Kravas automašīnas

Volvo FH specifikācijas

Izklāstīta visa nepieciešamā informācija par Volvo FH.

Spēka pārvads

Iegūstiet šādas specifikācijas: dzinēji, transmisijas, aizmugures tilti (tostarp koeficienti), spēka pārvadu kombinācijas un jaudas noņemšanas kārbas.

Heavy Duty Electric — jauda/griezes moments

 

G13 – jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi ES 582/2011

D13 – jauda/griezes moments

Jauda atbilstīgi ES 582/2011

D13 I-Save — jauda / griezes moments

Jauda atbilstīgi ES 582/2011

Elektrosistēma

Volvo FH

Sniegums

Līdz 330–490 kW (450–666 Zs) nepārtrauktas jaudas

Nobraucamais attālums

Līdz 300 km (4x2 vilcēja piekabe)

Uzlādes laiks (pilna uzlāde)

9,5 h ar maiņstrāvu (43 kW) ​2,5 h ar līdzstrāvu (250 kW)

Akumulatoru ietilpība

360–540 kWh, 4–6 akumulatori

  

Ar gāzi darbināma

G13

  

Izmešu standarts

Euro 6

  

Cilindru skaits

6

  

Tilpums

12,8 dm³

  

Virzuļa gājiens

158 mm

  

Cilindra diametrs

131 mm

  

Kompresijas pakāpe

17.0:1  

Ekonomiskie apgriezieni

900–1400 apgr./min

  

Izplūdes gāzu bremzes jauda

200 kW 

  

Dzinēja bremžu jauda*

380 kW (2300 apgr./min)

  

Eļļas filtri

2 pilnplūsma

  

Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru

35 l

  

Dzeses sistēma, kopējais tilpums

38 l

  
    

* opcija

 G13 420 Zs (309 kW)

 

  
 

Maks. jauda ar 1600–1700 apgr./min

420 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min

2100 Nm

  
 G13 460 Zs (338 kW)

 

  
 

Maks. jauda ar 1600–1700 apgr./min

460 Zs

  
 

Maks. griezes moments pie 950–1400 apgr./min

2300 Nm

  
 

G13 500 Zs (368 kW)

   
 

Maks. jauda ar 1600–1700 apgr./min

500 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 980–1404 apgr./min

2550 Nm

  
     

Dīzeļdegviela

D13

D13 I-Save 

Izmešu standarts

Euro 6

Euro 6

 

Cilindru skaits

6

6

 

Tilpums

12,8 dm³

12,8 dm³

 

Virzuļa gājiens

158 mm

158 mm

 

Cilindra diametrs

131 mm

131 mm

 

Kompresijas pakāpe

18.0:1

18.0:1

 

Ekonomiskie apgriezieni

900–1400 apgr./min

900–1300 apgr./min

 

Izplūdes gāzu bremzes jauda

175 kW (2300 apgr./min)

150 kW

 

Dzinēja bremžu jauda*

340 kW (2300 apgr./min)

435 kW (2300 apgr./min)

 

Eļļas filtri

2 pilnplūsma

2 pilnplūsma

 

Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru

35 l

35 l

 

Dzeses sistēma, kopējais tilpums

24 l

26 l

 
    

* opcija

Prasības degvielai

Degviela bez sēra (EN590, maks. sēra saturs – 10 miljondaļas)Biodīzeļdegvielas 2. paaudze (EN15940, sintētiskā dīzeļdegviela)

Eļļas maiņas intervāls

Līdz 150 000 km vai vienreiz gadā – saskaņā ar VDS4.

