Volvo FH šasiju specifikācijas

  • Šasiju augstums
  • Priekšējās ass maks. noslodze
  • aizmugurējo balstiekārtu
  • Pievienošanas augstums vilcējiem
  • Aizmugurējās šķērssijas
  • Degvielas tvertnes
  • AdBlue tvertnes
  • Segli
  • Neatkarīgā priekšējā balstiekārta
  • Volvo dinamiskā stūrēšana
  • Papildtilti aiz dzenošā tilta
  • papildtiltus pirms dzenošā tilta (pusher axles)
  • Bremzes

Šasiju augstums

X-Low zema (vilcējam) aptuv. 810 mm
Zema aptuv. 850 mm
Vidēja aptuv. 900 mm
Augsta aptuv. 1000 mm
Īpaši augsta aptuv. 1200 mm

Priekšējā tilta maks. noslodze (tonnas)

  Pneimatiska Lokšņu
X-Low zema 7.5 -
Zema 8 -
Vidēja 9* 9
Augsta 9 10/18**
Īpaši augsta - 10/20**
* Ar neatkarīgu priekšējo balstiekārtu 8.5
** Ar priekšējiem dubulttiltiem (FAA20/FAA21)

aizmugurējo balstiekārtu

Tips Tilts Balstiekārta Tilta/dubulttilta noslodze Reduktors Papildtilti pirms vai aiz dzenošā tilta
Viena ass          
RAD-L90 4×2 Paraboliska/daudzslokšņu 13 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RAD-GR 4×2 Pneimatiska 11,5/13 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RAD-G2 4×2 Pneimatiskie (būvniecībai) 13 t Riteņu  
           
Divas vai trīs asis          
RADT-AR 6×2/8×2 Parabolisks 19/21 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori Fiksēts papildtilts aiz dzenošā tilta
RADT-GR 6×2/8×2 Pneimatiska 19/20,5/22,5/23 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori Aizmugurējais papildtilts (fiksētais/vadāmais/pašstūrējamais)
RAPD-GR 6×2 Pneimatiska 19/22 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori Fiksēts/stūrējamais papildtilts pirms dzenošā tilta
RADD-G2 6×4/8×4 Pneimatiskie (būvniecībai) 21/23/26 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RADD-BR 6×4/8×4 Parabolisks 21 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RADD-TR1 6×4/8×4 Paraboliskā/parastā slokšņu 23/26 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RADD-TR2 6×4/8×4 Parastā slokšņu 26/32 t Riteņu  
RADD-GR 6×4/8×4 Pneimatiska 21/23/26 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori  
RAPDT-GR 8×2 Pneimatiska 27/30/30,5/31,5/32 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori Papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais) un papildtilts aiz dzenošā tilta (fiksētais/stūrējamais)
RADDT-GR 8×4/10×4 Pneimatiska 27/33/36 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais)
RAPDD-GR 8×4 Pneimatiska 27/30,5/32/35 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori papildtilts pirms dzenošā tilta (stūrējamais)
RADDT-G2 8×4/10×4 Pneimatiskie (būvniecībai) 27/33/36 t Galvenais pārvads/riteņu reduktori papildtilts aiz dzenošā tilta (piestūrējamais)

Seglierīces pievienošanas augstumi

Piedziņa Šasijas augstums Balstiekārta Rāmja augstums Seglierīces augstums* Riepas Min. pievienošanas augstums Nominālais augstums brauciena laikā**
4×2 X-Low zema RAD-GR 266 140 295–55 867 912
  X-Low zema RAD-GR 266 140 295–60 887 932
  Zema RAD-GR 266 140 315–60 955 1015
  Vidēja RAD-GR 266 140 315–70 1014 1075
  Vidēja RAD-GR 300 140 315–70 1031 1092
  Augsta RAD-GR 266 140 315–80 1056 1147
  Augsta RAD-GR 300 140 315–80 1090 1164
6×2 Zema RADT-GR 266 160 315–60 975 1035
  Vidēja RADT-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Vidēja RADT-GR 300 160 315–70 1051 1112
  Augsta RADT-GR 300 150* 315–80 1160 1234
  Vidēja RAPD-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Vidēja RAPD-GR 300 160 315–70 1051 1112
  Augsta RAPD-GR 266 160 315–80 1076 1167
  Augsta RAPD-GR 300 160 315–80 1110 1184
6×4 Augsta RADD-GR 300 150* 315–80 1173 1234
8×4 Augsta RAPDD-GR 300 160 315-80 1137 1207
* +60 milimetru uzstādīšanas augstums
** Aptuvenais augstums

Aizmugurējās šķērssijas.
Centrālais, puszemais un uz priekšu pavirzītais vai zemais un uz priekšu pavirzītais šķērssijas stiprinājums centrālass piekabēm. Aizmugurējās šķērssijas iespējams nostiprināt ar 25 milimetru intervālu.

Degvielas tvertnes.
Alumīnija vai tērauda tvertnes ar tilpumu no 150 līdz 900 litriem. 4 × 2 vilcējam maksimālais degvielas tvertņu tilpums ir 1480 litru.

AdBlue tvertnes.
Tvertņu tilpums: 32–100 litri. AdBlue sūknis ir iestrādāts AdBlue tvertnes modulī. Plastikāta.

Segli.
Sertificētā konstrukcija pieļauj līdz 36 tonnu noslodzi. Piedāvājumā ir iekļautas dažāda augstuma ISO seglierīces ar L veida profilu, nodrošinot ievērojamu izvēles brīvību. Seglierīce ar piemetinātiem stiprināšanas atlokiem ir visvieglākais variants, jo tās nostiprināšanai nav vajadzīga montāžas plāksne. Seglu augstums no šasijas virsmas ir aptuveni 140 milimetri. Dažiem variantiem kā opcija pieejama centralizētā eļļošana un puspiekabes pievienojuma indikators.

