Volvo FM spēka pārvada specifikācijas

 

  • Dzinēji
  • I-Shift
  • I-Shift programmu komplekti
  • Manuālās pārnesumkārbas

  •  

     

  • Aizmugurējie tilti
  • Aizmugures tiltu pārnesumskaitļi
  • Spēka pārvada varianti
  • Jaudas noņemšanas kārbas

  •  

    Dzinēji

      D11K D13K
    Izmešu standarts Euro 6 Euro 6
    Cilindru skaits 6 6
    Tilpums 10,8 dm3 12,8 dm3
    Virzuļa gājiens 152 mm 158 mm
    Cilindra diametrs 123 mm 131 mm
    Kompresijas pakāpe 17.0:1 17.0:1
    Izplūdes gāzu bremzes jauda 160 kW (2400 apgr./min) 200 kW (2300 apgr./min)
    VEB jauda 290 kW (2400 apgr./min)  
    VEB opcija  
    VEB+ jauda   375 kW (2300 apgr./min)
    VEB+   opcija
    Eļļas filtri 2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma 2 pilnplūsmas, 1 daļplūsma
    Nomaināmās eļļas tilpums ar filtru 36 l 33 l
    Dzeses sistēma, kopējais tilpums 36 l 38 l

    Eļļas maiņas intervāls

    līdz 100 000 km vai reizi gadā saskaņā ar VDS4.

    Prasības degvielai

    Tikai degviela bez sēra (EN590, maks. sēra daudzums 10 miljondaļas).

    Pie dzinēja nostiprināmā jaudas noņemšanas kārba

      Izejas vārpstas griezes moments Pārnesumskaitlis, D11K Pārnesumskaitlis, D13K
    EPTT650 650 Nm* 1.08:1 1.26:1
    EPTT1000 1000 Nm*   1.26:1
    * Griezes moments gan brauciena, gan stāvēšanas laikā
    D11K dzinējs, jaudas/griezes momenta diapazons

    D11K – jauda/griezes moments

    Jauda atbilstīgi ES 582/2011

    D11K330 (243 kW)  
    Maks. jauda ar 1600–1900 apgr./min 330 Zs
    Maks. griezes moments pie 950-1400 apgr/min 1600 Nm
    D11K370 (273 kW)  
    Maks. jauda ar 1600–1900 apgr./min 370 Zs
    Maks. griezes moments ar 950–1400 apgr./min 1750 Nm
    D11K410 (302 kW)  
    Maks. jauda ar 1600–1900 apgr./min 410 Zs
    Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min 1950 Nm
    D11K450 (332 kW)  
    Maks. jauda ar 1600–1900 apgr./min 450 Zs
    Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min 2150 Nm
    D13K dzinējs, jaudas/griezes momenta diapazons

    D13K – jauda/griezes moments

    Jauda atbilstīgi ES 582/2011

    D13K420 (309 kW)  
    Maks. jauda ar 1400–1800 apgr./min 420 Zs
    Maks. griezes moments ar 860–1400 apgr./min 2100 Nm
    D13K460 (338 kW)  
    Maks. jauda ar 1400–1800 apgr./min 460 Zs
    Maks. griezes moments ar 900–1400 apgr./min 2300 Nm
    D13K500 (368 kW)  
    Maks. jauda ar 1400–1800 apgr./min 500 ZS
    Maks. griezes moments ar 1000–1400 apgr./min 2500 Nm
    I-Shift

    12-pakāpju pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem un automatizētu pārnesumu pārslēgšanu. I-Shift iespējams aprīkot ar kompakto retarderu, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju.

    I-Shift

    Tips Augstākais pārnesums Griezes moments Maks. pilnā masa
    AT2412F Tiešais 2400 Nm 44 t
    AT2612F Tiešais 2600 Nm 100 t
    ATO2612F Paaugstinātais 2600 Nm 100 t

    I-Shift programmu paketes

    Pamatversija (TP-BAS)
    TP-BAS ir standarta programmatūras pakete, kas tiek piegādāta kopā ar I-Shift, un tajā ir ietvertas braukšanai nepieciešamās galvenās pārnesumkārbas funkcijas.