 

D13 420 Zs (309 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1404–1700 apgr./min

420 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 905–1400 apgr./min

2100 Nm

  
 

D13 I-Save 420 Zs (309 kW)*

 

  
 

Maks. jauda pie 1230–1600 apgr./min

420 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 900–1230 apgr./min

2400 Nm

  
 

D13 460 Zs (338 kW)

   
 

Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min

460 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 945–1400 apgr./min

2300 Nm

  
 

D13 I-Save 460 Zs (338 kW)*

 

  
 

Maks. jauda ar 1240–1600 apgr./min

460 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 900–1240 apgr./min

2600 Nm

  
 

D13 I-Save 480 Zs (353 kW)*

 

  
 

Maks. jauda ar 1250–1600 apgr./min

480 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 900–1250 apgr./min

2700 Nm

  
 

D13 500 Zs (368 kW)

   
 

Maks. jauda ar 1404–1700 apgr./min

500 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 980–1400 apgr./min

2500 Nm

  
 

D13 I-Save 500 Zs (368 kW)*

 

  
 

Maks. jauda pie 1250–1600 apgr./min

500 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 900–1250 apgr./min

2800 Nm

  
 

D13 540 Zs (397 kW)

 

  
 

Maks. jauda pie 1458–1700 apgr./min

540 Zs

  
 

Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min

2600 Nm

  
     

* pieejams ar B100, biodīzeli

Pie dzinēja nostiprināmā jaudas noņemšanas kārba

 

Izejas vārpstas griezes moments

Pārnesumskaitlis 

EPTT350

350 Nm*

1.26:1

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā

I-Shift

12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto retarderu, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju. Ir iespējams arī pasūtīt I-Shift pārnesumkārbu ar lēngaitas pārnesumiem, īpaši zemiem kāpurķēžu pārnesumiem un atpakaļgaitas daudzpakāpju pārnesumiem.
 

Specifikācijas

Tips

Augstākais pārnesums

Griezes moments (Nm)

GCW apstiprinājums (tonnas)

AT2412

Tiešais

2400

44

AT2612

Tiešais

2600

100

ATO2612

Paaugstinātais

2600

100

AT2812

Tiešais

2800

70

ATO3112Paaugstinātais3150100
    

I-Shift divsajūgu pārnesumkārbas specifikācijas

Tips

Augstākais pārnesums

Griezes moments (Nm)

GCW apstiprinājums (tonnas)

SPO2812

Paaugstinātais

2800

80

    

Tips

Tilts

Reduktors

Maks. griezes moments (Nm)

Tilta/dubulttilta maks. noslodze (t)

GCW apstiprinājums (t)

Tilti ar vienu reduktoru

RSS1244B

Viena ass

Hipoidālais

2800

12

44

RSS1344C/E

Viena ass

Hipoidālais

2600

13

44

RSS1344E

Viena ass

Hipoidālais

2800

13

52

RSS1352A

Viena ass

Hipoidālais

2800

13

70

RSS1370A/B

Viena ass

Hipoidālais

3800

13

70

RTS2370A

Dubulttilts

Hipoidālais

3800

23

70

RTS2310A

Dubulttilts

Hipoidālais

3800

23

100

Rumbu reduktori

RSH1370F

Viena ass

Koniskais, spirālzobu

3800

13

70

RT2610B/F

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

26

100

RTH3210F

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

32

100

RTH3212F

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

32

100

RTH3312

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

33

100

RTH3815

Dubulttilts

Koniskais, spirālzobu

3800

38

100

      

Aizmugures tiltu pārnesumskaitļi

Vienas asis

RSS1244B

RSS1344C

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RSH1370F

2.06:1

2.31:1*

2.06:1

2.06:1

2.06:1

3.46:1

2.17:1

2.47:1*

2.17:1

2:17.1

2.17:1

3.61:1

2.31:1

2.47:1*

2.31:1

2.31:1

2.31:1

3.76:1

2.47:1

2.85:1*

2.47:1

2.47:1

2.47:1

4.12:1

2.64:1

3.08:1*

2.64:1

2.64:1

2.64:1

4.55:1

2.85:1

3.36:1*

2.85:1

2.85:1

2.85:1

5.41:1

3.08:1

3.70:1

3.08:1

3.08:1

3.08:1

 
3.36:1

4.11:1

3.36:1

3.36:1

3.40:1**

 
 

4.63:1

  

3.67:1**

 
 

5.29:1

  

4.11:1**

 
 

6.17:1

    
      

* Modelim RSS1344D/E

** Modelim RSS1370B

Tandēma asis

RST2370A/B

RTS2310A

RTH2610B

RTH2610F

RTH2610B7F

RTH3210F

RTH3212F

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:13.61:14.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.93:1

