|
D13K |
D13K420TC, D13K460TC un D13K500TC | G13C* |
---|---|---|---|
Izmešu standarts |
Euro 6 |
Euro 6 |
Euro 6 |
Cilindru skaits |
6 |
6 |
6 |
Tilpums |
12,8 dm³ |
12,8 dm³ |
12,8 dm³ |
Virzuļa gājiens |
158 mm |
158 mm |
158 mm |
Cilindra diametrs |
131 mm |
131 mm |
131 mm |
Kompresijas pakāpe |
18:1 (420, 460, 500 ZS), 17:1 (540 ZS) |
17:01 |
17:01 |
Ekonomiskie apgriezieni |
950–1400 apgr./min |
900–1300 apgr./min |
1000–1400 apgr./min |
Izplūdes gāzu bremzēšanas jauda |
200 kW (2300 apgr./min) |
- |
- |
VEB+ jauda |
375 kW (2300 apgr./min) |
375 kW (2300 apgr./min) |
375 kW (2300 apgr./min) |
VEB+ |
opcija |
opcija |
opcija |
Eļļas filtri |
2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma |
2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma |
2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma |
Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru |
33 l |
35 l |
33 l |
Dzeses sistēma, kopējais tilpums |
38 l |
38 l |
39,5 l |
* LNG
Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)
Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela)
Līdz 100 000 km vai vienreiz gadā – saskaņā ar VDS4.
|
Izejas vārpstas griezes moments |
Pārnesumskaitlis |
---|---|---|
EPTT350 |
350 Nm* |
1.26:1 |
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1000 Nm* |
1.26:1 |
*Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā.
Jauda atbilstīgi EC 582/2011
Jauda atbilstīgi EC 582/2011
D13TC ir pieejams ar 420, 460 un 500 Zs jaudu. Bet griezes momenta līmeņi ir augstāki nekā citos D13 dzinējos. 460 Zs D13TC sasniedz tādu pašu griezes momentu kā D13 dzinējs ar 540 Zs, bet ar mazāku apgriezienu skaitu. Un 500 Zs I-Save iekļaujas D16 līmenī ar 2800 Nm pie tāda paša mazā apgriezienu skaita.
Tas ir iespējams ar paaugstinātas efektivitātes turbokompresora tehnoloģiju, kas pēc turbokompresora izmanto papildu turbīnu, lai pārstrādātu neizmantotu izplūdes gāzu enerģiju. Šī enerģija tiek pārvērsta griezes momentā, paaugstinot kloķvārpstas apgriezienus – iegūstot jaudīgu dzinēju ar ļoti efektīvu degvielas patēriņu.
D13K380 (279 kW) |
|
---|---|
Maks. jaudas nomināls pie 1700 apgr./min |
380 Zs |
Maks. griezes moments ar 830–1400 apgr./min |
1814 Nm |
D13K420 (309 kW) |
|
Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min |
420 Zs |
Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min |
2100 Nm |
D13K420TC (309 kW) |
|
Maks. jauda ar 1230–1600 apgr./min |
420 Zs |
Maks. griezes moments ar 900–1230 apgr./min |
2400 Nm |
D13K460 (345 kW) |
|
Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min |
460 Zs |
Maks. griezes moments ar 945–1400 apgr./min |
2300 Nm |
D13K460TC (345 kW) |
|
Maks. jauda ar 1240–1600 apgr./min |
460 Zs |
Maks. griezes moments ar 900–1240 apgr./min |
2600 Nm |
D13K500 (368 kW) |
|
Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min |
500 Zs |
Maks. griezes moments ar 980–1400 apgr./min |
2500 Nm |
D13K500TC (368 kW) |
|
Maks. jauda ar 1250–1600 apgr./min |
500 Zs |
Maks. griezes moments ar 900–1250 apgr./min |
2800 Nm |
D13K540 (397 kW) |
|
Maks. jauda ar 1458–1700 apgr./min |
540 Zs |
Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min |
2600 Nm |
Jauda atbilstīgi EC 582/2011
G13C420 (309 kW) |
|
---|---|
Maks. jauda ar 1400–1800 apgr./min |
420 Zs |
Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min |
2100 Nm |
G13C460 (338 kW) |
|
Maks. jauda ar 1700–1800 apgr./min |
460 Zs |
Maks. griezes moments ar 1050–1400 apgr./min |
2300 Nm |
Tips |
Augstākais pārnesums |
Griezes moments (Nm) |
Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|
AT2412F | Tiešais | 2400 | 44 |
AT2612F | Tiešais | 2600 | 100 |
ATO2612F | Paaugstinātais | 2600 | 100 |
AT2412G | Tiešais | 2400 | 44 |
AT2612G | Tiešais | 2600 | 100 |
ATO2612G | Paaugstinātais | 2600 | 100 |
AT2812G | Tiešais | 2800 | 60 |
ATO3112G | Paaugstinātais | 3150 | 100 |
Tips |
Tilts |
Reduktors |
Maks. griezes moments (Nm) |
Maks. tilta/dubulttilta noslodze (tonnas) |
Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas) |
---|---|---|---|---|---|
Tilti ar vienu reduktoru |
|||||
RSS1244B |
Viens tilts |
Hipoidālais |
2800 |
12 |
44 |
RSS1344C/D |
Viens tilts |
