Volvo dīzeļdzinēji ar sevišķi plašu griezes momenta diapazonu

Aplūkojiet mūsu līknes

Izcils griezes moments ar zemiem apgriezieniem. Ļoti plašs maksimālā griezes momenta diapazons. Maksimālais griezes moments atbilst maksimālajai jaudai. Salīdziniet mūsu griezes momenta līkni, un Jūs redzēsiet atšķirību. Iekāpiet kabīnē, Jūs to sajutīsiet – neticami straujš paātrinājums, nesalīdzināma vilkšanas jauda un degvielas ekonomija, patīkams brauciens lielā ātrumā.

Ekonomiskie Volvo dīzeļdzinēji

Iebūvēta degvielas ekonomija

Optimizētā degkameras ģeometriskā forma. Ātra un precīza degvielas iesmidzināšana, ko nodrošina dzinēja elektroniskā vadības sistēma (EMS). Augsts cilindru pildījuma koeficients. Mēs varētu turpināt nosaukt iezīmes, kas samazina dzinēja degvielas patēriņu. Tomēr daudz svarīgāka ir Jūsu peļņas rādītāju atšķirība. Un ietekme uz vidi.

Volvo patentētās dzinēja bremzes – VEB+

Volvo dzinēja bremze: VEB un VEB+ bremzēšanas jauda līdz 375 kW

Mūsu patentētās dzinēja bremzes VEB+ sadales vārpsta konstruēta tā, lai absorbētu pat 375 kW (510 ZS) jaudas D13 dzinējam. D11 dzinējam Volvo dzinēja bremze (VEB) absorbē līdz pat 290 kW. Savienojot dzinēja bremzi, I-Shift pārnesumu sistēmu un viedo kruīza kontroles sistēmu, stāvus un sarežģītus kāpumus iespējams pārvarēt drošāk un efektīvāk, nepalielinot degvielas patēriņu.

Tīrāki, videi nekaitīgāki dzinēji

Mūsu Euro 6 dzinēji ir milzīgs solis ceļā uz tīrākiem pārvadājumiem un mazāku ietekmi uz vidi. Jauda un degvielas ekonomija līdzinās Euro 5 dzinēju modeļiem, taču mēs uz pusi esam samazinājuši cieto daļiņu emisiju, bet slāpekļa oksīdu koncentrāciju pavājinājuši par gandrīz 80%. 

Mūsu Euro 6 risinājums: pārskats

Kā darbojas risinājums Euro 6

1. Dzinējs
Jaunie dzinēja elementi uzlabo gāzu plūsmu un nodrošina, lai izplūdes gāzēm, kas nonāk attīrīšanas sistēmā, būtu optimāla temperatūra.

2. Septītais iesmidzinātājs
Īpašo dīzeļdegvielas iesmidzinātāju izmanto DOC karstuma pārvaldībai, un tas arī nodrošina filtra DPF efektivitāti un labu pārveidotāja SCR funkcionalitāti.

3. Dīzeļdzinēja atgāzu oksidējošais katalizators (DOC)
DOC katalizatorā veidojas NO2, kas nepieciešams cieto daļiņu efektīvai sadedzināšanai dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtrā. Zemā temperatūrā tas nodrošina arī reģenerācijai nepieciešamo siltumu.

4. Dīzeļdzinēja cieto daļiņu filtrs (DPF)
Filtrā tiek savāktas cietās daļiņas (PM), kas reģenerācijas laikā tiek sadedzinātas. Reģenerācija notiek automātiski, un Jums nekas nav jādara.

5. Selektīvais katalītiskais pārveidotājs (SCR)
Sajaukšanas kamerā izplūdes gāzes sajaucas ar AdBlue piedevu. Katalizatorā slāpekļa oksīdi (NO2) tiek efektīvi pārveidoti par nekaitīgu slāpekļa gāzi un ūdeni.

6. Amonjaka katalizators (ASC)
Tas ir atgāzu pārveidošanas pēdējais posms, kurā tiek neitralizēts atlikušais amonjaks (NH3), ja tāds atlicis.

Volvo FMX ar astoņiem dažādiem jaudas diapazoniem

Izvēlieties zirgspēkus

Astoņi dažādi jaudas diapazoni! Varianti: četri 11 litru (D11) un četri 13 litru (D13) dzinēji.

Atrodiet vietējo servisa centru

Izmēģiniet jaudu

Apmeklējiet Volvo Trucks vietējo servisa centru un uz vietas izmēģiniet mūsu dzinēju spēku un darbības diapazonu.

Meklēt servisa centru