3.97:1

3.97:1

3.97:1

3.93:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

 

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

       
         

 

D13 420 Zs

D13 460 Zs

D13 500 Zs

D13 540 Zs

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

I-Shift divsajūgu pārnesumkārba

SP2812

 

Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

     

 

D13 I-Save 420 Zs

D13 I-Save 460 Zs

D13 I-Save 500 Zs

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

 

ATO2612

 

AT2812

  

ATO3112

  

I-Shift divsajūgu pārnesumkārba

SP2812

 

Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru

RSS1244B

 

RSS1344C/E

 

RSS1344E

 

RSS1352A

 

RSS1370A/B

 

RTS2370A

 

RTS2310A

 

Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru

RSH1370F

 

RTH2610F

 

RTH3210

 

RTH3312

 

RTH3815

 

    

 

G13 420 Zs

G13 460 Zs

G13 500 Zs

I-Shift

AT2412

 

AT2612

ATO2612

Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

 

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru

RSH1370F

RTH2610F

    

Piedāvājam ļoti plašu no sajūga darbības atkarīgas un neatkarīgas jaudas noņemšanas kārbas, kas piemērotas dažādu virsbūves aprīkojumu piedziņai.

No sajūga neatkarīgās jaudas noņemšanas kārbas

PTER-DIN: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba
hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.

PTER1400: Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku
hidrauliskā sūkņa piedziņai.

PTER-100: motora aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku
hidrauliskā sūkņa piedziņai.

No sajūga atkarīgās jaudas noņemšanas kārbas

PTR-F: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.

PTR-FL/FH: Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.

PTRD-F: Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.

PTRD-D: Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.

PTRD-D1: Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana
aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.

PTRD-D2: Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas
savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.

Ārpuse un iekšpuse

Iegūstiet šādas specifikācijas: kabīnes gabarīti, kabīnes augstums virs zemes un aprīkojums.

Ir pieejamas četras dažādas ārējās apdares versijas, kas atbilst dažādām vajadzībām.

Volvo FH with the basic exterior trim 

Pamata

Pērkona pelēks režģis un durvju rokturi. Hromēti priekšējie lukturi. Zibens pelēks saulessargs, spoguļu pārsegi un buferis.

Volvo FH Aero with the enhanced exterior trim  

Uzlabots

kabīnes krāsas režģis un hromēti priekšējie lukturi. Zibens pelēks saulessargs, spoguļu pārsegi, durvju rokturi un buferis.

Volvo FH  with highest level exterior trim  

Augstākais līmenis

Kabīnes krāsas režģis, spoguļu pārsegi, saulessargs, durvju rokturi, buferis un spoileris. Hromēti priekšējie lukturi.

Volvo FH  with basic with sturdy front exterior trim 

Pamata ar izturīgu priekšpusi

Pērkona pelēks režģis un durvju rokturi. Melni priekšējie lukturi. Zibens pelēks saulessargs un spoguļu pārsegi. Tērauda buferis krāsots pelēkā krāsā.

Volvo FH ir pieejams ar sešiem dažādiem salona apdares līmeņiem, kas atbilst dažādām vajadzībām.

Volvo FH with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Vinila un tekstila apdare Robust

Izturīgi materiāli vinila un tekstila apdarē ar modernu krāsu shēmu, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.

Volvo FH with textile trim dynamic, interior trim level 

Auduma apdare Dynamic

Audums salons ar modernu krāsu shēmu dažādos pieskaņotos pelēkos toņos, kas pieskaņojas dažādām salona apdares daļām.

Volvo FH with plush trim progressive, interior trim level 

Plīša apdare Progressive

Šis mīkstais plīša apdares salons piedāvā saprātīgu krāsu shēmu un saskan ar dažādām salona apdares daļām.

Volvo FH with leather trim robust, interior trim level 

Ādas apdare Robust

Interjers ar pārdomātu krāsu shēmu un divkrāsu ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.

Volvo FH with leather trim dynamic, interior trim level 

Ādas apdare Dynamic

Interjers ar dažādu pelēko toņu un divu krāsu
pilnīgas ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.

