Kravas automašīnas

×

VOLVO FE ŠASIJU SPECIFIKĀCIJAS

Šasiju augstums

Zema

aptuv. 880 mm

Vidēja

aptuv. 950 mm

Augsta

aptuv. 1050 mm

Priekšējā tilta maks. noslodze (tonnas)

  Pneimatiska Parabolisks
Zema 7.1/7.5/8 9
Vidēja 7.1/7.5/8 9
Augsta 7.1/7.5/8 9

Aizmugures balstiekārta

Tips

Tilts

Balstiekārta 

Tilta/dubulttilta noslodze

Reduktors 

Papildtilti pirms/aiz dzenošā tilta 

Viena ass 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4 x 2; 

Paraboliskās/S veida paraboliskās atsperes

13 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

RAD-KR 

4 x 2; 

Pneimatiska 

13 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

Divas vai trīs asis 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6 x 2; 

Pneimatiska 

19/20 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

Papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksēts/piestūrējams)

RADD-BR 

6 x 4. 

Parabolisks 

23 t

Galvenais pārvads/riteņu reduktori

 

Aizmugurējās šķērssijas
Ir pieejamas aizmugurējās šķērssijas piekabju pieslēgšanai.

Degvielas tvertnes
Pieejamas plastmasas, tērauda vai alumīnija degvielas tvertnes. Tvertņu tilpums: 160–630 litri. D veida tvertnes var piestiprināt divos dažādos augstumos – 560 mm un 710 mm augstumā.

AdBlue tvertnes
Plastmasa, tilpums ir 32 litri. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes blokā. 

Priekšējie tilti
Priekšējā tilta maks. noslodze – no 7,1 līdz 9 tonnām.

Papildtilti aiz dzenošā tilta
Pieejamas vairākas konfigurācijas — fiksētie ar monoriteņiem vai dubultriteņiem vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 6,7, 7,1, 7,5 vai 10,5 tonnas.

Seglierīces pievienošanas augstumi

Piedziņa Šasija Balstiekārta Rāmja augstums 5W augstums* Riepas Min. pievienošanas augstums** Nominālais augstums brauciena laikā**
4×2              
  Vidēja RAD-KR 266 150 315/60R22,5" 992 1097
  Vidēja RAD-KR 266 185 295/80R22,5" 1103 1208
  Vidēja RAD-KR 266 185 315/70R22,5" 1086 1191
  Vidēja RAD-KR 266 185 315/80R22,5" 1114 1219
  Vidēja RAD-KR 266 150 295/80R22,5" 1063 1168
  Vidēja RAD-KR 266 150 315/70R22,5" 1049 1154

** Aptuvenie augstumi.

Sagatavošanas darbības pirms virsbūves uzstādīšanas

Urbumu rinda virsbūves nostiprināšanai
Augšējā urbumu rinda ir rezervēta virsbūves nostiprināšanai. Visiem pie augšējiem urbumiem nostiprinātajiem atbalstiem ir izvirzījums un 8 milimetru starplika. Nostiprināšanai pie augšējās rindas urbumiem neizmanto kniedes.

Celtņa piestiprināšana
Celtņa balsta plāksnes pie šasijas iespējams piestiprināt jau rūpnīcā.

Celtņa piestiprināšanas komplekts
Celtņa balsta plāksnes pie šasijas iespējams piestiprināt jau rūpnīcā. Akumulatoru kārba ir pārvietota uz aizmuguri, un stiprinājuma plāksnes ir piestiprinātas aiz kabīnes katrā šasijas pusē. Komplektācijā iekļauts elektriskā celtņa sagatavošanas komplekts ELCRANE.

 

Segli
Piedāvājumā ir iekļautas dažāda augstuma ISO seglierīces ar L veida profilu, nodrošinot ievērojamu izvēles brīvību. Seglierīce ar piemetinātiem stiprināšanas atlokiem ir visvieglākais variants, jo tās piestiprināšanai nav vajadzīga montāžas plāksne. Seglu augstums no šasijas virsmas ir aptuveni 150 milimetri. Dažiem variantiem kā opcija pieejama centralizētā eļļošana un puspiekabes pievienojuma indikators.

Bremzes

EBS (elektroniskās vadības bremžu sistēma) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu izjūtu, kā arī ļauj piekļūt vairākām noderīgām funkcijām. Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām. EBS ir standarts visām specifikācijām.

EBS Medium
Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas.

Braukšanas uzsākšana kāpumā
Bremzes tiek atslēgtas tikai pēc tam, kad dzenošajiem riteņiem tiek pievadīts kustības uzsākšanai pietiekams griezes moments.

ESC (Elektroniskā stabilitātes sistēma)
Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā „salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2 un 3 tiltiem.

 

Hidrauliskais palēninātājs
Hidrauliskais palēninātājs AL306 pārnesumkārbai. Kompaktais, integrētais hidrauliskais palēninātājs ir uzstādīts uz pārnesumkārbas un piedāvā 1490 Nm bremzēšanas momenta palēninājumu.

Vai Jums tas patīk? Izmēģiniet

Tikai, sēžot pie stūres, iespējams patiešām izmēģināt mūsu jaunās, dinamiskās šasijas. Vietējam Volvo Trucks dīlerim ir atslēgas.