Kravas automašīnas

Volvo FH spēka pārvada specifikācijas

Dzinēji

 

D13K 

D13K420TC, D13K460TC un D13K500TC

G13C* 

Izmešu standarts 

Euro 6 

Euro 6 

Euro 6

Cilindru skaits 

6

6

Tilpums 

12,8 dm³ 

12,8 dm³ 

12,8 dm³

Virzuļa gājiens 

158 mm 

158 mm 

158 mm

Cilindra diametrs 

131 mm 

131 mm 

131 mm

Kompresijas pakāpe 

18:1 (420, 460, 500 ZS), 17:1 (540 ZS)

17:01

17:01

Ekonomiskie apgriezieni 

950–1400 apgr./min 

900–1300 apgr./min 

1000–1400 apgr./min

Izplūdes gāzu bremzēšanas jauda

200 kW (2300 apgr./min)

-

-

VEB+ jauda 

375 kW (2300 apgr./min)

375 kW (2300 apgr./min)

375 kW (2300 apgr./min)

VEB+ 

opcija

opcija

opcija 

Eļļas filtri 

2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma  

2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma  

2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma 

Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru 

33 l 

35 l 

33 l 

Dzeses sistēma, kopējais tilpums 

38 l 

38 l 

39,5 l 


* LNG

Prasības degvielai

Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)
Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela)

 

Eļļas maiņas intervāls

Līdz 100 000 km vai vienreiz gadā – saskaņā ar VDS4. 

Pie dzinēja nostiprināmā jaudas noņemšanas kārba

 

Izejas vārpstas griezes moments 

Pārnesumskaitlis 

EPTT350 

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650 

650 Nm* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 Nm* 

1.26:1


*Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā.

D13K — jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi EC 582/2011

D13TC – jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi EC 582/2011

D13TC ir pieejams ar 420, 460 un 500 Zs jaudu. Bet griezes momenta līmeņi ir augstāki nekā citos D13 dzinējos. 460 Zs D13TC sasniedz tādu pašu griezes momentu kā D13 dzinējs ar 540 Zs, bet ar mazāku apgriezienu skaitu. Un 500 Zs I-Save iekļaujas D16 līmenī ar 2800 Nm pie tāda paša mazā apgriezienu skaita.

Tas ir iespējams ar paaugstinātas efektivitātes turbokompresora tehnoloģiju, kas pēc turbokompresora izmanto papildu turbīnu, lai pārstrādātu neizmantotu izplūdes gāzu enerģiju. Šī enerģija tiek pārvērsta griezes momentā, paaugstinot kloķvārpstas apgriezienus – iegūstot jaudīgu dzinēju ar ļoti efektīvu degvielas patēriņu.

D13K380 (279 kW)

 

Maks. jaudas nomināls pie 1700 apgr./min

380 Zs

Maks. griezes moments ar 830–1400 apgr./min

1814 Nm

D13K420 (309 kW) 

 

Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min

420 Zs 

Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min

2100 Nm 

D13K420TC (309 kW)

 

Maks. jauda ar 1230–1600 apgr./min

420 Zs

Maks. griezes moments ar 900–1230 apgr./min

2400 Nm

D13K460 (345 kW)

 

Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min

460 Zs

Maks. griezes moments ar 945–1400 apgr./min

2300 Nm

D13K460TC (345 kW)

 

Maks. jauda ar 1240–1600 apgr./min

460 Zs

Maks. griezes moments ar 900–1240 apgr./min

2600 Nm 

D13K500 (368 kW) 

 

Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min

500 Zs

Maks. griezes moments ar 980–1400 apgr./min

2500 Nm

D13K500TC (368 kW)

 

Maks. jauda ar 1250–1600 apgr./min

500 Zs

Maks. griezes moments ar 900–1250 apgr./min

2800 Nm

D13K540 (397 kW) 

 

Maks. jauda ar 1458–1700 apgr./min

540 Zs

Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min

2600 Nm

G13C — jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi EC 582/2011

G13C420 (309 kW)

 

Maks. jauda ar 1400–1800 apgr./min

420 Zs

Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min

2100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Maks. jauda ar 1700–1800 apgr./min

460 Zs

Maks. griezes moments ar 1050–1400 apgr./min

2300 Nm

I-Shift

12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto retarderu, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju.