Volvo FH with leather trim progressive, interior trim level 

Ādas apdare Progressive

Interjers ar saskaņotu Skylark (smilškrāsas) un divu krāsu
pilnīgas ādas sēdekļiem, kas atbilst dažādām salona apdares daļām.

Volvo FH globetrotter XXL cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XXL: komforts un telpa

Globetrotter XXL kabīne arī sniedz drošus un ērtus apstākļus nakšņošanai vienam vai diviem cilvēkiem, bet, pateicoties pagarinātajai kabīnei, gulēšana ir vēl ērtāka, jo pazeminātā guļvieta ir platāka un garāka.

Volvo FH globetrotter XL cab with measurements, viewed from the side  

Globetrotter XL: radīta lielai ietilpībai

Globetrotter XL (CAB-XHSL) kabīnē var droši un ērti uzturēties līdz diviem cilvēkiem, kā arī tajā ir pieejami ietilpīgāki glabāšanas nodalījumi, jo kabīne ir augstāka. Kabīnes salona augstums 220 centimetri (211 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega).

Volvo FH globetrotter cab with measurements, viewed from the side  

Globetrotter kabīne: divu uzņēmums

Globetrotter kabīne (CAB-HSLP) nodrošina komfortablus apstākļus pārnakšņošanai divām personām. Turklāt, pateicoties vertikālajai struktūrai, kabīnē ir pieejami ietilpīgāki glabāšanas nodalījumi. Salona augstums 205 centimetri (196 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega).

Volvo FH sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Guļamkabīne

Guļamkabīne (CAB-SLP) nodrošina komfortablus apstākļus pārnakšņošanai divām personām. Salona augstums 171 centimetrs, virs dzinēja nodalījuma – 162 centimetri.

Volvo FH low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Zemā guļamkabīne

Zemā guļamkabīne (CAB-LSLP) ar pazeminātu jumtu un kabīnes balstiekārtu nodrošina papildu platību kravai virs kabīnes. Salona augstums 147 centimetri (138 centimetri virs dzinēja nodalījuma pārsega).

vilcējs;

 

 

 

A augstums (mm)

B augstums (mm)

C augstums (mm)

D augstums (mm)

Piedziņa

Šasijas augstums

Balstiekārta

Riepas

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4 x 2;

Augsta

Atsperu/Pneimo

315/80-R22.5

3430

3800

39503225

4 x 2;

Augsta

Atsperu/Pneimo

315/80-R22.5

3440

3810

39603235

4 x 2;

Vidēja

Atsperu/Pneimo

315/80-R22.5

3350

3720

3870

3145

4 x 2;

Zema

Pneimo/Pneimo

315/80-R22.5

3230

3600

3750

3025

4 x 2;

Zema

Pneimo/Pneimo

315/80-R22.5

3250

3620

3770

3045

6 x 2;

Vidēja

Atsperu/Pneimo

315/80-R22.5

3350

3720

3870

3145

        

kravas automašīna.

 

 

 

A augstums (mm)

B augstums (mm)

C augstums (mm)

D augstums (mm)

Piedziņa

Šasijas augstums

Balstiekārta

Riepas

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6×2

Augsta

Pneimo/Pneimo

315/80-R22.5

3410

3780

3930

3205

6×2

Vidēja

Pneimo/Pneimo

315/80-R22.5

3330

3700

3850

3125

6×2

Zema

Pneimo/Pneimo

315/80-R22.5

3230

3600

3750

3025

6×2

Augsta

Atsperu/Atsperu

315/80-R22.5

3460

3830

3980

3255

6×4

Augsta

Atsperu/Atsperu

315/80-R22.5

3450

3820

3970

3245

8×4

Augsta

Atsperu/Atsperu

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

10×4

Augsta

Atsperu/Atsperu

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

        

* Aptuveni augstumi

Kabīnes balstiekārta ar četriem atbalstiem

Izvēlieties spirālatsperes ar amortizatoriem, spirālatsperes priekšējiem atbalstiem un aizmugures pneimobalstiekārtu vai pneimobalstiekārtu.

