Tips | Tilts | Balstiekārta | Tilta/dubulttilta noslodze | Reduktors | Papildtilti pirms vai aiz dzenošā tilta |
---|---|---|---|---|---|
Viena ass |
| ||||
RAD-L90 | 4×2 | Paraboliska/daudzslokšņu | 13 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RAD-GR | 4×2 | Pneimatiska | 11,5/13 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RAD-G2 | 4×2 | Pneimatiskie (būvniecībai) | 13 t | Riteņu | |
Divas vai trīs asis | |||||
RADT-GR | 6×2 | Pneimatiska | 19/20,5/22,5/23 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais) |
RAPD-GR | 6×2 | Pneimatiska | 19/22 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Fiksēts/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta |
RADD-G2 | 6×4/8×4 | Pneimatiskie (būvniecībai) | 21/23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-BR | 6×4/8×4 | Parabolisks | 21 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Paraboliskā/parastā slokšņu | 23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Parastā slokšņu | 26/32 t | Riteņu | |
RADD-TR3 | 8 x 4 | Parastā slokšņu | 38 t | Riteņu | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneimatiska | 21/23/26 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | |
RAPDT-GR | 8×2 | Pneimatiska | 27/30/30,5/31,5/32 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | Papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais) un papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais) |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Pneimatiska | 27/33/36 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais) |
RAPDD-GR | 8×4 | Pneimatiska | 27/30,5/32/35 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais) |
RADDT-G2 | 8×4/10×4 | Pneimatiskie (būvniecībai) | 27/33/36 t | Galvenais pārvads/riteņu reduktori | papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais) |
Piedziņa | Šasijas augstums | Balstiekārta | Rāmja augstums | Seglierīces augstums* | Riepas | Min. pievienošanas augstums | Nominālais augstums brauciena laikā** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | X-Low zema | RAD-GR | 266 | 140 | 295-55 | 867 | 912 |
X-Low zema | RAD-GR | 266 | 140 | 295-60 | 887 | 932 | |
Zema | RAD-GR | 266 | 140 | 315-60 | 955 | 1015 | |
Vidēja | RAD-GR | 266 | 140 | 315-70 | 1014 | 1075 | |
Vidēja | RAD-GR | 300 | 140 | 315-70 | 1031 | 1092 | |
Augsta | RAD-GR | 266 | 140 | 315-80 | 1056 | 1147 | |
Augsta | RAD-GR | 300 | 140 | 315-80 | 1090 | 1164 | |
6×2 | Zema | RADT-GR | 266 | 160 | 315-60 | 975 | 1035 |
Vidēja | RADT-GR | 266 | 160 | 315-70 | 1034 | 1095 | |
Vidēja | RADT-GR | 300 | 160 | 315-70 | 1051 | 1112 | |
Augsta | RADT-GR | 300 | 150* | 315-80 | 1160 | 1234 | |
Vidēja | RAPD-GR | 266 | 160 | 315-70 | 1034 | 1095 | |
Vidēja | RAPD-GR | 300 | 160 | 315-70 | 1051 | 1112 | |
Augsta | RAPD-GR | 266 | 160 | 315-80 | 1076 | 1167 | |
Augsta | RAPD-GR | 300 | 160 | 315-80 | 1110 | 1184 | |
6×4 | Augsta | RADD-GR | 300 | 150* | 315-80 | 1173 | 1234 |
8×4 | Augsta | RAPDD-GR | 300 | 160 | 315-80 | 1137 | 1207 |
* +60 milimetru uzstādīšanas augstums
** Aptuvenais augstums
Aizmugurējās šķērssijas
Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrāltilta piekabēm. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.
Degvielas tvertnes
Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. 4×2 vilcējam maksimālais degvielas tvertņu tilpums ir 1480 litri. Sašķidrinātas gāzes tvertņu izmēri: 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) un 205 kg (495 l).
AdBlue tvertnes
Tvertņu tilpums: 32–100 litri. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes modulī. Plastikāta.
Segli
Sertificētā konstrukcija pieļauj noslodzi līdz 36 tonnām. Piedāvājumā ir iekļautas dažāda augstuma ISO seglierīces ar L veida profilu, nodrošinot ievērojamu izvēles brīvību. Seglierīce ar piemetinātiem stiprināšanas atlokiem ir visvieglākais variants, jo tās nostiprināšanai nav vajadzīga montāžas plāksne. Seglu augstums no šasijas virsmas ir aptuveni 140 milimetri. Dažiem variantiem kā opcija pieejama centralizētā eļļošana un puspiekabes pievienojuma indikators.
Bremzes.
Elektroniskā bremžu sistēma (EBS) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu nostrādi, vienlaikus sniedzot piekļuvi vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām.
Volvo dinamiskā stūrēšana
Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā.
Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām tiltu konfigurācijām, tostarp kravas automašīnām ar dubultajiem priekšējiem tiltiem. Tā ir pieejama arī apvienojumā ar neatkarīgo priekšējo balstiekārtu.
Tandēma tilta pacelšana
Sniedz iespēju deaktivizēt un pacelt tandēma paceļamā tilta dzenošo tiltu, samazinot degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīnā ir krava, tilts automātiski nolaižas un pieslēdzas.
Tandēma tilta pacelšana ir pieejama konfigurācijām 6 × 4 un 8 × 4 (ar tandēma dubulttiltu), kas aprīkotas ar disku bremzēm.
Papildtilti aiz dzenošā tilta
Pieejamas vairākas konfigurācijas — fiksētie ar monoriteņiem vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5, 10 vai 15 tonnas.
Papildtilti pirms dzenošā tilta
Pieejami kā fiksētie vai aktīvi piestūrējamie tilti gan vilcējiem, gan kravas automašīnām. Tilta noslodze: 4,5, 7,5 vai 9 tonnas.
EBS statusa vadība.
EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.
Braukšanas uzsākšana kāpumā
Bremzes tiek atslēgtas tikai pēc tam, kad dzenošajiem riteņiem tiek pievadīts kustības uzsākšanai pietiekams griezes moments.
Bremžu kluču nodiluma analīze
Bremžu kluču uzraudzība — nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu. (Tikai disku bremzēm.)
Stāvbremzes automātiska izslēgšana
Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).
Stretch Brake
Sniedz iespēju nepieciešamības gadījumā impulsveidīgi piebremzēt piekabi. Bremzēšana tiek nodrošināta automātiski, samazinot transportlīdzekļa sastāva “salocīšanās” iespējamību.
ESC (Elektroniskā stabilitātes sistēma)
Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā „salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2 un 3 tiltiem.
Ārkārtas bremzēšanas lukturi
Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk periodiski mirgot — četri gaismas impulsi sekundē.
Hidrauliskais palēninātājs
Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais palēninātājs, maksimālā jauda 680 kW.