D5K un D8K dzinēji ir piemēroti alternatīvām degvielām

Gatavs alternatīva tipa degvielas izmantošanai

Visi D5K un D8K dzinēja līmeņi ir sertificēti sintētiskās dīzeļdegvielas izmantošanai (HVO). Viena no D8K 320 dzinēja versijām darbojas ar tīru biodīzeļdegvielu (B100) un ir ieguvusi Euro 6 sertifikātu. Tā ir lieliska iespēja, kā samazināt ietekmi uz vidi un izmantot tirgū pieejamās priekšrocības.

Volvo FE dzinēja darbību raksturo plata un plakana griezes momenta līkne

Aplūkojiet mūsu līknes

Plašāka, līdzenāka griezes momenta līkne. Labāka reakcija, ja apgriezienu skaits ir neliels. Un maksimālais griezes moments – 1200 Nm. Salīdziniet mūsu automašīnu griezes momenta raksturlīknes ar citu zīmolu automašīnu griezes momenta raksturlīknēm un redzēsiet atšķirību. Iekāpiet kabīnē, un Jūs to izjutīsiet – neticami straujš paātrinājums, izcili viegla vadāmība mazā ātrumā un pirmklasīga vilkšanas jauda.

Jaudas noņemšanas kārba izmantošanai ar kravas pārkraušanas aprīkojumu

Jaudas noņemšanas kārbas

Novirziet dzinēja jaudu uz kravas pārkraušanas aprīkojumu. Jaudas noņemšanas kārbas pārvada jaudu no dzinēja uz atsevišķām papildiekārtām, piemēram, celtņiem vai cementa maisītājiem. Volvo FE ir plašs klāsts jaudas noņemšanas kārbu, ko iespējams pielāgot Jūsu vajadzībām.

Skatiet jaudas noņemšanas kārbu specifikācijas

Tīrāki, videi nekaitīgāki dzinēji

Mūsu Euro 6 dzinēji ir milzīgs solis ceļā uz tīrākiem pārvadājumiem un mazāku ietekmi uz vidi. Jauda un degvielas ekonomija līdzinās Euro 5 dzinēju modeļiem, taču mēs uz pusi esam samazinājuši cieto daļiņu emisiju, bet slāpekļa oksīdu koncentrāciju pavājinājuši par gandrīz 80%.

Volvo Euro 6 risinājums

Darbības princips

1. Dzinējs
Jaunie dzinēja elementi uzlabo gāzu plūsmu un nodrošina, lai izplūdes gāzēm, kas nonāk attīrīšanas sistēmā, būtu optimāla temperatūra.

2. Septītais iesmidzinātājs
Īpašo dīzeļdegvielas iesmidzinātāju izmanto DOC karstuma pārvaldībai, un tas arī nodrošina dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtra efektivitāti un labu pārveidotāja SCR darbību.

3. Dīzeļdzinēja atgāzu oksidējošais katalizators (DOC).
DOC katalizatorā veidojas NO2, kas nepieciešams cieto daļiņu efektīvai sadedzināšanai dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtrā. Zemā temperatūrā tas nodrošina arī reģenerācijai nepieciešamo siltumu.

4. Dīzeļdzinēja cieto daļiņu filtrs (DPF)
Filtrā tiek savāktas cietās daļiņas (PM), kas reģenerācijas laikā tiek sadedzinātas. Reģenerācija notiek automātiski, un Jums nekas nav jādara.

5. Selektīvais katalītiskais pārveidotājs (SCR)
Sajaukšanas kamerā izplūdes gāzes sajaucas ar AdBlue piedevu. Sasniedzot katalizatoru, slāpekļa oksīdi (NO2) tiek efektīvi pārveidoti nekaitīgā slāpekļa gāzē un ūdenī.

6. Amonjaka katalizators (ASC)
Tas ir atgāzu pārveidošanas pēdējais posms, kurā tiek neitralizēts atlikušais amonjaks (NH3), ja tāds atlicis.

Atrodiet vietējo servisa centru

Jaudīgs brauciens

Pārbaudiet D8K dzinēja ātro reakciju! Vietējam Volvo Trucks servisa centram ir atslēgas.

Meklēt servisa centru