Volvo FE ir plašāks jaudas atdeves diapazons.

Tagad LĪDZ 350 Zs

Tagad D8K dzinējs ir pieejams ar 350 Zs jaudu un 1400 Nm maksimālo griezes momentu. Tas paplašina VOLVO FE izmantošanas jomu, padarot to piemērotu piegādēm sarežģītos apstākļos, atkritumu savākšanai un vieglu konstrukciju pārvadājumiem. Kravas automašīna ar vienu vai diviem tiltiem, ar piekabi vai bez tās – Volvo FE ir vajadzīgā jauda un griezes moments. 

D5K un D8K dzinēji ir piemēroti alternatīvām degvielām

Gatavs alternatīva tipa degvielas izmantošanai

Viens kravas automašīnas modelis. Dažādas degvielas. Volvo FE piedāvā iespēju izvēlēties no vairākām alternatīvām degvielām atbilstoši Jūsu veicamajiem uzdevumiem. Un mazināt ietekmi uz vidi.

CNG
Samazina Jūsu radīto CO2 izmešu daudzumu līdz pat 70 %. Un saglabāt produktivitāti. Ar saspiestu dabasgāzi (CNG) darbināms 9 litru dzinējs nodrošina 320 Zs jaudu un 1356 Nm griezes momentu.

HVO
Visus D8K dzinējus var darbināt ar sintētisko dīzeļdegvielu HVO (hidrogenētas augu eļļas). Un to pašu kravas automašīnu varat darbināt ar parasto dīzeļdegvielu.

RME
Vienu D8K320 dzinēja variantu var darbināt tikai ar biodīzeļdegvielu RME (rapša eļļas metilesteris).

Volvo FE dzinēja darbību raksturo plata un plakana griezes momenta līkne

APLŪKOJIET MŪSU LĪKNES

Izcils griezes moments ar zemiem apgriezieniem. Lielisks reakcijas ātrums un maksimālais griezes moments līdz 1400 Nm. Salīdziniet mūsu griezes momenta līkni, un Jūs redzēsiet atšķirību. Iekāpiet kabīnē, un Jūs to sajutīsiet – neticami straujš paātrinājums, izcili viegla vadāmība mazā ātrumā un pirmklasīga vilkšanas jauda.

Skatiet mūsu spēka pārvada specifikācijas
Jaudas noņemšanas kārba izmantošanai ar kravas pārkraušanas aprīkojumu

Jaudas noņemšanas kārbas

Novirziet dzinēja jaudu uz kravas pārkraušanas aprīkojumu. Jaudas noņemšanas kārbas pārvada jaudu no dzinēja uz atsevišķām papildiekārtām, piemēram, celtņiem vai cementa maisītājiem. Volvo FE ir plašs klāsts jaudas noņemšanas kārbu, ko iespējams pielāgot Jūsu vajadzībām.

Skatiet jaudas noņemšanas kārbu specifikācijas

Tīrāki, videi nekaitīgāki dzinēji

Mūsu Euro 6 dzinēji ir milzīgs solis ceļā uz tīrākiem pārvadājumiem un mazāku ietekmi uz vidi. Jauda un degvielas ekonomija līdzinās Euro 5 dzinēju modeļiem, taču mēs uz pusi esam samazinājuši cieto daļiņu emisiju, bet slāpekļa oksīdu koncentrāciju pavājinājuši par gandrīz 80%.

Volvo Euro 6 risinājums

Darbības princips

1. Dzinējs
Jaunie dzinēja elementi uzlabo gāzu plūsmu un nodrošina, lai izplūdes gāzēm, kas nonāk attīrīšanas sistēmā, būtu optimāla temperatūra.

2. Septītais iesmidzinātājs
Īpašo dīzeļdegvielas iesmidzinātāju izmanto DOC karstuma pārvaldībai, un tas arī nodrošina dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtra efektivitāti un labu pārveidotāja SCR darbību.

3. Dīzeļdzinēja atgāzu oksidējošais katalizators (DOC).
DOC katalizatorā veidojas NO2, kas nepieciešams cieto daļiņu efektīvai sadedzināšanai dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtrā. Zemā temperatūrā tas nodrošina arī reģenerācijai nepieciešamo siltumu.

4. Dīzeļdzinēja cieto daļiņu filtrs (DPF)
Filtrā tiek savāktas cietās daļiņas (PM), kas reģenerācijas laikā tiek sadedzinātas. Reģenerācija notiek automātiski, un Jums nekas nav jādara.

5. Selektīvais katalītiskais pārveidotājs (SCR)
Sajaukšanas kamerā izplūdes gāzes sajaucas ar AdBlue piedevu. Sasniedzot katalizatoru, slāpekļa oksīdi (NO2) tiek efektīvi pārveidoti nekaitīgā slāpekļa gāzē un ūdenī.

6. Amonjaka katalizators (ASC)
Tas ir atgāzu pārveidošanas pēdējais posms, kurā tiek neitralizēts atlikušais amonjaks (NH3), ja tāds atlicis.

Atrodiet vietējo servisa centru

Jaudīgs brauciens

Pārbaudiet D8K dzinēja ātro reakciju! Vietējam Volvo Trucks servisa centram ir atslēgas.

Meklēt servisa centru