|
D16K |
---|---|
Izmešu standarts |
Euro 6 |
Cilindru skaits |
6 |
Tilpums |
16,1 dm³ |
Virzuļa gājiens |
165 mm |
Cilindra diametrs |
144 mm |
Kompresijas pakāpe |
16.0:1 |
Ekonomiskie apgriezieni |
950–1400 apgr./min |
Izplūdes gāzu bremzēšanas jauda |
230 kW (2200 apgr./min) |
VEB+ jauda |
470 kW (2200 apgr./min) |
VEB+ |
opcija |
Eļļas filtri |
2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma |
Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru |
42 l |
Dzeses sistēma, kopējais tilpums |
48 l |
Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)
Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela)
Līdz 100 000 km vai vienreiz gadā – saskaņā ar VDS4.
|
Izejas vārpstas griezes moments |
Pārnesumskaitlis |
---|---|---|
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1000 Nm* |
1.26:1 |
*Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā.
Jauda atbilstīgi ES 582/2011
D16K550 (410 kW) |
|
---|---|
Maks. jauda pie 1380–1700 apgr./min |
550 ZS |
Maks. griezes moments pie 900-1380 apgr./min |
2800 Nm |
D16K650 (480 kW) |
|
Maks. jauda pie 1450–1700 apgr./min |
650 ZS |
Maks. griezes moments pie 950–1450 apgr./min |
3150 Nm |
D16K750 (550 kW) |
|
Maks. jauda pie 1600–1800 apgr./min |
750 Zs |
Maks. griezes moments pie 950–1400 apgr./min |
3550 Nm |
Tips |
Augstākais pārnesums |
Griezes moments (Nm) |
Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|
AT2812F |
Tiešais |
2800 |
60 |
ATO3112F |
Paaugstinātais |
3150 |
100 |
ATO3512F |
Paaugstinātais |
3550 |
100 |
Tips |
Ass |
Reduktors |
Maks. griezes moments (Nm) |
Maks. tilta/dubulttilta noslodze (tonnas) |
Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|---|---|
Asis ar vienu reduktoru |
|||||
RSS1356 |
Viena ass |
Hipoidālais |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Viena ass |
Hipoidālais |
13 |
70 |
|
RTS2370A |
Dubulttilts |
Hipoidālais |
3550 |
23 |
70 |
RTS2310 |
Dubulttilts |
Hipoidālais |
3550 |
23 |
100 |
Asis ar galveno pārvadu un riteņu reduktoriem |
|||||
RSH1370F |
Viena ass |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Dubulttilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Dubulttilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Dubulttilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Dubulttilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
38 |
150 |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210G |
RTH3312B |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.50:1 |
2.06:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.79:1 |
2.17:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
3.10:1 |
2.47:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
3.44:1 |
2.47:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.67:1 |
2.64:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
|
2.85:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.08:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
|||
3.40:1* |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
||||
3.67:1* |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
||||
4.11:1* |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
|||||
6.17:1 |
4.63:1 |
* RSS1370B
|
D16K550 |
D16K650 |
D16K750 |
---|---|---|---|
I-Shift |
|||
AT2812F |
|||
ATO3112F |
● |
● |
|
ATO3512F |
● |
||
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru |
|||
RSS1356 |
● |
||
RSS1370A/B |
● |
● |
● |
RTS2370A |
● |
● |
● |
RTS2310A |
● |
● |
● |
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru |
● |
● |
● |
RSH1370F |
● |
● |
● |
RTH2610F |
● |
● |
● |
RTH3210 |
● |
● |
● |
RTH3312 |
● |
● |
● |
RTH3815 |
● |
● |
● |
PTER-DIN: motora aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.
PTER1400: motora aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTER-100: Dzinēja aizmugurē piestiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTR-F: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-FL/FH: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.
PTRD-F: Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.
PTRD-D: Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.
PTRD-D1: Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.
PTRD-D2: Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena — priekšpusē ar DIN pievienojumu.