Lieliski piemērots atkritumu vešanai un pārvadājumiem pilsētā

No ārpuses tas izskatās kā parasts Volvo FE. Taču zem jaunā Volvo FE CNG dzinēja pārsega ir paslēpies jaunais Euro 6 dzinējs, ko darbina vienīgi saspiestā dabasgāze, vai vēl labāk – saspiestā biogāze, un kuram ir aizdedzes sveces tehnoloģija.

Turklāt tam ir automātiskā pārnesumkārba. Tāpēc varat no tā sagaidīt tikpat labu produktivitāti un vadāmības īpašības kā no parastā Volvo FE. Taču šis modelis ir ideāli piemērots īsiem braucieniem ar biežu apstāšanos un braukšanas sākšanu, kā tas notiek, vedot atkritumus un veicot pārvadājumus pilsētā. 

Daudzām pilsētām visā pasaulē ir svarīgi sameklēt alternatīvu ar dīzeļdegvielu darbināmām kravas automašīnām. Piedaloties pilsētu apsaimniekošanas konkursos, atjaunojamas degvielas izmantošana bieži vien ir būtisks priekšnosacījums uzvarai, it īpaši, kad runa ir par atkritumu apsaimniekošanu. Pateicoties Volvo FE CNG, tagad mēs varam piedāvāt uzņēmumiem, kas darbojas pilsētas vidē, kravas automašīnu, kas daudz mazāk ietekmē vidi.

Kristīna Ēriksone

Volvo Trucks alternatīvo spēka pārvadu izstrādes nodaļas vadītāja

Metāna gāze sadeg bez jebkādas smaržas. Turklāt tā izdala pavisam nelielu kaitīgo daļiņu skaitu. Kad no biogāzes, t. i., no organiskas vielas, izdalās metāns, oglekļa dioksīda izmešu daudzums samazinās par 70 procentiem salīdzinājumā ar dīzeļdegvielas kravas automašīnām. 

Tajā patiesībā ir tik maz cieto daļiņu, ka nepieciešams tikai trīskomponentu katalizators. Cieto daļiņu filtrs nav nepieciešams. Arī AdBlue nav nepieciešams. 

FE CNG Euro 6 dzinējs

Visiem Volvo FE modeļiem ir gan pilnveidota degviela, gan izstrādātas īpašas funkcijas, kas padara tos par jaudīgām un uzticamām kravas automašīnām.

FE CNG Euro 6 dzinējs
Jaudas atdeve: 320 Zs. Izejas vārpstas griezes moments: 1356 Nm. Volvo FE CNG ir pieejams ar 2 x 4 vai 2 x 3 gāzes tvertnēm. Saspiestās gāzes tvertnes ir uzstādītas abās šasijas pusēs. Kad ir optimāli braukšanas apstākļi, darbības diapazons var būt līdz 400 kilometriem, veicot vieglsvara pārvadājumus, un līdz 250 kilometriem, veicot smagākus darbus – atkritumu savākšanu.

Automātiskā pārnesumkārba
Volvo FE CNG ir ne tikai jaunais, ar gāzi darbināmais dzinējs, bet arī automātiskā pārnesumkārba. Tāpēc tam ir tik pat liela produktivitāte un laba veiktspēja, kā parastajam Volvo FE.

Metāna gāze ir degviela, kas būs ilgtspējīga alternatīva dīzeļdegvielai. Tagad dažādiem sabiedrības locekļiem jārada noteikumi un labvēlīgi apstākļi pozitīvai attīstībai.

Larss Mortensons

Volvo Trucks Apkārtējās vides nodaļas direktors

Volvo FE CNG dzinēja raksturlīkne

G9K320 – jauda/griezes moments

Volvo FE ar CNG (saspiesta dabasgāze) darbināmā kravas automašīna galvenokārt tika izstrādāta īsu braukšanas ciklu pārvadājumiem, kad ir bieži jāapstājas un jāatsāk braukšana.

Dzinējs

  G9K320
Maks. jaudas atdeve, kad ir 2000–2100 apgr./min 320 Zs (239 kW)
Maks. apgr. 2200 apgr./min
Maks. griezes moments, kad ir 1300–1400 apgr./min 1356 Nm
Cilindru skaits 6
Tilpums 8,9 dm3
Virzuļa gājiens 144,5 mm
Cilindra diametrs 114 mm
Kompresijas pakāpe 12:1
Ekonomiskie apgriezieni 1200–1700 apgr/min
Eļļas filtrs Pilnplūsma
Eļļošanas sistēmas tilpums 27,6 l
Dzesēšanas sistēmas jauda 12,4 l
Saussvars (bāzes dzinējs) 373 kg
Dzinēja sistēmas spriegums 12 V
Kravas automašīnas un startera motora sistēmas spriegums 24 V
Atrodiet vietējo servisa centru

izmēģiniet pats

Vietējais Volvo Trucks servisa centra pārstāvis ir gatavs apspriest ar Jums Volvo FE CNG iezīmes un priekšrocības.

Meklēt servisa centru