Kā I-Shift divsajūgu pārnesumkārba palīdz Itālijas pārvadājumu uzņēmumam Sartori ietaupīt degvielu, braucot pa sarežģītajiem kalnu maršrutiem

Kalnainajos Itālijas ziemeļu reģionos ģimenes pārvadājuma uzņēmumam Sartori Trasporti nepieciešamas izcilas veiktspējas kravas automašīnas ar nelielu degvielas patēriņu. Ar Volvo FH ar I-Shift divsajūgu pārnesumkārbu viņi, iespējams, ir atraduši nevainojamu risinājumu.

Uzņēmuma Sartori Trasporti dibinātājs Džordžo (kreisajā pusē) ar savu meitu Kristianu, dēlu Enriko (labajā pusē) un Kristianas vīru Federiko.

Kad Džordžo Sartori, Sartori uzņēmuma patriarhs, pirms 50 gadiem sāka savu uzņēmējdarbību ar kravas triciklu, viņa galvenā motivācija bija aizraušanās ar kravas automašīnām. Drīz vien viņš nodibināja kontaktus ar uzņēmumiem, kam bija nepieciešami dzinēja daļu un ādas pārvadājumu pakalpojumi, un kopš tā laika viņš ir izveidojis stabilu sadarbību ar visprestižākajiem Itālijas un pasaules ādas luksusa preču zīmoliem.

Uzņēmums Sartori Trasporti darbojas Itālijā un galvenokārt veic braucienus starp Vičencas provinci, kur atrodas uzņēmuma galvenā mītne, un Toskānu, kur uzņēmums piegādā preces saviem klientiem.

Uzņēmums Sartori Trasporti darbojas Itālijā un galvenokārt veic braucienus starp Vičencas provinci, kur atrodas uzņēmuma galvenā mītne, un Toskānu, kur uzņēmums piegādā preces saviem klientiem.

Tagad Džordžo vada uzņēmumu kopā ar savu dēlu Enriko, kas ir atbildīgs par autoparka automašīnu apkopi un kravas pārvadājumu loģistiku, un kopā ar meitu Kristianu, kas gādā par plānošanu un administrēšanu. Kristianas vīrs Frederiko arī ir iesaistīts uzņēmuma darbā, un ģimenes locekļi pavada lielu daļu sava laika galvenajā birojā Arcinjāno.

„Manuprāt, ģimenes uzņēmums sniedz lielas priekšrocības, īpaši, ja esat tik vienoti kā mēs. Protams, mums ir arī „negludi” brīži, tomēr mēs vienmēr virzāmies uz priekšu, nesaskaroties ar pārāk daudz grūtībām,” stāsta Džordžo Sartori.

Kopš uzņēmuma Sartori Trasporti izveidošanas brīža tā uzmanības centrā ir bijusi kvalitāte, precizitāte un punktualitāte; jau diezgan agri uzņēmums savām piegādēm sāka izmantot Volvo kravas automašīnas. Tagad uzņēmuma autoparkā kopā ir 29 kravas automašīnas, no kurām 16 ir Volvo automašīnas.

Mēs bieži braucam pa kalnu ceļiem, tāpēc mums ir vajadzīgi transportlīdzekļi ar izcilu veiktspēju, bet kas nepatērē daudz degvielas.

Rīti un vakari uzņēmumā Sartori ir ļoti aizņemti, jo notiek kravas automašīnu piekraušana un izkraušana.

Rīti un vakari uzņēmumā Sartori ir ļoti aizņemti, jo notiek kravas automašīnu piekraušana un izkraušana.

Katru dienu no pulksten 6 līdz 8 rītā un dienas nobeigumā kravas automašīnas sarindojas pie uzņēmuma Sartori vārtiem kravu pārkraušanai. Autokrāvēji, līdzīgi kanārijputniņiem, traucas no noliktavas uz gaidošo puspiekabju platformām. Dēls Enriko pārrauga šo sarežģīto darba posmu – kravas iekraušanu automašīnās un izkraušanu no tām, un viņam palīdz Federiko, māsas vīrs.

„Kravas mēs iekraujam rītausmā, jo automašīnām jādodas ceļā agri, lai veiktu paredzēto attālumu iespējami īsākā laikā un īstenotu mūsu klientu noliktavu prasības. Mums ir arī autovadītāji, kas brauc tikai naktīs: viņi dodas ceļā vakarā un ierodas galapunktā no rīta.”

Tieši tāpat kā viņa tēvs, arī Enriko ir kravas automašīnu entuziasts, viņš aizraujas ar tehnoloģiju. Viņš ar lielu interesi seko visām inovācijām, ko ievieš Volvo Trucks, un ir ļoti apmierināts ar saviem pēdējiem diviem pirkumiem – divām Volvo FH kravas automašīnām ar I-Shift divsajūgu pārnesumkārbu, kas ir pierādījušas, ka ir nevainojami piemērotas Toskānas maršrutiem. 

Sartori Trasporti ir novērojis būtiskus degvielas ietaupījumus, izmantojot I-Shift divsajūgu pārnesumkārbu braukšanai kalnainā apvidū. Divsajūgu pārnesumkārba šajos apstākļos ir vispiemērotākā, jo pārnesumu pārslēgšana notiek ātri un nemanāmi, saglabājot dzinēja apgriezienu skaitu.

Sartori Trasporti ir novērojis būtiskus degvielas ietaupījumus, izmantojot I-Shift divsajūgu pārnesumkārbu braukšanai kalnainā apvidū. Divsajūgu pārnesumkārba šajos apstākļos ir vispiemērotākā, jo pārnesumu pārslēgšana notiek ātri un nemanāmi, saglabājot dzinēja apgriezienu skaitu.

