Volvo FM šasiju specifikācijas

 

  • Šasiju augstums
  • Priekšējās ass maks. noslodze
  • aizmugurējo balstiekārtu
  • Seglierīces pievienošanas augstumi
  • Aizmugurējās šķērssijas
  • Degvielas tvertnes
  • AdBlue tvertnes
  •  

     

  • Segli
  • Volvo dinamiskā stūrēšana
  • Tandēma tilta pacelšana
  • Papildtilti aiz dzenošā tilta
  • papildtiltus pirms dzenošā tilta (pusher axles)
  • Bremzes 
  •  

    Šasiju augstums

    X-Low zema (vilcējam) aptuv. 810 mm
    Zema aptuv. 850 mm
    Vidēja aptuv. 900 mm
    Augsta aptuv. 1000 mm

    Priekšējā tilta maks. noslodze (tonnas)

      Pneimatiska Lokšņu
    X-Low zema 8
    Zema 8
    Vidēja 9 9
    Augsta 9 10/20*
    * Ar priekšējiem dubulttiltiem (FAA20).

    aizmugurējo balstiekārtu

    Tips Tilts Balstiekārta Tilta/dubulttilta noslodze Reduktors Papildtilti pirms/aiz dzenošā tilta
    Viena ass
    RAD-L90 4×2 Paraboliska/daudzslokšņu 13 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
    RAD-GR 4×2 Pneimatiska 11,5/13 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
    Divas vai trīs asis
    RADT-AR 6×2 Parabolisks 19/21 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori Papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksēts)
    RADT-GR 6×2/8×2 Pneimatiska 19/20,5/22,5/23 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais)
    RAPD-GR 6×2 Pneimatiska 19/22 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori Papildtilts pirms dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais)
    RADD-BR 6×4/8×4 Parabolisks 21 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
    RADD-TR1 6×4/8×4 Paraboliskā/parastā slokšņu 23/26 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
    RADD-TR2 6×4/8×4 Parastā slokšņu 26/32 t Riteņu  
    RADD-GR 6×4/8×4 Pneimatiska 21/23/26 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
    RADDT-GR 8 × 4/10 × 4 Pneimatiska 27/33/36 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais)
    RAPDD-GR 8×4 Pneimatiska 27/30,5/32/35 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais)
    RAPDT-GR 8x2 Pneimatiska 27/30/30,5/31,5/32 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori Papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais) un papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais)

    Seglierīces pievienošanas augstumi

    Piedziņa Šasija Balstiekārta Rāmja augstums Seglierīces augstums* Riepas Min. pievienošanas augstums** Nominālais augstums brauciena laikā**
    4×2 X-Low zema RAD-GR 266 140 295/55 867 912
      X-Low zema RAD-GR 266 140 295/60 887 932
      Zema RAD-GR 266 140 315/60 955 1015
      Vidēja RAD-GR 266 140 315/70 1014 1075
      Vidēja RAD-GR 300 140 315/70 1031 1092
      Augsta RAD-GR 266 140 315/80 1056 1147
      Augsta RAD-GR 300 140 315/80 1090 1164
    6×2 Zema RADT-GR 266 160 315/60 975 1035
      Vidēja RADT-GR 266 160 315/70 1034 1095
      Vidēja RADT-GR 300 160 315/70 1051 1112
      Augsta RADT-GR 300 150* 315/80 1160 1234
      Vidēja RAPD-GR 266 160 315/70 1034 1095
      Vidēja RADT-GR 300 160 315/70 1051 1112
      Augsta RAPD-GR 266 160 315/80 1076 1167
      Augsta RAPD-GR 300 160 315/80 1110 1184
    6×4 Augsta RADD-GR 300 150* 315/80 1173 1234
    8 x 4 Augsta RAPDD-GR 300 160 315/80 1137 1207
    * +60 mm uzstādīšanas augstums.
    ** Aptuvenais augstums.

    Aizmugurējās šķērssijas
    Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrālā tilta piekabēm. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.

