Kravas automašīnas

Volvo FH šasiju specifikācijas

 

Šasiju augstums

 

X-Low zema (vilcējam)

aptuv. 810 mm

Zema

aptuv. 850 mm

Vidēja

aptuv. 900 mm

Augsta

aptuv. 1000 mm

X-High

aptuv. 1200 mm

Priekšējā tilta maks. noslodze (tonnas)

 

 

Pneimatiska

Lokšņu

X-Low zema

7.5

-

Zema

8

-

Vidēja

10/20*

9

Augsta

10/20*

10/18**

X-High

-

10/20**


* Ar diviem priekšējiem tiltiem (FAL20 uz GRAS-GR)
** Ar diviem priekšējiem tiltiem (FAA20/FAA21)

aizmugurējo balstiekārtu

 

Tips

Tilts

Balstiekārta

Tilta/dubulttilta noslodze

Reduktors

Papildtilti pirms vai aiz dzenošā tilta

Viena ass

    

 

RAD-L90

4×2

Paraboliska/daudzslokšņu

13 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAD-GR

4×2

Pneimatiska

11,5/13 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAD-G2

4×2

Pneimatiskie (būvniecībai)

13 t

Riteņu

 
      

Divas vai trīs asis

     

RADT-GR

6×2

Pneimatiska

19/20,5/22,5/23 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais)

RAPD-GR

6×2

Pneimatiska

19/22 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Fiksēts/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta

RADD-G2

6×4/8×4

Pneimatiskie (būvniecībai)

21/23/26 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADD-BR

6×4/8×4

Parabolisks

21 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Paraboliskā/parastā slokšņu

23/26 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Parastā slokšņu

26/32 t

Riteņu

 

RADD-TR3

8 x 4

Parastā slokšņu

38 t

Riteņu

 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneimatiska

21/23/26 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAPDT-GR

8×2

Pneimatiska

27/30/30,5/31,5/32 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais) un papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais)

RADDT-GR

8×4/10×4

Pneimatiska

27/33/36 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais)

RAPDD-GR

8×4

Pneimatiska

27/30,5/32/35 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais)

RADDT-G2

8×4/10×4

Pneimatiskie (būvniecībai)

27/33/36 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais)

Seglierīces pievienošanas augstumi

 

Piedziņa

Šasijas augstums

Balstiekārta

Rāmja augstums

Seglierīces augstums*

Riepas

Min. pievienošanas augstums

Nominālais augstums brauciena laikā**

4×2

X-Low zema

RAD-GR

266

140

295-55

867

912

 

X-Low zema

RAD-GR

266

140

295-60

887

932

 

Zema

RAD-GR

266

140

315-60

955

1015

 

Vidēja

RAD-GR

266

140

315-70

1014

1075

 

Vidēja

RAD-GR

300

140

315-70

1031

1092

 

Augsta

RAD-GR

266

140

315-80

1056

1147

 

Augsta

RAD-GR

300

140

315-80

1090

1164

6×2

Zema

RADT-GR

266

160

315-60

975

1035

 

Vidēja

RADT-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

Vidēja

RADT-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

Augsta

RADT-GR

300

150*

315-80

1160

1234

 

Vidēja

RAPD-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

Vidēja

RAPD-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

Augsta

RAPD-GR

266

160

315-80

1076

1167

 

Augsta

RAPD-GR

300

160

315-80

1110

1184

6×4

Augsta

RADD-GR

300

150*

315-80

1173

1234

8×4

Augsta

RAPDD-GR

300

160

315-80

1137

1207

 

* +60 milimetru uzstādīšanas augstums
** Aptuvenais augstums

Aizmugurējās šķērssijas
Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrāltilta piekabēm. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.

Degvielas tvertnes
Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. 4×2 vilcējam maksimālais degvielas tvertņu tilpums ir 1480 litri. Sašķidrinātas gāzes tvertņu izmēri: 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) un 205 kg (495 l).

AdBlue tvertnes
Tvertņu tilpums: 32–100 litri. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes modulī. Plastikāta.

Segli
Sertificētā konstrukcija pieļauj noslodzi līdz 36 tonnām. Piedāvājumā ir iekļautas dažāda augstuma ISO seglierīces ar L veida profilu, nodrošinot ievērojamu izvēles brīvību. Seglierīce ar piemetinātiem stiprināšanas atlokiem ir visvieglākais variants, jo tās nostiprināšanai nav vajadzīga montāžas plāksne. Seglu augstums no šasijas virsmas ir aptuveni 140 milimetri. Dažiem variantiem kā opcija pieejama centralizētā eļļošana un puspiekabes pievienojuma indikators.

Bremzes.
Elektroniskā bremžu sistēma (EBS) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu nostrādi, vienlaikus sniedzot piekļuvi vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām.

Volvo dinamiskā stūrēšana
Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā.
Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām tiltu konfigurācijām, tostarp kravas automašīnām ar dubultajiem priekšējiem tiltiem. Tā ir pieejama arī apvienojumā ar neatkarīgo priekšējo balstiekārtu.

Tandēma tilta pacelšana
Sniedz iespēju deaktivizēt un pacelt tandēma paceļamā tilta dzenošo tiltu, samazinot degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīnā ir krava, tilts automātiski nolaižas un pieslēdzas.
Tandēma tilta pacelšana ir pieejama konfigurācijām 6 × 4 un 8 × 4 (ar tandēma dubulttiltu), kas aprīkotas ar disku bremzēm.

Papildtilti aiz dzenošā tilta
Pieejamas vairākas konfigurācijas — fiksētie ar monoriteņiem vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5, 10 vai 15 tonnas.

Papildtilti pirms dzenošā tilta
Pieejami kā fiksētie vai aktīvi piestūrējamie tilti gan vilcējiem, gan kravas automašīnām. Tilta noslodze: 4,5, 7,5 vai 9 tonnas.

EBS medium

EBS statusa vadība.
EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.

Braukšanas uzsākšana kāpumā
Bremzes tiek atslēgtas tikai pēc tam, kad dzenošajiem riteņiem tiek pievadīts kustības uzsākšanai pietiekams griezes moments.

Bremžu kluču nodiluma analīze
Bremžu kluču uzraudzība — nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu. (Tikai disku bremzēm.)

Stāvbremzes automātiska izslēgšana
Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).

Papildu iespējas

Stretch Brake
Sniedz iespēju nepieciešamības gadījumā impulsveidīgi piebremzēt piekabi. Bremzēšana tiek nodrošināta automātiski, samazinot transportlīdzekļa sastāva “salocīšanās” iespējamību.

ESC (Elektroniskā stabilitātes sistēma)
Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā „salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2 un 3 tiltiem.

Ārkārtas bremzēšanas lukturi
Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk periodiski mirgot — četri gaismas impulsi sekundē.

Hidrauliskais palēninātājs
Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais palēninātājs, maksimālā jauda 680 kW.

VAI PATĪK? VADIET TO

Tikai, sēžot pie stūres, iespējams patiešām izmēģināt mūsu jaunās, dinamiskās šasijas. Vietējam Volvo Trucks dīlerim ir atslēgas.