 

„Es uzskatu, ka veiktspēja nodrošina 50% no automobiļa peļņas. Tomēr tā ir nesaraujami saistīta ar degvielas patēriņu, un tam jābūt vienmērīgam. Mēs bieži braucam pa kalnu ceļiem, tāpēc mums ir vajadzīgi transportlīdzekļi ar izcilu veiktspēju, bet kas nepatērē daudz degvielas. Izmantojot jaunāko divsajūgu pārnesumkārbu, salīdzinājumā ar iepriekšējo versiju, degvielas izmaksas ir samazinātas par 3%!”

Faktiskajos skaitļos tas nozīmē, ka divsajūgu kravas automašīnas, kas nobrauc 150 000 km, tagad uzņēmumam Sartori Trasporti ļauj līdz gada beigām ietaupīt 2500 € par dīzeļdegvielu. Ieguvumi uzņēmumam ir manāmi arī citos veidos. 

Uzņēmuma Sartori Transporti kravas automašīnas parasti nobrauc 150 000 kilometrus gadā. Saskaņā ar viņu izvērtējumu I-Shift divsajūgu pārnesumkārba palīdz gada laikā ietaupīt degvielu 2500 eiro apmērā.

Uzņēmuma Sartori Transporti kravas automašīnas parasti nobrauc 150 000 kilometrus gadā. Saskaņā ar viņu izvērtējumu I-Shift divsajūgu pārnesumkārba palīdz gada laikā ietaupīt degvielu 2500 eiro apmērā.

 

„Jau pēc sešiem mēnešiem mēs paredzam papildu ietaupījumus attiecībā uz visu kravas automašīnas spēka pārvadu, nelielu vidējā ātruma pieaugumu un mazāku riepu nolietojumu – to nodrošina vienmērīgais dzinēja griezes moments. Pašlaik mēs testējam riepas, ar kurām mēs arī spēsim nobraukt 400 000 km,” stāsta Enriko.

Sartori uzņēmums pašlaik zeļ un plaukst, bet ģimenei ne vienmēr ir klājies viegli – it īpaši ne finanšu krīzes laikā, kas Itālijā valdīja pirms dažiem gadiem. Par laimi, ģimenei bija savas noliktavas un nebija jāmaksā par nomu, tādējādi kopā ar klientiem viņi spēja veiksmīgi pārdzīvot šo sarežģīto periodu.

Tēvs Džordžo (Giorgio) jaunās Sartori galvenās mītnes celtniecības vietā.

Tēvs Džordžo (Giorgio) jaunās Sartori galvenās mītnes celtniecības vietā.

„Ņemot vērā, ka mūsu finansiālās grūtības bija sasaistītas ar klientu grūtībām, mēs strādājām plecu pie pleca. Ar dažiem no viņiem ir izveidojusies cieša un ilgstoša sadarbība, jo viņi uzsāka savu darbību reizē ar manu tēvu. Tas ir aizsācis labvēlīgas attīstības loku un iedibinājis savstarpējās palīdzības pamatideju,” skaidro Kristiana Sartori.

Tagad finanšu krīze šķiet attāla, un ģimenes uzņēmumam ir pieejami visi resursi tālākai izaugsmei. Sartori ģimene jau tagad investē savā nākotnē – viņi ceļ jaunu galveno mītni ārpus Arcinjāno. Tajā darbosies apvienotais uzņēmums, ko veido Sartori Trasporti un Velotrans Trans SRL – uzņēmums, kurā ģimenei pieder 51% uzņēmuma daļas.

„Abu mūsu uzņēmumu apvienošana vienā struktūrvienībā 10 000 kvadrātmetru platībā atvieglos darbu, optimizēs telpu un resursu izmantošanu, kā arī turpinās pilnveidot mūsu pakalpojumus. Mēs plānojam pārcelties nākamajā pavasarī,” ar apmierinātu smaidu piebilst Džordžo Sartori.

SARTORI TRASPORTI SRL

Dibināts: 1966.
Īpašnieks: Džordžo Sartori. Sartori ģimenei pieder arī 51% no pārvadājumu uzņēmuma Velo Trans SRL.
Galvenā mītne: Arcinjāno (Arzignano), Vičenca (Vicenza).
Darbinieku skaits: 36 (tostarp autovadītāji).
Darbība: trešo pušu preču pārvadājumi, it īpaši visu veidu āda, ķīmiskie izstrādājumi, tekstils un iekārtas. Uzņēmums kopš 1996. gada ir sertificēts atbilstoši UNI EN ISO 9001:2008.
Volvo kravas automašīnu skaits: 16.
Aprīkojums: Visi jaunākās paaudzes Volvo vilcēji ir aprīkoti ar I-Shift divsajūgu pārnesumkārbu, tiem ir kabīnes ar divām guļvietām, kā arī uzlabotas specifikācijas (Volvo dinamiskā stūrēšana, joslas saglabāšanas sistēma un sadursmes brīdinājuma sistēma ar ārkārtas bremzēšanu).
Degvielas patēriņš: 35 litri/100 km braucienos uz Toskānu, 28 litri/100 km braucienos uz Kampaņu (Campania).
Tirgus: Uzņēmums Sartori Trasporti darbojas Itālijā un galvenokārt veic braucienus starp Vičencas provinci, kur atrodas uzņēmuma galvenā mītne, un Toskānu, kur uzņēmums piegādā preces saviem klientiem. Uzņēmums arī dažādām ražotnēm piegādā ķīmiskās vielas ādas sagatavošanai, tāpēc kravas automašīnas praktiski nekad nebrauc ar tukšām piekabēm.