Zema |
aptuv. 880 mm |
Vidēja |
aptuv. 950 mm |
Augsta |
aptuv. 1050 mm |
Pneimatiska | Parabolisks | |
---|---|---|
Zema | 7.1/7.5/8 | 9 |
Vidēja | 7.1/7.5/8 | 9 |
Augsta | 7.1/7.5/8 | 9 |
Tips |
Tilts |
Balstiekārta |
Tilta/dubulttilta noslodze |
Reduktors |
Papildtilti pirms/aiz dzenošā tilta |
---|---|---|---|---|---|
Viena ass |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4 x 2; |
Paraboliskās/S veida paraboliskās atsperes |
13 t |
Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
RAD-KR |
4 x 2; |
Pneimatiska |
13 t |
Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
Divas vai trīs asis |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6 x 2; |
Pneimatiska |
19/20 t |
Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
Papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksēts/piestūrējams) |
RADD-BR |
6 x 4. |
Parabolisks |
23 t |
Galvenais pārvads/riteņu reduktori |
|
Aizmugurējās šķērssijas
Ir pieejamas aizmugurējās šķērssijas piekabju pieslēgšanai.
Degvielas tvertnes
Pieejamas plastmasas, tērauda vai alumīnija degvielas tvertnes. Tvertņu tilpums: 160–630 litri. D veida tvertnes var piestiprināt divos dažādos augstumos – 560 mm un 710 mm augstumā.
AdBlue tvertnes
Plastmasa, tilpums ir 32 litri. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes blokā.
Priekšējie tilti
Priekšējā tilta maks. noslodze – no 7,1 līdz 9 tonnām.
Papildtilti aiz dzenošā tilta
Pieejamas vairākas konfigurācijas — fiksētie ar monoriteņiem vai dubultriteņiem vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 6,7, 7,1, 7,5 vai 10,5 tonnas.
Piedziņa | Šasija | Balstiekārta | Rāmja augstums | 5W augstums* | Riepas | Min. pievienošanas augstums** | Nominālais augstums brauciena laikā** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Vidēja | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22,5" | 992 | 1097 | |
Vidēja | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22,5" | 1103 | 1208 | |
Vidēja | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22,5" | 1086 | 1191 | |
Vidēja | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22,5" | 1114 | 1219 | |
Vidēja | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22,5" | 1063 | 1168 | |
Vidēja | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22,5" | 1049 | 1154 |
** Aptuvenie augstumi.
Urbumu rinda virsbūves nostiprināšanai
Augšējā urbumu rinda ir rezervēta virsbūves nostiprināšanai. Visiem pie augšējiem urbumiem nostiprinātajiem atbalstiem ir izvirzījums un 8 milimetru starplika. Nostiprināšanai pie augšējās rindas urbumiem neizmanto kniedes.
Celtņa piestiprināšana
Celtņa balsta plāksnes pie šasijas iespējams piestiprināt jau rūpnīcā.
Celtņa piestiprināšanas komplekts
Celtņa balsta plāksnes pie šasijas iespējams piestiprināt jau rūpnīcā. Akumulatoru kārba ir pārvietota uz aizmuguri, un stiprinājuma plāksnes ir piestiprinātas aiz kabīnes katrā šasijas pusē. Komplektācijā iekļauts elektriskā celtņa sagatavošanas komplekts ELCRANE.
Segli
Piedāvājumā ir iekļautas dažāda augstuma ISO seglierīces ar L veida profilu, nodrošinot ievērojamu izvēles brīvību. Seglierīce ar piemetinātiem stiprināšanas atlokiem ir visvieglākais variants, jo tās piestiprināšanai nav vajadzīga montāžas plāksne. Seglu augstums no šasijas virsmas ir aptuveni 150 milimetri. Dažiem variantiem kā opcija pieejama centralizētā eļļošana un puspiekabes pievienojuma indikators.
EBS (elektroniskās vadības bremžu sistēma) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu izjūtu, kā arī ļauj piekļūt vairākām noderīgām funkcijām. Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām. EBS ir standarts visām specifikācijām.
EBS Medium
Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas.
Braukšanas uzsākšana kāpumā
Bremzes tiek atslēgtas tikai pēc tam, kad dzenošajiem riteņiem tiek pievadīts kustības uzsākšanai pietiekams griezes moments.
ESC (Elektroniskā stabilitātes sistēma)
Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā „salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESC atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2 un 3 tiltiem.
Hidrauliskais palēninātājs
Hidrauliskais palēninātājs AL306 pārnesumkārbai. Kompaktais, integrētais hidrauliskais palēninātājs ir uzstādīts uz pārnesumkārbas un piedāvā 1490 Nm bremzēšanas momenta palēninājumu.