    I-Shift pārnesuma pārslēgšanas programmatūra piegādei (TP-DIST)
    TP-DIST pielāgo pārnesumkārbas funkciju atbilstoši specifiskajiem apstākļiem piegādes segmentā. Programmatūras paketē ir iekļautas funkcijas, kas atvieglo manevrētspēju kustības uzsākšanas laikā, uzlabo manevrētspēju, kā arī atvieglo braukšanu nelielā ātrumā.

    I-Shift pārnesuma pārslēgšanas programmatūra būvniecībai (TP-CON)
    TP-CON pielāgo pārnesumkārbas funkciju atbilstoši specifiskajiem apstākļiem būvniecības segmentā. Programmatūras paketē ir iekļautas funkcijas, kas atvieglo manevrētspēju kustības uzsākšanas laikā, uzlabo manevrētspēju, kā arī atvieglo braukšanu nelielā ātrumā. Šī programmatūra spēj palīdzēt arī sarežģītos braukšanas apstākļos.

    I-Shift pārnesuma pārslēgšanas programmatūra tālajiem reisiem (TP-LONG)
    TP-LONG ir ietvertas viedas funkcijas, kas samazina degvielas patēriņu. Šī programmatūras pakete ir ideāli piemērota tālajiem pārvadājumiem, kad degvielas ekonomija ir ārkārtīgi nozīmīga. Šajā paketē ir iekļauta I-Roll funkcija.

    Lielas kravnesības pārvadājumi (TP-HD)
    TP-HD optimizē I-Shift darbību lielas kravnesības pārvadājumiem ar lielu sastāva pilnu masu (>85 tonnas). Neatkarīgi no sastāva pilnas masas autovadītājs vienmēr var optimizēt vadāmību, aktivizējot vai deaktivizējot lielas kravnesības režīmu, kā arī aktivizējot tālo pārvadājumu režīmu. Programmatūras paketē ietvertās funkcijas nodrošina
    priekšrocības arī kravas automašīnām, kas velk vairākas piekabes.

    I-Shift programmu komplekti

    Funkcijas TP-BAS* TP-DICON TP-FUEC TP-FUEC3 TP-HD TP-HD3* 
    Pamata pārslēgšanas stratēģija
    Pilnveidotā pārslēgšana
    Pamata pārnesumu izvēles koriģēšana
    Pārnesumkārbas eļļas temperatūras uzraudzība
    Pilnveidotā pārslēgšanas stratēģija  
    Launch Control  
    I-Roll    
    Viedā kruīza kontroles sistēma    
    I-See, iekļauta arī I-Cruise        
    Smagsvara transportlīdzekļa vadība        
    Papildu iespējas            
    Paplašinātās jaudas noņemšanas funkcijas
    Pilnveidotā pārnesumu izvēles koriģēšana, ieskaitot kick-down funkciju  
    Palielināta jauda – slikti ceļi  
    * Pieejams tikai AT2612E dzinējam.
    Manuālās pārnesumkārbas

    14 pakāpju manuālā pārnesumkārba ar pārnesumu un diapazonu dalītājiem – tai ir divi lēngaitas pārnesumi, divpadsmit sinhronizētie turpgaitas pārnesumi un četri atpakaļgaitas pārnesumi. Trošu pievads nodrošina īsus un precīzus pārslēgšanas sviras gājienus un novērš pārnesumu pārslēga vibrāciju. Patentēti sinhronizatori ar servo-funkciju samazina pārnesumu pārslēgšanai nepieciešamos spēkus. Pārnesumkārbas ir iespējams aprīkot ar kompakto palēninātāju, jaudas noņemšanas kārbu, stūres pastiprinātāja avārijas sūkni un eļļas dzesētāju.