Specifikācijas

Tips

Augstākais pārnesums

Griezes moments (Nm)

Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas)

AT2412F Tiešais  2400 44
AT2612F Tiešais  2600 100
ATO2612F Paaugstinātais  2600 100
AT2412G Tiešais  2400 44
AT2612G Tiešais  2600 100
ATO2612G Paaugstinātais  2600 100
AT2812G Tiešais  2800 60
ATO3112G Paaugstinātais  3150 100

I-Shift divsajūgu pārnesumkārbas specifikācijas

Tips 

Augstākais pārnesums 

Griezes moments (Nm)

Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas)

SPO2812

Paaugstinātais

2800

80

Aizmugurējie tilti

Tips 

Tilts

Reduktors

Maks. griezes moments (Nm)

Maks. tilta/dubulttilta noslodze (tonnas)

Transportlīdzekļa pilna masa (tonnas)

Tilti ar vienu reduktoru

         

RSS1244B

Viens tilts

Hipoidālais

2800

12

44

RSS1344C/D

Viens tilts

Hipoidālais

2600

13

44

RSS1344E

Viens tilts

Hipoidālais

2800

13

44

RSS1352A

Viens tilts

Hipoidālais

2800

13

52

RSS1356

Viens tilts

Hipoidālais

2400/2800

13

56/44

RSS1360

Viens tilts

Hipoidālais

3550

13

60

RSS1370A/B

Viens tilts

Hipoidālais

3550

13

70

RTS2370A

Dubulttilts

Hipoidālais

3550

23

70

RTS2310A

Dubulttilts

Hipoidālais

3550

23

100

Tilti ar galveno pārvadu un riteņu reduktoriem

         

RSH1370F

Viens tilts

Koniskais, spirālzobu

3550

13

70

RTH2610F

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3550

26

100

RTH3210

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3550

32

100

RTH3312

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3550

33

120

RTH3815

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3550

38

150

aizmugurējo tiltu pārnesumskaitļus

RSS1244B

RSS1344C/D

RSS1344E

RSS1352A

RSS1356

RSS1360

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210G

RTH3312B

RTH3815

2.31:1

2.31:1* 2.31:1 2.31:1 2.50:1 2.47:1 2.06:1 2.43:1 2.06:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1 4.14:1

2.47:1

2.47:1* 2.47:1 2.47:1 2.64:1 2.64:1 2.17:1 2.57:1 2.17:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1 4.58:1

2.64:1

2.64:1* 2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.31:1 2.83:1 2.31:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1 5.43:1

2.85:1

2.85:1* 2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 2.47:1 3.09:1 2.47:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1 7.22:1

3.08:1

3.08:1* 3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 2.64:1 3.40:1 2.64:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1  

3.36:1

3.36:1* 3.36:1 3.36:1 3.67:1 3.67:1 2.85:1 3.78:1 2.85:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1  

 

3.70:1       4.11:1 3.08:1 4.13:1 3.08:1   4.55:1 4.55:1    

 

4.11:1         3.40:1** 4.50:1 3.36:1   5.41:1 5.41:1    

 

4.63:1         3.67:1** 5.14:1 3.70:1     7.21:1    

 

5.29:1         4.11:1** 5.67:1 4.11:1          

 

6.17:1           6.17:1 4.63:1          


* Modelim RSS1344D/E
** Modelim RSS1370B

Spēka pārvada kombinācijas

 

D13K380 D13K420   D13K460 D13K500 D13K540 D13K420TC D13K460TC D13K500TC G13C420 G13C460    

I-Shift

                       

AT2412F

                   

AT2612F

                   

ATO2612F

                   
AT2412G                
AT2612G          
ATO2612G          
AT2812G                      
ATO3112G                      

I-Shift divsajūgu pārnesumkārba 

                       

SP02812 

             

Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru

                       

RSS1244B

     

RSS1344C/D

     

RSS1344E

     

RSS1352A

     

RSS1356

     

RSS1360

     

RSS1370A/B

     

RTS2370A

     

RTS2310A

     

Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru

                       

RSH1370F

     

RTH2610F

     

RTH3210

         

RTH3312

         

RTH3815

         

Jaudas noņemšanas kārbas

Piedāvājam ļoti plašu no sajūga darbības atkarīgas un neatkarīgas jaudas noņemšanas kārbas, kas piemērotas dažādu virsbūves aprīkojumu piedziņai.

No sajūga neatkarīgās jaudas noņemšanas kārbas

PTER-DIN: motora aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.
PTER1400: motora aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.
PTER-100: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.

 

No sajūga atkarīgās jaudas noņemšanas kārbas

PTR-F: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-FL/FH: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.
PTRD-F: Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.
PTRD-D: Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.
PTRD-D1: Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.
PTRD-D2: Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.

PIEKĻŪSTIET TUVĀK VOLVO FH

Izveidojiet savu ideālo kravas automašīnu. To var izdarīt pie vietējā Volvo Trucks dīlera.