Braukšanas uzsākšana kāpumā
    Bremzes tiek atslēgtas tikai pēc tam, kad dzenošajiem riteņiem tiek pievadīts kustības uzsākšanai pietiekams griezes moments.
    Bremžu kluču nodiluma analīze
    Bremžu kluču uzraudzība – nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu. (Tikai disku bremzēm.)
    Stāvbremzes automātiska izslēgšana
    Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).

    Papildu iespējas

    Programmu paketes iespējams papildināt ar tālāk minētajām iespējām.
    Stretch Brake
    Sniedz iespēju nepieciešamības gadījumā impulsveidīgi piebremzēt piekabi. Bremzēšana tiek nodrošināta automātiski, samazinot transportlīdzekļa sastāva “salocīšanās” iespējamību.
    ESC (Elektroniskā stabilitātes sistēma)
    Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā „salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2 un 3 tiltiem.
    Ārkārtas bremzēšanas lukturi
    Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk periodiski mirgot — četri gaismas impulsi sekundē.
    Hidrauliskais palēninātājs
    Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais palēninātājs, maksimālā jauda 440 kW.

    VAI PATĪK? VADIET TO

    Tikai, sēžot pie stūres, iespējams patiešām izmēģināt mūsu jaunās, dinamiskās šasijas. Vietējam Volvo Trucks dīlerim ir atslēgas.