    Degvielas tvertnes
    Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. 4×2 vilcējam maksimālais degvielas tvertņu tilpums ir 1480 litri.

    AdBlue tvertnes
    Plastmasas. Tilpums: no 32 līdz 90 litriem. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes modulī.

    Segli.
    Sertificētā konstrukcija pieļauj noslodzi līdz 36 tonnām. Piedāvājumā ir iekļautas dažāda augstuma ISO seglierīces ar L veida profilu, nodrošinot ievērojamu izvēles brīvību. Seglierīce ar piemetinātiem stiprināšanas atlokiem ir visvieglākais variants, jo tās nostiprināšanai nav vajadzīga montāžas plāksne. Seglu augstums no šasijas virsmas ir aptuveni 140 milimetri. Dažiem variantiem kā opcija pieejama centralizētā eļļošana un puspiekabes pievienojuma indikators.

    Volvo dinamiskā stūrēšana
    Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā.

    Volvo dinamiskā stūrēšana tagad ir pieejama visām tiltu konfigurācijām, tostarp kravas automašīnām ar dubultajiem priekšējiem tiltiem.

    Tandēma tilta pacelšana
    Sniedz iespēju deaktivizēt un pacelt tandēma paceļamā tilta dzenošo tiltu, samazinot degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīnā ir krava, tilts automātiski nolaižas un pieslēdzas. 

    Tandēma tilta pacelšana ir pieejama konfigurācijām 6 × 4 un 8 × 4 (ar tandēma dubulttiltu), kas aprīkotas ar disku bremzēm.

    Papildtilti aiz dzenošā tilta
    Pieejamas vairākas konfigurācijas – fiksētie ar solo vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5 vai 10 tonnas.

    Papildtilti pirms dzenošā tilta
    Pieejami kā fiksētie vai aktīvi piestūrējamie tilti gan vilcējiem, gan kravas automašīnām. Tilta noslodze: 7,5 vai 9 tonnas.

    Bremzes

    EBS (elektroniskās vadības bremžu sistēma) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu izjūtu, kā arī ļauj piekļūt vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Uzlabojiet savu bremžu sistēmu, pievienojot EBS Medium paketi vai kādu no papildu opcijām.

    EBS MEDIUM

    Salīdzinājumā ar EBS standarta paketi EBS vidējā pakete nodrošina tālāk nosauktās funkcijas.

    EBS darbības kontrole

    EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.

    Braukšanas sākšana ceļa kāpumā

    Bremzes tiek atslēgtas tikai pēc tam, kad dzenošajiem riteņiem tiek pievadīts kustības uzsākšanai pietiekams griezes moments.

    Bremžu kluču nodiluma analīze

    Bremžu kluču uzraudzība – nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu. (Tikai disku bremzēm.)

    Stāvbremzes automātiska izslēgšana

    Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).

    PAPILDU IESPĒJAS

    Programmu paketes iespējams papildināt ar tālāk minētajām iespējām.

    Iztaisnošanas bremze

    Dod iespēju nepieciešamības gadījumā impulsveidīgi piebremzēt piekabi. Bremzēšana tiek nodrošināta automātiski, samazinot transportlīdzekļa sastāva “salocīšanās” iespējamību.

    ESP (elektroniskā stabilitātes sistēma)

    Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā “salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESP atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama automašīnām ar 2 un 3 tiltiem.

    Ārkārtas bremzēšanas gaisma

    Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk mirgot ar periodiskumu četri gaismas impulsi sekundē.

    Hidrauliskais retarders

    Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais retarders, maksimālā jauda 440 kW.

    Lejupielādēt

    Šasiju specifikācijas

    Lejupielādējiet pilnīgas šasijas specifikācijas PDF formātā.

    Lejupielādēt(PDF, 2.7 MB)
    Atrodiet vietējo izplatītāju

    Vai Jums tas patīk? Izmēģiniet

    Tikai, sēžot pie stūres, iespējams patiešām izmēģināt mūsu jaunās, dinamiskās šasijas. Vietējam Volvo Trucks dīlerim ir atslēgas.

    Atrodiet vietējo izplatītāju