Mazāk degvielas, labāka saķere un stingrāks pagrieziena rādiuss. Tandēma tilta pacelšana ļauj atvienot un pacelt vienu no dzenošajiem tiltiem — nodrošinot tandēma tilta piedziņas radīto saķeri un kravnesību ar vienam velkošajam tiltam raksturīgo vadāmību un efektivitāti.
Tandēma tilta pacelšanas funkcija ir ļoti parocīga, ja vienā virzienā braucat ar smagu kravu, bet atgriežaties bez kravas. Kad kravas automašīna brauc bez kravas, nospiediet pogu panelī, lai atslēgtu un paceltu dzenošo tiltu. Tiklīdz kravas automašīna tiek piekrauta, dzenošais tilts automātiski nolaižas un aktivizējas, lai nodrošinātu maksimālu saķeri un vadāmību. Šī darbība aizņem tikai 15 sekundes, tāpēc vērtīgais laiks netiek tērēts veltīgi.
Dzenošie tilti rada lielāku berzi un rites pretestību, kas nozīmē lielāku degvielas patēriņu. Atslēdzot un paceļot tiltu laikā, kad tas nav nepieciešams, varat samazināt degvielas patēriņu par līdz pat 4%, braucot atpakaļceļā ar paceltu tiltu. Ko tas varētu nozīmēt galamērķim?
Ar paceltu tiltu kravas automašīna darbojas līdzīgi kā ar 4 x 2 vai 6 x 2 piedziņu — samazinās pagrieziena rādiuss un nozīmīgi uzlabojas manevrētspēja. Piemēram, 6 × 4 ar 4,6 metru garenbāzi var samazināt pagrieziena rādiusu par vairāk nekā vienu metru, un tā var būt ievērojama atšķirība šaurās ejās.
Vai ir nepieciešama lielāka saķere? Tiktāl, cik to atļauj tilta slodzes ierobežojumi, svaru var pārnest uz vienu dzenošo tiltu, vienkārši nospiežot paneļa pogu.