Dīzeļdzinēja griezes momenta līkne

Aplūkojiet mūsu līknes

Izcils griezes moments ar zemiem apgriezieniem. Ārkārtīgi plašs maksimālā griezes momenta diapazons. Un maksimālais griezes moments, kas atbilst maksimālajai jaudai vidējā apgriezienu diapazonā. Salīdziniet mūsu griezes momenta līkni, un Jūs redzēsiet atšķirību. Iekāpiet kabīnē, Jūs to sajutīsiet – neticami straujš paātrinājums, nesalīdzināma vilkšanas jauda un degvielas ekonomija, patīkams brauciens lielā ātrumā. 

Degvielas efektīvs patēriņš nodrošina ietaupījumus, kā arī veicina ilgtspējību

Iebūvēta degvielas ekonomija

Vertikālas sūkņsprauslas uz cilindru simetrijas asīm. Optimizētā degkameras ģeometriskā forma. Ātra un precīza degvielas iesmidzināšana, ko nodrošina dzinēja elektroniskā vadības sistēma (EMS). Augsts cilindru pildījuma koeficients. Mēs varētu turpināt nosaukt iezīmes, kas samazina dzinēja degvielas patēriņu. Tomēr daudz svarīgāka ir peļņas rādītāju atšķirība. Un ietekme uz vidi. 

VEB+ dzinēja bremzes ar unikālu sadales vārpstas konstrukciju

Volvo dzinēja bremze – VEB+

Mūsu patentētā dzinēja bremzes VEB+ sadales vārpsta konstruēta tā, lai absorbētu pat 375 kW (510 Zs) jaudas D13 dzinējam un 470 kW (639 Zs) – D16 dzinējam. Savienojot dzinēja bremzi, I-Shift pārnesumu sistēmu un viedo kruīza kontroles sistēmu, iespējams liels vidējais ātrums, nepasliktinot drošības rādītājus un nepalielinot degvielas patēriņu.

Tīrāki, videi nekaitīgāki dzinēji

Mūsu Euro 6 dzinēji ir milzīgs solis ceļā uz tīrākiem pārvadājumiem un mazāku ietekmi uz vidi. Jauda un degvielas ekonomija līdzinās Euro 5 dzinēju modeļiem, taču mēs uz pusi esam samazinājuši cieto daļiņu emisiju, bet slāpekļa oksīdu koncentrāciju pavājinājuši par gandrīz 80%. 

Mūsu Euro 6 risinājums: pārskats

Kā darbojas risinājums Euro 6

1. Dzinējs. 
Jaunie dzinēja elementi uzlabo gāzu plūsmu un nodrošina, lai izplūdes gāzēm, kas nonāk attīrīšanas sistēmā, būtu optimāla temperatūra.

2. Septītais iesmidzinātājs
Īpašo dīzeļdegvielas iesmidzinātāju izmanto DOC karstuma pārvaldībai, un tas arī nodrošina cieto daļiņu filtra (DPF) efektivitāti un labu pārveidotāja SCR funkcionalitāti.

3. Dīzeļdzinēja atgāzu oksidējošais katalizators (DOC)
DOC katalizatorā veidojas NO2, kas nepieciešams cieto daļiņu efektīvai sadedzināšanai dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtrā. Zemā temperatūrā tas nodrošina arī reģenerācijai nepieciešamo siltumu.

4. Dīzeļdzinēja cieto daļiņu filtrs (DPF)
Filtrā tiek uztvertas cietās daļiņas (PM), bet pēc tam reģenerācijas procesā tās tiek sadedzinātas. Reģenerācija notiek automātiski, un nav jāveic nekādas darbības.

5. Selektīvais katalītiskais pārveidotājs (SCR)
Sajaukšanas kamerā izplūdes gāzes sajaucas ar AdBlue piedevu. Katalizatorā slāpekļa oksīdi (NO2) tiek efektīvi pārveidoti par nekaitīgu slāpekļa gāzi un ūdeni.

6. Amonjaka katalizators (ASC)
Tas ir atgāzu pārveidošanas pēdējais posms, kurā tiek neitralizēts atlikušais amonjaks (NH3), ja tāds atlicis.

Volvo FH ar astoņiem dažādiem jaudas diapazoniem

Izvēlieties zirgspēkus

Astoņi dažādi jaudas diapazoni! Varianti: četri 13 litru (D13) un četri 16 litru (D16) dzinēji.

Atrodiet vietējo servisa centru

Lielāka jauda. Mazāk degvielas.

Apmeklējiet Volvo Trucks vietējo servisa centru un uz vietas izmēģiniet mūsu dzinēju darbības diapazonu.

Meklēt servisa centru