 

Gaisa ieplūdes

Gaisa ieplūdes ir novietotas kreisajā pusē, augstā vai zemā versijā (atkarībā no uzdevuma). Ir pieejama arī priekšējā gaisa ieplūdes sistēma.

 

Krāsas

Izvēlieties krāsu un detaļu. Pieejami 650 krāsu toņu varianti.

 

Tapsējums

Ir pieejami vairāki stili. Vinils, audums un plīšs. Atsevišķas sēdekļu apdares (izņemot vinila un auduma apdares) var pasūtīt ar ventilācijas funkciju.

 

Autovadītāja sēdeklis

Pieejami trīs dažādi komforta veidi: Progressive (plīšs vai āda), Dynamic (audums) un Robust (vinils). Autovadītāja sēdekļa regulēšanas diapazons garenvirzienā 240 milimetri un vertikālā virzienā 100 milimetri nodrošina papildu iespējas. Autovadītāja sēdekļa standartaprīkojumā ietilpst galvas atbalsts, regulējama un nolaižama atzveltne, augstuma regulēšana un regulēšana uz priekšu/atpakaļ, regulējams jostas vietas atbalsts un slīpuma regulēšana.

 

Pasažiera sēdeklis

Pieejami trīs dažādi komforta veidi: Progressive (plīšs vai āda), Dynamic (audums) un Robust (vinils). Blakussēdētāja sēdekļi standarta aprīkojumā ir aprīkoti ar galvas atbalstu. Ir pieejams ari pārvietojams pasažiera sēdeklis.

 

Guļamvietas

Iebūvētas gultas nodrošina ērtu gulēšanu. Guļvietas izmēri: 74 × 200 cm ar 81,5 cm platu vidusdaļu vai 74 × 200 cm, pagarināma līdz 88 × 200 cm ar 95,5 cm platu vidusdaļu. Guļvieta Globetrotter XXL kabīnē ir 213 cm gara. Platums galvgalī, vidusdaļā un kājgalī ir attiecīgi 99/106,5/91 cm. Aprīkojiet kabīni ar īpaši ērtu 16 centimetru augstu putu matraci ar atsperbloka pamatni. Ir pieejami trīs stingruma varianti: mīkstais, pusmīkstais, stingrais. Piedāvājam arī divus matrača pārklāju variantus. paaugstina gulēšanas komfortu un atvieglo guļvietas uzklāšanu. Pieejams arī: atgāžamā gulta ar regulējamu atzveltni un augšējā komforta līmeņa gulta (gabarīti: 60 × 190 centimetri vai 70 × 190 centimetri).

Iekšējie glabāšanas nodalījumi

Kabīnē ir pieejams priekšējais plaukts ar četrām DIN izmēru standarta nišām un diviem lieliem glabāšanas nodalījumiem ar norullējamām žalūzijveida durtiņām autovadītāja un pasažiera pusē. Aizmugures siena ir aprīkota ar vieglu augšējo aizmugures plauktu ar lielisku apgaismojumu. Zem gultas ir novietotas divas izvelkamas atvilktnes ar 130 litru kopējo ietilpību. Ir pieejami arī divi mazāki glabāšanas nodalījumi zem matrača kājgalī (10 litri) un galvgalī (15 litri), kā arī glabāšanas nodalījums gultas kājgalī PET pudelei.

 

Ārējie glabāšanas nodalījumi

Kabīnes abās pusēs iekārtoti divi lieli glabāšanas nodalījumi, kuriem iespējams piekļūt gan no ārpuses, gan no iekšpuses. Zem kabīnes abās pusēs ir pieejams neapsildāms glabāšanas nodalījums ar 30 litru ietilpību.

 

Jumta logs / jumta lūka

Visas kabīnes ir aprīkotas ar neatveramu jumta lūku, un papildaprīkojumā ir pieejama jumta lūka, ko var atvērt par 50 milimetriem. Tā kalpo arī kā avārijas izeja. Jumta lūku var regulēt manuāli vai elektroniski.

