Tandēma tilta pacelšana

Šasija būvniecībai

Aizmugures pneimatiskā balstiekārta mazina vibrācijas, tādējādi radot vēl nebijušas autovadīšanas ērtības un samazinot kravas automašīnas nolietojumu. Automātiskā saķeres kontrole nodrošina pilnpiedziņas saķeri, kad tā ir nepieciešama, kā arī palielina degvielas patēriņa efektivitāti un kravas automašīnas manevrētspēju, kad pilnpiedziņas saķere nav nepieciešama.

Papildus pieejama tandēma tilta pacelšanas iespēja, kas nodrošina tandēma tilta piedziņas radīto saķeri un kravnesību ar vienam dzenošajam tiltam raksturīgo vadāmību un efektivitāti. Ja nepieciešams pārvadāt smagas kravas, Jūsu Volvo FMX kravas automašīnai rūpnīcā var uzstādīt piecus tiltus, ietaupot Jums laiku un virsbūves uzstādīšanas izmaksas.

Skatiet visas Volvo FMX jaunās iezīmes

Pielāgojams šasijas izkārtojums

Volvo FMX vilcēja šasijas struktūra

Vilcēja šasija

1. Akumulatoru kārba (BBOX-L):
novietota par 300 mm tālāk nekā iepriekšējam modelim, tāpēc var ietilpināt par 100–120 litriem degvielas vairāk.

2. Akumulatoru kārba (BBOX-EF):
iespējams novietot šasijas aizmugurē starp šasijas rāmjiem.

3. AdBlue tvertne:
50 litru tvertni iespējams nostiprināt virs rāmja, aiz kabīnes, tādējādi palielinot degvielas tvertnes ietilpību (ADTP-BC).

4. Gaisa spiediena modulators:
novietojums starp šasijas rāmjiem atbrīvo vairāk vietas pie šasijas nostiprināmam aprīkojumam, piemēram, degvielas tvertnēm. Iespējams izvēlēties arī novietojumu aizmugurē starp šasijas rāmjiem.

Standarta šasijas struktūra

Kravas automašīnas šasijas

1. Brīva vieta pie rāmja:
šasijas paketē iekļautās ierīces iespējams nostiprināt aizmugurējā daļā, atbrīvojot vietu ceļamkrāna atbalstiem vai citam aprīkojumam. (FAA10 – apm. 500 milimetri; FAA20 – apm. 600 milimetri).

2. Urbumu rinda virsbūves nostiprināšanai:
augšējā urbumu rinda ir paredzēta virsbūves nostiprināšanai. Visiem balstiem ir izvirzījums un 8 milimetru starplika. Nav izmantotas kniedes.

3. Celtņa piestiprināšana:
celtņa balsta plāksnes pie šasijas iespējams piestiprināt jau rūpnīcā.

4. Aizmugurējā pneimobalstiekārta un īsā pārkare:
pārveidotais pirms tilta nostiprinātais šķērssvārstību stabilizators ļauj saīsināt aizmugurējo pārkari – tas ir noderīgi transportlīdzekļiem, ko izmanto būvniecībā, asfalta klāšanas tehnikas novietošanai un nomaināmām virsbūvēm.

Atrodiet vietējo servisa centru

Izmēģiniet

Tikai tad, kad sēž pie stūres, iespējams patiešām izmēģināt Volvo FMX šasijas. Vietējam Volvo Trucks servisa centram ir atslēgas.

Meklēt servisa centru