    Manuālās pārnesumkārbas specifikācijas

    Tips Augstākais pārnesums Griezes moments Maks. pilnā masa
    VT2009B Tiešais 2000 Nm 60 t
    VT2214B Tiešais 2200 Nm 100 t
    VTO2214B Paaugstinātais 2200 Nm 100 t
    VT2514B Tiešais 2500 Nm 100 t
    VTO2514B Paaugstinātais 2500 Nm 100 t

    Aizmugurējie tilti

    Tips Ass Reduktors Maks. griezes moments Tilta/dubulttilta maks. noslodze Maks. pilnā masa
    Asis ar vienu reduktoru          
    RSS1344C/D Viena ass Hipoidālais 2600 Nm 13 t 44 t
    RSS1356 Viena ass Hipoidālais 2400/2800 Nm 13 t 56/44 t
    RSS1360 Viena ass Hipoidālais 3550 Nm 13 t 60 t
    RTS2370A Dubulttilts Hipoidālais 3550 Nm 23 t 70 t
    Asis ar galveno pārvadu un riteņu reduktoriem          
    RSH1370F Viena ass Koniskais, spirālzobu 3550 Nm 13 t 70 t
    RTH2610F Dubulttilts Koniskais, spirālzobu 3550 Nm 26 t 100 t
    RTH3210F Dubulttilts Koniskais, spirālzobu 3550 Nm 32 t 100 t
    RTH3312 Dubulttilts Koniskais, spirālzobu 3550 Nm 33 t 120 t

    Aizmugures tiltu pārnesumskaitļi

    RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
    2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
    2.47:1* 2.64:1 2.64:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
    2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
    2.85:1 3.10:1 3.08:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
    3.08:1 3.44:1 3.40:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
    3.36:1 3.67:1 3.67:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
    3.70:1   4.11:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1  
    4.11:1     4.50:1   5.41:1 5.41:1  
    4.63:1     5.14:1     7.21:1  
    5.29:1     5.67:1        
          6.17:1        
    * Modelim RSS1344D

    Spēka pārvada varianti

      D11K330 D11K370 D11K410 D11K450 D13K420 D13K460 D13K500
    Manuālā pārnesumkārba
    VT2009B        
    VT2214B  
    VTO2214B  
    VT2514B      
    VTO2514B      
    I-Shift              
    AT2412F  
    AT2612F
    ATO2612F
    Dzenošie tilti ar vienpakāpes reduktoru
    RSS1344C/D
    RSS1356
    RSS1360
    RTS2370B
    Dzenošie tilti ar riteņu reduktoru
    RSH1370F
    RTH2610F
    RTH3210F
    RTH3312

    Jaudas noņemšanas kārbas

    Piedāvājam ļoti plašu no sajūga darbības režīma atkarīgo un neatkarīgo jaudas noņemšanas kārbu rindu dažādu mehānismu piedziņai.

    PIE DZINĒJA PIESTIPRINĀMĀS

    PTER-DIN
    Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba hidrauliskā sūkņa tiešai piedziņai.

    PTER1400
    Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.

    PTER100
    Dzinēja aizmugurē nostiprināma jaudas noņemšanas kārba ar pievienošanas atloku hidrauliskā sūkņa piedziņai.

    PIE PĀRNESUMKĀRBAS PIESTIPRINĀMĀS

    PTR-F
    Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.

    PTR-FL/FH
    Savienošana ar pievienošanas atloku, zemi vai augsti izejas vārpstas apgriezieni.

    PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
    Zemi/vidēji/augsti apgriezieni, ar DIN pievienojumu hidrauliskā sūkņa tiešai pievienošanai.

    PTRD-F
    Augsti apgriezieni, savienošana ar pievienošanas atloku, piedziņas vārpstas tiešai pievienošanai.

    PTRD-D
    Augsti apgriezieni, divas izejas. Ar DIN pievienojumu priekšpusē un aizmugurē, hidraulisko sūkņu tiešai pievienošanai.

    PTRD-D1
    Augsti apgriezieni, divas izejas. Savienošana aizmugurē ar pievienošanas atloku, priekšpusē – ar DIN pievienojumu.

    PTRD-D2
    Augsti apgriezieni, divas izejas aizmugurē un viena izeja priekšpusē. Divas savienojumu vietas aizmugurē ar pievienošanas atlokiem, viena – priekšpusē ar DIN pievienojumu.

     

    Lejupielādēt

    Spēka pārvada specifikācijas

    Lejupielādējiet spēka pārvada pilnas specifikācijas PDF formātā.

    Lejupielādēt(PDF, 3.9 MB)
    Atrodiet vietējo servisa centru

    Iepazīstiet tuvāk Volvo FM

    Izveidojiet savu ideālo kravas automašīnu. To var izdarīt vietējā Volvo Trucks servisa centrā.

    Meklēt servisa centru