 

Stūres rats

Pieejami divi stūres izmēri — 450 mm vai 500 mm diametrs atkarībā no kravas automašīnas specifikācijas. Stūres augstumu iespējams izmainīt 90 mm diapazonā, bet slīpumu iespējams izmainīt 28° robežās. Ja stūres iekārta ir aprīkota ar regulējamo statni (papildaprīkojums), tad tās stāvokli attiecībā pret vertikāli var mainīt diapazonā no –5° līdz +15°, tādā veidā uzlabojot autovadītāja komfortu. Stūrē iestrādātie vadības taustiņi ļauj droši un ērti izmantot kruīza kontroles sistēmu, skaņas signālierīci, tālruni, kā arī mērierīču displeja un sānu displeja funkcijas.

 

Klimata kontroles sistēma

Trīs alternatīvas klimata sistēmas ļauj kontrolēt temperatūru. Sistēmu ar ventilatoru un parasto ar dzeses šķidrumu apsildāmo sildītāju. Gaisa kondicionieris ar manuālo vadību (MCC). Gaisa kondicionieris ar automātisko temperatūras regulēšanu (ECC/ECC2). Pieejama arī ar īpašiem sensoriem, kuri reaģē uz saules staru radīto siltumu, miglainu vidi un gaisa kvalitāti. Papildiniet sistēmu ar kabīnes un dzinēja sildītāju un kabīnes I-ParkCool dzesētāju.

 

I-Park Cool dzesētājs 

Lai kabīnē būtu pieejams kondicionēts gaiss, dzinējam nav obligāti jādarbojas. I-ParkCool kontrolē kabīnes temperatūru stāvošā automašīnā. Sistēma mijiedarbojas ar kabīnes sildītāju, uzturot patīkamu klimatu: tā ir noderīga, piemēram, naktī, kad gaisa temperatūra krasi un negaidīti samazinās. Sistēma pārbauda akumulatora stāvokli, lai neapdraudētu uzsāktspējas iespējas. Un tā aprēķina, cik daudz enerģijas nepieciešams, lai sildītu vai atdzesētu salonu. Ja akumulatori nav pilnībā uzlādēti, sistēma aprēķina pieļaujamo jaudu, ko tā var izmantot. Turklāt sistēma darbojas klusi. Tās radītais troksni ir par aptuveni 20 dB klusāks nekā konkurentu ražotajām sistēmām, tādējādi samazinot trokšņu līmeni un radot labvēlīgākus apstākļus atpūtai. Sistēma ir pilnībā iekļauta esošajā transportlīdzekļa ventilācijas sistēmā, tāpēc siltā vai aukstā gaisa vienmērīgai pievadīšanai un sadalīšanai tiek izmantotas tradicionālās atveres. Sistēma neietekmē arī kabīnes aerodinamiskās īpašības un interjera augstumu. Izņemot kabīnes sildītāju (PH-CAB).

Šasija

Iegūstiet šādas specifikācijas: šasijas augstums, priekšējā tilta maksimālā noslodze, aizmugurējā balstiekārta, vilcēji, šasijas aprīkojums un bremzes.

X-Low zema (vilcējam)

aptuv. 810 mm

Zema

aptuv. 850 mm

Vidēja

aptuv. 900 mm

Augsta

aptuv. 1000 mm

Īpaši augsta

aptuv. 1200 mm

  

 

Pneimatiska

Lokšņu

X-Low zema

8

-

Zema

8

-

Vidēja

10/20*

9

Augsta

10/20*

10/20*

Īpaši augsta

-

10/20*

 

* Ar priekšējiem dubulttiltiem

 

 

Tips

Asis

Balstiekārta

Ass/dubulttilta noslodze

Reduktors

Papildtilts/pirms dzenošās ass novietots papildtilts

Viena ass

RAD-L90

4 x 2;

Paraboliska/daudzslokšņu

13 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAD-GR

4 x 2;

Pneimatiska

11,5/13 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAD-G2

4 x 2;

Pneimatiskie (būvniecībai)

13 t

Riteņu

 
RAD-G44 x 2;Pneimatiska12 tViena 
      

Divas vai trīs asis

RADT-GR

6 x 2;

