Volvo FMX šasiju specifikācijas

  • Šasiju augstums
  • Priekšējās ass maks. noslodze
  • aizmugurējo balstiekārtu
  • Aizmugurējās šķērssijas
  • Degvielas tvertnes
  • AdBlue tvertnes
  • Segli
  • Volvo dinamiskā stūrēšana
  • Tandēma tilta pacelšana
  • Automātiskā saķeres kontrole
  • Papildtilti aiz dzenošā tilta
  • papildtiltus pirms dzenošā tilta (pusher axles)
  • Bremzes

Šasiju augstums

Vidēja  aptuv. 900 mm
Augsta aptuv. 1000 mm
Īpaši augsta  aptuv. 1200 mm
Īpaši augstā (XX-High)  aptuv. 1240 mm

Priekšējā tilta maks. noslodze (tonnas)

  Pneimatiska  Lokšņu 
Vidēja  10 
Augsta  10/20*
Īpaši augsta    10/20*
Īpaši augstā (XX-High)    10/20*
* Ar priekšējiem dubulttiltiem (FAA20/FAA21)

Priekšējā tilta maks. noslodze (tonnas)

FA-LOW Zems priekšējais tilts vidējā augstuma šasijai ar tilta slodzi līdz 9 tonnām.
FA-MED Vidēja augstuma priekšējais tilts vidējā augstuma šasijai ar tilta slodzi līdz 10 tonnām.
FA-HIGH augstais priekšējais tilts augstajai šasijai, tilta noslodze līdz 10 tonnām.
FA-XHIGH Īpaši augsts priekšējais tilts īpaši augstajai šasijai ar tilta slodzi līdz 10/18* tonnām.
FA-XXHIGH Priekšējā dzenošā ass ar tilta slodzi līdz 9/18* tonnām.
Priekšējais dubulttilts – FA-HIGH/FA-XHIGH paredzēts 8×2 un 8×4 piedziņas automašīnām, tilta noslodze līdz 18 tonnām.

Aizmugures balstiekārta

Tips Tiltu konfigurācija Balstiekārtas tips Tilta/dubulttilta noslodze Reduktors Citi tilti
Viena ass           
RAD-L90 4×2 Paraboliska/daudzslokšņu 13 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RAD-GR 4×2 Pneimatiska  13 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RAD-G2 4×2 Pneimatiska  13 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RAD-L90 4×4 Paraboliska/daudzslokšņu 13 t Riteņu   
           
Divas vai trīs asis           
RADT-AR 6×2 Parabolisks 19/21 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori Fiksēts papildtilts aiz dzenošā tilta
RADT-GR 6×2/8×2 Pneimatiska 19/20,5/22,5/23 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori Fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais aizmugurējais papildtilts
RAPD-GR 6×2 Pneimatiska 19/22 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori Fiksēts/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta
RADD-G2 6×4/8×4 Pneimatiska 21/23/26 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RADD-BR 6×4/8×4 Parabolisks 21 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RADD-TR1 6×4/8×4 Paraboliskā/parastā slokšņu 23/26 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RADD-TR2 6×4/8×4 Parastā slokšņu 26/32 t Riteņu  
RADD-GR 6×4/8×4 Pneimatiska 21/23/26 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RADD-BR 6×6 Parabolisks 21 t Riteņu  
RADD-TR1 6×6 Paraboliskā/parastā slokšņu 26 t Riteņu  
RADD-TR2 6×6 Parastā slokšņu 26/32 t Riteņu  
RAPDT-GR 8×2 Pneimatiska 27/30/30,5/31,5/32 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori 3 tilti/stūrējams papildtilts pirms dzenošā tilta un fiksēts vai stūrējams papildtilts aiz dzenošā tilta
RADDT-GR 8×4 Pneimatiska 27/33/36 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori 3 asis/stūrējama papildass aizmugurē
RAPDD-GR 8×4 Pneimatiska 27/30,5/32/35 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori 3 tilti/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta
RADDT-G2 8×4 Pneimatiska 27/33/36 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori 3 asis/stūrējama papildass aizmugurē
RADD-BR 8×6 Parabolisks 21 t Riteņu  
RADD-TR1 8×6 Paraboliskā/parastā slokšņu 26 t Riteņu  
RADD-TR2 8×6 Parastā slokšņu 26/32 t Riteņu  

Aizmugurējās šķērssijas
Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrālā tilta piekabēm. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu. 