Hipoidālais |
2600 |
13 |
44 |
RSS1344E |
Viens tilts |
Hipoidālais |
2800 |
13 |
44 |
RSS1352A |
Viens tilts |
Hipoidālais |
2800 |
13 |
52 |
RSS1356 |
Viens tilts |
Hipoidālais |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1360 |
Viens tilts |
Hipoidālais |
3550 |
13 |
60 |
RSS1370A/B |
Viens tilts |
Hipoidālais |
3550 |
13 |
70 |
RTS2370A |
Dubulttilts |
Hipoidālais |
3550 |
23 |
70 |
RTS2310A |
Dubulttilts |
Hipoidālais |
3550 |
23 |
100 |
Tilti ar galveno pārvadu un riteņu reduktoriem |
|||||
RSH1370F |
Viens tilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Dubulttilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Dubulttilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Dubulttilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Dubulttilts |
Koniskais, spirālzobu |
3550 |
38 |
150 |
RSS1244B |
RSS1344C/D |
RSS1344E |
RSS1352A |
RSS1356 |
RSS1360 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210G |
RTH3312B |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 |
2.31:1* | 2.31:1 | 2.31:1 | 2.50:1 | 2.47:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.47:1 |
2.47:1* | 2.47:1 | 2.47:1 | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.64:1 |
2.64:1* | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.79:1 | 2.85:1 | 2.31:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
2.85:1 |
2.85:1* | 2.85:1 | 2.85:1 | 3.10:1 | 3.08:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.08:1 |
3.08:1* | 3.08:1 | 3.08:1 | 3.44:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
3.36:1 |
3.36:1* | 3.36:1 | 3.36:1 | 3.67:1 | 3.67:1 | 2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 7.21:1 | |
|
3.70:1 | 4.11:1 | 3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | ||||||
|
4.11:1 | 3.40:1** | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | |||||||
|
4.63:1 | 3.67:1** | 5.14:1 | 3.70:1 | 7.21:1 | ||||||||
|
5.29:1 | 4.11:1** | 5.67:1 | 4.11:1 | |||||||||
|
6.17:1 | 6.17:1 | 4.63:1 |
* Modelim RSS1344D/E
** Modelim RSS1370B
|
D13K380 | D13K420 | D13K460 | D13K500 | D13K540 | D13K420TC | D13K460TC | D13K500TC | G13C420 | G13C460 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I-Shift |
||||||||||||
AT2412F |
● | ● | ||||||||||
AT2612F |
● | ● | ||||||||||
ATO2612F |
● | ● | ||||||||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | ||||||||
AT2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||||
ATO2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||||
AT2812G | ● | |||||||||||
ATO3112G | ● | |||||||||||
I-Shift divsajūgu pārnesumkārba |
||||||||||||
SP02812 |
● | ● | ● | ● | ● | |||||||
Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru |
||||||||||||
RSS1244B |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RSS1344C/D |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RSS1344E |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RSS1352A |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RSS1356 |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RSS1360 |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RSS1370A/B |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RTS2370A |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RTS2310A |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru |
||||||||||||
RSH1370F |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RTH2610F |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RTH3210 |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||||
RTH3312 |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||||
RTH3815 |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
PTER-DIN: motora aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.
PTER1400: motora aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTER-100: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTR-F: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-FL/FH: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.
PTRD-F: Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.
PTRD-D: Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.
PTRD-D1: Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.
PTRD-D2: Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.