Pneimatiska

19/20,5/22,5/23 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais)

RAPD-GR

6 x 2;

Pneimatiska

16/19/22 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Fiksēts/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta

RAPD-G4

6 x 2;

Pneimatiska

16 t

Viena

Pirms dzenošā tilta novietots (fiksēts) papildtilts

RADD-G2

6×4/8×4

Pneimatiskie (būvniecībai)

21/23/26 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADD-BR

6×4/8×4

Parabolisks

20/21 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Paraboliskā/parastā slokšņu

23/26 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Parastā slokšņu

26/32 t

Riteņu

 

RADD-TR3

6×4/8×4

Parastā slokšņu

38 t

Riteņu

 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneimatiska

21/23/26 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAPDT-GR

8×2

Pneimatiska

27/30/30,5/31,5/32 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais) un papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais)

RADDT-GR

8×4/10×4

Pneimatiska

27/33/36 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais)

RAPDD-GR

8×4

Pneimatiska

27/30,5/32/35 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais)

RADDT-G2

8×4/10×4

Pneimatiskie (būvniecībai)

27/33/36 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais)

      

Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrālā tilta piekabēm. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.

Degvielas tvertnes

Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. 4x2 vilcējam maksimālais
degvielas tvertņu tilpums ir 1510 litri. Gāzes tvertņu izmēri: 155 kg (375 l),
205 kg (495 l) un 225 kg (545 l).

AdBlue tvertnes

Tilpums: no 32 līdz 112 litriem. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes modulī. Plastikāta.

Bremzes.
Elektroniskā bremžu sistēma (EBS) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu nostrādi, vienlaikus sniedzot piekļuvi vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām. EBS ir standarts visām specifikācijām.

EBS statusa kontrole 

EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.

Auto Hold

Bremzējiet kravas automašīnu līdz galam, un Auto Hold saglabā pēdējo lietoto bremzēšanas spiedienu, lai noturētu kravas automašīnu, līdz vadītājs nospiež akseleratora pedāli.

 

Bremžu kluču nodiluma analīze

Bremžu kluču uzraudzība — nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu (tikai disku bremzēm).

 

Stāvbremzes automātiska izslēgšana

Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).

Volvo dinamiskā stūrēšana

Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā. Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām tiltu konfigurācijām, tostarp kravas automašīnām ar dubultajiem priekšējiem tiltiem. Tā ir pieejama arī apvienojumā
ar neatkarīgo priekšējo balstiekārtu.

Papildtilti pirms dzenošā tilta
Pieejami kā fiksētie vai aktīvi piestūrējamie tilti gan vilcējiem, gan kravas automašīnām.
Ass slodze: 4,5, 7,5 vai 9 tonnas.
 

Papildtilti aiz dzenošā tilta

Pieejamas vairākas konfigurācijas – fiksētie ar solo vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5 vai 10 tonnas.

Tandēma tilta pacelšana

Ļauj atslēgt un pacelt pašu aizmugurējo tandēma dubulttilta piedzīto tiltu, lai samazinātu degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīna ir piekrauta, tilts automātiski nolaižas un aktivizējas. Tandēma tilta pacelšana ir pieejama 6 × 4 un 8 × 4 konfigurācijās (ar tandēma paceļamo tiltu), kas ir aprīkotas ar disku bremzēm.
 

Ass konfigurācija Electric 

Vilcējs: 4x2, 6x2, 6x4

Kravas automašīna: 4x2, 6x2, 6x4, 8x2, 8x4

Visas asis ir pneimatiskas

Tehniskie dati

Dati – visi Jums vajadzīgie dati. Lejupielādējiet Volvo FH klāsta automašīnu datus PDF formātā, izmantojot tālāk norādītās saites.

Attēlotās funkcijas var nebūt standarta vai pieejamas visiem aprīkojuma līmeņiem un spēka pārvada variantiem.

Vai jums ir jautājums?

Vietējais Volvo kravas automašīnu izplatītājs atbildēs uz jūsu jautājumiem. Apmeklējiet viņu, piezvaniet viņam vai uzaiciniet viņu pie sevis.