Degvielas tvertnes.
Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. 4 × 2 vilcējam maksimālais degvielas tvertņu tilpums ir 1480 litru. 

AdBlue tvertnes
Plastmasas. Tilpums: no 32 līdz 90 litriem. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes blokā. 

Segli.
Sertificētā konstrukcija pieļauj līdz 36 tonnu noslodzi. Piedāvājumā ir iekļautas dažāda augstuma ISO seglierīces ar L veida profilu, nodrošinot ievērojamu izvēles brīvību. Seglierīce ar piemetinātiem stiprināšanas atlokiem ir visvieglākais variants, jo tās nostiprināšanai nav vajadzīga montāžas plāksne. Seglu augstums no šasijas virsmas ir aptuveni 140 milimetri. Dažiem variantiem kā opcija pieejama centralizētā eļļošana un puspiekabes pievienojuma indikators.

Bremzes.
Elektroniskā bremžu sistēma (EBS) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu nostrādi, vienlaikus sniedzot piekļuvi vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām.

Volvo dinamiskā stūrēšana.
Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā.

Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām tiltu konfigurācijām, izņemot konfigurācijām ar priekšējo dzenošo tiltu (4 × 4, 6 × 6, 8 × 6 un 10 × 6).

Tandēma tilta pacelšana.
Sniedz iespēju deaktivizēt un pacelt tandēma paceļamā tilta dzenošo tiltu, samazinot degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīnā ir krava, tilts automātiski nolaižas un pieslēdzas.

Tandēma tilta pacelšana ir pieejama konfigurācijām 6 × 4 un 8 × 4 (ar tandēma dubulttiltu), kas aprīkotas ar disku bremzēm.

Automātiskā saķeres kontrole (ATC)
Automātiski pieslēdz priekšējo dzenošo tiltu, kad tas ir nepieciešams, un atslēdz tiltu, kad to atļauj braukšanas apstākļi; tādējādi samazinās degvielas patēriņš un uzlabojas manevrētspēja. ATC standartā tiek izmantots visās Volvo FMX konfigurācijās ar priekšējo dzenošo tiltu (4 × 4, 6 × 6, 8 × 6 un 10 × 6).

Papildtilti aiz dzenošā tilta.
Pieejamas vairākas konfigurācijas – fiksētie ar monoriteņiem vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5 vai 10 tonnas. 

Papildtilts pirms dzenošā tilta.
Pieejams kā fiksētais vai aktīvi piestūrējamais tilts gan vilcējiem, gan kravas automašīnām. Tilta noslodze: 7,5 vai 9 tonnas.

EBS MEDIUM

Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas.

EBS statusa vadība
EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.

Braukšanas uzsākšana kāpumā
Bremzes tiek atslēgtas tikai pēc tam, kad dzenošajiem riteņiem tiek pievadīts kustības uzsākšanai pietiekams griezes moments.

Bremžu kluču nodiluma analīze
Bremžu kluču uzraudzība – nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu. (Tikai disku bremzēm.)

Stāvbremzes automātiska izslēgšana
Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).

PAPILDU IESPĒJAS

Programmu paketes iespējams papildināt ar tālāk norādītajām papildiespējām.

Iztaisnošanas bremze
Sniedz iespēju nepieciešamības gadījumā impulsveidīgi piebremzēt piekabi. Bremzēšana tiek nodrošināta automātiski, samazinot transportlīdzekļa sastāva “salocīšanās” iespējamību.

ESP (Elektroniskā stabilitātes sistēma)
Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā „salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESP atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2 un 3 tiltiem.

Ārkārtas bremzēšanas lukturi
Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk periodiski mirgot – četri gaismas impulsi sekundē. 

Hidrauliskais palēninātājs
Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais palēninātājs, maksimālā jauda 440 kW.

Lejupielādēt

Šasijas specifikācija

Lejupielādējiet šasijas pilnas specifikācijas PDF formātā. Lejupielādēt(PDF, 3.2 MB)
Atrodiet vietējo servisa centru

Vai Jums tas patīk? Izmēģiniet

Tikai sēžot pie stūres, iespējams patiešām izmēģināt mūsu jaunās, dinamiskās šasijas. Vietējam Volvo Trucks servisa centram ir atslēgas.

Meklēt servisa centru