Grūti braukšanas apstākļi nav nekāds šķērslis Volvo FMX automašīnai

Izcila mobilitāte

Kad ceļu ir aprijuši dubļi vai smiltis, vienīgais veids, kā neiekļūt nepatikšanās, ir neapstāties. Tieši to palīdz izdarīt automātiskā saķeres kontrole (ATC). Šī revolucionārā funkcija automātiski iedarbina un izslēdz priekšējo velkošo tiltu tieši tad, kad tas nepieciešams. Un tad vēl ir Volvo dinamiskās stūrēšanas sistēma, kas nodrošina stūrēšanu bez piepūles un laidenu gaitu, braucot pa izciļņiem.

Automātiskā saķeres kontrole nodrošina visas izvēles priekšējā dzenošā tilta piedāvātās priekšrocības, bet ir tikpat uzticams kā pastāvīga sistēma.

Jonass Odermalms

Volvo Trucks būvniecības segmenta vadītājs

Automātiskā saķeres kontrole palīdz sarežģītos apstākļos

Nekādu kompromisu

Priekšējais velkošais tilts izglābj no ķibelēm. Taču, kad tas ir iedarbināts, pasliktinās manevrētspēja. Atšķirībā no pastāvīgas darbības sistēmām automātiskā saķeres kontrole apvieno abu sistēmu priekšrocības. Kad priekšējais dzenošais tilts ir iedarbināts, ir pieejama visa nepieciešamā saķere. Kad tilts ir atslēgts (un tas ir atslēgts lielāko daļu laika), uzlabojas kravas automašīnas manevrētspēja.

Atklājiet automātisko saķeres kontroli
Volvo dinamiskā stūrēšana: nodrošina lielāku kontroli un atvieglo darbu

Stūrēšana vairs nav smags darbs

Ja ceļš zem riteņiem ir sarežģīts, Jums vajadzēs Volvo dinamiskās stūrēšanas sistēmu. Šī viedā tehnoloģija par 85% palielina stūrēšanas spēku un novērš traucējumus. Tāpēc Jūs varat atspiest muguru pret sēdekļa atzveltni un priecāties par vienmērīgo, stabilāko un mazāk nogurdinošo braucienu.

Citas Volvo dinamiskās stūrēšanas priekšrocības
Tandēma tilta pacelšana

Paceliet tiltu. Mazāks pagrieziena rādiuss

Tandēma tilta pacelšana ļauj atslēgt un pacelt vienu no dzenošajiem tiltiem. Ar paceltu tiltu kravas automašīna darbojas līdzīgi kā ar 4 x 2 vai 6 x 2 piedziņu – samazinās pagrieziena rādiuss un nozīmīgi uzlabojas manevrētspēja. Tas palīdz arī samazināt degvielas patēriņu par 3%

Plašāka informācija par tandēma tilta pacelšanu
Volvo FMX lepojas ar to, ka tai ir liels klīrenss, kad kravas automašīna ir pilnībā piekrauta.

Stāvāki pakalni, dziļāki grāvji

Priekšējo dzenošo asi mēs pavirzījām par 100 milimetriem uz priekšu, lai uzlabotu kravas automašīnas pārkares leņķi. Mēs to arī pārveidojām (no uzgaļa un zobrata līdz gultņiem) izturīgāku un plūdenāku. Paralēlo šķērsstieni mēs iebūvējām aiz priekšējās ass sijas, izturīgo ass korpusu padarot par transportlīdzekļa zemāko punktu un ievērojami uzlabojot piekrautas kravas automašīnas klīrensu.

Atrodiet vietējo servisa centru

Nepaļaujieties tikai uz mūsu stāstījumu

Apmeklējiet Volvo Trucks vietējo servisa centru un uz vietas izmēģiniet unikālo mobilitāti.

Meklēt servisa centru