Bremzes.
Elektroniskā bremžu sistēma (EBS) nodrošina izcilu reakciju, veiktspēju un bremžu nostrādi, vienlaikus sniedzot piekļuvi vairākām noderīgām funkcijām. EBS tagad ir pieejama gan disku bremzēm, gan arī trumuļu bremzēm ar Z veida izciļņiem (noteiktām tiltu konfigurācijām un šasijas augstumiem). Jauniniet bremžu sistēmu, pievienojot EBS vidējo paketi vai kādu no papildu opcijām.

Neatkarīga priekšējā balstiekārta.
Neatkarīga priekšējā balstiekārta nodrošina riteņu savstarpēji neatkarīgu vertikālu pārvietošanos, tādējādi nodrošinot izcilu vadāmību. Balstiekārta ir pieejama 4 × 2 un 6 × 2 konfigurācijā, un tās kravnesība ir 8,5 tonnas. Tagad neatkarīgo priekšējo balstiekārtu var apvienot arī ar Volvo dinamisko stūrēšanu.

Volvo dinamiskā stūrēšana.
Aktīvā stūrēšanas sistēma ar maināmu griezes momentu. Atvieglo stūrēšanu mazā ātrumā, mazina stūres rata pretsitienus un atvieglo stūres turēšanu taisnvirziena kustībai atbilstošā stāvoklī, bremzējot uz virsmas ar nevienādu saķeri. Stūre automātiski atgriežas neitrālajā pozīcijā, gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā.
Volvo dinamiskās stūrēšanas sistēma tagad ir pieejama visās tiltu konfigurācijās, tostarp kravas automašīnām ar dubulto priekšējo tiltu. Tā ir pieejama arī apvienojumā ar neatkarīgo priekšējo balstiekārtu.

Tandēma tilta pacelšana.
Sniedz iespēju deaktivizēt un pacelt tandēma paceļamā tilta dzenošo tiltu, samazinot degvielas patēriņu un pagrieziena rādiusu. Kad kravas automašīna ir bez kravas, nospiežot pogu panelī, automašīnas vadītājs var pacelt tiltu. Kad kravas automašīna ir piekrauta, tilts automātiski nolaižas un aktivizējas.
Tandēma tilta pacelšana ir pieejama 6 × 4 un 8 × 4 konfigurācijās (ar tandēma paceļamo tiltu), kas ir aprīkotas ar disku bremzēm.

Papildtilti aiz dzenošā tilta.
Pieejamas vairākas konfigurācijas – fiksētie ar solo vai dubultriteņiem, pašpiestūrējošie vai aktīvi piestūrējamie. Tilta noslodze: 7,5, 9,5 vai 10 tonnas.

Papildtilts pirms dzenošā tilta.
Pieejams kā fiksētais vai aktīvi piestūrējamais tilts gan vilcējiem, gan kravas automašīnām. Tilta noslodze: 7,5 vai 9 tonnas.

EBS MEDIUM

EBS statusa vadība.
EBS statusa noteikšana, izmantojot transportlīdzekļa elektronisko sistēmu TEA2+ un Volvo Tech Tool.

Braukšanas uzsākšana kāpumā.
Bremzes tiek atslēgtas tikai pēc tam, kad dzenošajiem riteņiem tiek pievadīts kustības uzsākšanai pietiekams griezes moments
.

Bremžu kluču nodiluma analīze.
Bremžu kluču uzraudzība – nosaka atlikušo nobraukumu, ņemot vērā bremžu kluču biezumu. (Tikai disku bremzēm.)

Stāvbremzes automātiska izslēgšana.
Stāvbremze tiek izslēgta, ja autovadītājs ir nospiedis
akseleratora pedāli un ir ieslēgts pārnesums (tikai I-Shift pārnesumkārbai).

PAPILDU IESPĒJAS

Stretch Brake.
Sniedz iespēju nepieciešamības gadījumā impulsveidīgi piebremzēt piekabi. Bremzēšana tiek nodrošināta automātiski, samazinot transportlīdzekļa sastāva “salocīšanās” iespējamību.

ESP (Elektroniskā stabilitātes sistēma).
Stabilitātes sistēma individuāli piebremzē attiecīgos riteņus, tādā veidā stabilizējot visa transportlīdzekļa sastāva kustību, novēršot tā „salocīšanās”, apgāšanās un piekabes sānslīdes iespēju. ESP atbilst elektroniskajām transportlīdzekļa stabilitātes sistēmām izvirzītajām normatīvu prasībām un ir pieejama 2 un 3 tiltu transportlīdzekļiem.

Ārkārtas bremzēšanas lukturi.
Braucot ātrāk par 50 km/h un intensīvi bremzējot, bremžu lukturi sāk periodiski mirgot – četri gaismas impulsi sekundē.

Hidrauliskais palēninātājs.
Pie pārnesumkārbas nostiprināts kompaktais retarders, maksimālā jauda 680 kW.

Lejupielādēt

Šasijas specifikācija

Lejupielādējiet pilnas šasijas specifikācijas PDF formātā. Lejupielādēt(PDF, 1.8 MB)
Atrodiet vietējo servisa centru

Vai Jums tas patīk? Izmēģiniet

Tikai, sēžot pie stūres, iespējams patiešām izmēģināt mūsu jaunās, dinamiskās šasijas. Vietējā Volvo Trucks servisa centrā ir atslēgas.

Meklēt servisa centru