Volvo dīzeļdzinēji ar izcilu griezes momenta diapazonu, dzinēja apgriezienu skaitam esot mazam

Aplūkojiet mūsu līknes

Izcils griezes moments ar zemiem apgriezieniem. Ļoti plašs maksimālā griezes momenta diapazons. Maksimālais griezes moments atbilst maksimālajai jaudai. Salīdziniet mūsu griezes momenta līkni, un Jūs redzēsiet atšķirību. Iekāpiet kabīnē – un Jūs to sajutīsiet: neticami straujš paātrinājums, nesalīdzināma vilkšanas jauda un degvielas ekonomija, patīkams brauciens lielā ātrumā.

Mazāks izmešu daudzums, taču joprojām efektīvs degvielas patēriņš

Iebūvēta degvielas ekonomija

Optimizētā degkameras ģeometriskā forma. Ātra un precīza degvielas iesmidzināšana, ko nodrošina dzinēja elektroniskā vadības sistēma (EMS). Augsts cilindru pildījuma koeficients. Mēs varētu turpināt nosaukt iezīmes, kas samazina dzinēja degvielas patēriņu. Tomēr daudz svarīgāka ir Jūsu peļņas rādītāju atšķirība. Un ietekme uz vidi.

VEB+ dzinēja bremzes ar unikālu sadales vārpstas konstrukciju

Volvo dzinēja bremze: VEB un VEB+
bremzēšanas jauda līdz 510 ZS

Mūsu patentētajās dzinēja bremzēs VEB+ izmantota sadales vārpsta, kas izstrādāta tā, lai absorbētu līdz pat 375 kW (510 ZS) jaudas D13 dzinējam. D11 dzinējam Volvo dzinēja bremze (VEB) absorbē līdz pat 290 kW. Savienojot dzinēja bremzi, I-Shift pārnesumu sistēmu un viedo kruīza kontroles sistēmu, iespējams liels vidējais ātrums, nepasliktinot drošības rādītājus un nepalielinot degvielas patēriņu.

Tīrāki, videi nekaitīgāki dzinēji

Mūsu Euro 6 dzinēji ir milzīgs solis ceļā uz tīrākiem pārvadājumiem un mazāku ietekmi uz vidi. Jauda un degvielas ekonomija līdzinās Euro 5 dzinēju modeļiem, taču mēs uz pusi esam samazinājuši cieto daļiņu izmešu daudzumu, bet slāpekļa oksīdu koncentrāciju pavājinājuši par gandrīz 80%. 

Mūsu Euro 6 risinājums: pārskats

Darbības princips
Mūsu Euro 6 risinājums

1. Dzinējs
Jaunie dzinēja elementi uzlabo gāzu plūsmu un nodrošina, lai izplūdes gāzēm, kas nonāk attīrīšanas sistēmā, būtu optimāla temperatūra.

2. Septītais iesmidzinātājs
Īpašo dīzeļdegvielas iesmidzinātāju izmanto DOC karstuma pārvaldībai, un tas arī nodrošina dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtra efektivitāti un labu pārveidotāja SCR darbību.

3. Dīzeļdzinēja atgāzu oksidējošais katalizators (DOC).
DOC katalizatorā veidojas NO2, kas nepieciešams cieto daļiņu efektīvai sadedzināšanai dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtrā. Zemā temperatūrā tas nodrošina arī reģenerācijai nepieciešamo siltumu.

4. Dīzeļdzinēja cieto daļiņu filtrs (DPF)
Filtrā tiek savāktas cietās daļiņas (PM), kas reģenerācijas laikā tiek sadedzinātas. Reģenerācija notiek automātiski, un Jums nekas nav jādara.

5. Selektīvais katalītiskais pārveidotājs (SCR)
Sajaukšanas kamerā izplūdes gāzes sajaucas ar AdBlue piedevu. Katalizatorā slāpekļa oksīdi (NO2) tiek efektīvi pārveidoti par nekaitīgu slāpekļa gāzi un ūdeni.

6. Amonjaka katalizators (ASC)
Tas ir atgāzu pārveidošanas pēdējais posms, kurā tiek neitralizēts atlikušais amonjaks (NH3), ja tāds atlicis.

D11 un D13 dzinējiem ir no 330 ZS līdz 500 ZS

Izvēlieties zirgspēkus

Septiņi dažādi jaudas diapazoni. Varianti: četri 11 litru (D11) un trīs 13 litru (D13) dzinēji.

Atrodiet vietējo dīleri

Izmēģiniet jaudu

Apmeklējiet Volvo Trucks vietējo dīleri un uz vietas izmēģiniet mūsu dzinēju spēku un darbības diapazonu.

Atrodiet vietējo dīleri