Kravas automašīnas

Latvija

×

VOLVO FE ŠASIJU SPECIFIKĀCIJAS

  • Šasiju augstums
  • Garenbāzes
  • Degvielas tvertnes
  • AdBlue tvertnes
  • Priekšējie tilti
  • Papildtilti aiz dzenošā tilta
  • aizmugurējo balstiekārtu
  • Sagatavošanas darbības pirms virsbūves uzstādīšanas
  • Segli
  • Bremzes

Šasiju augstums

 

Riepas

Augstums (mm)

Zema

315/60R22,5"

880

Vidēja

315/70R22,5"

950

Augsta

315/80R22,5"

1050

Garenbāzes

Garenbāze (mm)

Vilcējs 4 x 2

Kravas automašīna 4 × 2

Kravas automašīna 6 × 2

Kravas automašīna 6 × 4

3200

 

 

 

3500

3700

 

3850

 

 

 

3900

 

4100

 

 

4200

 

 

 

4300

 

 

4500

 

4750

 

 

5000

 

5250

 

 

5500

 

5800

 

 

6100

 

 

6450

 

 

6800

 

 

 

Degvielas tvertnes
Pieejamas plastmasas, tērauda vai alumīnija degvielas tvertnes. Tvertņu tilpums: 160–630 litri. D veida tvertnes var piestiprināt divos dažādos augstumos — 560 milimetri un 710 milimetri augstumā.

AdBlue tvertnes
AdBlue tvertne ir izgatavota no plastmasas, un tās tilpums ir 32 litri. AdBlue sūknis ir iebūvēts AdBlue tvertnes modulī. AdBlue tvertni var novietot atbilstīgi tam, kurā pusē kravas automašīnai atrodas degvielas tvertnes – labajā (ADTP-R) vai kreisajā (ADTP-L).

Priekšējie tilti
Priekšējā tilta maks. noslodze – no 7,1 līdz 9 tonnām.

Papildtilti aiz dzenošā tilta
Pieejamas vairākas konfigurācijas — fiksētie ar parastajiem vai dubultriteņiem vai ar fiksēto vai stūrējamo papildtiltu. Tilta noslodze – 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 vai 10,5 tonnas.

Aizmugures balstiekārta

Tips

Tiltu kombinācijas

Balstiekārtas tips 

Tilta/dubulttilta noslodze (tonnas) 

Tilta veids 

Papildtilti aiz dzenošā tilta 

Viens tilts 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4 x 2; 

Paraboliskās/S veida paraboliskās atsperes

13 

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAD-KR 

4 x 2; 

Pneimatiska 

13 

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

Divas vai trīs asis 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6 x 2; 

Pneimatiska 

19/20 

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Fiksēts/stūrējams 

RADD-BR 

6 x 4. 

Parabolisks 

23

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

Sagatavošanas darbības pirms virsbūves uzstādīšanas

Urbumu rinda virsbūves nostiprināšanai
Augšējā urbumu rinda ir rezervēta virsbūves nostiprināšanai. Visiem pie augšējiem urbumiem nostiprinātajiem atbalstiem ir izvirzījums un 8 milimetru starplika. Nostiprināšanai pie augšējās rindas urbumiem neizmanto kniedes.

Celtņa piestiprināšana
Celtņa balsta plāksnes pie šasijas iespējams piestiprināt jau rūpnīcā.

Celtņa piestiprināšanas komplekts
Celtņa balsta plāksnes pie šasijas iespējams piestiprināt jau rūpnīcā. Akumulatoru kārba ir pārvietota uz aizmuguri, un stiprinājuma plāksnes ir piestiprinātas aiz kabīnes katrā šasijas pusē. Komplektācijā iekļauts elektriskā celtņa sagatavošanas komplekts ELCRANE.

Segli
Piedāvājumā ir iekļautas dažāda augstuma ISO seglierīces ar L veida profilu, nodrošinot ievērojamu izvēles brīvību. Seglierīce ar piemetinātiem stiprināšanas atlokiem ir visvieglākais variants, jo tās piestiprināšanai nav vajadzīga montāžas plāksne. Seglu augstums no šasijas virsmas ir aptuveni 150 milimetri. Dažiem variantiem kā opcija pieejama centralizētā eļļošana un puspiekabes pievienojuma indikators.

Bremzes

Volvo FE aprīkots ar pneimatisko bremžu sistēmu, un gan priekšējiem, gan aizmugures riteņiem uzstādīti ventilējamie diski. Elektroniskā pretbloķēšanas disku bremžu sistēma (EBS) nodrošina ātrāku un drošāku bremžu nostrādi, kā arī mazina bremžu nodilumu. Sistēmā ietvertās funkcijas: ABS, diferenciāļa saslēgšana un dažādu bremžu sistēmu saskaņota izmantošana. Saskaņota izmantošana nozīmē, ka sistēma vienlaicīgi izmanto vairākas bremzes, lai bremzēšana būtu vienmērīga un mazinātos riteņu bremžu un riepu nodilumu. Uzlabotā EBS pakete nodrošina funkciju, kas atvieglo kustības sākšanu, atrodoties uz nogāzes. Atbilstīgi automašīnas lietojumam pieejami dažādu izmēru bremžu diski.

ESC (elektroniskā stabilitātes kontroles sistēma)
ESC (ESC-BAS1) palīdz saglabāt virzienu apgrūtinātos braukšanas apstākļos, kā arī palīdz novērst apgāšanos.

Hidrauliskais palēninātājs AL306 pārnesumkārbām
Kompaktais iestrādātais hidrauliskais palēninātājs (modeļi RET-HYDR un RET-TPT) ir piestiprināts pie pārnesumkārbas.

Maksimālais bremzēšanas momenta palēninājums, darbinot ar 800–1900 apgr./min, ir 1490 Nm.

Vai Jums tas patīk? Izmēģiniet

Tikai, sēžot pie stūres, iespējams patiešām izmēģināt mūsu jaunās, dinamiskās šasijas. Vietējam Volvo Trucks dīlerim ir atslēgas.